sarinweb

Members
  • تعداد ارسال ها

    7
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0 Neutral

درباره sarinweb

  • درجه
    کاربر جدید
  • تاریخ تولد تعیین نشده
  1. بعد از طراحی سایت اولین چیزی که باید به فکر آن باشید تولید محتواست . در این میان ، عنوان در مطالب سایت میتواند جذابیتی را ایجاد کند که کاربر سایت شما ، ترغیب به خواندن کند . در این مطلب قصد داریم تا عنوان مطالبی که به صورت سوال مطرح میشود را بررسی کنیم . در ادامه با سارین وب همراه باشید . کاربران عمدتا از سوالات برای جستجو در اینترنت استفاده می‌کنند. چرا، چگونه،چه طور، کجا، چه زمان و…سوالاتی هستند که اغلب در گوگل مورد جستجو قرار می‌گیرند. از این رو نویسنده مطلب معمولا درعناوین مطالب بعد از طراحی سایت از سوالات استفاده می‌کند و یا سعی دارد با شروع عنوان به صورت سوالی جذابیت مطلب را برای موتور جستجو بالا ببرد و دقیقا همان مطلبی را تولید کند که کاربر مد نظر خود قرار داده است. اما گاهی همین سوالات می‌توانند به محتوا بهینه سازی سایت آسیب بزنند. گاهی شیوه به کارگیری سوالات به گونه ای است که نه تنها کاربر را برای کلیک روی مطلب ترغیب نمی‌کند بلکه حس تمسخر او را برمی‌انگیزد! البته که شروع هر مطلب با سوال ایده خوبی است و گاهی برای تنوع هم که شده است لازم می‌شود. مثلا همین مطلبی که شما در حال خواندن آن هستید با استفاده از یک سوال شروع شده است. سوالی که شاید ذهن شما را به خود مشغول کند و شما را نسبت به صحبت عناوینی که تا کنون انتخاب کرده اید دو به شک کند. اما این سوالات که ممکن است در وضعیت سئو سایت شما تاثیر منفی داشته باشند چه هستند؟ اگر شما هم بعد از طراحی سایت خود ، در محتوای سایت از عنوان های سوالی استفاده میکنید حتما ادامه را مطالعه کنید : چه باید ها و نباید هایی را باید رعایت کنیم ؟ قبل از این که از سوال در عنوان یک مطلب استفاده کنید از خودتان این سوالات را بپرسید : - آیا قادر به جواب دادن این سوال هستید؟ - گاهی برخی از مطالب با سوالات سخت و بزرگی آغاز می‌شوند. سوالاتی که وقتی در عمق مطلب جستجو می‌کنیم می‌بینیم خود نویسنده هم نتوانسته بدان پاسخ دهد! - تا کنون به این سوال پاسخ داده شده است؟ - بعضی اوقات برخی از سوالات آن قدر تکرار می‌شوند که ذهن خواننده را فقط سردرگم می‌کنند. رقبا در امر سئو سایت بعد از طراحی سایت حرف اول را می‌زنند. هر قدمی که برمی‌دارید باید حساب شده باشد. باید ببینید آیا چنین سوالی قبلا هم مطرح شده است و آیا بدان پاسخ داده شده است یا نه. آیا می‌توان به این سوال با “بله” یا “خیر” پاسخ داد؟ یکی از سوالات متداولی که همیشه در حوزه کاری ما یعنی سئو پرسیده می‌شود این است که آیا سئو خوب است؟ سوالی که شاید در نگاه اول با بله یا خیر قابل پاسخ گویی باشد؛ اما وقتی در بطن قضیه قرار می‌گیرید ۱۰۰۰ واژه هم برای پاسخ دادن به آن کم است!
  2. طراحی رابط کاربری در طراحی سایت یکی از لذت بخش ترین و در عین حال پیچیده ترین کار ها در طراحی سایت است .در این مقاله قصد داریم تا چند موضوع مهم را با هم بررسی کنیم که در طراحی سایت و طراحی رابط کاربری بسیار مهم هستند . محصولات ساده نظیر توییتر یا دوربین فیلمبرداری فلیپ تاثیرات زیادی بر روی بازار گذاشته اند. از آنجایی استفاده از آن محصولات راحت میباشد کاربران زیادی دارند. این محصولات قابل اعتماداند و بنابراین افراد دیگر آنها را توسعه میدهند. همچنین این محصولات سازگارند و به همین علت میتوان از آنها به شکل های مختلف استفاده کرد. با همه گیر شدن وب، تلفن های هوشمند، و کامپیوترهای ارزان قیمت، مخاطبان تکنولوژی بیشتر شده اند. بنابراین فرصتهای روبه رشدی برای محصولاتی که ساده و تاثیرگذار هستند بوجود آمده است.پس طراحی سایت نیز باید بروز باشد . هرچند محصولات پیچیده جذاب به نظر میرسد اما افزوردن فیچرهای تازه به یک نرم افزار باعث میشود تا محصول ناپایدار شود. هرچه فیچرهای بیشتر به محصول اضافه شود امکان دیده شدن فیچرهایی که برای کاربران ارزش واقعی ایجاد میکند کم میشود. بنابراین کاربران این احساس به آنها دست میدهد که آن محصول به درد آنها نمیخورد. همچنین اضافه کردن پیچیدگی یعنی اضافه شدن کدهای بیشتر به محصول که منجر به افزایش هزینه نگهداری میشود. همین امر باعث میشود تا محصول نهایی خیلی سخت به تغییرات بازار واکنش نشان دهد.
  3. طراحی رابط کاربری در طراحی سایت یکی از لذت بخش ترین و در عین حال پیچیده ترین کار ها در طراحی سایت است .در این مقاله قصد داریم تا چند موضوع مهم را با هم بررسی کنیم که در طراحی سایت و طراحی رابط کاربری بسیار مهم هستند . محصولات ساده نظیر توییتر یا دوربین فیلمبرداری فلیپ تاثیرات زیادی بر روی بازار گذاشته اند. از آنجایی استفاده از آن محصولات راحت میباشد کاربران زیادی دارند. این محصولات قابل اعتماداند و بنابراین افراد دیگر آنها را توسعه میدهند. همچنین این محصولات سازگارند و به همین علت میتوان از آنها به شکل های مختلف استفاده کرد. با همه گیر شدن وب، تلفن های هوشمند، و کامپیوترهای ارزان قیمت، مخاطبان تکنولوژی بیشتر شده اند. بنابراین فرصتهای روبه رشدی برای محصولاتی که ساده و تاثیرگذار هستند بوجود آمده است.پس طراحی سایت نیز باید بروز باشد . هرچند محصولات پیچیده جذاب به نظر میرسد اما افزوردن فیچرهای تازه به یک نرم افزار باعث میشود تا محصول ناپایدار شود. هرچه فیچرهای بیشتر به محصول اضافه شود امکان دیده شدن فیچرهایی که برای کاربران ارزش واقعی ایجاد میکند کم میشود. بنابراین کاربران این احساس به آنها دست میدهد که آن محصول به درد آنها نمیخورد. همچنین اضافه کردن پیچیدگی یعنی اضافه شدن کدهای بیشتر به محصول که منجر به افزایش هزینه نگهداری میشود. همین امر باعث میشود تا محصول نهایی خیلی سخت به تغییرات بازار واکنش نشان دهد. البته توجه داشته باشید که سادگی به معنای مینیمال بودن نیست. موادی که استفاده میشود، محلی که روی آن تاکید میشود و شیوه ای که برای ترکیب فیچرها استفاده میشود تاثیرات دراماتیک بر روی طرح نهایی دارد. کاربران محصول نهایی آن تغییرات را خواهند دید و روی این تفاوت های جزیی ارزش قائل میشوند، مثل تفاوتهای جزئی که بین گوگل و بینگ وجود دارد. به عبارت دیگر، میتوان بدون مینیمال بودن ساده بود. شخصیت طراحی تجربه کاربری از وسیله ای که استفاده میشود، برندی که معرفی میشود، و کاری که کاربران باید انجام دهند می آید.
  4. با ورود تکنولوژی های جدید به دنیای وب و طراحی سایت و همچنین وجود گجت های هوشمند نیاز به واکنش گرا بودن وبسایت هر چه بیشتر حس میشود . در ادامه همراه با سارین وب باشید . طراحی سایت واکنش گرا یا طراحی سایت موبایلی گوگل طی بیانیه ای اعلام کرده است وب سایت هایی که به طراحی سایت برای موبایل تعبیه شده اند، در نتایج جستجوهایی که توسط موبایل صورت میگیرند در رتبه های بالاتری قرار خواهند گرفت. توجه داشته باشید که بیش از 25 درصد جستجوها با موبایل انجام میگیرد. [align=justify] از کجا بدانید که طراحی سایت شما واکنش گراست ؟ در اینجا شما میتوانید چک کنید که آیا وب سایت شما برای موبایل مناسب است یا نه؟ اما به یاد داشته باشید که تنها چک کردن صفحه اصلی وب سایت کفایت نمیکند، شما باید تمامی صفحات خود را چک کنید (صفحه گروه ها، لیست مطالب، صفحه جزییات و غیره). اگر وب سایت شما کوچک است مهم نیست اما اگر 10000 صفحه داشته باشید کار شما مشکل خواهد شد. اگر نمیخواهید بصورت دستی چک کنید، لطفا وب سایت خود را به سیستم گوگل وب مستر تولز متصل کنید. وب مستر تولز ابزار بسیار خوبی است و از طریق آن میتوانید ببینید آیا وب سایت شما برای موبایل مناسب است یا نه. در منو “search traffic” و گزینه “mobile devices support” یک گزارش کامل در اختیار شما قرار میدهد. اگر وب سایت شما اخطاری داشته باشید خواهید دید.[/align] [align=justify] آیا داشتن طراحی سایت برای نسخه های موبایلی لازم است ؟ بله ! اگر شما تست را انجام داده باشید و پاسخ تست منفی باشد باید بلافاصله نسخه موبایل وب سایت خود را آماده کنید. البته اگر وب سایت شما ترافیک کمی از سمت موبایل داشته باشد میتوانید کمی این پروسه را به تاخیر بیاندازید، اما لطفا توجه داشته باشید که دستگاه موبایل و ترافیک اینترنتی موبایل هر روز رو به افزایش است. توجه داشته باشید که شما میتوانید وب سایت خود را ریسپانسیو طراحی کنید و یا وب سایتی کاملا مجزا برای موبایل داشته باشید. مدت زمان معینی بین موبایلی شدن وب سایت شما و تاثیر آن در نتایج جستجو موبایل وجود ندارد. به محض آنکه گوگل بفهمد وب سایت شما برای موبایل متناسب است آنرا URL با URL به روز میکند.[/align]
  5. بعد از طراحی سایت ، به دنبال تولید محتوا و جذب ترافیک برای وبسایت خود باشید . در این مقاله میخواهیم سوالات متداول کاربران به محض ورود به یک سایت را بررسی کنیم . در ادامه همراه با سارین وب باشید . [align=justify] تمام کاربران به دنبال سایتی هستند که پاسخ نیاز آن ها را هر چه سریعتر بدهد. به همین سادگی! ولی متأسفانه گاهی اوقات در برخی وب سایت ها برای پیدا کردن ساده ترین چیزها مثلاً دکمه خرید باید حداقل 30 ثانیه به دنبال آن ها بگردیم. خوب چرا باید طراحی سایت ما طوری باشد که اطلاعات مهم و مورد نیاز کاربر را از او پنهان و پیدا کردنش را سخت کنیم. چرا باید زمانی که کاربر میخواهد زمان، توجه و پول خود را در اختیار ما بگذارد چینش سایتمان طوری باشد که باعث سردرگمی او شویم و کاربرمان را از دست بدهیم؟![/align] [align=justify] 1 - سوال در باره ماهیت بله درسته که اکثر کابران زمانی که چیزی را سرچ میکنند میدانند که به دنبال چه هستند ولی تصور کنید دوستتان لینک محصولی از یک وب سایت فروشگاهی را به شما فرستاده و از شما خواسته که چکش کنید وقتی وارد آن صفحه میشوید حداقل باید توضیح مختصری در مورد اینکه آن محصول چیست و چه کاربردی دارد وجود داشته باشد. سعی کنید در طراحی سایت توضیحی که در هر صفحه قرار میدهید تنها تعریف از خودتان یا محصولتان نباشد بلکه توضیحی کاربردی از آنچه که در صفحه هست به کاربر بدهید تا دقیقاً متوجه هدف و منظور اطلاعات داخل آن صفحه شود.[/align] [align=justify] 2 - سوال درمورد قیمت دومین چیزی که همیشه کاربران به سرعت دنبال آن میگردند قیمت یک محصول، خدمات یا اطلاعات میباشد. هیچوقت نباید کاربر مدت طولانی به دنبال پیدا کردن قیمت محصول/خدمات یا اطلاعات مورد نظرش در وب سایت بگردد. همیشه قیمت را به طور مشخص قرار دهید حتی اگر محصول یا خدماتتان رایگان هم هست به آن اشاره کنید. هرگز قیمت را به غلط یا کم و زیاد به کاربر ارائه نکنید همواره تمام هزینه ها را به صورت دقیق و واضح در سایت قرار دهید تا کاربر از مبلغ دقیقی که باید پرداخت کند مطلع شود. پنهان کردن هزینه های جانبی باعث عدام اعتماد و احترام کاربر به شما میشود. [/align] [align=justify] 3 - سوال درمورد کیفیت محصولات کاربر بعد از دیدن قیمت یک محصول میخواهد بداند که آیا آن محصول واقعاً به همان اندازه ارزش دارد و کیفیتش خوب است یا نه. البته که میتوانید خودتان توضیحی راجع به کیفیت محصول قرار دهید ولی اینجا دقیقاً جاییست که نظرسنجی ها و نظرات مشتریان میتوانند تأثیر خیلی خوبی داشته باشند. از مشتریان قبلی خود بخواهید که نظرات و تجربه خود را با شما در میان بگذارند و لینک هایی هم به صفحات اجتماعی تان قرار دهید تا کاربر با مراجعه به آن ها بتواند با مشتریانتان در ارتباط بوده و نظرات بیشتری را ببیند.[/align] [align=justify] 4 - سوال در باره خرید محصول و دریافت آن خوب حالا که قیمت محصول و اطلاعات کاملش را دیدید و از کیفیت آن مطمئن شدید میخواهید آن را خریداری کنید. تقریباً همه به این نتیجه رسیده اند که دکمه های فراخوان عملیاتی مانند دکمه های خرید، ثبت نام و دانلود باید مشخص و بزرگ باشند تا کاربر به راحتی آن ها را دیده و کاری که میخواهد را از طریق آن ها انجام دهد.[/align] مشکلی که ما در بسیاری از سایت های دانلود موسیقی یا فیلم با آن روبرو هستیم عدم مشخص بودن همین دکمه های دانلود میباشد که باعث کلافگی و رفتن ما از اینگونه سایت ها میشود. [align=justify]5 - راه های ارتباطی با وبسایت و مدیریت سایت وب سایت هایی هستند که اطلاعات تماس را از کاربرانشان پنهان میکنند یا در جای مشخصی قرار نمی دهند. این کار اصلاً درست نیست. شما باید کانال های ارتباطی برای کاربرانتان در سایت قرار دهید حتی اگر تنها یک آی دی تلگرام باشد. حتی اگر کاربر با شما تماس هم نگیرد ولی تمایل دارد بداند که در صورت نیاز میتواند از طریقی به شما دسترسی داشته باشد. [/align] نیاز به طراحی سایت دارید ؟ قبل از آن با شماره تلفن های بالای سایت تماس بگیرید و درخواست مشاوره کنید . مشاورین سارین وب درخدمت شما هستند . طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت خود را با سارین وب تجربه کنید .
  6. sarinweb

    در آستانه(شاملو)

    عالیه لذت بردیم