رفتن به مطلب

alireza-res

Members
  • تعداد ارسال ها

    10
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

درباره alireza-res

  • تاریخ تولد تعیین نشده

دستاورد های alireza-res

Newbie

Newbie (1/14)

0

اعتبار در سایت

  1. alireza-res

    قتل هایی که شامل قصاص نمی‌شوند

    در قانون یک سری از قتل ها هستند که موجب قصاص نمی‌شوند و داشتن بهترین وکیل دادگستری می‌تواند نقشی تعیین کننده در برخی از قتل ها داشته باشد. این قتل ها عبارت اند از: 1. قاتل پدر یا جدّ پدری مقتول باشد بر اساس مادہ 301 قانون مجازات اسلامی، قصاص در صورتی ثابت می‌شود که مرتکب، پدر یا از اجداد پدری مجنیٌ‌علیه نباشد. 2. قاتل دیوانه یا نابالغ باشد همچنین هر گاہ دیوانه یا نابالغی عمدا کسی را بکشد خطا محسوب و قصاص نمی‌شود بلکه باید عاقله‌ آن‌ها دیه‌ قتل خطا را به ورثه مقتول بدهند. 3. مقتول دیوانه باشد همچنین در ادامه مادہ 301 قانون مجازات اسلامی تاکید شدہ است که قصاص در صورتی ثابت می‌شود که مجنی‌علیه عاقل باشد. 4. قاتل مست باشد بر اساس مادہ 307 قانون مجازات اسلامی، ارتکاب جنایت در حال مستی و عدم تعادل روانی در اثر مصرف مواد مخدر، روانگردان و مانند آنها، موجب قصاص است مگر اینکه ثابت شود بر اثر مستی و عدم تعادل روانی، مرتکب به کلی مسلوب الاختیار بودہ است که در این صورت، علاوہ بر دیه به مجازات تعزیری مقرر در کتاب پنجم «تعزیرات» محکوم می‌شود. اما اگر ثابت شود که مرتکب قبلاً خود را برای چنین عملی مست کردہ یا علم داشته است که مستی و عدم تعادل روانی وی ولو نوعاً موجب ارتکاب آن جنایت یا نظیر آن ازجانب او می‌شود، جنایت، عمدی محسوب می‌شود. 5. هر گاہ کسی در حال خواب یا بیهوشی شخصی را بکشد هر گاہ کسی در حال خواب یا بیهوشی شخصی را بکشد، خطای محض بودہ و بر اساس بند الف مادہ 292 قانون مجازات اسلامی قصاص نمی‌شود و فقط به دیه قتل به ورثه مقتول محکوم می‌شود. 6. قاتل مسلمان و مقتول غیرمسلمان باشد بر اساس تبصرہ 2 مادہ 310 ، اگر مجنی‌علیه غیرمسلمان باشد و مرتکب پیش از اجرای قصاص، مسلمان شود، قصاص ساقط و علاوہ بر پرداخت دیه به مجازات تعزیری مقرر در کتاب پنجم «تعزیرات»، محکوم می‌شود. موسسه حقوقی سفیر صلح، با دارا بودن بهترین وکیل طلاق، بهترین وکیل چک و بهترین وکیل ملکی آماده خدمت رسانی به شما می‌باشد، با انتخاب بهترین وکیل تهران، مشکلات حقوقی خود را برطرف سازید.
  2. alireza-res

    راهکارهایی برای افزایش فروش

    مجموعه راهکارهایی که آژانس دیجیتال مارکتینگ در قالب اینچنین مقالاتی برای توسعه فروش یا افزایش فروش و یا بازاریابی آنلاین ارائه می‌دهد، معمولا تعدادی راهکار تکرار شونده دارند. شاید مهمترین دلیل این تکرار، فرآیندی باشد که آنها تولید میشوند، که همانا کپی از مقالات موجود در فضای وب یا کتاب های مربوطه است. این مقاله اما سراسر تجاربی است که بارها یکی یا چند گزینه از آنها کسب و کار نوپایی را به موفقیت رهنمون ساخته و یا یک واحد تولیدی را گاهی از شکستی سخت رهانیده است. مجموع این موارد نکاتیست که میتوانیم مدعی شویم بدون توجه دقیق به آنها یا شاهد شکست بوده و یا حداقل به سهمی از بازار، آنچنان که شایسته ی آن هستیم نخواهیم رسید. گام اول: بدانیم که برخی چیزها را نمیدانیم. این معضل معمولا گریبانگیر تازه کارها یا کهنه بازاریابان میشود. قشر اول به خاطر خواندن دو مقاله زبان اصلی و دوم به علت نوعی خودشیفتگی ناشی از مدت زمان زیادی درگیر یک کار بودن. بهترین ایده های توسعه فروش معمولا در بیربط ترین فضاها و در گفت و گو با غیر متخصص ترین ها شکل میگرد. داستانهای زیادی از این واقعه را میتوانید با یک سرچ ساده در وب بخوانید. برای درست دیدن و شنیدن اما لازم است نیاز به آن ابتدا در ما وجود داشته باشد. هرچقدر فروتنی بیشتری داشته باشیم، احتمال صید های ناب تری را برای خودمان فراهم ساخته ایم.
  3. شما به عنوان یک مولف دارای ذهنی خلاق هستید و به احتمال زیاد از قبل به خوبی می دانید کهطراحی جلد کتاب تان به چه اندازه باید با آن چه نوشته اید در تناسب باشد و ایده هایی هم برای آن در ذهن دارید. تنها چیزی که به آن نیاز دارید، کسی است تا طراحی جلد کتاب را به او بسپارید تا بتواند ایده های شما را در صورت نیاز بعد از اصلاح، پیاده سازی کند. به عبارت بهتر، طراحی جلد کتاب شما بیشتر به حوزه بازاریابی مربوط می شود تا محتوا. یکی از نکات قابل توجه در طراحی جلد کتاب ویترین بودن آن است. این ویترین باید دو ویژگی مهم «زیبایی و جذابیت» و «مرتبط بودن با محتوای کتاب»‌ را داشته باشد و همچنین انتخاب “فونت مناسب” مانند طراحی پوستر ، در طراحی جلد کتاب نیز از اهمیت خاصی برخوردار است. نکته اول: برای طراحی جلد کتاب تان همواره مخاطب هدف خود را در نظر بگیرید؛ هر مخاطبی قرار نیست خواننده آثار شما باشد. برای شناسایی مخاطبان خود، می توانید فهرست پرفروش های ژانر اثر خود را بررسی کنید و سپس با توجه به ویژگی های و سلیقه این گروه، سفارش طراحی جلد کتاب را به طراح حرفه ای بسپارید. نکته دوم: در بررسی طرح ارایه شده توسط طراح اثرتان مطمئن شوید که طراحی جلد کتاب شما می تواند پیغام “مرا انتخاب کن” را به مخاطب هدف تان منتقل کند. این جا است که باید با یک طراحی جلد کتاب خوب، به خواننده دلیلی بدهید تا دست روی کتاب شما بگذارد. نکته سوم : مردم کتاب شما را از طراحی جلد آن قضاوت می‌کنند، زیرا انسان‌ها ذاتا بصری هستند و زیبایی را دوست دارند بنابراین به هنگام سفارش کار توجه کنید که یک طراح حرفه‌ای تصاویری را خلق می‌کند که در عین سادگی چشمان مخاطب را تسخیر کند. درست مانند راه اندازی سایت فروشگاهی که زیبایی آن باعث جذب مخاطب و افزایش فروش میشود. همچنین برای طراحی سایت فروشگاهی خود حتما به پیش فاکتور طراحی سایت توجه کنید.
  4. alireza-res

    قلم نوری چیست و چه کاربردی دارد

    قلم نوری یکی از ابزارهای نوین ورود اطلاعات به رایانه است که پس از صفحه‌کلید و موس برحسب نیاز و برای کاربردهای خاص به وجود آمده است و نوع تکامل یافته تر و مجهزتر ماوس است. قلم نوری وکام به لحاظ شکل ارگونومیکی خود خیلی راحت تر از ماوس بین انگشتان دست جای می‌گیرد و برعکس ماوس، حساس به فشار است که این مزیت‌ها باعث می‌شود تا قلم نوری ابزار بسیار مناسبی برای کاربردهایی چون گرافیک، انیمیشن، طراحی صنعتی، آموزش الکترونیکی، اتوماسیون اداری و غیره باشد. اغلب در بدنه قلم‌های نوری کلیدهایی هست که عمل کلیدهای کلیک راست و کلیک چپ ماوس را انجام می‌دهند. کوشش ما در تولید انواع جعبه و هارد باکس و کارتن سازی معطوف به برقراری هماهنگی بین وزن "برند" و نام کسب‌ و کارتان از یک‌سو با جلوه‌ی محصول شما در نزد مشتریانتان از سوی دیگر است. هنر معماری نوین با پیشرفت تکنولوژی با تغییری دگرگونه در مواجهه با نیاز فضاهای نمایشگاهی استراکچرهای مختلفی را برای طراحی ، ساخت و اجرای پروژه های نمایشگاهی معرفی نموده است. یکی از خلاقانه ترین استراکچرهای مفید نمایشگاهی با قابلیت های مختلف ، سازه های اسپیس فریم می باشند شرکت صنایع چاپ و بسته بندی و چاپ جعبه سی‌گل باربد این افتخار را دارد تا در کنار شرکت سپیدار کارتن به تولید بهترین مواد بسته بندی و کارتن بپردازد، برای استعلام قیمت کارتن برروی لینک کلیک کنید. هر مردی حداقل یک پیراهن مردانه در کشوی لباس خود دارد. بعضی بیشتر دارند
  5. alireza-res

    افزایش اتوریتی سایت

    از زمانی که گوگل دیگه پیج رنک و آپدیت نکرد معیار های مختلفی برای شناخت سایت های قوی از دیگر سایت ها مشخص شد . یکی از این معیارها که میتوان گفت الان جزء مهمترین معیار ها نیز هست اتوریتی میباشد . ( Page Authority & Domain Authority ) که بالا بودن این معیار نشان از کیفیت ، برتری و اطمینان موتور های جستجو به سایت شما میباشد . هزاران سایت آموزش سئو و دیجیتال مارکتینگ راهکار های آن وجود دارد و ما الان میدانیم که کدام یک به بهترین نحوه کار میکند و کدام یک جواب نمیدهد .پس با ما همراه باشید . ۱.افزایش بک لینک های پیج بک لینک ها بهترین راه برای افزایش پیج اتوریتی هستند . اگر یک پیج تعداد زیادی بک لینک از سایت های دیگر داشته باشد ، پیامی مثبت است برای موتور های جستجو مانند گوگل . گوگل بیشتر از قبل شروع میکند به اعتماد کردن به پیج شما چون خیلی از سایت ها به محتوای پیج شما اطمینان کردند . ( به پیج بک لینک دادند ) ۲.لینک های دورن سایتی خود را بهینه کنید لینک های دورن سایتی یا داخلی در افزایش پیج اتوریتی تاثیر دارند . اگرچه ترافیکی که از یک لینک داخلی با پیج رنک پایین دریافت میکنید خیلی مهم نیست ولی اینکار بهتر از کاری نکردن است . سعی کنید در صفحه هایی با اهمیت بالا مانند صفحه اصلی و … لینک داخلی درست کنید . ۳.لینک های خارجی را کم کنید به یاد داشته باشید هر لینک خارجی ( از سایت های دیگر ) که درون سایتتان قرار میدهید از آتوریتی سایتتون کاسته خواهد شد . این موضوع برای لینک هایی که درون محتوا و یا در کامنت هستند نیز صدق میکند . ۴.لینک های از دست رفته را احیا کنید ( خطاهای ۴۰۴ ) برای پیدا کردن لینک های ۴۰۴ از گوگل وبمستر استفاده کنید و وقتی که این لینک ها را پیدا کردید آنها را به صفحه ی مرتبط و یا صفحه اصلی سایت ریدایرکت ۳۰۱ کنید. ۵.زنجیره های ریدایرکت ( Redirect Chains ) را پیدا کنید و از بین ببرید بعضی وقتا مشکلات ساده ای درست جلوی روی ما هستند .Redirect Chains یکی از اون مشکلات سادست که حل آن میتواند آتوریتی سایت را افزایش دهد . این زنجیره نباید طولانی باشد ، بجای چند حلقه ریدایرکت کردن پیج ها به هم فقط پیج اول و آخر را ریدایرکت کنید .
  6. alireza-res

    سرکه سیب و درمان چاقی

    سرکه حاوی بیش از ۹۰ نوع ماده مختلف است. مواد موجود در سرکه سیب عبارتند از: ۱۳ نوع اسید کاربول، چهار نوع آلدئید، ۲۹ نوع کتون، ۱۸ نوع الکل مختلف، ۸ نوع اسید سرکه و غیره. سرکه سیب،معجزه سلامتی [align=right]سرکه سیب باعث تخلیه چربی از بدن می شود و بدین وسیله به کاهش وزن و سلامت بدن کمک می کند. بیش از ۲۰۰۰ سال است که بشر از این ماده غذایی استفاده می کند و برای کنترل وزن در افرادی که رژیم غذایی خاصی را دنبال می کنند کاملاً مناسب و مفید است. اسید استیک موجوددرسرکه،محرک و فعال کننده سلولهای کبدی می باشد و در نتیجه موجب بالا رفتن سوخت و ساز بدن و دفع مواد سمی موجود در غذاها از راه روده ها می گردد و به این ترتیب مواد سمی در خون کاهش پیدا می کند. این مواد سمی غذائی عبارتند از: اوره، اسید اوریک و چربی خون.همانگونه که درطب اسلامی وفرمایشات معصومین(ع)توصیه شده،متخصصان تغذیه نیز بر این عقیده­ اند که مقدار کمی سرکه هر روز باید همراه غذا مصرف شود تا نه تنها ترشحات غدد معدی-کبدی، لوزالمعده و روده­ ها زیاد شده و مواد غذایی خوب هضم شوند بلکه موجب دفع اوره و هضم چربی در خون نیزگردد. سرکه سیب یک آنتی بیوتیک و ضدعفونی کننده قوی است و خاصیت ضدباکتری و ضدقارچی آن موجب تقویت سیستم ایمنی بدن در برابر عوامل بیماری زا می شود. سرکه فشار خون را تنظیم می کند و مانع از بالارفتن آن می­شود، با تنظیم پتاسیم بدن تعادل اسیدی- بازی آن را حفظ می کند. همچنین پتاسیم از دست رفته بیمارانی که داروهای ادرارآور مصرف می کنند را بر­می­گرداند. مصرف دو قاشق مرباخوری سرکه سیب در یک فنجان آب برای این منظور کافی است و داروی طبیعی مفیدی برای ناراحتی­های گوارشی و مسمومیت های غذایی است.[/align] [align=right]سرکه سیب یک اسید استیک ملایم و سالم است که کبد وکیسه صفرا را فعال و خون راتصفیه می کند. بعضی از دردها و مشکلات معده زمینه باکتریایی دارند. در این موارد سرکه سیب می­تواند در از بین بردن آن مؤثر باشد. نوشیدن یک قاشق غذاخوری سرکه در از بین بردن باکتری های معده مؤثر است. سرکه سیب همچنین اسپاسم روده را نیز بهبود می بخشد. طعم ترش سرکه در متوقف کردن سکسکه نیز می تواند مؤثر باشد. اسیدهای آمینه سرکه سیب مانند یک پادزهر اسید لاکتیک موجود در بدن را از بین می برد. اسید لاکتیک بر اثر تمرین­های ورزشی یا فعالیت های سخت در بدن ساخته می شود. همچنین در سرکه سیب آنزیم­هایی وجود دارد که خستگی بدن را رفع می کند. ویتامین D، کلرور سدیم، گوگرد، فسفر، کلرور منیزیم و ویتامین های گروه B که به میزان زیادی در سرکه سیب وجود دارند، به سلول های بدن طراوات و نشاط می دهند. سرکه سیب به دلیل داشتن بتا کاروتن که آنتی اکسیدانی قوی است، رادیکال های آزاد بدن را از بین می برد و به این ترتیب تا حدود زیادی از بروز سرطان جلوگیری میکند. رادیکال­های آزاد سلول­های بدن را تخریب و آنها را به پیری زودرس دچار می کنند. علاوه بر بتاکاروتن، یک فیبر غذایی به نام پکتین نیز در سرکه سیب وجود دارد که با مواد سرطان زای موجود در روده ترکیب می شود و به دفع سریع آنها از بدن کمک می کند.[/align] سایر فواید سرکه سیب به شرح زیر است: هدایای تبلیغاتی مجسمه سازی ساخت تندیس و لوح تقدیر [align=right]۱٫ سرکه سیب دارای خاصیت آنتی بیوتیکی و ضدعفونی کننده است. ضد­باکتری و ضد­قارچ است و باعث ارتقاء عمل سیستم ایمنی بدن در مقابله با عوامل بیماری زا می شود. ۲٫ مقدار پتاسیم بدن را تنظیم می کند، در نتیجه به حفظ تعادل اسیدی- بازی خون کمک می کند. ۳٫ برای تصلب شرائین مفید است. ۴٫ برای درمان مسمومیت غذایی و ناراحتی های گوارشی مفید است. ۵٫ عفونت ادراری را بهبود می بخشد. ۶٫ فشار خون بالا را کاهش می دهد. ۷٫ در افرادی که داروهای دیورتیک (ادرارآور) مصرف می کنند، مصرف سرکه سیب، باعث جایگزین شدن و جبران پتاسیم از دست رفته می شود.[/align] نکته مهم اینکه سرکه سیب یامکملهای دارویی حاوی سرکه سیب ،یکی ازروشهای کمکی درلاغری موضعی وعمومی است،گرچه مصرف آن به تنهایی باعث لاغری وتناسب اندام نمی شود ولی درکنارسایرروشهای درمان چاقی مانند Exilis و X-Wavee،رژیم غذایی وورزش،نقش مهمی به عنوان یک مکمل غذایی کمک کننده به فرآیندسوخت وساز چربی دارد.
  7. alireza-res

    همه چیز درباره لیزر موهای زائد

    لیزر موهای زائد چیست؟ این نوع لیزر، از میان بردن دائمی موهای زائد با رعایت اصول ایمنی و حفظ سلامت فرد است. شما با استفاده از این روش، یک‌بار و برای همیشه از تهیه و به کار بردن انواع و اقسام ابزارها و مواد گوناگون برای نظافت موهای زائد آسوده شده و ضمن صرفه‌جویی در وقت و هزینه، همیشه خود را با طراوت و دارای اعتمادبه‌نفس خواهید یافت. چه از جنبه‌ی هزینه‌ی مادی و هزینه‌ی زمان و چه از نظر پایداری حس زیبایی، این راهی سالم و مقرون به‌صرفه برای شماست. لیزر موهای زائد چطور کار می‌کند؟ [align=right]دستگاه لیزر مربوطه، نورهای خاص و متمرکزی به ریشه‌ی موها ارسال می‌کند که این نورهای متمرکز از طرف رنگ‌دانه‌های مو جذب می‌شود و این امر سبب پژمرده شدن فولیکوژن‌های مو شده و در نهایت موهای زائد را از میان می‌برد. کلاً دستگاه‌های مختلف "اپیلاسیون لیزر" بر حسب جنس نور و تعداد شلیک از هم مجزّا می‌شوند. این فن‌آوری در ابتدای پیدایش خود فقط بر روی موهای تیره رنگ در زمینه‌ی پوست سفید مؤثر بود که با پیشرفت فن‌آوری‌های مربوطه به‌فوریت در مورد تمامی موها و پوست‌های مختلف به‌طرزی کاملاً مؤثر جواب داد. مؤسسه‌ی ما مفتخر است که با توجه به تکنولوژی روز دنیا، از دستگاه‌های مناسب برای انواع پوست و مو استفاده کرده و بسته به نوع پوست و موی شخص جزئیات لازمه را نیز در نظر می‌گیرد.[/align] چه مواردی را باید در انتخاب مراکز لیزر موهای زائد در نظر بگیرم؟ [align=right]آن‌چه که مهم است نوع دستگاه مورد استفاده و تخصص فردی است که نزد او اقدام به این کار خواهید کرد. شما باید در مراجعه به مرکز مربوطه نسبت به وجود انواع لیزرها در مرکز مذکور و هم‌چنین از انجام لیزرهای مختلف بر روی نقاط و موهای متفاوت بدن فرد کسب اطلاع کرده باشید. وجود چنین ظرفیتی در مرکز مربوطه می‌تواند به شما اطمینان بیشتری جهت انتخاب ببخشد. به این منظور می‌توانید از طریق پیگیری مقالات تخصصی از جزئیات استانداردهای موجود جهانی که در این مؤسسه‌ نیز در امر لیزر موهای زائد به‌کار برده می‌شود بیشتر مطلع شوید.[/align] چه کسانی می‌توانند از لیزر موهای زائد استفاده کنند؟ هر کس اعم از خانم و آقا می‌تواند در تمامی قسمت‌های بدن خود از این خدمات استفاده کند، هرچقدر رنگ موها تیره‌تر باشد تاثیر لیزر بر آن بیشتر خواهد بود، البته خصوصیات فردی شخص نیز در نظر گرفته شده و قوانین جاری در مورد کاربرد لیزر نیز در کلیه‌ی موارد اجرا می‌شود. معمولاً فرد برای استفاده از این خدمات باید حداقل 12 سال داشته باشد.
  8. alireza-res

    چگونه مشتری را به سایت جذب کنیم؟

    چگونه مشتری را به سایت جذب کنیم؟ طراحی یک فروشگاه اینترنتی و راه‌اندازی یک کسب و کار آنلاین روز به روز بیشتر مورد توجه صاحبان سرمایه قرار می‌گیرد. خوشبختانه تعداد گزینه‌های و بسترهای آماده راه‌اندازی فروشگاه آنلاین هم در حال افزایش است و نگرانی‌های فنی مدیران فروشگاه‌های اینترنتی کمتر شده است. اما مسأله‌ای که بیش از همه چیز اهمیت دارد اینست که بدانیم چگونه مشتری را جذب کنیم؟ افزایش مشتری دو مرحله است: اول افزایش بازدیدکنندگان و دوم تبدیل بازدیدکننده به خریدار. انجام صحیح این دو مرحله در موفقیت فروشگاه اینترنتی اهمیت زیادی دارد. مرحله دوم، یعنی تبدیل بازدیدکننده به خریدار، بسیار مشکل‌تر است و هنوز بسیاری از محققان و دست اندرکاران در حال مطالعه بر روی کشف راه‌های بالا بردن نرخ تبدیل هستند. مرحله اول ساده‌تر است و از آن با نام افزایش ترافیک فروشگاه اینترنتی نام می‌برند. یعنی کاری کنیم که مشتری به سایت رجوع کند و از آن بازدید نماید. در این مقاله پیشنهاداتی برای جذب مشتری به فروشگاه اینترنتی ارائه شده است. پیوستن به گروه مشتریان در دنیای اینترنت و فناوری اطلاعات، یافتن گروه‌هایی که به کالا و خدمت شما علاقه‌مند هستند کار دشواری نیست. سایت‌ها، بلاگ‌ها، گروه‌های اجتماعی و فروم‌ها از مکان‌هایی هستند که شما می‌توانید در آنها حضور پیدا کرده و فروشگاه خود را تبلیغ کنید. در بحث‌هایی که در این مکان‌ها مطرح می‌شود به صورت فعالانه شرکت کنید ولی حواستان باشد که تبدیل به اسپمر نشوید. اسپمر یعنی کسی که مقدار زیادی محتوای نامربوط ارسال می‌کند و موجبات ناراحتی سایر کاربران را فراهم می‌آورد. توجه به سئو با وجود همه پیشرفت‌های اخیر فناوری‌های وب، از محبوبیت جستجو و موتورهای جستجو کاسته نشده است. هنوز هم روزانه حجم زیادی جستجو در گوگل انجام می‌شود. فروشگاه شما حتما باید بخشی از این جستجوها را به خود اختصاص دهد. این کار به جز با اجرای یک استراتژی سئوی خوب میسر نیست و . سئو خود بحث مفصلی است. هم دارای بخش مدیریت و طراحی استراتژی است و هم بخش فنی و در بخش قیمت طراحی سایت نیز تاثیر گذار است. ابزارها و متدهای زیادی هم برای دستیابی به یک سئو خوب وجود دارد. ابتدا باید در طراحی استراتژی سئو، مشخص کنید که چه می‌خواهید و چه کلیدواژه‌هایی باید مد نظر شما باشد. در مرحله پیاده‌سازی ممکن است از روش‌های مختلفی استفاده کنید. قطعا طراحی سایت فروشگاه اینترنتی شما باید تغییراتی بکند تا برای سئو بهینه شود. تولید محتوای مفید هم یکی از عناصر جدایی ناپذیر سئو است. استفاده از شبکه‌های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی یکی از اجزای جدایی‌ناپذیر وب شده‌اند. حضور فروشگاه اینترنتی شما در شبکه‌های اجتماعی اهمیت زیادی دارد. در این راستا، حتما باید در طراحی سایت فروشگاهی خود، قابلیت ارتباط با شبکه‌های اجتماعی را بگنجانید. علاوه بر این، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی هم خود نیازمند یک استراتژی جداگانه است. ابتدا باید مشخص کنید که در کدام شبکه‌های اجتماعی حضور داشته باشید. این انتخاب باید با توجه به مخاطب هدف شما باشد. سپس باید مشخص کنید که چه نوع محتوایی باید برای شبکه اجتماعی تولید شود. چگونه آن محتوا را با سایت و برند فروشگاه اینترنتی مرتبط سازید. در نهایت هم نوبت به پیاده‌سازی می‌رسد. ایجاد مشوق‌های مناسب ایجاد مشوق‌های مناسب راهکار بسیار خوبی برای جذب مشتری به وبسایت است. پیام‌هایی که در کمپین ایمیل و شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنید باید حاوی این مشوق‌ها باشد. برگزاری مسابقه، پیشنهادی شگفت‌انگیز، تخفیف‌های مناسب و فروش‌های فوری از جمله این پیشنهادات هستند که می‌توانند به جذب مشتری کمک فراوانی کنند.
  9. alireza-res

    مفهوم بازاریابی دیجیتال

    دیجیتال مارکتینگ چیست ؟ دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی دیجیتال چه در ابعاد بزرگ اجرا شود و چه در ابعاد کوچک، موتور کسب و کار امروز است! یک بازاریابی دیجیتال تاثیرگذار، به بازاریابی‌‌ گویند که میان تکنولوژی الکترونیک و روانشناسی بازار ارتباط ایجاد کند. ما در اینجا درباره اصول اساسی بازاریابی دیجیتال، یعنی نتیجه و فرایند یک شغل و همچنین دیدگاه تجار صحبت خواهیم کرد و با تلاشی هوشمندانه، سعی می‌کنیم که از بیان اصطلاحات تکنیکی خاص بپرهیزیم و دیجیتال مارکتینگ و مفاهیم آن را با زبانی ساده و آسان توصیف نماییم. در توصیف بازاریابی اینترنتی بهتر است که از بیان مفاهیم مصطلح چشم‌پوشی کنیم، زیرا اگرچه آن‌‌ها مفاهیمی عمومی هستند و یادگیری آن‌‌ها آسان است، اما دانش کمی را منعکس می‌‌کنند. به نظر ما،دیجیتال مارکتینگ به مفهوم استفاده از تکنیک‌هایی است که به تجار اجازه استفاده از بهترین‌های بازاریابی و دیجیتال را در کنار مفاهیم پایه بازاریابی می‌دهد. بازاریابی دیجیتال به‌معنای دریچه دیگری از بازاریابی نیست. در مقابل، این مفهوم راهی جدید در بازاریابی است که در آن می‌توان به تحلیل رفتار مشتری نیز پرداخت. چه مفاهیمی جزو بازاریابی دیجیتال به حساب نمی آیند؟ برای درک بهتر تکنیک‌های بازاریابی دیجیتال، بهتر است به طبقه‌بندی آنچه در این دسته قرار نمی‌گیرد بپردازیم. شیوه‌های بازاریابی سنتی چون تبلیغات کاغذی، رادیو، تلویزیون و بیلبوردها جز دسته بندی‌های بازاریابی دیجیتال نیستند. این کانال‌ها در دوره‌ای بسیار موفق بوده‌اند، اما در دوره مدرن امروزی خیر. ما معتقدیم که شیوه‌های بازاریابی سنتی دارای سه محدودیت هستند: 1.ارتباط یک سویه و نداشتن زمان کافی برای تحلیل بازخوردها: به نظر ما، بازاریابی خیابانی دوطرفه است. متاسفانه، بازاریابی سنتی اجازه این ارتباط دوسویه میان مشتری و بازاریان را نمی‌دهد. 2.گرایش به شبکه‌های اجتماعی و اینترنت: انفجار شبکه‌های اجتماعی و اینترنت کلید ارتباط زمان واقعی را در اختیارمان قرار داده است. بسیاری از کانال‌های ارتباطی سنتی از وجود سرعت بالای بازاریابی جدید بی‌بهره‌اند و نمی‌توانند چنین ارتباط سریعی را ایجاد کنند. 3.تمرکز بر اصول بازاریابی محتوا : همچنان که بازاریابی سنتی به دنبال درک این تاثیرات است، دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی مدرن بر جنبه‌های مهمی چون ایجاد تجربیاتی برای مصرف‌کنندگان تمرکز کرده است.
  10. alireza-res

    12 نکته شگفت انگیز برای تقویت مو

    با رعایت این تکنیک های ساده می توانید گام های مؤثری در راستای تقویت موهای خود بردارید و دیگر نیازی نیست نگران موهایتان و مراقبت از آنها باشید. هر روز، موهایتان در معرض فاکتورهای متعددی قرار می گیرد که ریزش، تیره، کدر و نازک شدن آنها را رقم می زنند. از مهمترین این فاکتورها می توان به آلودگی هوا اشاره داشت، با این اوصاف شما می توانید با رعایت چند نکته ساده و پیش پا افتاده موهایی محکم، نرم و براق داشته باشید. در ادامه شما را با بایدها و نبایدهای مبحث مراقبت از مو آشنا خواهیم کرد. بایدهای مراقبت از مو ١. تغذیه شما باید سالم و مناسب باشد. [align=justify]داشتن یک رژیم غذایی سالم از جمله مؤثرترین و در عین حال ساده ترین روش های مراقبت از مو به شمار می رود. موهای شما به مواد غذایی آکنده از پروتئین، ویتامین و مواد معدنی نیاز دارید. بکوشید تا غذاهای چرب را از برنامه غذایی خود حذف کنید. بسیاری از افراد قلم به دست می گیرند و مقاله های مفصلی با موضوع تقویت مو می نویسند اما فراموش می کنند در مورد مواد حیاتی و لازم برای رشد مو سخن بگویند، موادی همچون آهن که به وفور در عدس، بادام زمینی، مرغ، میگو و ماهی قزل آلا یافت می شود، یا روی (زینک) که از دیگر مواد حیاتی و مهم برای مو به شمار می رود، ماهی سالمون، بادام درختی و بادام زمینی سرشار از روی می باشند. مواد غذایی حاوی مقادیر فراوان ویتامین A، همچون پنیر، اسفناج، هویج و تخم مرغ به ترشح چربی در پوست کمک می کنند و از این رو یک نرم کننده طبیعی برای موهایتان تلقی میشوند. کلسیم و ویتامین B12 مورد نیاز موهایتان را می توانید با خوردن محصولات لبنی و ماهی تأمین کنید. اگر می خواهید مانع از شکننده شدن موهایتان شوید، مواد غذایی حاوی بیوتین مانند لوبیا بخورید. از دیگر مواد ضروری برای حفظ سلامت پوست سر سلنیوم است که در آجیل یافت می شود. پس اگر می خواهید موهایی زیبا و سالم داشته باشید، دست به دامن مواد غذایی سالم و مفید شوید! http://www.drghanei.ir/wp-content/uploads/2017/04/diet.jpg[/img][/align] ٢. موهای خود را باید چرب نگهدارید. [align=justify]بهترین علاج برای ترمیم موهای آسیب دیده و کدر، چرب کردن مو با روغن نارگیل طبیعیست. روغن نارگیل به مثابه یک نرم کننده طبیعیست. توصیه می شود حداقل دو بار در هفته موهای خود را به روغن نارگیل گرم آغشته کنید. روغن نارگیل مواد غذایی را از ریشه موهایتان گرفته و در ساقه مو پخش می کند و اجازه نمی دهد موهایتان خشک و کدر شود. http://www.drghanei.ir/wp-content/uploads/2017/04/Coconut-Oil.jpg[/img][/align] ٣. درمان های خانگی می توانید با استفاده از مواد طبیعی موجود در میوه ها و سایر مواد غذایی برای موهایتان یک ماسک خوب و مقوی درست کنید. روش ساخت چنین ماسک هایی بسیار ساده است و در عرض چند دقیقه موهای شما ضخیم تر، نرم تر و محکم تر خواهد شد. می توانید با میوه هایی همچون آووکادو یک ماسک آبرسان طبیعی بسازید. ژل درون برگ های آلوئه ورا و سایر مشتقات این گیاه و یا آب هویج را موهایتان بزنید تا محکم و براق شوند. ٤. باید موهایتان را اصلاح کنید. [align=justify]تمامی تلاش هایتان برای بهتر شدن رشد موهایتان بی نتیجه مانده و این موضوع شما را کلافه کرده است؟ بسیاری از مردم این نکته بسیار ساده را نادیده می گیرند که برای بلندتر شدن مو باید هر ٢ یا ٣ هفته یک بار نوک موهایتان را بزنید. اگر می خواهید از شر مو خوره و شکسته شدن موهایتان رهایی یابید، چند سانتی متر انتهایی موهایتان را کوتاه کنید. با این کار می توانید فارغ از مشکلاتی همچون مو خوره، ریزش و شکنندگی مو، به موهای خود رسیده و رشد آنها را تقویت کنید. http://www.drghanei.ir/wp-content/uploads/2017/04/hairdressers-cutting-hair-6lhfktrn.jpg[/img][/align] ٥. باید در انتخاب شامپوی خود دقت کنید. برای تقویت و استحکام مو انتخاب یک شامپوی مناسب بسیار حائز اهمیت است. شامپو مو و پوست سر شما را تمیز کرده، مقدار چربی آن را تنظیم می کند و شوره های سرتان را از بین می برد. اما زمانی که پای انتخاب شامپوی مناسب برای موی فرد در میان است، گزینه های بسیاری پیش رویتان خواهد بود. شامپو ها ممکن است خشکی و شکنندگی موهایتان یا بروز آلرژی را سبب شوند، یعنی درست برخلاف آنچه از آنها انتظار می رود. شامپویی برای خود برگزینید که مواد مغذی موردنیاز موهایتان را تأمین کند و آنها را تا شستشوی بعدی براق نگه می دارد. به هیچ وجه از شامپوهای حاوی لائوریل یا سولفات لائوریل استفاده نکنید. [align=justify]http://www.drghanei.ir/wp-content/uploads/2017/04/choose-shampoo.jpg[/img] ٦. باید موهایتان را به صورت کاملاً طبیعی خشک کنید.[/align] [align=justify]اگر موهای خود را با سشوار خشک کنید، آنها را در معرض حرارت بسیار شدید قرار می دهید و باعث می شوید موها نرمی و استحکام خود را از دست بدهند. پس از شستشوی موهایتان یک حوله نرم بردارید و به آرامی موهایتان را بمالید تا با یک روند تدریجی و ثابت خشک شوند. اگر در حین خشک کردن موهایتان بیش از حد به آنها فشار وارد کنید، خشک و شکننده می شوند. با حوله آنها را تا حدی خشک کنید که اندکی مرطوب بماند سپس آنها را به همان حال رها کنید تا خودشان خشک شوند. در اینجا، کارهایی که باید انجام دهید تا موهایتان محکم و قوی شود، به اتمام می رسد. حال نوبت به کارهایی می رسد که نباید انجام دهید.[/align] نبایدهای مبحث تقویت مو ٧. نباید هر روز موهایتان را بشویید. طبق مطالعات صورت گرفته در کلینیک زیبایی ، بهترین روش شستن هر چند روز یک بار موهاست. با این کار می توانید بر مشکل چرب شدن و شوره زدن سرتان فائق آیید. در حین شستشو مو به آسانی می شکند بنابراین بهتر است زیاد مویتان را نشویید. ٨. نباید از مواد شیمیایی استفاده کنید. با به کارگیری رنگ مو و نرم کننده های شیمیایی ظاهری زیبا و چشم نواز برای موهای خود به ارمغان آورید غافل از آن که آسیب هایی شدید و عمیقی به آنها وارد کرده اید. رنگ مو حاوی آمونیوم است؛ یک ماده شیمیایی مضر برای موهای شما. این روزها شرکت های آرایشی بهداشتی ادعا دارند رنگ موهایی فاقد آمونیوم تولید کرده اند اما تردیدی نیست که حتی این رنگ موها هم حاوی مواد شیمیایی آسیب رسان به موهایتان می باشند. استفاده از نرم کننده های شیمیایی حاصلی جز خشکی و شکنندگی مو و خشک شدن پوست سر نخواهد داشت. ٩. نباید از حرارت استفاده کنید. به هیچ وجه با حرارت موهایتان را صاف یا فر نکنید. گرچه استفاده گاه و بیگاه از دستگاه های صاف یا فر کننده مو بلامانع است اما اگر زیاد از آنها استفاده کنید، آسیب های بسیاری به موهای خود وارد می کنید. برخی از خانم ها هر روز از این دستگاه ها استفاده می کنند و گله مندند که موهایی خشک، کدر و زبر دارند! اگر برای خشک کردن موهای خود همیشه از سشوار استفاده کنید، به موهایتان لطمه می رسانید. ١٠. برای حالت دادن و آرایش موهایتان، نباید آنها را بیش از حد تحت فشار قرار دهید. حالت دادن و آرایش کردن مو یکی از روش های رایج برای به رخ کشیدن زیبایی مو به شمار می رود، اما نباید موهایتان را خیلی سفت ببندید یا تحت فشار قرار دهید، چرا که با این کار ریشه موهایتان ضعیف می شود و این امر به نوبه خود شکنندگی و ریزش مو را در پی خواهد داشت. ١١. نباید لوازمی که با موی شما در تماسند، کثیف و آلوده باشند. باید هر چند وقت یکبار شانه و برس خود را تمیز کرده و مو و گرد و خاک را از رویشان پاک کنید. بسیاری از متخصصین مو توصیه می کنند از شانه های دندانه درشت استفاده کنید تا به عارضه ریزش مو دچار نشوید. ١٢. نباید موهایتان را زمانی که خیس است، حالت دهید و آرایش کنید. پیش از حالت دادن و آرایش کردن موهایتان اجازه دهید تا موهایتان خشک شود. موی خیس بسیار آسیب پذیر است و به آسانی می شکند و می ریزد. مراقبت از مو را می توانید از خانه خود شروع کنید و نیازی نیست برای داشتن موهایی سالم و ضخیم کلی هزینه کرده و به سالن های پوست و مو مراجعه نمایید. این تکنیک های ساده را آویزه گوشتان کنید تا موهایی زیبا و سالم داشته باشید.
×
×
  • اضافه کردن...