sitecode

Members
  • تعداد ارسال ها

    81
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0 Neutral

درباره sitecode

  • درجه
    عضو انجمن
  • تاریخ تولد تعیین نشده

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. sitecode

    کمپین های تبلیغاتی طراحی سایت

    کمپین های تبلیغاتی طراحی سایت کمپین های تبلیغاتی طراحی سایت فیس بوک بیش از سایر سایتهای رسانه های اجتماعی سر و شانه دارد. بیشترین دسترسی و بیشترین تعداد کاربر فعال را در طراحی سایت دارد. هیچ کسب و کاری نباید در سال بدون صفحه فیس بوک باشد. بنابراین ، ادامه مطلب را بخوانید تا بهترین تبلیغات تبلیغاتی فیس بوک سال را کشف کنید! در سال ، این پلتفرم اعلام کرد که شروع به جلو رفتن به سمت استفاده اولیه خود و تعامل اجتماعی خواهد کرد. این بدان معناست. که اکنون برای برخی از مشاغل کمی تبلیغات تبلیغاتی موفقیت آمیز روی سکو انجام شده در طراحی سایت کمی دشوار است. اگر نمی دانید چگونه یک کمپین فیس بوک را راه اندازی کنید ، به این نمونه هایی از آنچه در سال کار می کند نگاه کنید. این فقط برخی از نکات مفید و تفکر خلاقانه را در طراحی سایت می گیرد. بررسی ابزارهای طراحی سایت اسلاک یکی از بسیاری از ابزارهای همکاری و بحث و گفتگو در طراحی سایت است تغییرات موجود در آن از ابتدای اینترنت وجود داشته است. طراحی سایت آسانسور تبلیغات در طراحی سایت بستر پرداخت بین المللی از قدرت به قدرت ادامه می دهد. پیپال با تبلیغ کارت خوان جدید خود برای تجارت در تجارت ، تجارت با پیام ساده ای به طلا زد. تبلیغات فیس بوک فقط مربوط به پیام و کلمات کلیدی متن نیست. گاهی اوقات ، یک پیام موفق می شود ، زیرا این افراد به افراد صحیح و با استفاده از تصاویری شگفت انگیز در طراحی وب سایت هدایت می شوند. پیام پی پال در مبارزات انتخاباتی موفق خود در اینجا پی پال امسال بدون هزینه راه اندازی یا هزینه ماهانه این تنها چیزی بود. که آنها برای تبلیغ خود در تجارت الکترونیکی به دنبال راههای جایگزین ، ارزانتر و سریعتر برای پذیرش پرداخت از مشتریان بودند ، همراه با چندین سیستم عامل پرداخت جایگزین دیگر در طراحی سایت اکنون کارتهایی را ارائه می دهد. اما هیچکدام به خوبی و همچنین اسلاک خاموش نشده اند. اسلاک با اثبات اینكه ارتباطات در قلب اینترنت باقی مانده است ، روایت درباره ارتباطات و فناوری ابری را به دست گرفته است. کارتهای ویزیت در طراحی سایت جهان غرب سریعترین و بزرگترین دوره تأسیس مشاغل کوچک را پشت سر می گذارد. این یعنی تبلیغات ، کمپین های رسانه های اجتماعی و کارت های ویزیت قدیمی. یکی از شناخته شده ترین مارک های جهان برای محصولات چاپ شده در طراحی سایت تهران است. اصلی ترین آنها البته کارت ویزیت است. اما در مورد این کارتهای چاپی کوچک که قبلاً گفته نشده است ، چه می توانید بگویید اسلک همچنین درک خود را از نیاز به تبلیغات کوتاه و تند در یک بازار رقابتی تبلیغات فیس بوک در طراحی سایت نشان داد. در اوایل سال اسلاک یکی از بهترین تبلیغات تبلیغاتی فیس بوک سال را ایجاد کرد. تبلیغات تبلیغاتی خارق العاده ، کلیه جعبه های صحیح در مورد چگونگی انجام این کار با موفقیت را در طراحی سایت نشان داد. کوتاه و نکته ای که در این متن وجود دارد ، کلیه مزایای اسلک را با یک تیتر مستقیم معرفی کرده است. این یکی دیگر از تبلیغات تبلیغاتی فیس بوک سال است که شایسته حضور در این لیست است. از آنجا که جالب کردن کارتهای ویزیت دشوار است. اهمیت تبلیغات در طراحی سایت رقیب پیپال یک راه حل کامل پرداخت تجارت الکترونیکی است که طراحی سایت هایی را نیز برای این منظور طراحی کرده است. با این حال تبلیغات آنها رویکرد کاملاً متفاوتی به خود می گیرد. آنها در سال به جای اینکه تمام اطلاعات را در یک آگهی فریم کوتاه و تکه تکه نگه دارند ، به سمت ایجاد چرخ فلک در طراحی سایت گرایش پیدا کرده اند. در طراحی سایت وبهینه سازی سایت با سادگی پیش رفت. با این حال ، افزودنی ساده آنها لوکس بودن محصولشان را نشان می داد. یک پس زمینه قرمز سرگرم کننده شامل برخی از فلفل ها و یک پشته کارت. تبلیغات پیگیری در طراحی سایت به همان سادگی و قابل توجه است. فیلم ها توجه را به خود جلب می کنند و گرچه یک چرخ فلک تصویر در واقع محتوای ویدیویی نیست ، اما به همان هدف اما با رشادت بیشتر می رسد. هر تصویر در یک چرخ فلک مربع ویژگی های مختلف آن را در طراحی سایت برجسته می کند ، اما اولین اسلایدی است که کلیشه دار است. استراتژی رسانه های اجتماعی در طراحی سایت مدت زمانی که تلاش برای انتشار پست در روز یا رسیدن به تعداد طرفداران آن طولانی است ، زمان رسیدن به کیفیت است. ما در ساختن داستان برای مارک های مناسب برای مخاطبان مناسب و در قالب و کانال مناسب درتبلیغات اینترنتی طراحی سایت پیشرفت می کنیم. در اینجا توصیه ما برای اصلاح استراتژی رسانه های اجتماعی شما ارائه شده است! به جای گذراندن زمان با فرمت کمتر جذاب و سنتی ، جدیدترین قالب را با تعامل زیاد به کار بگیرید. داستان ها و قالب های پخش مستقیم در حال حاضر بیشتر از پستهای معمولی توسط کاربران رسانه های اجتماعی در طراحی سایت ترجیح داده می شوند. در واقع ، حدود میلیارد حساب اینستاگرام هر روز در سال از قالب داستان ها در طراحی سایت استفاده می کنند. تقریباً از کاربران فعال در اینستاگرام حداقل بار در هفته داستان ارسال می کنند. پخش مستقیم بیش از یک قالب تعاملی است. این نور از قرار گرفتن در معرض زیاد است زیرا برنامه ها به دنبال کنندگان در مورد جریان زنده فعلی اطلاع می دهند. اشتراک گذاری در طراحی سایت آسان ترین راه برای پر کردن تقویم بازاریابی در رسانه های اجتماعی ، به اشتراک گذاری اطلاعات موجود در مورد نام تجاری یا محصولات خود است. اما توصیه می کنیم برای این کار وقت کمتری صرف کنید و بیشتر در متنوع کردن محتوای خود در طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن صرف کنید. به عنوان مثال ، توصیفات مشتریان و شریک تجاری شما می توانند اعتبار شما را تقویت کنند. اشتراک محتوای کارمندان همچنین نشان دهنده فرهنگ شرکت است. بازگرداندن محتوای کا او ال در مورد برند شما به معرفی اطلاعات محصول به روشی خلاقانه در طراحی سایت کمک می کند. نمونه ای را می توان در حساب اینستاگرام ادوبی مشاهده کرد ، جایی که این شرکت برای نشان دادن قابلیت های نرم افزار ادوبی ، محتوای کاربران خود را دوباره در طراحی سایت ارسال می کند. در ضمن ، باعث صرفه جویی در زمان و هزینه مارک ها نیز می شود زیرا نیازی به تولید پس از تولید در طراحی سایت نیست. طراحی سایت حرفه ای پیشنهاد می کنیم بدون نظارت کیفی مخاطبان خود ، در رسیدن به اهداف کمی مانند دستیابی به هزاران طرفدار ، کمتر تمرکز کنید. برای این کار ، از بودجه تبلیغ خود عاقلانه در طراحی سایت بیمه استفاده کنید تا نمایه هایی را انتخاب کنید که با مشتریان فعلی مطابقت دارند ، اما هدف کورکورانه برای تعداد معینی از افراد نیست. شما همچنین باید تعریف کنید که کیفیت چیست. آیا می خواهید به افرادی که طراحی سایت شما را بازدید کرده اند. یا کسانی که قبلاً محصولات شما را در فروشگاه اینترنتی شما خریداری کرده اند ، برسید در حالت ایده آل ، فقط باید یک هدف وجود داشته باشد مثلاً نامزدی ، ترافیک ، تبدیل و غیره در هر کمپین تبلیغاتی جهت طراحی سایت است. نقش مخاطبان در طراحی سایت آیا در اولویت قرار دادن کسانی هستید که قبلاً با شما درگیر بودند ، بیش از حد مخاطبان جدید را جذب می کنند سپس شما این کار را به درستی انجام می دهید. اهمیت شبکه های اجتماعی در طراحی سایت ما به جای محاسبه آگاهی و تعداد لایک به عنوان کا پی ال خود ، پیشنهاد می کنیم هزینه های قرار گرفتن در معرض ، میزان و تأثیر فعالیت های رسانه های اجتماعی خود را کنترل کنید. این ارقام عددی روشنی را نشان می دهد که به تعیین کارآیی کمپین در طراحی سایت شما کمک می کند. این ارزش ملموس را برای هر تصمیم بازاریابی اعمال می کند و به شما امکان می دهد دریابید که چه فرمی کار می کند. از این رو ، کاهش هزینه و افزایش آر او ال کمپین های جدید جهت طراحی سایت است. زیرا حدود مخاطبان احتمالاً وقتی دوباره جذب می شوند ، در طراحی سایت تبدیل می شوند. در بالای تنظیم فیس بوک پیکسل در وب سایت خود ، به یاد داشته باشید که طبق قوانین قابل اجرا ، پایگاه داده ایمیل مشتری خود را به فیس بوک وارد کنید ، یا مدیر تجارت خود را با تجارت الکترونیکی خود در طراحی سایت متصل کنید. به این ترتیب ، می توانید به راحتی کاستوم ایجاد کنید ، و بعداً آن را برای کاربران هدفمند ایجاد کنید که دارای ویژگی های مشابه با مشتریان موجود در طراحی سایت شما هستند. نتیجه گیری آیا می دانید که مخاطبان رسانه های اجتماعی شما در واقع به عنوان دارایی شرکت در نظر گرفته می شوند تصدیق کنید که فعالیت های رسانه های اجتماعی شما نوعی سرمایه گذاری در طراحی سایت است و در میان پیروان شما ، برخی از آنها ممکن است به آگهی هایی تبدیل شوند که در نهایت مشتری شما شوند! از این رو ، برای دانستن واقعی ارزش شرکت و ارزیابی موثر عملکرد فروش ، فراموش نکنید که در فعالیت های رسانه های اجتماعی خود نیز در طراحی سایت حساب کنید. درنهایت ممکن است بین حضور در رسانه های اجتماعی و سود شرکت خود رابطه مثبتی مشاهده کنید.
  2. sitecode

    طراحی سایت فروشگاهی ترب

    طراحی سایت فروشگاهی ترب طراحی سایت فروشگاهی ترب امروزه گسترش استفاده از اینترنت امکانات بسیاری را برای کاربران فراهم کرده است تا جایی که بسیاری از افراد برای انجام خرید های روزمره خود از طراحی سایت ها و طراحی اپلیکیشن ها خرید های اینترنتی استفاده می کنند به این ترتیب فروشگاه های اینترنتی بسیاری راه اندازی شدند که البته آن هایی که دارای نماد الکترونیک بودند و کالاهای جدید و قیمت های مناسب ارائه می دادند توانستند بقای خود را در میان رقیبان حفظ کنند. میان این طراحی وب سایت های فروشگاهی بسیاری که راه اندازی شدند به یک وب سایت نیاز بود تا این فروشگاه های اینترنتی را به همراه کالا های آن ها معرفی کند از این رو طراحی سایت ترب راه اندازی شد کالا های فروشگاه های اینترنتی را معرف می کند. طراحی سایت گردشگری در تهران درباره طراحی سایت ترب طراحی سایت ترب به مدت 4 سال است که در این زمینه فعالیت خود را آغاز کرده است و می توان گفت که موفق هم بوده و توانسته مخاطبان زیادی را جذب کند. کاربران با جستجو در طراحی سایت ترب می توانند کالای مورد نظرشان و فروشگاه اینترنتی که کالا را ارائه می دهد مشاهده کنند و به آن دسترسی پیدا کنند. طراحی سایت تهران ترب برای افزایش سطح کیفیت فعالیت خود در تلاش بود تا با فروشگاه هایی همکاری داشته باشد که اولا حتما دارای نماد الکترونیک باشند و دوما از رتبه خوبی برخوردار باشند. علاوه بر این طراحی سایت های فروشگاهی برای کسب اعتبار بیشتر می بایست اطلاعات و استعلام درستی از انبار داشته باشندو سرویس دهی به موقع انجام شود. همچنین طراحی سایت ترب برای سهولت دسترسی کاربران به کالا و استفاده از خدمات و امکانات به دسته بندی دقیق آن ها پرداخته تا هر کاربر مطابق با نیاز خود به قسمت مورد نظر مراجعه کند. بررسی رتبه طراحی سایت ترب رتبه الکسای طراحی سایت ترب در ایران 50 و رتبه جهانی آن 1664 است. که با توجه به سابقه فعالیت این طراحی سایت رتبه خوبی دارد. از دیگر نقاط ضعف طراحی سایت ترب سرعت بارگذاری صفحات است که سرعت بالایی دارد که حدود 1 ثانیه و چند صدم ثانیه است و حدود 60 در صد سایر وب سایت های مشابه سرعتی کمتر از این دارند. طراحی سایت دیجی کالا، دیوار و ایمالز از جمله طراحی سایت های مشابه و رقیب طراحی سایت ترب هستند. 93 درصد بازدید کنندگان طراحی سایت ترب از ایران و مابقی آن از آمریکا و کانادا هستند. متوسط زمان ماندگاری روزانه هر کاربر در طراحی سایت ترب برابر با 3.36 ثانیه است.
  3. sitecode

    طراحی سایت آموزشگاهی حرفه ای

    طراحی سایت آموزشگاهی حرفه ای طراحی سایت آموزشگاهی حرفه ای امروزه با توجه به اهمیت طراحی سایت آموزشگاهی و با توجه به مشکلات دانش آموزان و هنرجویان برگذاری دوره های آموزش از راه دور اهمیت ویژه ای دارد به این شیوه می توانید مشتریان زیادی جذب کنید و به کسب درآمد بپردازید که در ادامه به صورت مفصل در این مورد صحبت خواهیم کرد طراحی سایت آموزشگاه امروزه طراحی سایت یک روش تضمینی و مطمئن برای کسب درآمد و معرفی خدمات و کالای ارائه شده است در این میان طراحی سایت آموزشگاهی ها به دلیل درخواست زیاد متقاضان از اهمیت بالایی برخوردار است امروزه شاهد طراحی سایت های متفاوتی از جمله آمزشگاه های زبان، رانندگی، هنری و ... هستیم که روز به روز بر تعداد آنها نیز افزوده می شود فایده ی طراحی سایت آموزشگاه افراد معمولا با پرس و جو آموزشگاه های مورد نظر خود را پیدا می کنند یا این که به ظسراغ اینترنت می روند و شروع به سرچ در فضای مجازی می کنند پچس اگر طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن به صورت اصولی و قوی صورت گرفته باشد در نتایج بالای گوگل ظاهر می شود به این شیوه می توان بازدید کنندگان را ثبت نام ترغیب کرد امکانات طراحی سایت آموزشگاهی به شرح زیر می باشد: طراحی سایت آموزشی شامل چه مواردی می شود ؟ یه طور معمول طراحی سایت آموزشی یا برای مراکز آموزش عالی و موسسات علمی ست که در این صورت به آن طراحی سایت آموزشگاه می گوییم و یا برای ارائه محتوا علمی و پژوهشی صورت می گیرد که در این صورت آن را طراحی وب سایت آموزش آنلاین می نامیم البه می توان در طراحی سایت آموزشگاه ها به نوعی یک طراحی سایت آموزش آنلاین نیز گنجاند امکانات و قابلیت های طراحی سایت آموزشگاه شامل چه مواردی ست ؟ معرفی آموزشگاه و تاریخچه ، اخبار مربوط به آموزشگاه ، اخبارو اطلاعیه های مربوط به دوره های آموزشی ، شرایط و نحوه ی ثبت نام متقاضیان ، برنامه ی زمانبدی کلاس ها ، ثبت نام دوره های آنلاین ، معرفی کتاب ها و جزوه های آموزشی ، صدور کارت آزمون و کارنامه ، دانلود پاور پوینت و نمونه سوال ، تصاویر و ویدئو های آموزشی ، معرفی اساتید ، درج نظر فراگیران طراحی سایت آموزشگاهی برای چه کسانی کاربرد دارد ؟ تمامی موسسات و مراکز آموزشی و حتی مدرسه ها و دانشگاه ها و مدارس و کلاس های زبان و کنکور و حتی معلمان و مدرسان می توانند اقدام به راه اندازی و طراحی سایت آموزشی کنند و از طریق آن ضمن ارائه دانش و تجربیات خود تخصص و برند شخصی خود را مطرح کنند و به کسب درآمد بپردازند
  4. sitecode

    استفاده از نام تجاری مناسب در طراحی سایت

    استفاده از نام تجاری مناسب در طراحی سایت استفاده از نام تجاری مناسب در طراحی سایت چه در یک راه اندازی به روز و چه در یک شرکت بین المللی بزرگ کار کنید ، یک استراتژی بازاریابی محتوا می تواند واقعاً شیوه انجام کار را در طراحی سایت تغییر دهد. از نظر مقایسه دو مارک در یک صنعت مشابه ، تنها راه مشتریان برای شناختن یک کالای خوب از طریق بدست آمده توسط بازاریابی محتوا در طراحی سایت می باشد. با توجه به آمار بازاریابی هاب اسپات ، تنها از مارکها از نرخ تبدیل محتوای آنها رضایت دارند. آنها ادعا می کنند که رشد حضور ارگانیک آنلاین آنها در اولویت قرار دارد. این نشان می دهد که بسیاری از مشاغل به ایجاد استراتژی بازاریابی محتوا بدون برنامه ای برای چگونگی تمایز نام تجاری خود از دیگران در طراحی سایت نزدیک می شوند. بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توانید از طریق بازاریابی مناسب و با برنامه ریزی مناسب با محتوا ، این کار را انجام دهید. این به نوبه خود باعث افزایش نرخ ترافیک ، تعامل و تبدیل در طراحی سایت شما می شود. اهمیت متخصص سئو در طراحی سایت جذب مشتریان به طراحی سایت تلاش برای جلب رضایت همه ذینفعان در خارج از آن ، به سادگی کار نخواهد کرد ، هر چقدر ممکن است محصولات و خدمات شما دارای جذابیت گسترده ای باشند. مشتری اصلی یا مشتری اصلی شما باید از نظر سن ، جنسیت ، سبک زندگی و گزینه های توسعه حرفه ای خود مشخصات مشخصی در طراحی سایت داشته باشد. اطمینان حاصل کنید که طاقچه خود را در صنعتی که با آن کار می کنید با حداکثر دقت ممکن تعریف کنید. به عنوان مثال ، مک دونالد یک مارک جهانی فست فود است. اما آنها گزینه های فست فود موجود در کره زمین را در طراحی وب سایت ارائه نمی دهند ، در عوض تصمیم دارند طاقچه ای را حک کنند. شرکت خود را در یک زمینه خاص تخصص دهید. بنابراین ، شما نه تنها زمان آسان تری برای جذب ذینفعان خواهید داشت بلکه امکان افزایش قیمت های خود را به دلیل انحصاری بودن محصول در طراحی سایت باز می کنید. اهداف برند طراحی سایت خود را تعیین کنید هنگامی که مجموعه محصولات یا خدمات خود را به سنگ ریخته باشید ، باید اهداف ، دیدگاه و رسالت شرکت را تعریف کنید. این عناصر انتزاعی در ابتدا ممکن است به نظر نمی رسد. اما آنها به مشتریان و مشتریان شما این امکان را می دهند تا با آنچه انجام می دهید را در طراحی سایت تهران شناسایی کنند. همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم ، تنها چیزی که سه شرکت نوشیدنی را از نظر بازاریابی از یکدیگر جدا می کند چشم انداز و فرهنگی است که آنها پرورش می دهند. به مشتریان و مشتریان بالقوه این امکان را بدهید که بتوانند از یکدیگر و محصولاتتان موازی بسازند تا بتوانند برند طراحی سایت شما را متمایز کنند و آن را از صنعت متمایز کنند تنظیم استانداردها در طراحی سایت هر مارک موفق دارای سبک بصری و استانداردهای کاملاً مشخص شرکت است. اینها همچنین برای تمایز یک مارک از دیگران در همان صنعت خصوصاً در بازارهای رقابتی مانند امور مالی ، حقوقی یا تجارت الکترونیکی در طراحی سایت استفاده می شود. استفاده از محتوای مناسب در طراحی سایت استانداردهای بصری شما اغلب می تواند باعث حضور یا تلاش های بازاریابی آنلاین شما شود. توجه زیادی به رنگ هایی که با نام تجاری خود و عکس های اصلی یا گرافیکی که برای برندسازی و تبلیغات خود در طراحی سایت ایجاد می کنید ، داشته باشید. اینها به مشتریان کمک می کنند تا به همان اندازه که مأموریت یا چشم انداز شما را می شناسند ، با برند طراحی سایت بهینه سازی سایت شما مشخص شوند. استانداردهای بصری شما باید از یک آرم یا آرم است. یک پالت رنگ استاندارد و چندین عنصر طراحی باشد که در استراتژی بازاریابی محتوای شما استفاده می شود. این یکی از بهترین راهها برای تبدیل سرپرست های ذینفعان و ایجاد توجه آنها به برند طراحی سایت شما بدون حتی خواندن مطالب در نگاه اول است. نقش رسانه های اجتماعی در طراحی سایت سیستم عامل های رسانه های اجتماعی از نظر قابلیت دسترسی و تعامل ، یک کانال ارتباطی عالی هستند. اگر قبلاً این کار را نکرده اید. استراتژی محتوا در طراحی سایت هر شرکتی در زیر آفتاب توسط کارمندان ادارات و ادارات پر شده از متخصصان در زمینه های مربوطه اداره می شود. شما به راحتی می توانید با معرفی آنها به پایگاه های مشتری و مشتری خود ، کارمندان خود را در استراتژی بازاریابی محتوا در تبلیغات اینترنتی طراحی سایت درج کنید. باید صفحات اختصاصی را روی سیستم عامل هایی مانند فیس بوک ، اینستاگرام و لینکدین با نام تجاری خود در طراحی سایت ایجاد کنید. این امکان دسترسی مخاطبان دارد. بزرگی را به شما خواهد داد که ممکن است از سبد مشاغل و خدمات شما آگاه باشند. شما می توانید مطالب خود را از طریق این صفحات به اشتراک بگذارید و با افرادی که پست های خود را اظهار نظر و درگیر می کنند ، ارتباط برقرار کنید. این همچنین یک استراتژی بازاریابی محتوا در طراحی سایت بسیار مهم است. حضور شما در رسانه های اجتماعی باید با جلسات زنده تقویت شود که در آن می توانید به سؤالات جامعه پاسخ دهید. منظور از اثبات اجتماعی در طراحی سایت پس از ایجاد کانال های ارتباطی با مخاطبان خود از طریق رسانه های اجتماعی ، وبلاگ خود ، طراحی سایت و غیره ، باید در اسرع وقت اثبات اجتماعی را جمع آوری کنید. این می تواند از نظر ، توصیفات ویدیویی ، نقل قول ها و نظرات و همچنین نمایش های خانگی محصولات در طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن شما باشد. محصولات جدید یا آزمونهای میزبان و نمایش های دیگر را به نمایش بگذارید تا برند طراحی سایت شما را از رقابت بیشتر متمایز کند. به عنوان مثال ، یک کارمند ماه می تواند یک بررسی کوتاه از دستاوردهای خود و آنچه باعث شده آنها در این ماه سخت کار کنند ، ارائه دهد. بخش دیگری از محتوا را می توان به فعالیت های تیم سازی متمرکز کرد که هفته گذشته در دفاتر شما انجام شد. این نوع قطعات محتوا دلچسب هستند و به خوبی باعث ایجاد عواطف برای مشتریان بالقوه و عود در طراحی سایت می شوند. برای عکاسی سهام و عبارات بازاریابی کلیشه ای که مخاطبان در همه جا مشاهده می کنند. حریم خصوصی داده ها در طراحی سایت خوب ، بنابراین در حالی که ابزارهای بازاریابی به شما امکان می دهد داده های خاصی را درباره کاربران جمع آوری کنید ، مهم است که اطمینان حاصل کنید که در تمام قوانین حفظ حریم شخصی داده ها به روز باشید. مصرف کنندگان از همیشه نسبت به حفاظت از داده ها و نحوه استفاده از داده های آنها بصورت آنلاین در طراحی سایت و طراحی سایت بیمه آگاه هستند. قبل از شروع هر کاری ، استفاده از داده های اخلاقی و مسئولانه را در نظر بگیرید. شفاف بودن با مصرف کنندگان خود باعث ایجاد یک رابطه اعتماد می شود. حل و فصل نکنید. با تفکر خارج از آنچه در حال حاضر رقابت شما انجام می دهد ، تفاوت قائل شوید. اثبات اجتماعی را می توان در بازاریابی محتوای آینده نشان داد تا بتواند سطح کیفیت و حرفه ای طراحی سایت شما را به عموم ثابت کند. ارائه اثبات اجتماعی برای سایر ذینفعان بالقوه بهترین روش برای کمک به آنها در تصمیم گیری خرید نهایی از نظر سبد خدمات طراحی سایت شما است. اصول طراحی سایت سرانجام ، شما هرگز نباید به هیچ نوع استراتژی بازاریابی محتوا اعتماد کنید بدون ردیابی و تحلیل عملکرد فعال. سیستم عامل هایی مانند گوگل آنالیز بطور خاص طراحی شده اند تا داده های عمیق را از نظر عملکرد محتوای طراحی سایت شما جمع آوری کنند. این به شما امکان می دهد تا به سرعت ارزیابی کنید که آیا استراتژی بازاریابی محتوایی شما کار می کند یا نه و چه کاری می توانید برای بهتر شدن آن انجام دهید اینها فقط برخی از مواردی است. که باید قبل از برنامه ریزی و تهیه هر پروژه بازاریابی دیجیتال در نظر بگیرید. با طی کردن هر مرحله قبل از فرآیند ایجاد ، شما را در مسیر خود نگه دارید. به عنوان یک مدیر پروژه بازاریابی ، تعیین اهداف به شما در ارزیابی مجدد استراتژی کلی در پایان در طراحی سایت کمک خواهد کرد. البته ، همیشه یادگیری و یافته های کلیدی وجود خواهد داشت ، اما این موارد هنگام شروع یک پروژه بازاریابی جدید در طراحی سایت مهم هستند. نتیجه گیری هنگامی که مطمئن شدید کدام یک از عناصر به عنوان هدف کار نکرده اند ، می توانید آنها را به طور کامل از بین ببرید یا با اعتماد به نفس بر پایه ها بنا کنید. هرگز پیگیری مطالب خود و اینکه مردم چگونه به استراتژی ها ، پیام ها و محصولات بازاریابی طراحی سایت شما می روند متوقف نشوند تا در ارتباط با بازار باشید. تمایز برند شما از سایر شرکتهای صنعت شما باید کاملاً ساده باشد به شرط آنکه اهداف و بیانیه رسالت خود را تعریف کنید. عناصر بازاریابی محتوا را از دیگران کپی نکنید ، زیرا سهامداران و هر یک از این موارد را مشاهده می کنند. هویت خود را از طریق محتوای اصلی ، ایده ها و مارک گذاری مشخص کنید و مخاطبان مناسب همیشه راه خود را برای طراحی سایت شما پیدا می کنند.
  5. چگونگی استفاده از گرادیان برای طراحی سایت چگونگی استفاده از گرادیان برای طراحی سایت امروزه در طراحی سایت ها برای این که اثری خلق شود که ارزش دیدن داشته باشد از گرادیان استفاده می کنند در گرادیان از ترکیب اصولی رنگ ها استفاده می شود و به این صورت کاربران با رنگ های به کار رفته در طراحی سایت ارتباط برقرار می کنند همچنین استفاده از آن بسیار حرفه ای تر از گذشته شده است ایجاد لوگو مناسب برای طراحی سایت گرادیان الهام گرفته شده از طبیعت یکی از دلایل اصلی که امروزه برای استفاده از گرادیان در طراحی وب سایت مطرح می شود این است که رنگ های آن از طبیعت الهام گرفته شده است وقتی به طبیعت نگاه می کنید آن را سرشار از سایه ها و محو شدگی های کم رنگ و پرنگ می یابید به همین دلیل است که حس طبیعی بودن به بیننده القا می شود شاید یکی از دلایلی که باعث می شود طراحی سایت تهران با استفاده از گرادیان به طبیعت نزدیک شود این است که در گرادیان به رنگ ها و ترکیب بندی لایه های آنها توجه زیادی می شود پس برای ایجاد طرحی منطبق با دنیای واقعی در طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن می توانید از گرادیان استفاده کنید اهمیت های گرادیان در طراحی سایت به شرح زیر می باشد: استفاده از گرادیان در طراحی سایت چه تاثیری بر برندینگ دارد ؟ برندینگ یکی از عواملی ست که باعث شده طراحی سایت و جذب مخاطب اهمیت پیدا کند استفاده از گرادیان باعث می شود طراحی سایت بهتر جلوه کند همچنین باعث می شود تا رنگ های سازمانی بهتر جلوه کند و در ذهن کاربر بماند حتی اگر رنگ های برند شما با هم ست هستند می توانید آنها را با هم ترکیب کنید و از یک سبک یکسان برای شبکه های اجتماعی، طراحی سایت، طرح های چاپی و تبلیغات استفاده کنید تا با همان رنگ در ذهن کاربران ماندگار شوید فواید استفاده از گرادیان در طراحی سایت چیست ؟ افزیش شانس خوانده شدن متن : گرادیان باعث می شود تا کاربران به متن هایی که در پس زمینه ی آن از گرادیان استفاده شده بیشتر توجه کنند زیبا تر شدن پس زمینه : گرادیان از طیف رنگی نزدیک به هم استفاده می کند و چشمان کاربر به خوبی روی تصویر حرکت می کند و طرح های که برای کاربر خسته کنند است به طرح های جذاب تبدیل می شود گرادیان تا چه حد با روانشناسی رنگ ها در طراحی سایت مرتبط است ؟ رنگ ها اثرات مختلفی همچون ترس، غم، شادی، خشم و ... را منتقل می کنند پس می توانند اثر زیادی بر بیننده داشته باشند یکی از دلایل اهمیت استفاده از گرادیان این است که به روانشناسی رنگ ها توجه می کند شما می توانید با استفاده از نرم افزارهایی مانند فتوشاپ گرادیان مورد علاقه خود را طراحی کنید تنها به خاطر داشته باشاد که خیلی پس زمینه را شلوغ نکنید تا موجب سردرگمی کاربر نشوید
  6. سیگنال اجتماعی و اهمیت آن در سئو طراحی سایت سیگنال اجتماعی و اهمیت آن در سئو طراحی سایت در مقاله های گذشته در مورد اهمیت شبکه های اجتماعی پس از طراحی سایت و تاثیر مثبت آن بر سئو صحبت کردیم می توان گفت هر حرکتی که در شبکه های اجتماعی صورت بگیرد مانند لایک و نظرو گذاشتن کامنت و ... یک نشانه محسوب می شود و این ها همه نوعی سوشیال سیگنال است مجموعه ی این فعالیت ها به رتبه بندی صفحات طراحی سایت تهران کمک می کند و یکی ازفاکتور های اصلی گوگل برای رتبه دادن به سایت ها محسوب می شود موتورهای جستجوگر برای ایجاد رضایت در کاربران تلاش می کنند و هر موردی که رضایت کاربران را در پی داشته باشد در الگوریتم های گوگل قرار می گیرد در گذشته بک لینک در رتبه گیری از اهمیت بالایی برخوردار بود اما امروزه شبکه های اجتماعی بسیار با اهمیت شده است ارتباط سوشیال سیگنال با سئو در طراحی سایت هدف اصلی موتورهای جستجو ارائه محتوای مناسب به کاربران است موتور های جستجوگر برای ارزیابی کیفیت طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن به تعداد دفعات مشاهده ی یو آر ال توجه می کنند و با بیشتر شدن اشتراک گذاری یو آر ال در شبکه های اجتماعی و تشخیص سیگنال ها، به رتبه بندی صفحات می پردازند افزایش سیگنال های اجتماعی نشانه اقتدار دامنه و کیفیت یو آر ال است پس زمانی که کاربران یک صفحه آن را لایک می کنند و یا مطالب آن را به اشتراک می گذارند یعنی آن صفحه جذاب و کاربردی طراحی وب سایت است بهبود محتوا نویسی طراحی سایت تاثیرات سیگنال های اجتماعی بر طراحی سایت به شرح زیر می باشد: آیا سیگنال های اجتماعی جزو عوامل رتبه بندی طراحی سایت محسوب می شوند ؟ سیگنال های اجتماعی عامل مستقیم رتبه بندی طراحی سایت نیستند ولی به صورت غیر مستقیم بر سئو اثر می گذارد پس سیگنال های اجتماعی تا حدودی رتبه ی شما را در گوگل تقویت می کند یکی از رییسان سابق تیم ضد اسپم گوگل نیز تایید کرده است که گوگل از پیوند های فیس بوک و توییتر برای رتبه بندی طراحی سایت ها استفاده می کند اثرات مستقیم سوشیال سیگنال های طراحی سایت از چه مواردی حاصل می شود ؟ تعداد افرادی که پست های طراحی سایت شما را لایک می کنند تعداد دفعاتی که پست شما به اشتراک گذاشته می شود دفعاتی که نام برند شما و یا طراحی سایت شما در توییتر توییت می شود تعداد فالوئر های شما در شبکه های اجتماعی اثرات غیر مستقیم سیگنال های اجتماعی از کدام موارد حاصل می شود ؟ کاهش نرخ پرش افزایش تعداد بک لینک ها افزایش زمان حضور در صفحه افزایش بازدیدکننده های بازگشتی طراحی سایت
  7. sitecode

    طراحی سایت بانک مسکن

    طراحی سایت بانک مسکن طراحی سایت بانک مسکن بانک مسکن در دی ماه 1317 با همکاری بانک ملی ایران و وزارت دارایی وقت با سرمایه 200 میلیون ریال تاسیس و از سال 1318 اقدام به فعالیت نمود پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز با طرح ادغام بانک ها، بانک مسکن موضوع فعالیت خود را متمرکز بر پرداخت تسهیلات با هدف خرید، احداث، تعمیر و اعطای اعتبار برای متقاضیان مسکن قرار داد می دانیم که در عصر ارتباطات پایه ای ترین ابزار جهت حضور در فضای مجازی طراحی سایت ، مناسب با تجارت مربوطه است مخصوصا بانک ها که علاوه بر اطلاع رسانی عمومی به مشتریان، می توانند با ایجاد ساختار حرفه ای در کاهش مراجعه حضوری به بانک و کاهش ترافیک نقش به سزایی داشته باشند طراحی سایت بیمه پاسارگاد نکات مهم در طراحی سایت بانک در طراحی وب سایت بانکی برخی نکات نسبت به بقیه اولویت دارد برای نمونه اولین و مهم ترین فاکتور در طراحی سایت بانکی حراست از اطلاعات بانکی افراد و امنیت حساب مردم است پس لازم است پیش از شروع کار نکات مربوط به امنیت سرور و کدهای مربوطه صورت گیرد.همچنین طراحی سایت تهران بانک از جمله طراحی های سایت های شرکتی و اداری ست که لازم است به ساده ترین شکل ممکن صورت بپذیرد و محتوا به سادگی در اختیار افراد قرار گیرد. و همچنین در طراحی نقشه ی سایت راحت ترین حالت دسترسی منظور شود در مراحل بعد نیز پس از توجه به نکات ایمنی و طراحی گرافیکی رسمی، لازم است تا محتوای صحیح وارد سایت شود این محتوا غالبا بر عملکرد و معرفی دستاورد های بانک و پاسخ به سوالات عمومی مردم تمرکز دارد نکات مهم گرافیکی برای طراحی سایت بانک برای طراحی سایت در صفحه ی اصلی معمولا یک اسلاید شوی بزرگ استفاده می شود طراحی سایت دارای ساختار فلت است البته از نظر سئو بهتر است از ایجاد اسلاد شو در صفحه ی اول پرهیز شود در امر دسترسی راحت و سریع کاربر به محتوا باید به دسته بندی منو ها و زیر منو ها توجه شود امروزه با توجه به اینکه تعداد زیادی از افراد از اینترنت بانک استفاده می کنند. یکی از مهم ترین نکات در طراحی قالب گرافیکی مشخص کردن قسمت ورودی اینترنت بانک است زیرا عمده مراجعه کاربران به سایت بانک برای استفاده از خدمات آنلاین می باشد طراحی سایت چالش های بزرگی دارد و طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن بانک نیز علاوه بر چالش های معمول پیچیدگی های خاصی دارد که تنها شرکت های طراحی سایت حرفه ای و با تجربه از عهده ی تمامی این چالش ها بر خواهند آمد
  8. sitecode

    معایب طراحی سایت جوملا

    معایب طراحی سایت جوملا معایب طراحی سایت جوملا همانطور که در بخش قبل گفته شد طراحی سایت جوملا یک سیستم مدیریت محتوا و سایت ساز می باشد که دارای مزایا و معایبی می باشد از مزایای طراحی سایت با جوملا اشاره کردیم حال ما در این بخش به بررسی معایب آن خواهیم پرداخت. شما با معایب آن آشنا شوید و با بررسی مزایا و معایب آن ها به نتیجه مطلوب برسید و تصمیم نهایی را بگیرید. طراحی سایت بیمه ملت معایب طراحی سایت با جوملا به شرح زیر می باشد: سیستم مدیریت محتوای رایگان مانند جوملا برای افراد مبتدی و تازه کار دارای پیچیدگی های زیادی می باشد و کار با آن ها دشوار بوده و کسانی که اطلاعات تخصصی از آن ندارند به راحتی سر در نمی آورند و سردر گم می شوند. از دیگر معایب طراحی سایت جوملا می توان به کم بودن سرعت آن اشاره کرد بازدید کنندگان وقتی وارد طراحی سایتی می شوند اگر روند بالا آمدن آن طول بکشد آن صفحه طراحی وب سایت را می بندند و به سراغ طراحی سایت دیگری می روند بنابراین سرعت یک طراحی سایت بسیار حائز اهمیت می باشد. یکی از مهم ترین معایب طراحی سایت تهران جوملا که بسیار دارای اهمیت می باشد و نباید دست کم گرفت بحث امنیت آن است اکثر افراد با انتشار افزونه و قالب های رایگان می توانند به راحتی به آن نفوذ کنند و به هک آن بپردازند. متاسفانه جوملا در زمینه سئو قوی عمل نمی کند و دارای نقص هایی می باشد جوملا به دلیل سازگار نبودن با برخی از استاندارد های سئو ، در این مواقع که طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن شما نیاز به دیده شدن دارند و باید سئوی قوی برخوردار باشد به مشکل برمی خورید. کم بودن تعداد افزونه ها از دیگر معایب کار با جوملا می باشد چرا که افراد در کار با جوملا نیاز به تعداد زیاد و تنوع زیادی از افزونه ها دارند که در صورت نیاز باید افزونه ها را خریداری کنند که این کار اصلا به صرفه نخواهد بود. نتیجه گیری قطعا با برسی مزایا و معایب سیستم مدیریت محتوای رایگان مانند جوملا و... متوجه خواهید شد که تنها مزیت آن دارای هزینه پایین آن می باشد چرا که با بررسی و در نظر گرفتن ریز ریز خرید کردن و مواجه با مشکلات نگهداری این طراحی سایت ها در مدت زیاد و رفته رفته با مواجه شدن مشکلاتی متوجه خواهید شد که هزینه های آن نسبت به طراحی سایت های اختصاصی بسیار بالاتر خواهد بود.وجود این معایب کسانی که با این نرم افزار کار کرده اند باعث شده تا به دیگران اصلا پیشنهاد نکنند.
  9. sitecode

    طراحی سایت بانک پارسیان

    طراحی سایت بانک پارسیان طراحی سایت بانک پارسیان بانک پارسیان به مالکیت اشخاص غیر دولتی و به صورت شرکت سهامی عام در فروردین 1379 تاسیس شد و در مرداد سال 1380 نیز نسبت به انجام پذیره نویسی سهام و تشکیل مجمع موسس اقدام نمود و پس از انجام تشریفات و ثبت رسمی بانک، مجوز فعالیت رسمی را از بانک مرکزی دریافت نمود و ارائه خدمات بانک پارسیان از سال 1380 آغاز گردید هدف این بانک گسترش فعالیت در بخش صنایع با هدف توصعه ی اقتصادی به ویژه صنعت خودرو سازی و صنایع پیش رفته و فراهم کردن امکانات و تسهیلات و تدوین و اشاعه ی ابزار های مالی نوین و همچنین تامین مالی برای زیر بخش های ساخت، تجارت و مصرف می باشد اهمیت طراحی سایت بانک اکثر بانک های معتبر یک طراحی سایت قوی دارند که تمام امور آن شعب را انجام می دهند و این امری بسیار طبیعی است همچنین مسائل امنیتی در طراحی سایت های بانک بسیار اهمیت دارد در طراحی وب سایت بانک ها باید توجه داشت که خود سایت و شعب نباید اختلاف زیادی با هم داشته باشند طراحی سایت خرید درج آگهی رایگان ایران تجارت امکانات طراحی سایت های بانکی به شرح زیر می باشد: ویژگی های طراحی سایت بانک چیست ؟ پیاده سازی پایگاه های داده ای مانند فهرست شعب، مکان نمای شعب، جستجوی نزدیک ترین شعبه به مکان فعلی کاربر امکان فروش خدمات آنلاین مانند خرید کارت های هدیه معماری محتوای ویژه ی بانکی طراحی بخش نرخ های ارز و سکه و اوراق بهادار پیاده سازی بخش ویژه خدمات بانکی قابلیت پیاده سازی و توسعه ی فرآیند ها و خدمات بانکی امکان طراحی و پیاده سازی طراحی سایت های اقماری مانند باشگاه مشتریان نکات مهم گرافیکی در طراحی سایت بانک چیست ؟ طراحی سایت بانک ها معمولا دارای ساختار فلت می باشند و یک اسلاید شو بزرگ در طراحی سایت بانک ایجاد می شود که مناسبتی است البته این اسلاید شو ها با اصول سئو سازگار نیستند ولی به هر حال در طراحی سایت تهران بانکی و در صفحه ی اول بهتر است از اسلاید شو استفاده نشود همچنین باید از طریق دسته بندی منو ها و زیر منوها دسترسی کاربر را تا حد قابل قبولی بهبود داد دسترسی به محتوا در طراحی سایت بانک به چه میزان اهمیت دارد ؟ در طراحی سایت بانک نیاز است دسترسی به محتوا و مطالب به ساده ترین شیوه ی ممکن صورت بپذیرد چرا که کارکنان بانک ها عامه ی مردم می باشند و باید در طراحی سایت پس از نکات امنیتی و طراحی گرافیکی رسمی و جذاب باید محتوای صحیح را وارد سایت کرد محتوای بانک علاوه بر معرفی عملکرد و دستاورد های بانک باید به سوالات عمومی مردم در مورد سپرده ها و وام ها و سود ها نیز پاسخ دهد
  10. sitecode

    طراحی سایت تفریحی سرگرمی پارس ناز

    طراحی سایت تفریحی سرگرمی پارس ناز طراحی سایت تفریحی سرگرمی پارس ناز امروزه عمومی ترین موارد استفاده ی مردم از اینترنت و سایت های مجازی به طراحی سایت های تفریحی و سرگرمی بر می گردد به همین دلیل سایت های تفریحی که خوب طراحی شده اند و محتوای خوبی دارند به سرعت مورد توجه کاربران قرار می گیرند طراحی این سایت ها به گونه ایست که از بازی های آنلاین گرفته تا جوک و سرگرمی و چیز هایی که برای عموم مردم جذابیت دارد در طراحی سایت گنجانده می شود. می دانید که هر شخصی با هر درجه ای از تحصیلات و هر موقعیت شغلی نیاز به تفریح دارد پس قطعا هرزگاهی به این سایت ها سر می زند و به گذراندن وقت می پردازد طراحی سایت پارس ناز نیز به صورت یک طراحی وب سایت آموزشی، تفریحی و سرگرمی ست که در زمینه های مختلفی فعالیت می کند این طراحی سایت توانسته نظر مخاطبان ایرانی را به خود جلب کند و مطالبی همچون عکس و خبر و فال و جوک و ... منتشر می کند. طراحی سایت ای استخدام آشنایی با موارد تکمیلی طراحی سایت به شرح زیر می باشد: معرفی طراحی سایت تهران های سرگرمی به چه صورت می باشد؟ طراحی سایت های تفریحی و سرگرمی را می توان به دو بخش تقسیم کرد یک دسته سایت هایی هستند که مخصوص بازی و مسابقات آنلاین هستند و دسته ی دیگر سایت هایی که به تولید محتوای سرگرم کننده و مفرح می پردازند و به لحاظ طراحی ممکن است ساختار متفاوتی داشته باشند طراحی سایت های تفریحی عموما چه محتوایی تولید می کنند ؟ ایجاد اخبار خاص و جذاب و اخباری که حتی عنوان آن بیننده را جذب می کند تصاویر و ویدئوهایی که شامل موارد جذاب و مفرح برای کاربران است اخبار مربوط به افراد مشهور مانند بازیگران سینما، خوانندگان و ستاره های ورزشی جملات پند آموز و داستان های کوتاه که هم باعث نشاط روح و روان می شود و هم پند آموز است طنز و مطالب سرگرم کننده که قبلا از طریق تلفن های همراه منتشر می شد و در طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن های سرگرمی مورد استفاده ی مردم قرار می گیرد طراحی سایت های تفریحی و سرگرمی چگونه کسب درآمد می کنند ؟ درآمد سایت های تفریحی و سرگرمی بیشتر بسته به نوع مخاطبانشان از نوع تبلیغات می باشد طراحی سایت های تبلیغاتی به گونه ای است که به صورت مداوم اقدام به جذب مخاطب می کند و علاوه بر فروش بنر ها و آگهی های تبلیغاتی، خود مالکین سایت نیز می توانند اقدام به فروش اقلام و محصولات متعدد و متناسب با بازدید کنندگانشان کنند
  11. sitecode

    طراحی سایت درج آگهی رایگان ایران تجارت

    طراحی سایت درج آگهی رایگان ایران تجارت طراحی سایت درج آگهی رایگان ایران تجارت طراحی سایت های نیازمندی مانند ایران تجارت عموما به صورت کاربر محور است و مسئولیت این سایت ها کنترل آگهی ها اعم از متن و تصویر و صنف کاری می باشد طراحی سایت هایی مانند ایران تجارت به گونه ایست که به دلیل حجم بالای مبادلات کنترل صحت و سقم آن ها مشکل می شود اما این سایت به افراد پیشنهاد می کند تا قبل از پرداخت وجه از صحت کالا و خدمات کاملا مطمئن شوند. آشنایی با مهارت های بازاریابی طراحی سایت بررسی سئو در طراحی سایت ایران تجارت با بررسی کد نویسی در طراحی سایت متوجه می شویم که تمام نکات مربوط به سئو در آن رعایت شده و سئو اف پیج که از معیارهای مهم محسوب می شود در سطح عالی پیاده سازی شده است کلمات کلیدی مربوط به سئو با رعایت استاندارد مناسب در متن ها استفاده شده است از دلایل مهم اعتبار این سایت در نتایج گوگل اعتبار دامنه و عمر بسیار بالای آن است همچنین محتوای طراحی وب سایت با در نظر گرفتن اصول سئو به طور منظم در حال بروز رسانی است نظم و ساختار عالی طراحی سایت باعث می شود خزنده های گوگل به راحتی صفحات آن را کراول کنند همچنین سئوی خوب تحت تاثیر سرعت لود مناسب است که این طراحی سایت تهران به خوبی از آن بهره برده است. امکانات طراحی سایت درج آگهی به شرح زیر می باشد: استفاده از چه ابزاری برای طراحی سایت هایی مانند ایران تجارت لازم می باشد ؟ در سایت هایی مانند ایران تجارت رعایت برخی نکات برای داشتن امنیت بالا ضروری محسوب می شود کاربر پسند بودن طراحی سایت و داشتن گواهی نامه های اس اس ال به سئوی سایت کمک می کند و و همچنین استفاده از ابزارهای گوگل وبمستر تولز برای سایت های با رتبه های بالا واجب می باشد استفاده از تگ alt چه اثری در سئوی سایت دارد ؟ تگ alt باعث می شود کاربرانی که سرعت پایینی دارند یا به هر دلیل عکس بارگزاری شده برایشان به نمایش در نمی آید از محتوای آن اطلاع یابند استفاده از این روش سئوی طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن را به میزان بالایی ارتقا می دهد همچنین داشتن بک لینک معتبر و به تعداد زیاد از دلایل رشد سایت و کسب نتایج بالا از گوگل است نقاط ضعف در طراحی سایت ایران تجارت چیست ؟ یکی از نقات ضعفی که در طراحی سایت ایران تجارت می توان به آن اشاره کرد عدم استفاده از شبکه های اجتماعی ست همانطور که می دانیم امروزه این شبکه ها به مالکان کسب و کار کمک می کنند تا پس از طراحی سایت خود را بیشتر معرفی کنند اما متاسفانه این کانال ارتباطی مهم برای ایران تجارت در نظر گفته نشده است
  12. sitecode

    طراحی سایت نی نی سایت

    طراحی سایت نی نی سایت طراحی سایت نی نی سایت نی نی سایت یکی از قدیمی ترین طراحی سایت های ایرانی ست که اطلاعاتی در زمینه ی بارداری و نگه داری از نوزاد به مادران ارائه می کند اخیرا نیز این سایت دچار تغییرات زیادی شده است که بیانگر زیاد شدن رقبای این سایت می باشد طراحی سایت نی نی سایت با دقت بالایی انجام شده و عمده ی مطالب مفید به نظر می رسد در ادامه به بررسی و تحلیل این سایت می پردازیم. روش های بازاریابی در طراحی سایت مشاغل گرافیک و طراحی سایت یکی از نکات منفی که در طراحی سایت نی نی سایت به چشم می خورد استفاده ی زیاد از بنر است که موجب شده بر بهینه سازی سایت اثر منفی بگذارد برخی نکات دیگر را باهم بررسی می کنیم • طراحی وب سایت با استفاده از جدول کشی انجام شده که امروزه کاربرد چندانی ندارد • کد های کامنت شده از قالب نیز بر سئوی طراحی سایت تهران اثر منفی می گذارد • کد های اسکریپت در داخل صفحه اصلی جای گذاری شده در حالی که باید در فایل خارجی استفاده می شد • ایرادتی زیادی در نقشه ی ایکس ام ال طراحی سایت وجود دارد • تصاویر مستقیما به همراه آدرس بر روی طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن قرار گرفته است در صورتی که باید از تصاویر کوچک در قالب سی اس اس استفاده می شد • استفاده از رنگ های گوناگون در طولانی مدت چشم کاربر را خسته می کند • تعداد زیاد تبلیغات اینترنتی و تصاویر متحرک تمرکز کاربر را بر هم می زند توضیحات تکمیلی در رابطه با طراحی سایت نی نی سایت به شرح زیر می باشد: رتبه طراحی سایت نی نی سایت در رنگینگ گوگل چقدر است ؟ این سایت دارای رتبه ی 4 و رنکینگ 2705 می باشد سن بالای سایت باعث شده تا با بیشتر کلمات حوزه ی فعالیت خود جایگاه مناسبی کسب کند تولید محتوای هوشمندانه در این سایت توسط خود کاربران انجام می شود و کیفیت بالایی دارد همچنین این سایت بالای سه میلیون صفحه ی ایندکس شده در گوگل دارد این طراحی سایت چگونه مدت ماندگاری کاربر را افزایش داده است ؟ طراحی سایت نی نی سایت به گونه ایست که به وسیله ی راه اندازی بخش های مختلف مانند کلینیک مشاوره، تالار گفتمان و ارسال عکس و ویدئو توسط کاربران و تبادل نظر توانسته میزان مشارکت کاربران در سایت را افزایش دهد و مدت زمان ماندگاری افراد را در سایت بالا ببرد یکی از دلایل کاربر پسند بودن طراحی سایت نی نی سایت چیست ؟ برخلاف بسیاری از سایت ها که از تبلیغات زیاد بر روی صفحاتشان استفاده می کنند نی نی سایت با چشم پوشی از این امر به دسترسی سریع و راحت کاربر به اطلاعات توجه داشته و آن را فراهم کرده است شاید این یکی از دلایل اصلی کاربر پسند بودن طراحی سایت آن محسوب شود
  13. sitecode

    طراحی سایت یاهو

    طراحی سایت یاهو طراحی سایت یاهو شرکت یاهو یک شرکت چند ملیتی ست که در زمینه ی اینترنت و نرم افزار فعالیت دارد یاهو یکی از بهترین طراحی سایت های اینترنتی را دارد و امکانات زیادی مانند یاهومیل، اخباریاهو و مسنجر بر روی آن تعبیه شده است به گفته ی منابع خبری در ماه حدود 700 میلیون بازدید از طراحی سایت یاهو صورت می گیرد تاریخچه طراحی سایت یاهو در اوایل سال 1994 میلادی دو دانشجوی فارغ التحصیل از دانشگاه آکسفورد به طراحی سایتی اقدام کردند که این قابلیت را داشت که وب سایت ها را جستجو کند سرانجام این جستجو بهبود یافت و به یکی از جستجوهای محبوب جهان تبدیل شد طراحی وب سایت یاهو در سال 1990 به سرعت گسترش یافت و به محبوب ترین جستجوگر اینترنت تبدیل شد در طول این سال ها تنها رقیب جدی یاهو، گوگل بوده است که هنوز هم از یاهو جلوتر است ذخیره سازی اطلاعات شخصی و ردیابی طراحی سایت یاهو به گونه ایست که می تواند داده ها به خصوص نام های کاربری را در خود ذخیره سازی کند یاهو این قابلیت را دارد که تا 13 ماه سایت هایی بازدید کننده در آن به جستجو پرداخته را ذخیره کند ما آدرس آی پی کاربرانی که با یاهو جستجو می کنند پس از 3 ماه حذف خواهد شد آشنایی با نحوه بازاریابی در طراحی سایت که از جدید ترین و بروز ترین مقالات وب سایت سایت کد می باشد را نیز مطالعه نمایید. مهم ترین مباحث در طراحی سایت یاهو عبارتند از: طراحی سایت یاهو به عنوان جستجوگر چگونه عمل می کند ؟ جستجوگر یاهو به عنوان دومین جستجوگر مهم دنیا پس از گوگل فعالیت می کند حدود 7 درصد جستجوها در اینترنت با یاهو صورت می گیرد و 85 درصد آن ها با گوگل انجام می شود یاهو در واقع رابط بین کاربران اینترنت و وبلاگ ها و دیگر قسمت های فضای اینترنتی محسوب می شود البته یاهو تا مدت زیادی اولین موتور جستجوگر دنیا بود که با آمدن گوگل این مقام را به او تقدیم کرد طراحی سایت یاهو چگونه است ؟ طبق اعلام سایت معتبر الکسا طراحی سایت یاهو به همراه گوگل و فیسبوک و یوتیوب به عنوان یکی از پربازدید ترین سایت های دنیا محسوب می شود در طراحی سایت تهران یاهو سیستمی فعال است که اطلاعات مالی یاهو را گزارش می کند تبلیغات در طراحی سایت گوگل چگونه صورت می گیرد ؟ در طراحی سایت یاهو درآمد از تبلیغات محلی، محصولات و خدمات و خود سایت به دست می آید در سال 2010 و با بسته شدن نسخه ی بتا طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن یاهو باز سازی شد و بر روی نسخه ی جدید یک ابزار تبلیغاتی قرار گرفت تا کاربران بتوانند از این راه تبلیغ و کسب درآمد کنند .
  14. sitecode

    نقش منفی محتوای تکراری در طراحی سایت

    نقش منفی محتوای تکراری در طراحی سایت نقش منفی محتوای تکراری در طراحی سایت می دانیم امروزه سئو نقش مهمی در موفقیت طراحی سایت بازی می کند و در واقع سئو رعایت یک سری از قوانین است که در راستای تولید محتوا به کار گرفته می شود و انچه که باعث می شود سئو را کمی پیچیده بنامیم همین گستردگی فاکتور هایی ست که در ایجاد ان موثر است مانند محتوای استاندارد و اگاهی از عملکرد الگوریتم های گوگل برای افزایش ترافیک و ایجاد محتوای مفید برای محبوبیت طراحی سایت نزد کاربران. محتوای تکراری چیست ؟ سه تعریف برای محتوای تکراری در طراحی سایت در نظر گرفته می شود 1. گاهی عنوان و شرح مطالب یکی نیست اما مفهوم ان یکسان است 2. گاهی کل محتوای صفحه با یک صفحه ی دیگر برابر است 3. گاهی تگ عنوان و شرح صفحه با یک صفحه ی دیگر برابر است ریشه ی اصلی مورد اول پروتکول اچ تی تی پی ست زیرا نمی تواند یک روش برای معرفی یو ار ال ارایه دهد . برای مورد دوم می توان گفت بعضی از طراحی وب سایت ها مقالات دیگر طراحی سایت ها را در سایت خود قرار می دهند و از استراتژی نادرست لینک بیلدینگ برای افزایش بک لینک استفاده می کنند این کار نوعی تکنیک کلاه سیاه نیز محسوب می شود که در مقاله های گذشته در مورد ان بحث کردیم مورد سوم نیز توسط طراحی سایت هایی که چند دامنه دارند به وجود می اید در این هنگام اگر ریدایرکت 301 انجام نشود مشکل محتوای تکرای به وجود می اید. چرا محتوای تکراری یک مشکل در طراحی سایت است ؟ برای این که این موضوع را بهتر درک کنیم ان را از نقطه نظر موتور های جستجوگر بررسی می کنیم موتور های جستجوگر معمولا در صفحات طراحی سایت تهران می چرخند و به انها امتیاز می دهند زمانی موتور های جستجو گر با محتوای تکراری روبه روی می شوند ان را خیلی سریع ایندکس می کنند از طرفی اگر کاربران نیز به صفحاتی برسند که محتوای ان تکراری ست کلمات کلیدی خود را تغییر می دهند پس محتوای تکراری به طور مستقیم بر رضایت کاربران اثر می گذارد و این برای گوگل بسیار با اهمیت است. ایا محتوای تکراری بر رتبه ی طراحی سایت تاثیر می گذارد ؟ موتورهای جستجوگر همیشه به دنبال مطالب بکر در یو ار ال شما هستند پس هنگامی که چند صفحه با یو ار ال متفاوت محتوای یکسان ارایه می کنند گوگل محتوای کپی را از روی تاریخ انتشار، عمر صفحه و خیلی از موارد دیگر تشخیص می دهد و با استفاده از الگوریتم گوگل به صفحات تکراری رتبه ی منفی می دهد و در صورت تکرار نیز ممکن است طراحی سایت شما به عنوان اسپمر شناخته شود که در نهایت موجب حذف ادرس طراحی سایت و اطلاعات از موتور جستجوگر خواهد شد. چرا محتوای تکراری برای طراحی سایت مضر است؟ زیرا در صورتی که در مقالات وب سایت ای محتوای تکراری استفاده شود گوگل آن مقاله را به عنوان اسپم شناسایی کرده که این موضوع در سئو سایت تاثیر منفی دارد. آیا محتوای تکراری بر رتبه طراحی سایت تاثیر منفی دارد؟ بله ، همانطور که قبلا هم گفته شده اگر محتوای تکراری در وب سایت قرار داده شود گوگل آن محتوا را به عنوان اسپم درنظر می گیرد که این موضوع تاثیر مستقیم بر سئو سایت دارد و هر چیزی که بر سئو سایت تاثیر منفی بگذارد باعث افت رتبه وب سایت نیز می شود. نقش محتوا نویسی در طراحی سایت به چه صورت است؟ یکی از عناصر مهم و اساسی در تقویت سئو و بهینه سازی وب سایت محتوا نویسی می باشد و نادیده گرفتن این موضوع مستقیما بر سئو تاثیر منفی خواهد داشت.
  15. فاکتورهای اساسی در انتخاب رنگ برای طراحی سایت فاکتورهای اساسی در انتخاب رنگ برای طراحی سایت انتخاب رنگ در طراحی سایت به همان اندازه که انتخاب محتوا و گرافیک مهم است، اهمیت دارد رنگ ها اثر زیادی بر مردم می گذارد و باعث عکس العمل های عاطفی انان می شود به همین علت می تواند تاثیر بسزایی بر روی برند شما داشته باشد انتخاب رنگ در طراحی سایت انسان ها رنگ ها را به عواطف گوناگون در خود نسبت می دهند رنگ ها می توانند انسان ها را ناراحت، غمگین، خوشحال یا حتی عصبانی کنند همچنین رنگ ها از نظر روانشناسی بر طراحی سایت اثر می گذارند به طور کلی رنگ ها به سه بخش طبیعی، سرد و گرم دسته بندی می شوند رنگ های طبیعی شامل سفید، سیاه، خاکستری و قهوه ای هستند رنگ های گرم شامل قرمز، زرد، نارنجی و صورتی و رنگ های سرد شامل ابی و سبز و ارغوانی است چهارچوب کلی رنگ ها برای استفاده در طراحی سایت مواردی که در زیر پیشنهاد می کنیم چهارچوبی ست که باید در طراحی وب سایت مورد توجه قرار گیرد تا متن برای همه افراد خوانا باشد • رنگ متن را به گونه ای تنظیم کنید که برای همه خوانا باشد برای مثال رنگ متن سیاه روی پس زمینه ی سفید به صورت پیش فرض انتخاب می شود ولی استفاده از رنگ زرد و سبز و خاکستری روی زمینه ی سفید خیلی مناسب نمی باشد • از رنگ هایی استفاده کنید که تصویری که می خواهید به کاربر بدهد • رنگ های جذاب و مطلوب را برای طراحی سایت انتخاب کنید • برای پیش زمینه از تصاویر با شدت رنگ معمولی استفاده نکنید و تصاویر را با ویژگی واترماک استفاده کنید • رنگ های متحدی را برای طراحی سایت خود انتخاب کنید تا در تصویر سازی برند شما موثر باشد • قبل از طراحی سایت تم رنگی انتخاب کنید ظاهر کلی سایت حس بازدید کنندگان را مشخص می کند و می تواند باید موفقیت طراحی سایت تهران شما شود انواع طرح های رنگ در طراحی سایت طرح های رنگ می تواند ترکیبی از رنگ های متضاد مکمل و حتی یک رنگ در تن های متفاوت باشد طرح های تک رنگ از چندین سایه ی مختلف با شدت های متفاوت و معمولا بر روی پیش زمینه ی سیاه یا سفید است رنگ های مکمل دو یا چند رنگ متفاوت اند که در کنار هم ترکیب رنگ مطبوعی را به وجود می اورند رنگ های متضاد هم از دو یا تعدادی رنگ غالب استفاده می کنند تا یک اثر چشمگیر ایجاد کنند هنگام استفاده از رنگ های متضاد در طراحی سایت لازم است به ترکیب رنگ ها دقت شود زیرا بعضی رنگ ها اثر ارتعاشی ایجاد می کنند که به چشم افراد صدمه می زند و ترکیب مطلوبی ایجاد نمی کند. فاکتورهای کلیدی موفقیت طراحی سایت که جدید ترین مقاله وب سایت سایت کد می باشد را نیز مطالعه نمایید.