رفتن به مطلب

tablosazi

Members
  • تعداد ارسال ها

    5
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

درباره tablosazi

  • تاریخ تولد تعیین نشده

دستاورد های tablosazi

Newbie

Newbie (1/14)

0

اعتبار در سایت

  1. المان ها ، مجموعه ای از نماد ها در کنار هم هستند که در کنار هم ، یک مفهوم و یک پیام مشخص را به بیننده می رساند . هویت بصری در واقع شناسنامه ای است برای هر طرح و نماد که آن را به صورت ذهنی و یا کاملا واقعی نشان می دهد. این المان های تاثیر گذار شامل اسم برند ، هدف وسخن آرمانی سازمان ، رنگ شناخته شده سازمان و... هستند که وقتی با یک فکر هدفمند و در کنار هم قرار بگیرند می توانند لوگو و یا آرم آن سازمان را منحصر به فرد و شناخته شده کنند و به آن هویت و شناسنامه ای تعلق دهند که برای همه قابل تشخیص باشد. در زیر به مواردی اشاره می کنیم که می تواند به طرح شما اعتبار و هویت ببخشد . 1. مخاطبان لوگو بسیار مهم هستند در طراحی و ساخت لوگوها نکته ای که بسیار مهم و حائز اهمیت است این است که توجه کنید چه کسانی مخاطب و مشتریان آن سازمان هستند و چه درخواست ها و نیازهایی دارند و باید تحقیق کنید که مخاطبان از لحاظ در آمد ، سن ، تحصیلات ، منطقه جغرافیایی در کدام دسته ها قرار می گیرند ؟ سازمانی که برای آن می خواهید لوگو طراحی کنید ، چه محصول و یا خدمتی را ارائه می دهد ؟ و چه مشکلی را می تواند از دوش مخاطبان خود بردارد و هدف مردم از استفاده از خدمات آن سازمان چه چیزی می تواند باشد ؟ 2. سادگی شرط مهمی است همان طور که قبلا در مورد هویت بصری یک برند توضیح دادیم هدف ما از طراحی لوگوها این نیست که یک سری از اشکال مختلف و پیچیده را در کنار هم بچینیم و تصور کنیم که این پیچیدگی ها باعث خلق یک آرم فوق العاده می شود زیرا همان طور که از لوگوی برندهای معروف در دنیا مشخص است آنها سعی کرده اند یک نماد ساده و قابل فهم را برای سازمان خود انتخاب کنند . 3. انتخاب فونت درست اهمیت انتخاب فونت درست در طراحی یک لوگو اساسی و مهم است و می توان ادعا کرد که بخش تکمیلی در انجام طراحی لوگوها ، انتخاب درست نوع و سایز فونت مورد استفاده است . زیرا با انتخاب یک فونت مناسب و درست علاوه بر آنکه کارتان زیبا تر می شود به همان نسبت جذاب تر نیز خواهد شد همچنین انتخاب فونت مناسب می تواند ، انتقال پیام مورد نظر شما را ، به مخاطب تسریع ببخشد. 4. انتخاب رنگ درست در طراحی لوگوها یکی از هیجان انگیزترین قسمت های طراحی یک لوگو انتخاب یک رنگ درست و اصولی برای لوگو است . عده ای نقش رنگ ها را در طراحی لوگو بی اهمیت می دانند اما شما چطور می توانید برند های معروف و شناخته شده را بدون رنگ مورد نظرشان در ذهن خود مجسم کنید ؟ برای طراحی ، ابتدا باید به دقت بیندیشید که هدف از تاسیس شرکت چه بوده است و شرکت قرار است کدام یک از نیازهای مخاطبین خود را بر طرف کند و انرژی کدام رنگ می تواند با شرایط و خدمات ارائه شده آن شرکت ، هماهنگ باشد. 5. طرح لوگو باید خاص و تک باشد لوگویی که قصد طراحی آن را دارید باید از سایر لوگوهای طراحی شده تفاوت داشته باشد ، زیرا تقلید در هنر و کپی کردن یک لوگو ، از اعتبار شرکت در خواست کننده نیز می کاهد و همچنین باید به صورتی باشد که مخاطب بتواند به راحتی طرح آن را درک کند . شرکت تابلوسازی نامی برای ساخت تابلوهای شما عزیزان آماده ارائه خدمت است . برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل فرمایید. تابلو سازی و تبلیغات
  2. المان ها ، مجموعه ای از نماد ها در کنار هم هستند که در کنار هم ، یک مفهوم و یک پیام مشخص را به بیننده می رساند . هویت بصری در واقع شناسنامه ای است برای هر طرح و نماد که آن را به صورت ذهنی و یا کاملا واقعی نشان می دهد. این المان های تاثیر گذار شامل اسم برند ، هدف وسخن آرمانی سازمان ، رنگ شناخته شده سازمان و... هستند که وقتی با یک فکر هدفمند و در کنار هم قرار بگیرند می توانند لوگو و یا آرم آن سازمان را منحصر به فرد و شناخته شده کنند و به آن هویت و شناسنامه ای تعلق دهند که برای همه قابل تشخیص باشد. در زیر به مواردی اشاره می کنیم که می تواند به طرح شما اعتبار و هویت ببخشد . 1. مخاطبان لوگو بسیار مهم هستند در طراحی و ساخت لوگوها نکته ای که بسیار مهم و حائز اهمیت است این است که توجه کنید چه کسانی مخاطب و مشتریان آن سازمان هستند و چه درخواست ها و نیازهایی دارند و باید تحقیق کنید که مخاطبان از لحاظ در آمد ، سن ، تحصیلات ، منطقه جغرافیایی در کدام دسته ها قرار می گیرند ؟ سازمانی که برای آن می خواهید لوگو طراحی کنید ، چه محصول و یا خدمتی را ارائه می دهد ؟ و چه مشکلی را می تواند از دوش مخاطبان خود بردارد و هدف مردم از استفاده از خدمات آن سازمان چه چیزی می تواند باشد ؟ 2. سادگی شرط مهمی است همان طور که قبلا در مورد هویت بصری یک برند توضیح دادیم هدف ما از طراحی لوگوها این نیست که یک سری از اشکال مختلف و پیچیده را در کنار هم بچینیم و تصور کنیم که این پیچیدگی ها باعث خلق یک آرم فوق العاده می شود زیرا همان طور که از لوگوی برندهای معروف در دنیا مشخص است آنها سعی کرده اند یک نماد ساده و قابل فهم را برای سازمان خود انتخاب کنند . 3. انتخاب فونت درست اهمیت انتخاب فونت درست در طراحی یک لوگو اساسی و مهم است و می توان ادعا کرد که بخش تکمیلی در انجام طراحی لوگوها ، انتخاب درست نوع و سایز فونت مورد استفاده است . زیرا با انتخاب یک فونت مناسب و درست علاوه بر آنکه کارتان زیبا تر می شود به همان نسبت جذاب تر نیز خواهد شد همچنین انتخاب فونت مناسب می تواند ، انتقال پیام مورد نظر شما را ، به مخاطب تسریع ببخشد. 4. انتخاب رنگ درست در طراحی لوگوها یکی از هیجان انگیزترین قسمت های طراحی یک لوگو انتخاب یک رنگ درست و اصولی برای لوگو است . عده ای نقش رنگ ها را در طراحی لوگو بی اهمیت می دانند اما شما چطور می توانید برند های معروف و شناخته شده را بدون رنگ مورد نظرشان در ذهن خود مجسم کنید ؟ برای طراحی ، ابتدا باید به دقت بیندیشید که هدف از تاسیس شرکت چه بوده است و شرکت قرار است کدام یک از نیازهای مخاطبین خود را بر طرف کند و انرژی کدام رنگ می تواند با شرایط و خدمات ارائه شده آن شرکت ، هماهنگ باشد. 5. طرح لوگو باید خاص و تک باشد لوگویی که قصد طراحی آن را دارید باید از سایر لوگوهای طراحی شده تفاوت داشته باشد ، زیرا تقلید در هنر و کپی کردن یک لوگو ، از اعتبار شرکت در خواست کننده نیز می کاهد و همچنین باید به صورتی باشد که مخاطب بتواند به راحتی طرح آن را درک کند . شرکت تابلوسازی نامی برای ساخت تابلوهای شما عزیزان آماده ارائه خدمت است . برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل فرمایید. تابلو سازی تابلو نامی
  3. tablosazi

    قوانین نصب تابلو در حاشیه راه ها

    وقتی شما تابلوهای تبلیغاتی خود را در فضای باز نصب می کنید در واقع مخاطبین شما افرادی هستند که در بیرون از خانه در حال رفت و آمد هستند و آگهی شما را می بینند. این تبلیغات نوعی ، داد و ستد قانونی محسوب می شود.برخی از قوانین مربوط به نصب تابلوها در فضای آزاد، در زیر آمده است: • این تابلوها در حاشیه راه نباید مشکلاتی برای عبور و مرور به وجود بیاورند و نباید دید راننده را مختل کنند. • نصب تابلوهای تبلیغاتی فقط در راه هایی مجاز است که دارای جدا کننده باشند(آزاد راه،بزرگراه و...) • اگر تابلو ها از نظر ساختاری نا ایمن باشند یعنی امکان آسیب رساندن به دیگران (سقوط و...) و آسیب به جاده را داشته باشند باید هر چه سریعتر جمع آوری شوند. • تابلو هایی که چشمک می زنند و یا نور زیادی را با حرکات مختلف پراکنده می کنند نمی توانند در حاشیه راه ها نصب شوند. • مفاهیم و اشکال روی تابلو باید متناسب با فرهنگ و عرف جامعه باشد و مجوز لازم از وزارت ارشاد را دریافت کرده باشد. • برای طراحی این تابلو ها نمیتوان از کلمات(آهسته برانید) یا(ایست)استفاده کرد زیرا امکان دارد موجب اشتباه رانندگان با علائم رانندگی شود. • شما نمی توانید تبلیغات خود را روی سنگ و یا روی گوشه ای از طبیعت انجام دهید. • تابلو های تبلیغاتی حداقل باید 500 متر با هم فاصله داشته باشند(در یک سمت جاده).البته در مکان هایی که سرعت وسیله نقلیه به صفر می رسد می توانیم تابلو ها را در فواصل نزدیکتر نصب کنیم. • تابلو هایی که در مسیر جاده ها قرار می گیرند نباید شماره تلفن،آدرس و....(نوشته هایی که نیاز به دقت بالا دارد و حواس راننده را پرت می کنند) داشته باشند. • نوشته های روی تابلو های تبلیغاتی باید جوری طراحی شوند که کلمات فارسی نسبت به کلمات انگلیسی اولویت داشته باشند. • قبل از آنکه تابلو های تبلیغاتی خود را بسازید ونصب کنید می بایست مجوز های آنها را دریافت کنید. • درخواست تقاضای شما برای نصب تابلو باید شامل مشخصات خود و شرح کاملی از تبلیغاتتان(جنس تابلو،موضوع،اندازه،مکان نصب و...)باشد. فردی که مسئول نصب تابلو است خوش باید مسئولیت تعمیر و نگهداری از تابلو را هم بر عهده بگیرد و اگر تابلو خسارت مالی و جانی داشت ،مسئولیت بر عهده آن شخص است. این ها بخشی از مقررات تعیین شده برای نصب تابلو های تبلیغاتی در مجاورت راه ها هستند.برای آنکه بتوانید به طور دقیق اطلاعات لازم را کسب کنید می توانید با مشاوران ما به طور رایگان تماس بگیرید تبلیغات و تابلو سازی
  4. tablosazi

    کفپوش ها و ترموود ها

    کفپوش ها در واقع وسایل پوششی هستند که برای مصارف تزیینی یا بهداشتی از آنها استفاده می شود و معمولا بیشتر جنبه زیبایی یا بهداشتی آنها مورد توجه واقع می شود و درمکان های سرپوشیده و روی کف زمین کاربرد دارند. البته از کفپوش ها در محیط های باز ، سرپوشیده ، داخل و یا خارج ساختمان استفاده می کنند . مثلا در استخرها استفاده می شود تا مانع از سرخوردن افراد بشود و استفاده در موقعیت های دیگر را از موارد کاربرد های کفپوش ها می توان بر شمرد. کفپوش ها دارای جنس ها مختلفی هستند از جمله : سنگ مرمر ، گرانیت ، پی وی سی ، پلاستیک ، موکت ، پارکت ، ترموود و ... • ترمووود چیست ؟ انسان همواره خواستار بهبود کیفیت تمام وسیله های مورد استفاده خود بوده است ، انسان ها همیشه علاقه مند به استفاده از چوب ها در ساخت سرپناه و منزل و ... بوده اند ، ولی چون چوب ها دارای دوام بالایی نیستند ، انسان ها سعی داشتند راه حلی را پیدا کنند تا بتوانند عمر و دوام چوب را افزایش دهند تا بتوان در همه شرایط آب و هوایی با خیال راحت از آن استفاده کرد. سرانجام پس از سالها تحقیق و بررسی های دقیق توسط برخی از کشورها ، از جمله فنلاند که روی چوب ها انجام دادند ، توانستند طول عمر و ماندگاری چوب ها با روش های زیر بسیار افزایش دهند. 1. برای شروع این کار اول باید چوب ها را به ابعاد دلخواه و متفاوت برش و این چوب ها را درون دستگاهی به نام ترموود قرار داد . این دستگاه ، چوب ها را تا دمای 130 درجه و طبق شرایط خاص ، گرما می دهد و رطوبت موجود در چوب را بسیار کم می کند . 2. گام بعدی این است که دمای دستگاه را به 220 درجه سانتی گراد برسانند و اجازه دهند تا چوب ها برای چندین ساعت در همین وضعیت باقی بمانند که در این حالت تمامی رطوبت باقی مانده در چوب ها و همچنین تمامی مایع لزج و چسبناک که در بعضی از انواع چوب ها موجود است دراین مرحله از چوب بیرون می آید و رنگ چوب ها بسیار روشن می شوند . 3. در مرحله آخر چوب را به طور آهسته خنک می کنند تا دمای دستگاه به 100 درجه سانتی گراد برسد ، سپس روی چوب ها آب می پاشند تا دمای چوب ها به دمای محیط برسد با این کار چوب رطوبت کمی ، حدود 5 درصد جذب می کند ، با این کار چوب های بدست آمده در برابر هر نوع آب و هوا و شرایطی ، مقاومت بالایی را از خود نشان می دهند. • کفپوش های ترموود چه خصوصیاتی دارند ؟ 1. یکی از خصوصیات مثبت و مهم کفپوش های ترموود این است که نصب و نگهداری از آنها بسیار آسان است و کاری اقتصادی محسوب می شود. 2. استفاده از کفپوش هایی از جنس ترموود به زیبایی هر چه بیشتر محیط کمک می کند. 3. استقامت این کفپوش ها در برابر ساییده شدن ، آتش گرفتن ، رطوبت ، برف و... بسیار بالاست و می توانند به راحتی در برابر این شرایط از خود مقاومت نشان دهند. 4. این نوع چوب ها برای محیط زیست هم بسیار مفید هستند زیرا در طی مراحل ساختشان از هیچ گونه ماده شیمیایی استفاده نشده و هیچ ضرری نمی تواند برای کسی داشته باشد . 5. یکی دیگر از ویژگی مثبت چوب های ترمود این است که وقتی در معرض آب و هوای مرطوب ، گرم و سرد قرار می گیرند ابعاد و حجم چوب ها بدون تغییر باقی می ماند و چوب ها بدون هیچ تغییر شکل و ورمی ثابت می مانند . tablonami.com
×
×
  • اضافه کردن...