دیگر
757 موضوع در این تالار قرار دارد
-
- 0 پاسخ
- 486 بازدید
طراحی گرافیک که به عنوان طراحی ارتباطات هم شناخته شده است ، هنر و تمرین برنامه ریزی و طرح ریزی ایده ها و تجربیات با محتوای متنی و بصری است. فرم ارتباطات می تواند فیزیکی و یا مجازی باشد و شاید شامل تصاویر ، کلمات یا اشکال گرافیکی شود. تجربه می تواند در لحظه اتفاق افتد و یا در دراز مدت. کار به هر مقیاس و اندازه ای می تواند ارائه شود ، از طراحی یک تمبر ساده ی پستی تا سیستم ملی علامت های پستی ، و یا از طراحی آواتارهای دیجیتالی تا محتوای دیجیتالی و فیزیکی یک روزنامه ی بین المللی. طراحی گرافیک ممکن است برای هر هدفی انجام پذیرد ، از اهداف تجاری ، آموزشی ، فرهنگی گرفته تا اهداف سیاسی. طراحی که به منظور القای تجربه ی آنی انجام می پذیرد ، در شناخت و درک بسیار آسان تر است و ماندگاری…
آخرین پاسخ توسط youka, -
- 0 پاسخ
- 584 بازدید
آماده اید که فعالیت بازاریابی جدیدی را راه اندازی کنید و می دانید که به طراحی و چاپ کاتالوگ نیاز دارید. اگر مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید، وظیفه ی طراحی، چاپ و توزیع بروشور شما می تواند دلهره آور باشد. برای برآمدن از پس این امر اساسی استراتژی بازاریابی، کسب و کارهای زیادی بر نرم افزار نشر رومیزی بسته بندی شده، کلیپ آرت و چاپگرهای رومیزی متکی هستند- و چند چیزند که می توانند برای کسب و کار مصیبت بارتر باشند. به جای داشتن چیزی که گویای کیفیتی ضعیف از شرکت شما برای مشتریان باشد، در ازای زمان، تلاش و هزینه ای که صرف می گردد تا خودتان این کار را انجام دهید، می توانید بروشوری با چاپ و طراحی حرفه ای داشته باشید که عملا در جهت فروش خدمات و محصولات شما برایتان عمل کند. مشتریان …
آخرین پاسخ توسط youka, -
- 0 پاسخ
- 475 بازدید
آیا بروشورهای شما آنقدر برای شما بازگشت سرمایه دارند که باعث ترغیب بازاریاب ها شود ؟ و آیا آنها اجزای اطلاعاتی کاملی دارند که یک رسانه به منظور تقویت کارهای شما محسوب شوند؟ اگر بروشورهای شما در حال تولید است، و یا اگر احساس می کنید تنها دلیل چاپ بروشور شما این است که از شما انتظار می رود که این کار را انجام دهید، اکنون زمان آن است که استراتژی چاپ بروشور خود را دوباره ارزیابی کنید. در اولین و مهمترین گام، شما زمانی که می خواهید اقدام به طراحی و چاپ کاتالوگ نمایید، باید یک هدف مشخص در ذهن داشته باشید. شما ممکن است بخواهید شرکت خود را تبلیغ کنید و یا پیامی را منتقل کنید، اما باید به این نیز فکر کنید که از مشتری انتظار دارید که چه اقدامی نماید. برای داشتن یک بروشور موفق، ای…
آخرین پاسخ توسط youka, -
- 0 پاسخ
- 470 بازدید
شما گستره بزرگی از محصولات یا خدمات دارید و می خواهید برای یک بازاریابی گسترده اقدام نمائید، اما نمی دانید که آیا بروشور یا کاتالوگ را برای هدف خود چاپ کنید. چطور تصمیم می گیرید که کدام برای کار شما بهتر و مناسبتر برای مشتریانتان است و کدام به احتمال زیاد بازده سرمایه گذاری بیشتری حاصل می کند، به خواندنتان برای یادگیری اینکه کدام را انتخاب کنید ادامه دهید، چاپ بروشور راهنما یا طراحی و چاپ کاتالوگ ، همچنین اینکه چگونه قدرت هردو را برای افزایش فروش خود به کار گیریم. این مطلب برگرفته از سایت چاپ بروشور است . اولین بررسی شما فرآیند فروشتان است. آیا دهها یا صدها محصول خرده ریز نسبتا کم قیمت را می فروشید؟ فرصتهایی که بروشور برای تجارت شما فراهم می کند این است که به مشتریان اج…
آخرین پاسخ توسط youka, -
- 0 پاسخ
- 528 بازدید
در بخش قبلی به موارد ابتدایی از روانشناسی رنگ ها پرداختیم .در این بخش مطالب را به سمت تخصص تر می بریم و کمی در مورد هر رنگ می پردازیم.در این بخش شما راحت می توانید در مورد انتخاب رنگ برای چاپ کارت ویزیت رنگ های مناسب انتخاب کنید. این مطلب برگرفته ازسایت طراحی کاتالوگ است . – روانشناسی رنگ سیاه •سیاه تمام نورها در طیف رنگها را جذب میکند. •سیاه معمولاً به عنوان نماد ترس یا شیطان مورد استفاده قرار میگیرد امّا به عنوان نشانگر قدرت نیز شناخته میشود. از رنگ سیاه برای نشان دادن شخصیتهای خطرناک مثل دراکولا و یا جادوگران استفاده میشود. •رنگ سیاه در بسیاری از فرهنگها برای مراسم سوگواری مورد استفاده قرار میگیرد. این رنگ همچنین نشانگر غمگینی، جذابیت جنسی و رسمی بودن…
آخرین پاسخ توسط youka, -
- 0 پاسخ
- 435 بازدید
کارت ویزیت علاوه بر طراحی زیبا احتیاج به رنگ آمیزی مناسب و استفاده از رنگ هایی که به زمینه کاری شما مربوط باشد بستگی دارد.انتخاب رنگ برای مشاغل مختلف و همچنین استفاده از چند رنگ که با هم همخوانی داشته باشد در کار طراحی امری بسیار مشکل و واجب می باشد به طور مثال استفاده از رنگ گرم در کنار رنگ سرد در بعضی موارد باعث زیبایی کار می شود ولی در بعضی موارد دیگر باعث خراب شدن طرح می گردد. در این بخش ما مقاله ای درباره روانشناسی رنگ برای شما آماده نموده ایم که در چند قسمت برای شما قرار می دهیم.این مطلب برگرفته از سایت طراحی کاتالوگ است . بخش اول : با وجودی که اثر رنگها تا حدودی ذهنی است و در مورد اشخاص مختلف فرق میکند امّا برخی از تاثیرات رنگها دارای معنی یگانهای در س…
آخرین پاسخ توسط youka, -
- 0 پاسخ
- 460 بازدید
چنانچه صاحب تجارت یا خدماتی باشید و لازم باشد با مشتری ، مخاطبان و یا مصرف کنندگان محصول خود ارتباط برقرار کنید، نیاز به کارت ویزیت را احساس کرده اید. کارت ویزیت نشانه ای از شماست که مخاطب همراه خود نگاه می دارد تا برای تماس بعدی با شما به آن مراجعه کند. اما همان طور که شاید شما نیز تجربه کرده اید، مردم تنها انواع خاصی از کارت های ویزیت را نگاه می دارند. طراحی اصولی کارت ویزیت به شما کمک می کند، عمر کارت ویزیت خود را نزد مشتریان بالاتر برده و اعتبار کارت خود را افزایش دهید. این مطلب برگرفته از سایت طراحی و چاپ کاتالوگ است . از طراحی تا چاپ کارت ویزیت برای طراحی کارت ویزیت خود، حتما به یک طراح گرافیک مراجعه کنید. در ابتدا مشخص کنید که با کارت ویزیت خود قصد دارید چه پیا…
آخرین پاسخ توسط youka, -
- 0 پاسخ
- 414 بازدید
در مورد ابعاد کاغذ ها تا کنون در زمان های مختلف و در کشورهای گوناگون، استانداردهای متنوعی ارائه شده. با این حال به نظر می رسه امروزه دو سیستم سازمان استاندارد بین الملی (ISO) و سیستم استاندارد آمریکای شمالی دو سیستم استانداردی هستند که استفاده از اون ها وسیع تر هست. استاندارد بین المللی ایزو 216 یا (The international standard: ISO 216): استاندارد بین المللی ابعاد کاغد یا ایزو 216 بر پایه استاندارد DIN کشور آلمان قرار گرفته. (دلیل استفاده از استاندارد کشور آلمان در این مورد به سابقه و پیشرو بودن این کشور در صنایع چاپ و کاغذ مربوط بوده) . ویژگی منحصر به فرد این سیستم مقیاس پذیر بودن اون هست. بر این اساس در همه ابعاد کاغذ های استاندارد ایزو ، نسبت طول به عرض تقریبا براب…
آخرین پاسخ توسط youka, -
- 0 پاسخ
- 512 بازدید
سطح کاغذ دارای خواب یا راه است. به هنگام چاپ باید کاغذ طوری به ماشین خورانده شود که راه آن موازی محور سیلندر باشد و در صحافی کتاب باید خواب کاغذ موازی عطف کتاب باشد. هر گاه خواب یا راه کاغذ موازی عطف کتاب نباشد، برگ های کتاب حالت افتادگی ندارند بلکه به حالت ایستاده رو به بالا قرار می گیرند و خواننده آن را با فشار می خواباند، در نتیجه کتاب زودتر فرسوده می شود. اگر در کار طراحی و چاپ کاتالوگ هستید خواندن این مقاله را به شما توصیه میکنیم . این مطلب برگرفته از سایت طراحی و چاپ کاتالوگ است . کارخانه های کاغذ سازی در دنیا، رول های کاغذ را به صورت ورق برش داده و سپس ورق کاغذ را در اندازههای گوناگون بریده و پس از بسته بندی در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. راه بی راه کاغذ…
آخرین پاسخ توسط youka, -
برجسته سازی در چاپ
توسط youka- 0 پاسخ
- 463 بازدید
در دوران تحصیل ، یکی از پروژه های کلاس ما “تکنیک های چاپ ” نام داشت. مختصر این پروژه آشنا شدن با هر روش چاپی بود که ما می توانیم آنها را طریق قطعات فیزیکی نشان دهیم. این پروژه ، پروژه ای بسیار جالب بود. با این حال، هنگامی که شما مدرسه را ترک میکنید ، همیشه شانس کار کردن با این تکنیک های چاپ شگفت انگیز و یا بودجه ی کافی برای کارکردن با آنها را ندارید اما آنچه که من در اینجا می خواهم در مورد آن صحبت کنم رایح و مقرون به صرفه خواهد بود(طوری که همه می توانند از آن استفاده کنند) . این راهنمایی ها را در پروژه چاپ بعدی تان منظور کنید. توجه داشته باشید: من در اینجا از چند واژه طراحی چاپ استفاده خواهم کرد و اگر شما با برخی از این واژه ها نا آشنا هستید می توانید با مطالعه راهنمای م…
آخرین پاسخ توسط youka, -
آشنایی با ترموگرافی
توسط youka- 0 پاسخ
- 357 بازدید
شیوه ای دیگری از چاپ برجسته در طراحی و چاپ کاتالوگ ، چاپ ترموگرافی می باشد. در این چاپ که توسط حرارت دیدن یک پودر مخصوص ایجاد می گردد و شبیه به حکاکی می باشد اما با استفاده از یک فرایند مختلف برای رسیدن به نتیجه موثر ، چاپ برجسته را ایجاد می نماید. در دمانگاری یک پودر مخصوص که به جوهر حساس می باشد که بر روی کاغذ چاپ می شود اضافه شده است. قسمت چاپ شده گرم است و باعث می شود تا پودر و مخلوط شدن آن با جوهر باعث بوجود آمدن یک طرح برجسته بر رروی کار می گردد. این مطلب برگرفته از سایت طراحی و چاپ کاتالوگ است . این نوع چاپ قاعدتا در رده چاپ غیر تماسی قرار میگرد. در این نوع چاپ، در بخشهایی از قبل تعیین شده برجستگی ایجاد می گردد.در این حالت برجستگی ایجاد شده شبیه به برجستگی ایجا…
آخرین پاسخ توسط youka, -
- 0 پاسخ
- 514 بازدید
۶) از فرصتها برای فروش متقاطع بهره ببرید بین محصولات پیشنهاد می شود که محصولات همراه می توانند بین ۵ تا ۱۵ درصد فروش را افزایش دهند. خود را از تمامی مزایای فروش متقاطع در کاتالوگتان بهره مند کنید. شما می توانید این کار را در جلد محصول یا با قرار دادن محصولات همراه در یک صفحه انجام دهید.یک قانون اصلی در تبلیغات است که می گوید تشکل های چندگانه تبلیغاتی که همزمان اتفاق می افتند پاسخ و واکنش بیشتری دریافت می کنند نسبت به تشکلهای مشابه تبلیغاتی که بطور مجزا در زمانهای مختلف انجام می شوند. فروشگاه خرده فروشی را در نظر بگیرید که مقداری تبلیغات از طریق آگهی های تلویزیونی و مقداری از طریق رادیو انجام می دهد. اگر آنها تبلیغات تلویزیونی خود را برای یک ماه و آگهی های رادیویی خود را…
آخرین پاسخ توسط youka, -
- 0 پاسخ
- 547 بازدید
۱) طرح جذاب مشتری را وادار به خرید می کند … گاهی اوقات مردم اقدام به خرید می کنند تا تا نیازی را برطرف سازند اما اکثر اوقات افراد بدلیل حس خواستن اقدام به خرید می کنند. آنها گاهی چیزی را که می خواهند خریداری می کنند به این دلیل که از خریدن حس خوبی پیدا می کنند و پس از آنکه پول خود را که با دشواری بدست آورده اند را صرف خرید محصول یا خدماتی می کنند که شما در معرض فروش گذاشته اید حس برتری و خوبی به آنها وارد می شود. هنر ایجاد تمایل برای خرید، به مشتری خود شیوه ای از زندگی بهتر با استفاده از خدمات یا محصولات خود را نشان دهید. این مطلب برگرفته از سایت طراحی و چاپ کاتالوگ است . ۲ ) طراحی جلد و استفاده از عناصر بصری زیبا تمامی عناصر کاتالوگ خود را نوآورانه و متفاوت ایجاد ن…
آخرین پاسخ توسط youka, -
- 0 پاسخ
- 457 بازدید
۵٫ متناسب و مرتبط بودن از تصاویر، فونت ها، رنگ ها و طرح های که برای محصول شما مناسب است استفاده کنید. مثلا برای طراحی پکیج هات داگ از تصویر سگ استفاده نکنید. این کار باعث می شود مشتری در انتخاب دچار اشتباه شود و هات داگ را به عنوان غذای سگ خریداری کند. این مطلب برگرفته از سایت طراحی و چاپ کاتالوگ است . ۶٫ استفاده از زبان صحیح از زبانی استفاده کنید که با محصول همخوانی داشته باشد. مصرف کنندگان باسواد و آگاه هستند. مثلا وقتی برای یک درایو هارد دیسک از کلمه خوشمزه استفاده نکنید. باید هنگام استفاده از زبان و عبارات کاملا دقت کنید. همچنین مطمئن شوید کلماتی که استفاده می کنید هم از نظر املایی و هم از نظر گرامری صحیح باشند. نادرست بودن عبارات و کلمات به کار رفته روی پکیج یک…
آخرین پاسخ توسط youka, -
- 0 پاسخ
- 384 بازدید
هر گاه وارد فروشگاه های خواربار فروشی، سوپر مارکت ها و مراکز خرید و هر جایی که می توانیم اقلام خود را از آنجا خرید کنیم می شویم، اقلام و محصولاتی را مشاهده می کنیم که درون جعبه، پاکت و یا بسته هایی با اندازه ها، اشکال و رنگ های مختلف قرار دارند. شما به سادگی می توانید با یک نگاه گذرا مواد غذایی مورد علاقه خود را از طریق نوع بسته بندی محصول پیدا کنید. پکیج یا بسته بندی در ویکی پدیا این گونه تعریف شده است: ” علم، هنر و فناوری محصور کردن و یا حفاظت محصولات به منظور توزیع، ذخیره سازی، فروش و استفاده. بسته بندی همچنین به فرایند طراحی، ارزیابی و تولید پکیج نیز باز می گردد. بسته بندی را می توان به عنوان یک سیستم هماهنگ از آماده سازی کالاها برای حمل نقل، انبار سازی، تدارکات، فر…
آخرین پاسخ توسط youka, -
- 0 پاسخ
- 370 بازدید
به گمان برخی ،طراحی صنعتی که همچنان میان فن و هنر ،بازتاب های متفاوتی در جهان معاصر دارد ،ابتدا با یک ایده ی ساده اما بسیار با اهمیت آغاز شد. شاید همان زمان که بشربا ترکیب سنگ و چوب ، ابزاری اولیه برای دفاع از خود ساخت و و یا چیزی شبیه یه چرخ برای سهولت در امور روزمره ی زندگی اش و تا امروز و البته به شکلی متفاوت و با کاربرد های فراگیر خود ،سراسر زندگی انسان را در بر گرفته است.به گونه ای که اگر با اندکی دقت به محیط پیرامونتان بنگرید ،جلوه های انکار ناپذیر و مسخ کننده ی تولیدات طراحی صنعتی را مشاهده خواهید کرد.طراحی صنعتی در عصر جدید ،از اواخر قرن هجدهم میلادی و به تعبیری همزمان با انقلاب صنعتی در اروپا و اختراع موتور بخار آغاز شد و در مسیر پیشرفتهای علمی و فنی قرار گرفت .ا…
آخرین پاسخ توسط youka, -
- 0 پاسخ
- 405 بازدید
۲- مکان قرار گرفتن بنر راز موفقیت « بنرهای تبلیغاتی » در مکان قرار گرفتن آن نهفته است. باید زمان لازم را صرف کنید و محل مناسب را بیابید. سایتهائی را پیدا کنید که در زمینه مرتبط با شما کار می کنند اما محصولات و خدمات شما را ارائه نمی دهند. بازدیدکنندگان این سایتها مسلماً در همان لحظه به سمت شما جذب خواهند شد. صفحه ورود مشتریان به سایت خود را جذاب طراحی کنید تا بازدید کننده را به ماندن در سایت شما ترغیب نماید. این مطلب برگرفته از سایت چاپ کاتالوگ است . درس سوم : « درست و کامل عمل کنید. » معنای این جمله آنست که نباید به یک بنر اکتفا کنید. شما باید حداقل ۴ تا ۶ بنر تبلیغاتی با متن ها و اندازه های متفاوت داشته باشید. به این ترتیب این امکان وجود دارد که همزمان آنها را ا…
آخرین پاسخ توسط youka, -
- 0 پاسخ
- 445 بازدید
درس اول: «در طراحی خود دقت کنید» و به ۳ سوال مهم زیر پاسخ دهید : ۱٫ آیا در طراحی بنر تبلیغاتی شما، (بیش از حد) از انیمیشن استفاده شده است؟ اگر این طور است حتماً در فروش شکست می خورید. ۲٫ آیا آرم شرکت در آن وجود دارد؟ هیچ کس به آرم شما توجه نخواهد کرد، مگر آنکه مطلب خاصی را به بیننده برساند. ۳٫ آیا تاکید کرده اید که روی این قسمت کلیک کنید؟ مسلماً مایلید که بیننده عملی را انجام دهد، نه اینکه تا بی نهایت به تبلیغ شما خیره شود.حالا که مطالب اصلی مطرح شد، کمی بیشتر توضیح می دهم.طراحی بنر تبلیغاتی یک اصل کلی و ساده دارد:محتوای تبلیغات باید فقط متن ساده یا لینک به سایت شما باشد. اکثر مردم به این نوع تبلیغات توجه خواهند کرد زیرا هنگامی که فردی در اینترنت سیر می کن…
آخرین پاسخ توسط youka, -
- 0 پاسخ
- 356 بازدید
در طراحی گرافیک، حیطهها و تخصصهای مختلفی وجود دارد: • ارتباط بصری(Visual communication)- مانند: o طراحی پوستر o طراحی جلد o طراحی علامت(Sign) o طراحی نشان(Logo) o طراحی حروف o طراحی آگهی تبلیغاتی o صفحه آرایی(layout) برای کتاب و نشریه o طراحی صفحات وب o طراحی چاپ برای بستهبندی • تصویرسازی(Illustration)- مانند: o تصویرسازی برای کتابهای کودک، کتابهای علمی و آموزشی o تصویرسازی برای نشریات o تعریف تصویر سازی تصویر سازی صورتهای مختلفی دارد که برخی از هنرمندان به تصویر سازی کتب با موضوعات مختلف مشغول می باشد . این موضوعات می توانند شامل متون داستانی، تصویر سازی خبری مطبوعاتی، تصویر سازی فرهنگ عامیانه ( فولکوریک)، تصویر سازی آموزشی، تصویر سازی فنی …
آخرین پاسخ توسط youka, -
- 0 پاسخ
- 449 بازدید
مارک تواین: با داشتن عوامل قدرتمند، به مقصود خود دست می یابید…. و به درستی همین طور است. شکست یا موفقیت فعالیتهای بازاریابی شما به نوع کلمات انتخابی برای معرفی تولیدات، خدمات و موقعیت خودتان در تبلیغات بستگی دارد. شما در انتخاب کلمات مختارید. مشکل اصلی استفاده از کلمات پوچ و بی معنی است. مغز به یکباره از هرگونه فکر خلاق تهی می شود. این زمانی است که مجموعه ی جملات تعیین شده برای ایجاد تغییرات اعجاب انگیز در تبلیغات، جادوی خود را از دست می دهند. منظور، مجموعه ای از عبارات از پیش نوشته شده است که با اضافه کردن به متن تبلیغات، نیرویی خارق العاده و همین طور امکان انتخاب گزینه های مختلف را به وب سایت شما عرضه می کند. این مجموعه در واقع سفری باورنکردنی از درون کلمات است که به…
آخرین پاسخ توسط youka, -
- 0 پاسخ
- 445 بازدید
بنر یک تصویر گرافیکی کوچک و معمولا مستطیلی است که به یک پایگاه اینترنتی دیگر متصل می شود و ابعاد مختلفی دارد. بنرها اولین شکل از تبلیغات بودند که به طور گسترده در اینترنت مورداستفاده قرار گرفتند و امروزه از معروف ترین و پرکاربردترین انواع تبلیغات اینترنتی به حساب می آیند.بنرها معمولا در فرمتGIF، ساخته شده و در قسمت بالای صفحات اینترنتی قرار می گیرند. کاربر با کلیک کردن روی آن ها به صفحه ای منتقل می شود که توضیحات بیشتری درمورد آن تبلیغ به او می دهد و یا مستقیما به پایگاه اینترنتی شرکتی که تبلیغ را طراحی کرده منتقل می شود. این مدل از تبلیغات اینترنتی را می توان تا حدی به تبلیغات سنتی چاپ شده در روزنامه ها و مجلات یا طراحی و چاپ کاتالوگ تشبیه کرد. این مطلب برگرفته از سایت …
آخرین پاسخ توسط youka, -
- 0 پاسخ
- 428 بازدید
این کالا نشریه ای است که باتوجه به مقدارو تعداد محتوای بروشور می تواند در یک یا چند صفحه ، تک رنگ ، دورنگ یا چهار رنگ البته با استفاده از متن عکس و گرافیک چاپ می شود . برو شورها معمولا رایگان در دسترس قرار می گیرند و به همین علت اگر در طراحی و چاپ کاتالوگ از ساختار گرافیکی و اطلاع رسانی خوبی و مناسبی بر خوردار باشد برای زمان بیشتری نزد مخاطب می ماند . این مطلب برگرفته از سایت چاپ کاتالوگ است . - انواع بروشور - تک برگی - دوبرگی (دولتی ) - آکاردئونی و چند برگی مفتولی یا سیمی - فانتزی قطع بروشور قطع بروشور که بستگی به موضوع و نوع کار و خدمات و فرم و همینطور طرح گرافیست طراحی کاتالوگ دارد که با توجه به اطلاعات، توضیح ، تصاویر و شرح پیامها می باشد . و هم…
آخرین پاسخ توسط youka, -
- 0 پاسخ
- 497 بازدید
اما در مورد ابعاد ماشینهای چاپ و هزینه متوسط چاپ با هر کدام. کوچکترین دستگاه چاپ که قدیمی تر هم هست و در ضمن فقط نوع تک رنگ آن وجود دارد(یا حداقل من فقط تک رنگ آنرا دیده ام ) ماشن نیم ورقی (35×25) است . که معمولا برای کارهای با ابعاد کوچک و نهایت دورنگ مثل سربرگ و تراکت قابل استفاده است. در این ماشین از کاغذ A4 هم می توانیم استفاده کنیم. هزینه هر دور چاپ نیم ورقی تک رنگ 7500 تا 8500 است.( هر دور چاپ 5000 تیراژ است) بعد از آن ماشین یک ورقی است که ابعاد 35×50 را چاپ می کند و به آن GTO می گویند . دستگاههای نسبتا قدیمی تر و اغلب تک رنگ هستند.اما دستگاههای GTO چهاررنگ هم وجود دارند که بسیار دقیق هستند و کیفیت چاپ خوبی دارند. هزینه هر دور چاپ یک ورقی تک رنگ 12500 تا 150…
آخرین پاسخ توسط youka, -
- 0 پاسخ
- 541 بازدید
چاپ افست نوعی از چاپ که نوشته و عکس را بر سطح لاستیکی یک استوانه (سیلندر) گردان برمی گرداند و سپس آن را با فشار استوانه دیگر روی کاغذ چاپ میکنند. ماشین معمولی چاپ افست دارای سه استوانهاست . در چاپ افست نخست آن چه را که باید چاپ شود بر روی صفحهای فلزی به نام زینک منتقل میکنند (تهیه فیلم و زینک و یا پلیت توسط لیتوگرافی انجام می شود)، سپس این صفحه را با مواد شیمیایی طوری حساس میکنند که فقط نوشتهها و تصاویر آن، مرکب چاپ را به خود میگیرد. زینک را به دور نخستین استوانه میپیچند؛ طرح آن بر اثر فشار روی پوشش لاستیکی استوانه دوم برمی گردد. کاغذ سفید که متوالیا به دور استوانه سوم میپیچد مطالب را از روی پوشش لاستیکی استوانه دوم بر میگیرد. سرعت کار ماشینهای چاپ افست بیش از …
آخرین پاسخ توسط youka, -
- 0 پاسخ
- 534 بازدید
عکاسی کاتالوگ در عکاسی باید توجه داشت که محصول به بهترین وجه خود نشان داده شود، نور به گونه ای باشد که بافت، خطوط و تمام جزییات محصول را نمایش دهد و تصویر رسا و واضح باشد تا تصور غلطی در ذهن مخاطب ایجاد نکند. طراحی کاتالوگ در طراحی کاتالوگ باید تصاویر در اولویت باشند و نوشته ها حول محور تصاویر قرار گیرند. نوشته ها باید کم، ریز، واضح و با اطلاعات کافی باشند. لی اوت کلی کاتالوگ از عوامل جذابیت بصری برای مخاطب است که موجب می شود مخاطب کاتالوگ را در دست گرفته، ورق بزند و پیش خود نگه دارد. چاپ کاتالوگ برای چاپ کاتالوگ باید اندازه مناسب انتخاب شود. در چاپ CMYK باید از جابجایی رنگ ها پرهیز شود و ناظر چاپ باید با دقت بر چاپ کار نظارت داشته باشد، چرا که کاتالوگ معرف محص…
آخرین پاسخ توسط youka,