رفتن به مطلب

site2017

Members
  • تعداد ارسال ها

    31
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

درباره site2017

  • تاریخ تولد تعیین نشده

دستاورد های site2017

Newbie

Newbie (1/14)

0

اعتبار در سایت

  1. site2017

    چگونه رایگان صفحه اول گوگل قرار بگیرید

    می خواهید در صفحه اول گوگل باشید شما می خواهید در صفحه اول گوگل باشید، رقبای شما می خواهند در صفحه اول گوگل باشند. در واقع هر دارنده‌ی وب سایتی در روی کره زمین می خواهد در صفحه اول گوگل قرار بگیرد. زیرا با قرار گیری در صفحه اول گوگل شما می توانید آینده خودتان را بسازید. اما در واقع بیشتر از 10نتیجه در صفحه اول گوگل قرا نخواهند گرفت. پس شما چگونه می خواهید مطمئن شوید ساخت سایت شما در صفحه اول گوگل قرار خواهد گرفت یا نتیجه اول گوگل خواهد بود. چگونه می توانید به صورت رایگان در صفحه اول گوگل قرار بگیرید شما می توانید در کمتر از 24 ساعت در صفحه اول گوگل قرار بگیرید. وقتی که شما واقعا بدانید دقیقا باید چه کلمه کلیدی را انتخاب نمایید. کلماتی مرتبطی که گوگل به شما پیشنهاد می دهد شانس شما را در قرار گیری در صفحه اول گوگل بیشتر می کند وقتی که شما در کلماتی که گوگل به شما پیشنهاد می دهد یک کلمه کلیدی پیدا می کنید، این شانس شما را برای قرار گیری در صفحه اول گوگل بیشتر می کند. صفحه ورود بهینه سازی شده و ساده به تصویر زیر نگاهی بی اندازید، تمام کاری که شما باید انجام بدهید این است که شما با توجه به کلمه کلیدی خودتان صفحه خودتان را به وجود بی آورید. اساسا، وقتی افراد به سراغ گوگل می آیند دارای سوالی هستند شما باید در وب سایت خودتان به این سوالات پاسخ دهید. درباره محتوای تصاویر سایت بیشتر مطالعه کنید، این یک قسمت مهم از دانش بهینه سازی وب سایت ها است. شما می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای در صفحه اول گوگل قرار بگیرید. (در واقع کمتر از 24 ساعت) یا بعد از اینکه گوگل صفحه ورود شما را به درستی بهینه سازی کرد. قرار گیری در صفحه اول گوگل با پرداخت هزینه شما می توانید با پرداخت هزینه به گوگل سایت خودتان را در صفحه اول گوگل قرار دهید. این یک راه میان بر و مستقیم برای رسیدن طراحی وب سایت به صفحه اول گوگل است. به هرحال ، سئو وب سایت ‌قسمتی از موفقیت شما را در دنیای مجازی شکل می دهد. و موتورهای جستجو همیشه یکی از بهترین راه های بهره برداری برای رسیدن به صفحه اول گوگل هستند.
  2. site2017

    وب 2

    طرّاحی و معماری وب ۲٫۰ بر پایهٔ مشارکت‌ها، همکاری‌ها، و تعاملات (interactions) انسان‌ها، ماشین‌ها، نرم‌افزار، و عامل‌های هوشمند با یکدیگر استوار است. در وب 2 , سایت‌ها اجازه می دهند کاربران با سایت یا دیگران در تعامل باشند و همچنین کاربران اجازه تولید محتوا و دستکاری در اطلاعات را دارند. وب 2 امکانات وب 1 را به نحوی دیگر ارائه کرده به عنوان مثال:در وب 1 بخشی به عنوان «دفتر مهمان » که نظران کاربران در آن به نمایش در می آيد به جای اینکه بخواهد در زیر هر مطلب نظر کاربران را درج کند اما در وب 2 این رویه تغییر کرده و کاربران می توانند برای هر مطلبی نظر قرار دهند و حتی کاربران به نظر دیگران نظر بدهند (در صورتی که این امکانات از سمت مدیریت سایت فراهم شده باشد) برخی از معماری های طراحی وب 1: ساخت صفحات به صورت ایستا به جای طراحی پویا ساخت صفحات با Server Side Includes یا CGI به جای استفاده از برنامه‌های تحت وب که با زبان‌های پویا نوشته شده مثل php ,perl,python یا ruby استفاده از frame و tables استفاده از دکمه های gif وب 2 وب 2 اولین بار در سال 1999 میلادی استفاده شد صفحات با استفاده از برنامه‌های تحت وب ساخته شد از زبان‌های مخلتفی مثل php ,perl,python یا ruby ,... استفاده گردید. با مرور زمان استفاده از ساختار های قدیمی frame و table ها منسخوخ شد. برخی از تفاوت‌های وب 2 با وب 1: ساخت صفحات به صورت پویا در وب 2 در مقابل طراحی ایستای صفحات در وب 1 ساخت صفحات برای کاربران مختلف در وب 2 به عنوان مثال مدیری که در سایت وارد می‌شود دسترسی های بیشتری نسبت به کاربر دارد سرویس DoubleClick در وب 1 و Google AdSense در وب 2 نوع دریافت تبلیغات بر حسب زمان یا تعداد بازدید در وب 1 و بر حسب رفتارهای کاربر مثل کلیک کردن در وب 2 استفاده از دایرکتوری ها در وب 1 اما در وب 2 می توان از سرویس های پیشرفته‌تری استفاده کرد مثل موتور های جستجو که هر روز هم پیشرفته‌تر شده و با کاربر ارتباط بیشتری برقرار میکنند در وب 2 نیز از دایرکتوری استفاده می گردد اما در آن نظر کاربران برای گرداوری و ویرایش محتویات دخیل است وبلاگ ها از سرویس های وب 2 محسوب می گردد تکنولوژی ها: در وب 2 از تکنولوژی های سمت کاربر (client-side) استفاده می گردد که می‌توان به AJAX و جاوا اسکریپت ذکر کرد که خود آن شامل ابزار و فریم ورک هایی مثل YUI Library, Dojo Toolkit, MooTools, jQuery, Ext JS and Prototype JavaScript Framework و... می‌شود اطلاعات می‌تواند از طریق AJAX بین کاربر و سرور رد و بدل شود که در این صورت دیگر نیازی به لود کامل صفحه برای دریافت اطلاعات از سمت سرور نیست و این باعث راحتی کار کاربر می‌شود در سمت سرور از تکنولوژی های زیادی استفاده می‌شود برای زبان‌های تحت وب مثل php ,java,Microsoft.NET Framework,perl,python یا ruby ,.. برای خروجی XML , JSON ,.. web api ها:در وب 2 برای ارتباط با دیگر سرویس ها از api هایی از نوع REST و SOAP استفاده می کنند
  3. site2017

    مهم ترین فاکتورها برای انتخاب یک هاست

    قبل از ساخت سایت ، شما نیاز به میزبان وب (هاست) دارید. با وجود انبوه شرکت های ارائه دهنده هاست شما چطور هاست مناسب خود را انتخاب می کنید؟ حتی طراحان وب سایت و فعالان این عرصه به سختی یک هاست مناسب برای خود پیدا می کنند در اینجا تعداد انگشت شماری از راه‌هایی را که به شما در انتخاب هاست کمک می کند را بیان می کنیم. قبل از اینکه شما بتوانید بهترین ارائه دهنده هاست را پیدا کنید نیاز دارید که تصمیم بگیرید در هاست مورد نظرتان به دنبال چه مواردی هستید در انتخاب هاست باید به موارد زیر توجه کرد: - نوع وب سایتی که می سازید - نیاز به پشتیبانی دارید یا خبر - برنامه و نرم‌افزار هایی که نیاز دارید - میزان ترافیک سایتتان که انتظارش را دارید - تعداد سایتی که در حال ساخت آن هستید - بودجه شما با توجه به خواسته‌های اصلی شما، می توانید بهترین پلن هاست خود را پیدا کنید. نه تمام مشتریان خواسته‌های یکسانی دارند و نه هاست ها پکیج های یکسانی . شما ممکن است در حال حاضر کسب و کار کوچکی داشته باشید ,اگر مقیاس کاری شما به سرعت در حال افزایش است, یک پلن هاست اشتراکی ممکن است برای شما کافی نباشد .ارائه دهندگان میزبانی وب، که شرکت های بزرگ استفاده می کنند در نگاه اول به نظر می رسد برای شما خوب باشد , اما اگر شما یک وبلاگ کوچک دارید این تناسب خوبی نیست . به سمت پلنی بروید که مناسب بیزینس شما باشد. به خاطر داشته باشید که شروع با یک پلن هاست کوچک، به معنی پیدا کردن برند جدید ارائه دهنده هاست برای میزبانی وب شما نیست . هاستی که شما انتخاب می کنید باید دارای پلن با سطوح مختلف باشد تا زمانی که نیاز به ارتقا داشتید بتوانید به راحتی پلن خود را ارتقا دهید. تحقیق در مورد پایداری سرور شما می خواهید سایت همیشه بالا باشد و مثل ساعت کار کند , همچنین نیاز دارید هاست 24 ساعت 7 روز هفته پایدار باشد پایداری هاست شما باید 95.5 درصد یا بالاتر باشد اگر این کمتر از 99 درصد بود باید دنبال هاست دیگری باشید همچنین، خواندن نقد کاربران در مورد میزبان هاست در این کار به شما کمک می کند پشتیبان گیری منظم سایت وقتی مشکلات غیر قابل حلی داشته باشید، حتی بهترین ارائه دهنده سرویس هاست نیز نمی تواند به شما کمک کند. مشکلات زیادی ممکن است در مورد سایت شما بوجود بیاید. ممکن است هارد دیسک سرور شما با مشکل مواجه شود ممکن است اطلاعات شما ناخواسته حذف شود یا تغییراتی ناخواسته در فایل‌های شما بوجود آید .شما باید هاستی را انتخاب کنید که به طور منظم اقدام به پشتیبان گیری (backup) از اطلاعات می کند، که اگر حادثه‌ای رخ داد بتوان اطلاعات سایت را بازگردانی کنید موقع بررسی سرویس پشتیبان گیری ارائه دهندگان میزبان وب (hosting) به موارد زیر توجه کنید - میزبان وب چگونه این را به طور اتومات انجام می دهد , آیا بک آپ کامل می گیرد؟ - آیا شما می توانید به طور دستی از طریق کنترل پنل اقدام به پشتیبان گیری کنید؟ - آیا شما می توانید به طور منظم اقدام به پشتیبان گیری کنید؟ - آیا شما می توانید خودتان اقدام به بازگردانی اطلاعات پشتیبانگیری شده کنید یا نیاز به تیم پشتیبانی برای انجام آن دارید میزبانی چند دامنه بهترین قسمت در مورد نام دامنه ارزان‌ قیمت بودن آن است. این وسوسه کننده است که به سمت ساخت چند وب سایت بروید یا شاید شما بخواهید تمام ترافیک را فقط به یک وب سایت هدایت کنید .حتی اگر شما در ابتدای کار در نظر داشته باشید فقط روی یک وب سایت کار کنید ممکن است در آینده نیاز داشته باشید دامنه دیگری را مورد استفاده قرارس دهید. شما برای میزبانی چند دامنه نیاز به فضای هاست بیشتری هم دارید. مطمئن شوید ارائه دهنده وب سایت شما از قابلیت میزبانی چندگانه دامنه پشتیبانی می کند. حتی اگر راه اندازی چند دامنه و سایت فوق‌العاده باشد اما اولویت کنونی شما نیست. در بیشتر مواقع ارائه دهنده گان میزبانی سایت اجازه به کار بردن 25 دامنه را می دهند . نگاهی به هزینه داشته باشید این سخت و دور از انتظار نیست که شما موقع ثبت نام برای اولین بار در شرکت های میزبان وب با قیمت ارزان روبرو شوید. شما باید به هزینه‌های تمدید قرارداد برای دوره های بعد توجه کنید، مگر اینکه بخواهید به سمت برند های جدید میزبانی وب در هر دو سال یا بیشتر بروید , شما باید مطمئن شوید هزینه تجدید قرارداد برای پلن فعلی و پلن به روز شده مقرون به صرفه باشد. هزینه تمدید قرارداد همیشه به آسانی پیدا نمی شود زیرا برخی ارائه دهندگان تمایلی به نمایش دادن آن ندارند برای این کار کلمه تمدید یا renew را به کمک گوگل یا کادر جستجوی داخل سایت جستجو کنید. انتخاب قرار داد کوتاه مدت موقع عقد قرارداد با یک سرویس دهنده که به تازگی می خواهید از آن استفاده کنید، باید به این نکته توجه کنید بهترین انتخاب برای شما انتخاب زمان قرار داد کوتاه مدت است . بیشتر ارائه دهنده ها به شما پیشنهاد قرار داد طولانی مدت با قیمت های ویژه می دهند اما توجه کنید. ممکن است شما در آینده با شرکت میزبان با مشکلاتی مواجه شوید، به عنوان مثال شما ممکن است در آینده نیاز به امکاناتی داشته باشید که شرکت مذکور قادر به ارائه آن نیست در این صورت اگر شما قرار داد چند ساله ببندید ممکنه است به خاطر هزینه ای که برای قرار داد پرداخت کردید به آسانی قادر به جابجایی به دیگر شرکت ها نباشید. پشتیبانی 7-24 قابل اطمینان میزبان وبی که انتخاب می کنید باید بخش پشتیبانی قابل اطمینانی داشته باشد. همچنین باید قادر به برقراری تماس به هر نحوی که شما راحت هستید را دارا باشد. اگر با تلفن راحت هستید یا با گفتگوی آنلاین یا هر دو. مطمئن شوید هر موقع از روز یا شب قادر به برقراری تماس با پشتیبان هستید. اگر مشکلی برای سایت شما پیش بیاید مطمئنا نمی خواهید تا ساعت 9 صبح منتظر بایستید. سیاست استرداد وجه حتی اگر شما تحقیقات خود را انجام داده باشید شما هنوز هم ممکن از انتخاب میزبان خود خود راضی نباشید. قبل از اینکه خیلی دیر شود سیاست استرداد وجه را پیدا کنید. بیشتر میزبان ها پیشنهاد یک دوره آزمایشی و یا بازگشت کل مبلغ پرداختی برای یک دوره زمانی خاص می دهند. در مورد لغو قرار داد و سیاست استرداد وجه مطمئن شوید. ممکن است شرکتی در ابتدا قول استرداد وجه را به شما بدهد اما موقعی که شما درخواست استرداد وجه میکنید به بهانه‌هایی از جمله هزینه لغو قرار داد کل یا بخشی از مبلغ را مسترد نکند.
  4. چند بار این سوال را از خودتان پرسیده اید؟ به چه تعداد بک لینک برای قرار گیری در صفحه اول گوگل نیاز دارم؟50 تا 100 تاخب، یک خبر خوب برای شما دارم شما به هزاران بک لینک برای قرار گیری در صفحه اول گوگل نیاز ندارید.گوگل الگوریتم های خودش را که بر اساس تعداد بوده را به کیفیت تغییر داده است. کیفیت بک لینک ها در ساخت سایت بسیار اهمیت بیشتری دارد.احتما شما برای قرار گیری در صفحه اول گوگل کمتر از تعداد انگشتان دستتان به بک لینک نیاز دارید. می خواهید آنرا به شما ثابت کنم؟ بیایید یک تجربه بدست آوریم!بعد از یک سال طراحی وب سایت Stream seo ، این وب سایت چیزی حدود 4100 عدد بک لینک بر اساس majestic seo ساخت. و این وب سایت چند مورد از نتایج اول صفحه گوگل را بدست آورد. خب بعدش حدس بزنید چه اتفاقی افتاد؟آن ها تعداد بک لینک های زیادی برای آن مقاله ها نساخته بودند. بعضی از آن ها چیزی بین 2-3 بک لینک داشتند. و بهترین آن ها چیزی حدود 10-15 عدد بک لینک داشتند. و من تنها کسی نیستم که این را می گویم. این یک مقاله در سایت seo moz است. که توضیح می دهد. چگونه آن ها با 13 بک لینک به این نتایج رسیدند. همه آن ها با لینک های متفاوتی بودند.بنابراین، بیاید یک تجربه دیگر را بررسی کنیم. من سعی کردم یکی دیگر از مقاله هایم را به صفحه اول برسانم. در اینجا تمام نتایج را به شما نشان خواهم داد.چندتایی ازمقاله ها که در دسامبر گذشته نوشته شده بود را انتخاب کردم. و مطمئن هستم تمام آن ها ایندکس شده اند.یک نگاهی به کلمه کلیدی در سازمان تحقیقاتی Market Samurai بی اندازید. خب حالا، رتبه من با هر دو کلمه ی کلیدی چیزی حدود 100 نتیجه اول است، اما در 10 نتیجه اول یا در صفحه اول گوگل قرار ندارد. برنامه من - به چه تعداد بک لینک نیاز دارم؟من این هفته به تست این مقاله می پردازم. از تاریخ 20 فوریه 2013. من سعی می کنم بیشتر از 1-2 بک لینک برای این مقاله نسازم(بدوم اسپم و بدون حجم زیاد). و سپس هر رفته مارکت سامورایی را چک می کنم و به شما نمایش می دهم.سپس مقاله را به سرعت هرفته بروزرسانی می کنم و نتایج را به شما نمایش می دهم. می خواهم هر آنچه را که اتفاق می افتد به شما نشان دهم. هر صفحه ای را که در آن بک لینک ایجاد کردم و کلماتی را که در لینک ها بکار بردم.درباره کلمات کلیدی داخل لینک ، من خیلی با دقت عمل می کنم . یا حداقل کلمات کلیدی را در بیشتر از 25% بک لینک ها بکار نمی برم. کلمات کلیدی زیر را بکار خواهم برد. Squarespace Review Squarespace 6 Review Squarespace vs WordPress Squarespace vs. WordPress WordPress vs Squarespace WordPress alternatives [*]گزارشات هفتگی:هفته اول:تعداد بک لینک های ساخته شده : 2صفحه قرار گیری با کلمه کلیدی squarespace reviewدر گوگل :18صفحه قرار گیری با کلمه کلیدی square vs wordpress در گوگل: 14صفحه قرار گیری در یاهو با کلمه کلیدی square vs worpress : 5 در این هفته من تصمیم گرفتن 2 بک لینک در دامنه های مختلف ایجاد کنم: Hubpages و squidooاین بک لینک ها در کامنت ها و مقاله ها گذاشته نشده، فقط از یک صفحه با محتوای کم درست شده است. من 2 مقاله مختلف که فکر می کنم رنک خوبی دارند را در هر دو سایت و مرتبط با کلمه کلیدی squarespace قرار دادم.هر دوی بک لینک ها دارای کلمه کلیدی squarespace review هستند.برای مقایسه my squarespace در مقابل wordpress ، یکی از آن ها شامل "squarespace در مقابل wordpress analysis" است.شما می توانید ببینید هر دوی آن ها در رتبه بهری قرار گرفتند و در جایگاه 14 قرار دارند. و در صفحه دوم گوگل هستند. به علاوه، این را بدانید که هر موقع در صفحات اول بینگ قرار بگیرید در آن زمان در صفحات دوم گوگل خواهید بود. هفته دوم:صادقانه این هفته برای من یکم گیج کننده بود. من تا دیر وقت در حال کار در دفتر بودم و وقت بک لینک سازی نداشتم. همان طور که می بینید. اما خبر های خوبی دارم:تعداد بک لینک های ساخته شده در این هفته: 0صفحه قرار گیری با کلمه کلیدی square review در گوگل: 16صفحه قرار گیری با کلمه کلیدی Square Vs Wordpress : 11صفحه قرار گیری با کلمه کلیدی Square vs wordpress : 4 خبر خوب این است که با اینحال که بک لینکی در این هفته ساخته نشده منتها رتبه سایت 2-4 قدم بهتر شده است.و همچنین مقاله من در رتبه چهارم ار سایت بینگ قرار دارد. هفته سوم:در این هفته بک لینک هایی که ستخته ام فقط از طریق کامت است. و مقاله ی جدیدی اضافه نشده است.تعداد بک لینک های ساخته شده: 5 کامنتصفحه قرار گیری با کلمه کلیدی squaspacere review : 22صفحه قرار گیری با کلمه squarespace vs wordpress : 3صفحه قرار گیری در بینگ squarespace vs wordress : 4
  5. site2017

    مواردی در طراحی لوگو در سال 2017 قسمت دوم

    ادامه مواردی در طراحی لوگو در سال 2017 قسمت اول 5. هنر استفاده از خطوط در طراحی لوگو حرفه ای سبک دیگری از طراحی لوگو وجود دارد که به آن هنر استفاده از خطوط گفت می شود. در این نوع طراحی گرافیست با کشیدن خطوط و نقش و نگار یک لوگوی زیبا را مانند طراحی لوگوی یک هتل طراحی خواهد کرد. این شیوه یکی از بهترین حالت ها برای استفاده از تصاویر و نوشته در کنار یکدیگر است. 6. لوگوی سیاه سفید http://www.parsaya.com/upload/partspics/1491401480-img_900.png[/img] در این نوع از طراحی ما فقط از رنگ های سفید و سیاه استفاده خواهیم کرد. امسال این سبک از طراحی نیز بسیار موثر واقع شده است. و شرکت های زیادی از این نوع سبک ها استفاده می کنند. در این سبک باید خلاقیت زیادی به خرج دهید و فلسفه شرکتتان را بدون استفاده از رنگ ها به مخاطبان خودتان نمایش دهید. 7. طراحی لوگو حرفه ای با رنگ های متحرک http://www.parsaya.com/upload/partspics/1491401506-img_894.png[/img] این نوع از طراحی لوگو قدمت بسیار زیادی دارد. خیلی از شرکت ها از جمله شرکت اپل از این سبک از طراحی استفاده کرده اند. این سبک از طراحی لوگو به معنی استفاده از رنگ های روشن و تیره است که در لوگو عمق ایجاد می کنند. 8. تصاویر روی هم رفته http://www.parsaya.com/upload/partspics/1491401521-img_901.png[/img] از سال 2016 این نوع از طراحی شروع به رشد کرد. این سبک از طراحی لوگو بیشتر به درد شرکت های انیمیشن سازی می خورد. البته خیلی از شرکت های مطرح دیگری از جمله مستر کارت از این نوع طراحی استفاده می کنند . در این نوع از طراحی لوگو سایه ها و نوشته ها معمولا از بین می رود و فقط با طرح های رنگی روی هم رفته کار دارید. این طرح همچنان به دلیل محبوبیت زیاد در سال 2017 نیز یک طرح پر کاربرد است. 9. اشکال هندسی http://www.parsaya.com/upload/partspics/1491401532-img_902.png[/img] اگرچه این نوع از طراحی لوگو مدت زیادی است که کاربر خودش را از دست داده است. منتها در سال 2017 مجددا روی کار آمده است. این سبک به شما اجازه طراحی منحصر به فرد و خیلی خلاقانه را می دهد. 10. نوشته های طرح دار http://www.parsaya.com/upload/partspics/1491401558-img_903.png[/img] در طراحی لوگوهایی که نوشته درون یک کادر قرار می گیرد باعث می شود توجه کاربران به متن بیشتر شود. این شیوه نیز یک شیوه بسیار خوب برای جلب توجه به شعار خودتان است.
  6. site2017

    مواردی در طراحی لوگو در سال 2017 قسمت اول

    در سال 207 چه طراحی لوگویی محبوبیت دارد؟ امروزه، اینجا چند مورد از طراحی لوگوهای مهم در این سال را مورد بررسی قرار می دهیم. می توانید از این طراحی لوگو ها در ساخت سایت خودتان و یا برای شرکتتان استفاده نمایید. 1.کوچک نمایی http://www.parsaya.com/upload/partspics/1491400744-Minimal-logo.png[/img] کوچک نمایی به معنی به حداقل رساندن خط و خطوط و نگه داری موارد اصلی در طراحی لوگو است. از دست دادن خط و خطوط اضافی یکی از بهترین شیوه های طراحی لوگو حرفه ای در سال 2017 است. مانند نمونه قبلی و جدید اینستاگرام که خطوط را در طراحی جدید به حداقل رساند. 2. خطوط شکسته http://www.parsaya.com/upload/partspics/1491400791-img_896.png[/img] یکی دیگر از موارد طراحی لوگو استفاده از خطوط شکسته است. این خطوط شکسته می توانند به صورت افقی و یا عمودی باشد و اینکه با یک المان ترکیب شود این کار یکی از بهترین شیوههای طراحی لوگو در سال 2017 است. 3. طراحی لوگو نوشتاری http://www.parsaya.com/upload/partspics/1491400808-img_897.png[/img] یکی از شیوه های تاثیر گذار در طراحی لوگو استفاده از نوشته است. برای درک بهتر می توانید به لوگوهای کوکا کولا و یا سونی نگاهی بی اندازید این لوگوهای از محبوبیت زیادی در بین طراحی لوگوها برخوردار هستند. می توانید در این جور از طراحی لوگوها از استایل های مختلف و یا ترکیب چند مدل متن نوشتاری استفاده نمایید. 4.طراحی لوگو صاف و یا فلت http://www.parsaya.com/upload/partspics/1491400858-img_892.png[/img] مانند سبک کوچک نمایی در طراحی لوگو حرفه ای سبک دیگری از طراحی لوگو به نام طرحی فلت وجود دارد. در این نوع از طراحی شما می توانید سایه های اضافی را از تصویر حذف نمایید و یک طرح ساده و بدون جزییات اضافی را به نمایش بگذارید.
  7. site2017

    یک وب سایت برای کسب کار خود داشته باشید

    یک وب سایت برای کسب و کار خود داشته باشید و باعث افزایش رونق بازار خود شوید: فن آوری های امروزی نسبت به گذشته پیشرفت چشم گیری داشته است . استفاده از اینترنت سریع تر از همیشه افزایش یافته است از فیس بوک گرفته تا گوگل پادشاه وب سایت ها ، مردم عادی مانند خودتان می توانید وب سایت خود را با کمترین هزینه با یک طراحی سایت زیبا داشته باشید. بیشترمردم قادر به ایجاد وب سایت آنلاین به عنوان یک راه برای ابراز تجارت و درارتباط با دیگران می باشند. کسب و کار با وب سایت به عنوان راهی مناسب برای رسیدن به مشتریان بیشتر می باشد. اگر شما می خواهید برای ایجاد کسب وکار، و یا اگر شما در حال حاضر مشغول به یک کسب و کار هستید اما وب سایت شما ساخته نشده، شما احتمالا در سال های آینده با سقوط در بازار مواجه خواهید شد اما ساختن وب سایت آسان است؟ یک سازنده وب سایت خوب کیست؟ هزینه طراحی سایت چقدرمی باشد ؟ چقدر طراحی سایت شرکتی زمان می برد؟ امروز بیشتر مردم فکر می کنن داشتن یک وب سایت بسیار چالش برانگیز و یا فوق العاده گران می باشد . شما برای داشتن یک صفحه مجازی اجتماعی می توانید با ساختن فیس بوک یا تلگرام و اتصال به آن به صدها، و هزاران نفر از مردم از طریق گوشی های هوشمند خود و لب تاپ شخصی خود به راحتی به گشت و گذار در وب و ارتبات با دوستان خود بپردازید. این باور که طراحی وب سایت شخصی هم بسیاراست در برخی افراد وجود دارد. هستند بسیاری از طراحان وب سایت که در طول چند سال گذشته است قادر به ساخت وب سایت هایی بدون داشتن دانش کد نویسی شده اند اما بحث اینجا است که این سایت های از قبل آماده فقط در واقع استفاده از موشواره و یک نمایش از اسلاید متن، عکس ها، فیلم ها،می باشد و شما نمی توانید هر انچه که به آن نیاز دازید در اختیار داشته باشید. سفارشی ساختن وب سایت فروشگاهی خود: شما می توانید با ایجاد وب سایت برای فروشگاه خود کسب و کار خود را افزایش دهید ابتدا شما نیاز به یک نام تجاری دارید که به عنوان آدرس وب سایت شما می باشد. بهتر است که در زمان انتخاب نام تجاری وب سایت فروشگاهی خود یک نام کوتاه و با معنی قابل فهم انتخاب نمایید. در انتخاب نام تجاری وب سایت خود دقت نمایید زیرا اگر تصمیم به تغییر این نام داشته باشید باعث می شود رتبه شما در سرچ گوگل افت کرده و برای افزایش رتبه گوگل احتیاج به زمان قابل توجه ای می باشد طراحی سایت فروشگاهی زیبا و ساخت سفارشی آن با کد نویسی از پایه با توجه به سلیقه شما با توجه به سرچ های موتورهای جستجو گر و افزایش رتبه گوگل وب سایت شما تخصص ماست.
  8. site2017

    روند کارت ها در طراحی وب سایت در سال 2016

    تسلط یافتن کارت در طراحی کارت ها اگر به خوبی در ساخت سایت استفاده شوند بسیار جذاب هستند و جلوه ی زیبایی به سایت در دید اول می دهند. درسال 2014 وقتی برای اولین بار اینترنت گردی با موبایل بیشتر از دسکتاپ شد و طراحی برای صفحات کوچکتر تحت توجه بیشتر قرار گرفت طراحی وب سایت ها به صورت کارت نیز محبوب شد مانند طراحی های مسطح و مینیمالیسم. سودمندی از الگوی کارت در طراحی سایت بسیار برای شما مفید خواهد بود به دلیل اینکه شما می توانید به راحتی کارت ها را برای همه صفحه نمایش ها طراحی کنید به خصوص در دستگاه های تلفن همراه، به طور مثال وب سایت Pinterest را ببینید که از این تکنولوژی به نحو احسن و زیبا در سایت خود استفاده می کند همچنین Facebook و Twitter نیز در برخی از المان های خود آن از این کارت ها بهره جسته اند و در بیشتر وب سایت ها دیگری می توانید این تکنولوژی را ببینید. ما در این مقاله بررسی می کنیم که کارت ها چگونه در طراحی سایت رشد کردند؟ رابط کاربریشان چگونه است؟ در چه اندازه مفید هستند؟ در واکنش گرا بودن سایت چه تاثیراتی دارند؟ و در آینده این تکنولوژی به کجا می رود؟ سبک طراحی کارت ها چیست؟ برای درک این موضوع شما باید اول متوجه شوید که کارت ها دقیقا چی هستند. کارت ها اساسا از یک جایگاه کوچک برخوردارند که در آن جایگاه همه اطلاعات منحصر بفرد آن کارت موجود می باشد و شامل عکس، عنوان، توضیحی مختصر، و لینک و غیره می باشد. [align=justify]پر کردن صفحه با چنین جایگاهایی که کاملا مرتب و قابل دسترس هستند بسیار برای کاربر دلنشین خواهد بود برای اینکه اطلاعات به صورت راحتری قابل دسترس هستند دیگر نیازی به جستجوی زیاد نیست، مرور بر موارد کارت ها بسیار سریع انجام می شود به طور مثال هر قیمت یا عنوانی در جای خودش است صفحه کاملا تمیز و مرتب به نظر می رسد و حس خوبی را به کاربر انتقال می دهد. [/align] به عنوان مثال در وب سایت Trello شما می توانید کارت خود را بسازید و در دسته مورد نظر قرار دهید به آن عکس و متن اضافه کنید و در توجه عموم قرار دهید. این مزایا جزو انعطاف پذیری بالای کارت ها محسوب می شود وب سایت Trello به دلیل همین سادگی است که به موفقیتی بالا دست یافته است. رابط کاربری در موبایل و واکنشگرا بودن کارت ها [align=justify]همانطور که قبلا اشاره کردیم کارت ها تطابق پذیری بالایی با فریم ورک های ریسپانسیو دارند، به همین دلیل است که تکنولوژی کارت نیز در زمانی توسعه یافت که ریسپانسیو ها نیز در حال توسعه بودند، لایه های کارت ها بسیار راحت می توانند برای دستگاههای موبایل بهینه شوند و در این دستگاهها به خوبی نمایش داده شوند. [/align] [align=justify] اگر کارت ها به خوبی طراحی شوند آنها می توانند در هر سایز مختلفی در دستگاهها به خوبی خود را نشان دهند و فواصل بین خود را به نحو احسن پر نمایند. به عنوان مثال شما می توانید عرض ثابتی تعریف نمایید و فقط ارتفاع را به حالت خودکار بگذارید تا فاصله بین کارت ها پر شود.[/align] [align=justify]نمونه موبایل وب سایت Verge را ببینید [/align] اگر توجه کنید می بینید که عکس و متن و رنگ آن بدون تغییری شکل اصلی خود را حفظ کرده است کارت ها تجربه ی جدیدی در دستگاهها به کاربران ارائه می دهد. شما می توانید این مزیت را در وب سایت UXPin ببینید، دقت کنید که چگونه فاصله مرتب و تمیز در موبایل دیده می شود. سایز دسکتاپ [align=justify] مزیت دیگر کارت ها این است که در زمانی که شما با موبایل به مرور این سایت ها مشغول هستید هر کارت انقدر فضا دارد که به راحتی و با کلیک بر روی آن به صفحه مورد نظری بروید یا با عکس مورد نظر کارت را باز کنید، خیلی وقت ها شده است در زمان مرورگری با موبایل شما برای کلیلک بر روی متنی کوچک به دردسر افتاده اید!! [/align] آینده کارت ها [align=justify]در حالی که رابط کاربری دائما در حال تغییر است و چالش هاس جدیدی را به خود می بیند، طراحی ریسپانسیو و دنیای اپلیکیشن ها همچنان بیشترین تاثیر را خواهند داشت در آینده که کارت ها به دلیل تشابه طراحی خود با این دو مورد آینده ی خوبی را جلوی روی خود دارد. [/align] [align=justify]کارت ها ممکن است برای مدت طولانی در وب ماندگار شوند و ثابت باقی بمانند و عمکرد وب را بهبود بخشند بنابرایت باید انتظار این رو هم داشت که محتوای وب را غنی تر خواند کرد، شما احتمالا بیشتر با این سبک وب سایت ها برخورد خواهید کرد از این به بعد، در آینده شاید در هر کارت فقط یک فیلک نمایش داده شود و یا شاید یک انیمیشین کوتاه GIF و کلی اغییر تحول دیگر که می توان در کارت ها بوحود آورد. [/align] در آینده خلاقیت بیشتری در کارت ها شاهد خواهید بود بیشتر از این که فقط از آنها برای نمایش و لینک بودن استفاده شود ممکن است در آینده ویژگی مرتی سازی خودکار برای سلایق مختلف و به روز رسانی آن و یا موارد دیگری به آن اضافه شود مثا پیش بینی کردن، ویندوز فون از همین الان مرتب سازی کارت به صورا خودکار را آغاز کرده است. همانطور که عکس های بزرگتر در وب معروف می شوند کارت ها نیز از سیاست بزرگتر در دسترس تر استفاده می نمایند. کارت های بزرگتر به شما اجازه می دهند اطلاعات بیشتری در آن ها جای دهید که به معنی فرصت بیشتری برای طراحی است تا از آن لذت ببرید. کارت های بزرگ آزادی عملی به شما می بخشند که به وسیله ی ان می توانید کارت را به نحو احسن زیبا طراحی کنید تا وب سایت شما در کل شکیل به نظر برسد. همناطور که در وب سایت Arkitekter می بینید مخلوطی از کارت بزرگ و متوسط به عنوان بخشی از سایت در نظر گرفته شده است ، برخی از کارت ها هم فقط لینک هستند و برخی دیگر فقط مطالبی را به صورت کاملا استاتیک نمایش می دهند همچنین فواصل بین کارت ها به خوبی رعایت شده تا حس خوبی به کاربر انتقال دهد. [align=justify] سخن آخر[/align] در تمامی دستگاهها و تکنولوژی های جدید کارت ها در حال تیدبل شدن به یک عامل اصلی در وب سایت ها می باشند و ممکن است در آینده شکل اصلی خود را تغییر دهند و تکامل پیدا کنند اما فعلا حضور آنها تضمین شده است.
  9. غیر فعال سازی امکان زووم آیا شما هم جزو آن دسته از طراحان وب سایت هستید که در طراحی های ریسپانسیو خود از “User-scalable=no”>” استفاده می نمایند، بدون آنکه به دلیل آن فکر کنند؟ اگر این چنین است باید به شما بگویم که در حال انجام یک اشتباه بزرگ هستید. شما با عدم ایجاد امکان زووم کردن در صفحه وب سایت خود برای کاربران به آنها این حس را القا می کنید که کنترل امور را تماما از دست آنها خارج نموده اید و برای خواسته های آنها ارزشی قائل نمی باشید. درک نادرست رفتار کاربران صاحبان وب سایت ها، معمولا آنقدر گرفتار کارهای مربوط به ایجاد یک وب سایت ریسپانسیو می شوند که فراموش می کنند رفتار مشتریان خود را در برابر این طراحی ریسپانسیو آنالیز کنند. پس از انجام هر طراحی ریسپانسیوی باید برای بررسی عملکرد آن آنالیزهایی بر روی افرادی که با آن سروکار دارند انجام شود. برای مثال صاحبان وب سایت ها باید پس از ایجاد طراحی ریسپانسیو برای وب سایت خود، CR وب سایت خود برای کاربران تلفن های همراه را به صورت مجزا از کاربران کامپیوترهای خانگی مورد بررسی قرار دهند. در واقع باید بسیاری دیگر از پارامترها که نشان دهنده میزان تعامل کاربران تلفن ها همراه با وب سایت ریسپانسیو است، به صورت مجزا بررسی گردد تا اطمینان حاصل شود که کاربران و خریداران از طراحی ریسپانسیو وب سایت شما رضایت کافی دارند. استفاده از یک برنامه ثابت در طراحی های متعدد کمپین های بسیاری وجود دارند که شروع به ایجاد برنامه های نرم افزاری All-in-one برای طراحی های ریسپانسیو نموده اند. اما مشکل استفاده از چنین برنامه هایی آن است که ممکن است یک برنامه واحد برای تمامی طراحی ها مناسب نباشد زیرا پلتفرم های تلفن های همراه به توجه و دقت بیشتری نیاز دارند. برای مثال طراحان وب سایت برای کار با ios معمولا از Cocoa و Xcode استفاده می کنند اما این بدان معنی نیست که می توان از این برنامه ها برای تمامی پلتفرم ها استفاده نمود. عدم توجه به مساله مسیریابی کاربران در وب سایت اگر شما در وب سایت خود منویی دارید که بیش از 3 گزینه در آن وجود دارد، بهتر است به جای آنکه تمام گزینه ها را در صفحه بچینید، منو را به صورت Drop Down (منوهای بازشوند رو به پایین) طراحی کنید که هم فضای کمتری اشغال کند و هم مطمئن شوید که کاربران تمامی گزینه های موجود را در صفحه تلفن همراه خود به خوبی می بینند. علاوه بر این شما باید به خاطر داشته باشید که در طراحی ریسپانسیو، طراحی وب سایت مبتنی بر تلفن همراه را با استفاده از یک صفحه آرایی (Layout) مبتنی بر آیکون یا Icon- Based ایجاد نمایید. تست نکردن تست کردن عملکرد یک وب سایت پیش از انتشار آن، کاری است که حتما و حتما باید انجام شود اما برخی از طراحان وب سایت ها و برنامه نویسانی که بر روی ریسپانسیو سازی یک وب سایت کار می کنند، پس از اتمام کار خود با وب سایت فراموش می کنند که آزمون های لازم را برای اطمینان از عملکرد صحیح وب سایت انجام دهند. حداقل تست هایی که باید پیش از انتشار سایت انجام شوند، بررسی عملکرد آن در مرورگرهای مختلف و دستگاه های تلفن همراه مختلف می باشد.
  10. محل و چگونگی کلمات کلیدی در ساخت سایت به طور کلی استفاده از کلمات کلیدی برای افزایش سئو و رتبه سایت در تناقض با انتقال صحیح مفاهیم به کاربران سایت است. اینکار می تواند کاربران را خسته کند و باعث شود تا آن ها از سایت شما بروند. با این حال استفاده از کلمات کلیدی بخش مهمی از طراحی سایت و بهینه سازی سایت به شمار می آید، با استفاده از کلمات کلیدی شما می توانید به ربات های گوگل بفهمانید که مقاله شما با توجه به چه کلمات کلیدی به وجود آمده است. قسمت هایی که می توانید کلمات کلیدی را در آن ها قرار دهید. 1.در عنوان نوشته ها کلمات کلیدی شما باید حتما در عنوان سایت بکار برده شود، زیرا در نمایش نتایج جستجوی کلمات در گوگل، گوگل عنوان ها را به کاربران نمایش می دهد و اینکه کلمه کلیدی مناسب کاربران را به سمت سایت شما می کشاند. طراحان سایت شما به شما خواهند گفت که در کدام قسمت می توانید عنوانی برای مقاله انتخاب کنید. 2.تگ های HTML عنوان های شما حتما باید در تگ های header که منظور همان (H1,H2,H3…) است، بکار برده شوند. تگ های html یکی از بخش های مهم و کلیدی برای گوگل است و گوگل به وسیله آن ها موضوع مقالات شما را تشخیص می دهد و سایت شما را رتبه بندی می کند. 3.کلمات کلیدی در محتوای نوشته قطعا هنگامی که کلمات کلیدی را در موضوعات خود مشخص می نمایید باید آن ها را در نوشته های خودتان نیز بکار ببرید. شما برای سئو سایت باید مترادف کلمات کلیدی را در متن خودتان استفاده کنید، گوگل تشخیص می دهد که آن ها یکسان هستند. و همچنین شما می توانید با استفاده از مترادف کلمات نتایج بهتری در گوگل کسب نمایید. بکار بردن کلمه کلیدی زیاد در متن باعث می شود تا گوگل آن ها را حرف ربط تشخیص دهد که باعث می شود از ارزش آن کلمه کلیدی کاسته شود. 4.آدرس صفحات گوگل به صاحبان سایت ها پیشنهاد می کند که حتما کلمات کلیدی را در آدرس سایتشان بکار ببرند. ولی تاثیر کلمات کلیدی در آدرس سایت نسبت به سایر بخش ها کمتر است. 5.بکار بردن کلمات کلیدی به جای تصاویر باید کلمات کلیدی خودتان را به جای تصاویر بکار ببرید این باعث می شود تا گوگل تصاویر را نیز در هنگام جستجو به کاربران نمایش دهد. این کار تاثیر بسیار زیادی بر سئو سایت شما دارد و اینکه اگر تصاویر از یک سایتی به سایت شما لینک شده باشند هنگامی که alt نیز داشته باشند این برای گوگل از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. 6.لینک های داخلی و خارجی هر صفحه باید به تمام صفحات دیگر سایت شما لینک شده باشد و کاربران باید بتوانند با کمتر از 4 کلیک به هر جایی از سایت شما درسترسی پیدا کنند. همچنین لینک هایی را که در یک صفحه قرار می دهید باید با موضوع صفحه ارتباط داشته باشد. این تاثیر بسیار زیادی بر سئو سایت شما می گذارد. 7.کلمات کلیدی در توضیحات بر چسب های متا بر اساس اظهارات موتور جستجوهای گوگل و بینگ توضیحاتی که در متای سایتتان قرار می دهید بر رتبه بندی سایت شما تاثیر نخواهد گذاشت. ولی گوگل و بینگ هنگامی که سایت شما را در نتایج جستجوی خود ظاهر می کند. این توضیحات را به کاربران نمایش می دهد پس بهتر است از توضیحات مناسبی برای اینکار استفاده نمایید. 8.استفاده از کلمات کلیدی در متا استفاده از این کلمات تاثیری در بهینه سازی سایت شما ندارد پس بهتر است وقت خودتان را برای این کلمات کلیدی هدر ندهید. نتیجه گیری رعایت مواردی که در این مقاله گفته شد می تواند تاثیر زیادی بر سئو سایت شما داشته باشد. این موارد در بهینه سازی سایت لازم هستن ولی کافی نیستند. موارد بسیاری هستند که باید رعات کنید تا سئو سایت شما به صفحات اول گوگل برسند.
  11. PHP(در اصل از کلمه‌های Hypertext Preprocessor) مشتق شده است. که به طور کلی یک زبان متن باز همه منظوره است. ولی عمدتا در طراحی وب سایت بکار گرفته می شود. و این قابلیت را دارد که با HTML ادغام شود. خب، این به چه معنی است؟ یک مثال را مشاهده کنید: مثال اول: http://www.parsaya.com/upload/partspics/1480845597-php-web.jpg[/img] به جای استفاده از دستورات زیادی که در زبان های c و یا Perl مشاهده کردید php به سادگی می تواند با قرار گیری در ساختار و ?> به شما خروجی مورد نظر را بدهد و با HTML ترکیب شود. در اینجا در قسمت بدنه و یا بادی HTML خروجی Hi I’m a PHP script! را مشاهده خواهید کرد. چیزی که PHP را ممتاز کرده است این است که مثلا چیزی مثل javascript که سمت کاربر اجرا می شود. کدهای PHP می توانند در سمت سرور اجرا شوند و HTML تولید کنند و کدهای اجرا شده را به سمت کاربر ارسال کنند. اما کسی متوجه نمی شود در لایه های کد چه اتفاقی افتاده است. شما همچنین این توانایی را دارید تا تمام وب سرور خود را طوری پیکره بندی کنید که تمام HTML های شما با PHP اجرا شوند. که این باعث می‌شود هیچ کس متوجه کارهایی که شما کردید نشود. یکی از مزیت های دیگر PHP این است که واقعا برای شروع کار برنامه نویسی راحت است. و برای برنامه نویسان حرفه ای پیشنهادهای بسیار زیادی دارد. از لیست طولانی قابلیت های PHP نترسید، شما با چندین ساعت مطالعه می توانید یک اسکریپت خیلی ساده بنویسید و آنرا اجرا نمایید. اگرچه زبان PHP تمرکز خود را سمت سرور گذاشته است، منتها می توانید خیلی کارهای بیشتری را با آن انجام دهید. http://www.parsaya.com/upload/partspics/1480843061-maxresdefault-web.jpg[/img] چه کارهایی با PHP می توانید انجام دهید؟ هرکاری می توانید انجام دهید. PHP اساسا تمام تمرکز خود را سمت سرور در طراحی سایت گذاشته است. پس بنابراین شما هرکاری را که سایر برنامه های CGI انجام می دهند می توانید انجام دهید. مانند جمع آوری فرم ها، ساخت صفحات دینامیکی، ارسال و دریافت کوکی. ولی PHP خیلی بیشتر از این ها را انجام می دهد. در اینجا سه قسمت اصلی که PHP می تواند انجام دهد را مشاهده می کنید. اسکریپت نویسی سمت سرور. این مهم ترین بخش تجاری در زبان PHP است. شما به سه چیز برای اینکار نیاز دارید: تحلیل گر PHP (ماژول سرور و یا CGI)، یک وب سرور و یک مرورگر وب. شما باید وب سرور را به PHP متصل کنید. و خروجی را از طریق یک مرورگر وب مشاهده نمایید. شما تمام اینکارها رو می توانید از طریق کامپیوتر خودتان انجام دهید نگران نباشید به بخش ساختار نصب پی اچ پی مراجعه نمایید. اسکریپت نویسی خط فرمان. شما می توانید PHP را بدون هیچ مرورگر وبی فقط از طریق خط فرمان اجرا کنید. برای این کار نیز فقط به تحلیل گر پی اچ پی نیاز دارید. اینکار برای مثال در کارهای زمان بندی شده و یا کارهایی که به طور مداوم باید انجام شوند استفاده می شود برای اطلاعات بیشتر از خصوصیات آن به بخش کاربرد خط فرمان در زبان پی اچ پی مراجعه نمایید. ساختن نرم افزار های تحت ویندوز و مک. البته پی اچ پی قاعدتا زبان خوبی برای برنامه نویسی تحت دسکتاپ مناسب نیست و رابط کاربری خوبی نخواهد داشت. ولی اگر به این زبان تسلط داشته باشید. می‌توانید با قابلیت های پیشرفته آن مانند PHP-GTK نرم افزارهای خوبی تهینه نمایید. همچنین شما می توانید نرم افزار های چند سطحی تولید نمایید که اگر مشتاق هستید به قسمت PHP-GTK مراجعه کنید. پی اچ پی با هر سیستمی قابلیت انطباق دارد مانند ویندوز، لینوکس، مک و... . امروزه PHP بیشتر وب سرور ها را پشتیبانی می کند. که شامل apache، IIS، و بسیاری دیگر. و روی سرورهایی که قابلیت اجرای سریع CGI را دارند مانند nginx که می تواند بر روی آن مانند ماژول کار کند و یا به شکل یک پردازنده CGI. در PHP هیچ محدودیت برای اجرای HTML وجود ندارد. توانایی اجرای PHP در تمام زمینه ها مانند خروجی صدا تصویر فایل های فلش و ... است. و خیلی راحت می توانید خروجی هایی نظیر xml و یا xhtml تولید نمایید.
  12. site2017

    فروش سایت

    زمان فروش وب سایت شما رسیده؟ به این شکل می توانید اقدام کنید. شما سال ها است که در حال کار بر روی وب سایت خودتان هستید، و اینک به این نتیجه رسیده اید که زمان فروش سایت شما رسیده است. ممکن است شما به آن میزان درآمدی که تصورش را می کردید نرسیده باشید. و یا اون نتیجه و تاثیری را که در نظر داشتید به دست نیاورده باشید. شاید شما باید به فکر فروش وب سایت باشید تا به دست مدیران کارآمدتر برسد و یا یک شخص ماهر تری بر روی آن کار کند تا به ثمر بنشیند. در اینجا دلایل زیادی برای فروش سایت وجود دارد. اما اینکه چگونه می توانید وب سایت خودتان را بفروشید کمی مشکل به نظر بیاید. قبل از فروش وب سایت خودتان را آماده کنید. قبل از فروش سایت باید سایت خودتان را آماده نمایید. اگر برای فروش وب سایت، به آن شکل ندهید. ممکن است مشتریان را به سمت سایت خودتان جذب نکنید. که این باعث می شود ارزش فروش وب سایت شما به شدت افت کند. در ابتدا، اگر برای فروش وب سایت، ظاهری مانند سایر وب سایت‌ها داشته باشید امکان دارد در فروش سایت به مشکل بر بخورید، تفاوت یک امر بسیار مهم در این زمینه است. در واقع تفاوت کلید این معما است. باید به سایر رقبای خودتان توجه نمایید. ببینید که آن‌ها چه کارهایی انجام می دهند و یا چه کارهایی را انجام نمی دهند. فروش یک وبلاگ زشت کار بسیار سختی است. یا سایتی که دارای متون بدون استایل باشد. فروش آن دارای مشکل است. ابتدا استایل سایت خودتان را درست کنید و ظاهر بسیار مناسب برای آن به وجود بیاورید تا فروش سایت شما راحتتر شود. این بسیار اهمیت دارد که طراحی سایت شما دارای درآمد باشد. باید به سمت سایت خودتان ترافیک را جریان بندازید تقریبا یک وب سایتی که دارای بازدید کننده نیست نمی تواند فروش کند. رقبای شما بسیار بر روی این مسئله متمرکز هستند و دارند هر روز بر روی این قسمت فعالیت می کنند و با ارسال مقاله ترافیک وب سایت خودشان را افزایش می دهند. معمولا این اتفاق زیاد نمی افتد. ولی بعضی وقت ها دامنه شما ممکن است وردپرس باشد و یا روی هاست wordpress.com ویا blogspot ممکن است فعالیت داشته باشید. ولی این برای فروش بلاگ شما زیاد مناسب نیست. باید طراحی وب سایت خودتان دامنه جداگانه داشته باشد. و یا یک دامنه ثبت کنید و بلاگ را بر روی آن ریدایرکت کنید. در نهایت، هنگامی که وقت فروش سایت شما فرا می رسد باید تلاش خودتان را افزایش دهید نباید امیدتان کم بشود. ممکن است چیزهایی شما را اذیت کند ولی به آن ها اهمیت ندهید و وب سایت خودتان را آماده فروش کنید.
  13. ایجاد توضیحات دقیق و جزیی برای محصولات اگر در ساخت سایت شما تصاویر فوق العاده و حتی ویدیوهای کاملا گویایی از محصولات وجود داشته باشد، نوشتن توضیحات دقیق برای یک محصول بسیار ضروری است. نوشتن توضیحات چند کلمه ای و کوتاه اصلا کار درستی نیست و توضیحات باید به قدر کافی طولانی باشند که تمام جزییات محصول اعمم از جنس، سایز، برند و ... را شامل شوند. قرار دادن کادر جستجو سایت در محلی که در معرض دید کاربران باشد یک کادر جستجو برای یک سایت بزرگ بسیار ضروری است و وجود آن کار را برای کاربران بسیار راحت می کند، حتی اگر در وب سایت یک منوی بسیار ساده و یوزر فرندلی هم وجود داشته باشید، باز هم وجود یک کادر جستجو ضروری است. بهتر است کادر جستجو در محلی باشد که یافتن آن برای کاربران ساده باشد، در غیر این صورت وجود یا عدم وجود آن تفاوتی ایجاد نمی کند. گوشه بالای سمت راست صفحه برای قرار دادن کادر جستجو محل مناسبی است. از مگا منو ها و بردکرامب ها برای کمک به راهیابی کاربران در طراحی وب سایت حرفه ای استفاده نمایید اگر وب سایت شما از آن دسته وب سایت هایی است که محصولات متعددی در آن موجود می باشد، بدون ایجاد یک منوی کاملا یوزر فرندلی وب سایت شما فقط و فقط موجب سر در گم شدن کاربران می گردد. بهتر است در وب سایت خود یک منوی اصلی که شامل زیر گروه های کلی محصولات می شود (مثل لوازم الکترونیکی، مبلمان و سرویس چوب، لوازم آرایشی و ...) ایجاد نمایید و سپس برای هر یک از گروه های اصلی منوی اصلی یک مگا منو ایجاد نمایید که کاربر بتواند در هر صفحه از وب سایت به راحتی محصول مورد نظر خود را از منوی اصلی انتخاب کرده و به صفحه آن محصول هدایت گردد. تصاویری از زوایای مختلف محصول در صفحه مربوط به آن محصول قرار دهید اکثر محصولات همچون کیف، کفش و مانتو و ... زوایای مختلفی دارند که با یک دیگر متفاوت هستند. دیدن تصاویری از یک محصول در زوایای مختلف موجب می شود که کاربر نظر بهتری نسبت به آن محصول پیدا کند و بیشتر از خرید آن مطمئن شود. محصولات مشابه را در صفحه مربوط به هر محصول نمایش دهید شما می توانید به سادگی با توجه به محصولی که یک کاربر انتخاب کرده است تا حدودی با علایق و سلایق آن کاربر آشنا شوید و محصولات مشابهی را که ممکن است آن کاربر به آنها علاقه مند باشد در صفحه خرید به کاربر نمایش دهید. این کار موجب می شود که کاربر بدون آنکه متوجه شود سایر محصولات شما را ببیند و به دیگر محصولات شما علاقه مند شده و از شما بیشتر خرید نماید. تا جایی که می توانید پروسه خرید محصولات را برای کاربران ساده تر نمایید همه خریداران شما افراد تحصیل کرده و نسل جوان نیستند که بتوانند بسیار حرفه ای با اینترنت و کامپیوتر کار کنند، بلکه بسیاری از خریداران را آن دسته افرادی تشکیل می دهند که به دلیل کهولت سن و برخی مسائل مشابه از خرید حظوری معضور هستند. پروسه خرید اگر طولانی و پیچیده باشد، شما این دسته از کاربران را از دست خواهید داد. ایجاد امکان قرار دادن محصولات انتخاب شده توسط کاربر در یک سبد خرید بهتر است شما در وب سایت خود برای کاربران خود امکان ایجاد یک پروفایل و داشتن یک سبد خرید را فراهم کنید. این سبد خرید باید به گونه ای باشد که مثلا اگر شخص امروز محصولی را انتخاب می کند و قصد دارد آن را ماه آینده خریداری نماید، بتواند محصول انتخاب شده را در پروفایل خود ذخیره کند تا در صورت مراجعه مجدد مجبور به انجام تمام پروسه خرید از ابتدا نباشد. امکان چت همزمان را برای کاربران فراهم نمایید یکی از مسائلی که معمولا کاربران را هنگام خرید اینترنتی دچار تردید می کند آن است که آنها نمی توانند با فروشنده ارتباط برقرار کنند و سوالات خود را بپرسند، اگر شما بتوانید امکان چت همزمان را فراهم کنید، می توانید این مشکل را در وب سایت خود جبران سازی نمایید. اگر برای شما امکان ایجاد این راه ارتباطی با مشتریان مقدور نیست می توانید از یک خط تلفن که دائما پاسخ گوی آن هستید به جای امکان چت استفاده نمایید. یک کادر توضیحات یا نوت باکس در فرم سفارش قرار دهید ایجاد یک نوت باکس در فرم سفارش راهی برای برقراری ارتباط با مشتریان است. برخی مواقع مشتری سوالی درباره یک محصول دارد که شما می توانید به سادگی آن را پاسخ دهید و نظر مشتری را جلب نمایید اما اگر مشتری نتواند سوال خود را بپرسد ممکن است اصلا از شما خرید نکند. تنوع محصولات و امکان سفارشی سازی را به خوبی برای کاربران نمایش دهید اگر تعداد محصولات شما کم است می توانید محصولات مشابه با اندکی تفاوت را در صفحات مختلفی قرار دهید، برای مثال کفش هایی که همه یک مدل هستند اما در رنگ های متنوعی می باشند را در صفحات متعددی قرار دهید. اما اگر شما هزاران محصول متنوع در فروشگاه اینترنتی خود دارید، نمایش دادن تمامی محصولات مشابه در یک صفحه روش مناسب تری است زیرا نمایش هزاران محصول مشابه در صفحات متعدد کاربران را خسته می کند.
  14. site2017

    مواردی در طراحی لوگو در سال 2017

    در سال 207 چه طراحی لوگویی محبوبیت دارد؟ امروزه، اینجا چند مورد از طراحی لوگوهای مهم در این سال را مورد بررسی قرار می دهیم. می توانید از این طراحی لوگو ها در ساخت سایت خودتان و یا برای شرکتتان استفاده نمایید. 1.کوچک نمایی http://www.parsaya.com/upload/partspics/1491400744-Minimal-logo.png[/img] کوچک نمایی به معنی به حداقل رساندن خط و خطوط و نگه داری موارد اصلی در طراحی لوگو است. از دست دادن خط و خطوط اضافی یکی از بهترین شیوه های طراحی لوگو حرفه ای در سال 2017 است. مانند نمونه قبلی و جدید اینستاگرام که خطوط را در طراحی جدید به حداقل رساند. 2. خطوط شکسته http://www.parsaya.com/upload/partspics/1491400791-img_896.png[/img] یکی دیگر از موارد طراحی لوگو استفاده از خطوط شکسته است. این خطوط شکسته می توانند به صورت افقی و یا عمودی باشد و اینکه با یک المان ترکیب شود این کار یکی از بهترین شیوههای طراحی لوگو در سال 2017 است. 3. طراحی لوگو نوشتاری http://www.parsaya.com/upload/partspics/1491400808-img_897.png[/img] یکی از شیوه های تاثیر گذار در طراحی لوگو استفاده از نوشته است. برای درک بهتر می توانید به لوگوهای کوکا کولا و یا سونی نگاهی بی اندازید این لوگوهای از محبوبیت زیادی در بین طراحی لوگوها برخوردار هستند. می توانید در این جور از طراحی لوگوها از استایل های مختلف و یا ترکیب چند مدل متن نوشتاری استفاده نمایید. 4.طراحی لوگو صاف و یا فلت http://www.parsaya.com/upload/partspics/1491400858-img_892.png[/img] مانند سبک کوچک نمایی در طراحی لوگو حرفه ای سبک دیگری از طراحی لوگو به نام طرحی فلت وجود دارد. در این نوع از طراحی شما می توانید سایه های اضافی را از تصویر حذف نمایید و یک طرح ساده و بدون جزییات اضافی را به نمایش بگذارید. 5. هنر استفاده از خطوط در طراحی لوگو حرفه ای سبک دیگری از طراحی لوگو وجود دارد که به آن هنر استفاده از خطوط گفت می شود. در این نوع طراحی گرافیست با کشیدن خطوط و نقش و نگار یک لوگوی زیبا را مانند طراحی لوگوی یک هتل طراحی خواهد کرد. این شیوه یکی از بهترین حالت ها برای استفاده از تصاویر و نوشته در کنار یکدیگر است. 6. لوگوی سیاه سفید http://www.parsaya.com/upload/partspics/1491401480-img_900.png[/img] در این نوع از طراحی ما فقط از رنگ های سفید و سیاه استفاده خواهیم کرد. امسال این سبک از طراحی نیز بسیار موثر واقع شده است. و شرکت های زیادی از این نوع سبک ها استفاده می کنند. در این سبک باید خلاقیت زیادی به خرج دهید و فلسفه شرکتتان را بدون استفاده از رنگ ها به مخاطبان خودتان نمایش دهید. 7. طراحی لوگو حرفه ای با رنگ های متحرک http://www.parsaya.com/upload/partspics/1491401506-img_894.png[/img] این نوع از طراحی لوگو قدمت بسیار زیادی دارد. خیلی از شرکت ها از جمله شرکت اپل از این سبک از طراحی استفاده کرده اند. این سبک از طراحی لوگو به معنی استفاده از رنگ های روشن و تیره است که در لوگو عمق ایجاد می کنند. 8. تصاویر روی هم رفته http://www.parsaya.com/upload/partspics/1491401521-img_901.png[/img] از سال 2016 این نوع از طراحی شروع به رشد کرد. این سبک از طراحی لوگو بیشتر به درد شرکت های انیمیشن سازی می خورد. البته خیلی از شرکت های مطرح دیگری از جمله مستر کارت از این نوع طراحی استفاده می کنند . در این نوع از طراحی لوگو سایه ها و نوشته ها معمولا از بین می رود و فقط با طرح های رنگی روی هم رفته کار دارید. این طرح همچنان به دلیل محبوبیت زیاد در سال 2017 نیز یک طرح پر کاربرد است. 9. اشکال هندسی http://www.parsaya.com/upload/partspics/1491401532-img_902.png[/img] اگرچه این نوع از طراحی لوگو مدت زیادی است که کاربر خودش را از دست داده است. منتها در سال 2017 مجددا روی کار آمده است. این سبک به شما اجازه طراحی منحصر به فرد و خیلی خلاقانه را می دهد. 10. نوشته های طرح دار http://www.parsaya.com/upload/partspics/1491401558-img_903.png[/img] در طراحی لوگوهایی که نوشته درون یک کادر قرار می گیرد باعث می شود توجه کاربران به متن بیشتر شود. این شیوه نیز یک شیوه بسیار خوب برای جلب توجه به شعار خودتان است.
  15. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی امروزه یکی از سودآورترین راه های کسب درآمد از اینترنتی می باشد. که به نظر می رسد به این زودی ها از بین نمی رود. [align=right]اگر در حال طراحی یک وب­ سایت تجارت الکترونیک هستید، مطمئن شوید که اصول اساسی که در ادامه به آن اشاره می­کنیم را در طراحی­هایتان رعایت کنید تا با جذب بیشتر مخاطب، ارائه اطلاعات بهتر به کاربران و تشویق آنها به خرید، سود بیشتری کسب کنید: [/align] 1. نام تجاری سازگار و واضح: نام تجاری شما باید در سراسر سایت قابل مشاهده بوده و با سایت شما و نوع فعالیت تجاری شما سازگار باشد. تمامی نکات و جزییات در سایت شما اعمم از رنگ بندی و تصاویری که استفاده می کنید تا نوع کلماتی که در مقالات خود به کار می برید و حتی لحن صدای گوینده ای که بر روی ویدیوهای آموزشی و یا تبلیغاتی برند شما صحبت می کند باید متناسب با نوع تجارت شما و برند شما باشد. تمامی این نکات بر روی تجارت شما و تاثیرات آن بر روی مشتریان موثر است و بوسیله­ ی همین نکات ریز است که مشتریان طراحی سایت شرکتی شما را می شناسند و با آن تعامل برقرار می نمایند. [align=right] 2. هدف قرار دادن مخاطبان خاص: شما باید مشتریان خاص تجارت خود را بشناسید و تنها گروه مشخصی از کاربران اینترنت را هدف قرار دهید. شما باید تمامی نکات و جزییات مربوط به وب سایت خود را بر مبنای جذب این دسته خاص از مشتریان تنظیم کنید. تصور این که شما وب سایتی داشته باشید که تمامی کاربان اینترنت را هدف قرار دهد بسیار وسوسه انگیز است اما غیر معقول و غیر ممکن می باشد.[/align] [align=right] 3. متمایز بودن از رقبا: اگر کاربری قصد خرید اینترنتی یکی محصول را داشته باشد، که شما نیز در تجارت خود آن محصول را عرضه می کنید مطمئنا صدها و یا شاید هزاران گزینه مختلف در اینترنت برای آن شخص وجود داشته باشد. چرا آن شخص باید از تمامی گزینه های موجود شما را انتخاب نماید و از شما خرید کند؟ شما باید به شیوه ای متفاوت محصولات خود را عرضه کنید و خودتان را از رقبا متمایز کنید و این کار با استفاده از یک طراحی متفاوت در وب سایت شما امکان پذیر است. وب سایت خود را به گونه ای متفاوت از رقبا طراحی نمایید که موجب شود کاربران شما را به خاطر بسپارند.[/align] [align=right] 4. رضایت کاربران: شما نباید عامل رضایت کاربران (user Experience) را دست کم بگیرید. برای جلب رضایت کاربران باید سرعت بارگذاری وب سایت شما بالا باشد، وب سایت شما موبایل فرندلی باشد، گردش در وب سایت شما برای کاربران ساده باشد و همچنین خرید از وب سایت شما برای کاربران آسان باشد.[/align] [align=right] 5. ساده سازی استفاده از وب سایت برای کاربران: بسیاری از کاربران اینترنت فرصت کافی و یا صبر کافی برای درون یابی وب سایت شما به منظور یافتن سرویس ها و خدمات مورد نیازشان ندارد. شما باید سعی نید که کار را تا حد امکان برای آنها ساده تر کنید، برای مثال شما می توانید یک نوار جستجو برای ساده سازی امکان جستجوی مطالب در وب سایت خود قرار دهید و یا طبقه بندی ها و نقشه سایت بسیار مرتبی را در اختیار کاربران قرار دهید.[/align] [align=right] 6. توضیحات صحیح: توضیحات شما از سرویس ها، محصولات و یا خدمات وب سایتتان نقش اساسی در خرید کردن و یا خرید نکردن یک مشتری از وب سایت شما دارند. این توضیحات می توانند موجب شوند که کاربر تصمیم بگیرد که سریعا از شما خرید کند و یا کاربری که قصد خرید دارد را منصرف نمایند. طول متنی که برای توضیح دادن یک محصول ایجاد می نمایدد، رنگ ها، تصاویر، ویدیوها و همه پارامترهای ریز و جزیی می توانند در ایجاد نظر مثبت و یا منفی کاربر نسبت به وب سایت شما و تصمیم او نسبت به خرید کردن یا نکردن از وب سایت شما تاثیر گذار باشند.[/align] [align=right] 7. کاستن از کمیت افزودن به کیفیت: سعی نکیند وب سایت خود را با حجم عظیمی از مطالب، تصاویر، ویدیوها و ... پر کنید، بلکه تلاش کنید که مطالب مختصر اما بسیار با کیفیتی در وب سایت خود داشته باشید و دائما آنها را بروز نمایید و بر کیفیت آنها بیفزایید.[/align] 8. در دسترس قرار دادن CTA : شما باید CTA های (Call To Action) متعددی در جای جای وب سایت خود قرار دهید تا هر زمان که کاربر تصمیم به خرید کردن (و یا هر کار دیگری که شما می خواهید کاربر آن را انجام دهد) گرفت به سرعت و تنها با یک کلیک قادر به انجام آن باشد و نیاز نباشد که به دنبال آن بگردد.
×
×
  • اضافه کردن...