sabtenobel

Members
  • تعداد ارسال ها

    158
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0 Neutral

درباره sabtenobel

  • درجه
    عضو انجمن
  • تاریخ تولد تعیین نشده
  1. زمان مورد نیاز برای ثبت علامت تجاری ثبت برند و یا علامت تجاری مستلزم ارائه زمان کافی می باشد. این زمان هر چند ممکن است بسته به تخصص افراد ثبت کننده برند متفاوت باشد ولی به صورت کلی می توان گفت اگر زمان طراحی برند و اماده سازی آن را در نظر نگیریم یک برند از زمان درخواست برای ثبت و سپس ارائه مدارک و تکمیل پرونده و نهایتا ثبت برند دو ماه زمان نیاز دارد. سپس حدود 4 تا 5 ماه زمان نیاز است تا گواهینامه ثبت برند صادر شود که البته زمان بعد از ثبت برند برای صدور پروانه اصلا جایی برای نگرانی ندارد. برای اینکه برند شما فورا به ثبت برسد و با مشکلات بیشتر و زمان بیشتر و هزینه بالاتر مواجه نشوید با موسسه حقوقی ثبت برند نوبل تماس بگیرید و از تخصص ما استفاده کنید. برای مطالعه ادامه مطلب به سایت نوبل مراجعه فرمایید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید . آدرس : میدان ونک – خیابان گاندی جنوبی – کوچه 23 – پلاک 19 – واحد 102 تلفن : 02188203204 برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت ثبت شرکت نوبل مراجعه فرمایید. HTTP://SSABT.COM
  2. چه عواملی باعث رد ثبت برند می شود؟ مطابق با قوانین و مقررات سازمان جهانی ثبت برند و همچنین قوانین تجاری ایران هر گونه برند و یا علامت تجاری نمی تواند پذیرفته و به ثبت برسد. از جمله مواردی که می تواند باعث رد درخواست ثبت برند شود می توان به موضوعاتی همچون مشابه بودن برند با برندی دیگر در هر نقطه جهان و یا نزدیک بودن طرح آن به برند های دیگر، ایجاد سو تفاهم و اشتباه در مشتریان، استفاده از الفاظ عمومی، استفاده از کلمات و یا شکل های غیر متعارف و خارج از عرف و شرع، استفاده از علامت های شرکت ها و نهاد های بین المللی ، استفاده از نشانه های ملی، مملکتی و یا لشکری، عدم توانایی برند به تمایز محصولات ، بی ربط بودن طرح ارائه شده به موضوع فعالیت شرکت و ... اشاره نمود. برای اینکه دچار رد درخواست نشوید حتما با مشاورین کار کشته و حرفه ای موسسه حقوقی نوبل تماس بگیرید. برای مطالعه ادامه مطلب به سایت نوبل مراجعه فرمایید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید . آدرس : میدان ونک – خیابان گاندی جنوبی – کوچه 23 – پلاک 19 – واحد 102 تلفن : 02188203204 برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت ثبت شرکت نوبل مراجعه فرمایید. HTTP://SSABT.COM
  3. چرا باید برند یا علامت تجاری را اشخاص حقوقی به ثبت برسانند؟ آیا شما هم به عنوان یک شخصیت حقیقی و حقوقی به دنبال خلق یک طرح و ثبت آن هستید و می خواهید بدانید که چرا باید این کار را متخصص حقوقی برای شما انجام دهد؟ جواب بسیار ساده است. همانگونه که تولید هر محصول و خدمتی نیاز به دانش و تخصص در آن زمینه را دارد ، موضوعات حقوقی مانند ثبت علامت تجاری هم نیاز به دانش و تخصص دارد. چه دانشی؟ برند یا علامت تجاری قوانین و مقرراتی بصورت داخلی و قوانین و مقرراتی بصورت بین المللی دارد. در اصل هر برند یا علامتی را نمی توان ثبت کرد. بخصوص در زمان حال که تعداد برند ها و علامت های تجاری به شدت زیاد شده و هر فرد حقیقی و حقوقی دارای کسب و کاری برای خود یک تا چند برند را به ثبت رسانده. حال اگر شما زمان زیادی را صرف تولید طرحی کنید که قابلیت ثبت نداشته باشد و یا برندی را طراحی کنید که پتانسیل ضرر و زیان دهی برای یک فرد دیگر را داشته باشد و یا شبیه سایر برند ها و طرح های تجاری در هر کجای دنیا باشد نه تنها نمی توانید آن طرح را به ثبت برسانید بلکه ممکن است با شکایت صاحب برند مواجه شده و مجبور به پرداخت جریمه های سنگینی هم بشوید. برند باید مطابق با دستور العمل ها و قوانین ایران و سازمان جهانی ثبت برند طراحی و به ثبت برسد. حتی اگر برندی را بدون ثبت مورد استفاده قرار دهید باز هم نمی توانید در صورت شکایت فرد صاحب برند از پرداخت خسارت و جبران ضررهای شاکی شانه خالی کنید. برند یک مالکیت حقوقی و فوق العاده محکم و معتبر است و افرادی که برند خود را به ثبت برسانند قویا می توانند از برند خود حمایت کنند . از این رو متخصصین حوزه حقوقی ثبت انواع برند با تسلط کامل به قوانین مختلف ثبت برند و همچنین شناخت آخرین تغییرات در این قوانین هم جلوی صرف زمان و هزینه بیهوده شما را خواهند گرفت و هم برندی را برای شما به ثبت خواهند رساند که قابل اعتماد و دفاع باشد. هر برند و یا علامت تجاری با دانش متخصصین موسسه حقوقی نوبل برای هر نوع کسب و کار حقیقی و حقوقی قابل ثبت است به شرط اینکه به تخصص و تجربه ما اعتماد داشته باشید. برای مطالعه ادامه مطلب به سایت نوبل مراجعه فرمایید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید . آدرس : میدان ونک – خیابان گاندی جنوبی – کوچه 23 – پلاک 19 – واحد 102 تلفن : 02188203204 برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت ثبت شرکت نوبل مراجعه فرمایید. HTTP://SSABT.COM
  4. ثبت چه نوع برند هایی نیاز به کارت بازرگانی دارد؟ برند یا همان علامت تجاری برای همه از اهمیت زیادی برخوردار است. استفاده از علامت ها و حروف لاتین در این علامت های تجاری مورد توجه بسیاری از علاقمندان به ثبت برند می باشد و این نوع حروف و علامت را در علائم خود باعث اثر بخشی بیشتر و در یک کلام کلاس بالاتر برند خود می دانند. اما در هنگام ثبت علامت تجاری مطابق با قوانین و مقررات تجاری جمهوری اسلامی ایران و همچنین سازمان ثبت مالکیت معنوی استفاده از حروف و علامت های لاتین و یا هر زبانی غیر از فارسی ممنوع می باشد مگر اینکه فرد حقیقی و یا حقوقی صاحب برند دارای تعاملات خارج از کشور باشد و نیاز باشد تا این برند را در سایر کشور ها هم ارائه نماید. در این حالت استفاده از علامت تجاری لاتین قانونی می شود ولی باز هم به شرط دریافت کارت بازرگانی از اتاق بازرگانی و ارائه آن به عنوان مدرک و پیش نیاز ثبت برند لاتین. بنابر این چنانچه خواهان ثبت برند لاتین هستید باید هم موضوع فعالیت شما به موضوعات تجاری مرتبط باشد و هم اینکه قبلا کارت بازرگانی را از اتاق بازرگانی شهرستان خود دریافت نموده باشید. البته برند باید شرایط دیگری را هم داشته باشد مانند اینکه نمونه آن در جای دیگری مشهود نشده باشد، یا به شکل بسیار نزدیکی به برند و یا علامت تجاری دیگری نباشد ، بتواند تمایز ایجاد کند و در یک کلام شرایط خاص ثبت برند که در قوانین تجاری امده را داشته باشد. پس از تهیه طرح برند لاتین و با ارائه مدارک و مستنداتی مانند اظهارنامه ثبت برند و تعیین طبقات برند و همچنین یک شکل 10*10 از برند می توانید در اداره مالکیت معنوی برند خود را بصورت لاتین به ثبت برسانید. کارشناسان ما در موسسه حقوقی نوبل با سال ها تخصص و تجربه اماده ارائه هرگونه مشاوره و انجام امور ثبت برند شما بصورت داخلی و بین المللی و با شرایط خاص می باشند. برای مطالعه ادامه مطلب به سایت نوبل مراجعه فرمایید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید . آدرس : میدان ونک – خیابان گاندی جنوبی – کوچه 23 – پلاک 19 – واحد 102 تلفن : 02188203204 برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت ثبت شرکت نوبل مراجعه فرمایید. HTTP://SSABT.COM
  5. sabtenobel

    تفاوت آرم و لوگو

    تفاوت آرم و لوگو یکی از اصلی ترین سئوالات علاقمندان به ثبت برند و یا علامت تجاری شناخت تفاوت بین آرم و لوگو است و اینکه اصولا این دو با برند چه وجه تمایزی دارند؟ در تعریف سازمان مالکیت معنوی عموما تفاوتی بین برند بلا علامت تجاری ، آرم و لوگو دیده نشده و همه این عناوین مرتبط با موضوع برند هستند و اینکه نشان تجاری یک شرکت را نشان می دهند که وظیفه تمایز بین محصولات و خدمات یک شرکت را با شرکت های دیگر و همچنین نشانه دار کردن خدمات و محصولات یک شرک را به منظور شناخت بهتر آنها بر عهده دارند. اما در اصظلاح تخصصی و با توجه به اینکه برند و لوگو بخصوص در معنای لاتین هم کاربرد دارند تفاوت های تخصصی دیده می شود که البته برای ثبت تفاوتی ندارد ولی برای طراحی یک آرم و یا لوگو شناخت این تفاوت ها کمک کننده است. لوگو برای بیان مفهوم و یا یک حرف خاص است. در اصل نمادی است که مفهومی را بیان می کند . لوگو و آرم در واقع حکم امضا را دارند که تعلق یک محصول را به یک شرکت به اثبات می رساند. حال در مناطق و محیط هایی که صاحب لوگو حضور دارد مثلا یک نمایشگاه حتی اگر موقتی و کوتاه مدت باشد این لوگو ماندگار می شود و رد پا و نشانی از شرکت را به جا می گذارد. آرم بر خلاف لوگو بیشتر حالت گرافیکی دارد و به استفاده از اشکال است تا حروف . آرم ها به منظور اثبات تعلق برخی از محصولات و یا موضوعات خاص به شرکت در نظر گرفته می شوند. آرم و لوگو اغلب بصورت ترکیبی به کار می روند و به لوگوتایپ و یا تایپو گرافی هم شهرت دارند. این تایپو گرافی و یا لوگو تایپ وقتی به عنصری برای نشان تجاری شرکت ها مبدل شوند به عنوان برند و یا علامت تجاری شناخته می شوند و به همین دلیل تفاوتی در بین این موارد با هم نمی تواند گذاشت. برند همان آرم و لوگو است که باید به منظور اثبات تعلق خود به یک شرکت و یا فرد حقیقی به ثبت برسد و بهتر است این کار توسط متخصصین حقوقی با تجربه موسسه حقوقی نوبل انجام شود. برای مطالعه ادامه مطلب به سایت نوبل مراجعه فرمایید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید . آدرس : میدان ونک – خیابان گاندی جنوبی – کوچه 23 – پلاک 19 – واحد 102 تلفن : 02188203204 برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت ثبت شرکت نوبل مراجعه فرمایید. HTTP://SSABT.COM
  6. برند چگونه به منبع درامدی جدید برای شرکت مبدل می شود؟ وقتی از برند به عنوان یک منبع درآمد زا برای شرکت نام برده می شود شاید برای برخی این گفته عجیب به نظر برسد. این در حالی است که برخی از افراد توانمند اصل هدف خود برای ثبت برند های مختلف را این نوع درامد ها در نظر گرفته اند. برند شاید در اولین روزهای ثبت خود چندان ارزشی نداشته باشد ولی به دلیل تاثیری که در جذب مشتریان دارد وقتی بتواند به خوبی در بازار معرفی و به اصطلاح جا بیافتند به عنوان یک محرک و یک نماد در بین مشتریان دیده می شود. مشتری به این نشان اعتماد می کند و در اصل این نشان تجاری و یا برند تجاری است که باعث فروش بیشتر محصولات و خدمات شرکت می شود. حال هر چقدر شرکت موفق تر عمل کند و بتواند در مدیریت و ارزش آفرینی برای برند بهتر عمل کند، یعنی برند بیشتر در کشور معرفی و در بین مشتریان مختلف شناخته شود ارزش بیشتری کسب میکند. حال اگر قرار باشد برند به فرد دیگری واگذار و یا فروخته شود با تمامی این امتیازات و مطابق با ارزشگذاری های رسمی به فروش می رود و این یعنی یک دارایی ارزشمند و یا منبع درامدی جدید برای شرکت. ضمن اینکه در این شرایط شرکت ها و افراد مختلف حقیقی هم برای موفقیت در فروش بیشتر محصولات خود با عقد قرارداد و یک توافقنامه با شما به عنوان صاحب برند و پرداخت هزینه ای به شما می توانند حق استفاده از این برند را دریافت نمایند. هر چه برند ارزشمند تر باشد میزان این قرارداد سنگین تر خواهد بود. موضوعاتی همچون محبوبیت برند، میزان موفقیت برند، شناخت داخلی و خارجی برند و سابقه برند در این ارزش تاثیر مستقیم دارند. از این رو برخی از شرکت های موفق با استفاده از یک برند به میزان مدتی مشخص و معتبر کردن آن و سپس فروش و یا اجاره آن درامدی دیگر را برای شرکت فراهم می کنند. وکلای ما در موسسه حقوقی نوبل به عنوان برترین وکلای کشور شما را بیشتر راهنمایی خواهند کرد و در راه موفقیت برند شما تا انتها با شما خواهند بود. برای مطالعه ادامه مطلب به سایت نوبل مراجعه فرمایید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید . آدرس : میدان ونک – خیابان گاندی جنوبی – کوچه 23 – پلاک 19 – واحد 102 تلفن : 02188203204 برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت ثبت شرکت نوبل مراجعه فرمایید. HTTP://SSABT.COM
  7. برند چگونه اساس تولید بهتر می شود؟ ایده ها و نظرات زیادی در خصوص ثبت برند و علامت تجاری در بین کارشناسان و متخصصین فروش و بازاریابی دیده می شود. اما همه بازاریابان و فروشندگان معتبر و موفق در یک نکته اتفاق نظر دارند و آن هم اینکه برند های موفق تر به دلایل تولیدات با کیفیت تر و بهتر خود و ضمانت های بیشتر خود به این موفقیت رسیده اند. همه انها می دانند که برند ها هستند که فروش شرکت ها را بالاتر می برند و به خوبی در جریان بهبود مستمر شرکت مشارکت دارند. اما چگونه یک برند یا علامت تجاری تا این حد در موفقیت و فروش شرکت نقش دارد؟ برند یا همان علامت تجایر به عنوان شناسه و هویت محصولات یک کارخانه و یا تولیدی است. تفاوتی ندارد حقیقی باشد یا حقوقی ، همین که مشتریان این برند را ببینند خیلی زود تولید کننده و یا در اصل صاحب این هویت را می شناسند. شاید برای اولین بار از سر کنجکاوی ، ولی در دفعات بعدی به دلیل کیفیت و مرغوبیت کالا و خدمات مشتریان خود به خود جذب برند می شوند و به دیگران هم در هر شرایطی ان برند را توصیه می کنند. کم کم این توصیه ها و خرید های مداوم و مشتریان دائم شرکت پدیدار می شوند و موفقیت شرکت یعنی دقیقا همین موضوع. حال صاحبین خدمات و تولیدی ها به منظور اینکه این موفقیت را بیشتر کنند چاره ای ندارند جز اینکه کیفیت خود را همیشه نه تنها بالا نگه دارند بلکه هر روز ارتقا دهند. از این رو بهبود مستمر در شرکت ها و فعالیت های تجاری را شاهد خواهیم بود. بر اساس همین تعریف می توان گفت برند اصلی ترین موضوع و پارامتر برای بهتر شدن کیفیت محصولات شرکت ها و متعاقبا فروش بیشتر و بازاریابی موثرتر و بهتر می شود. چرا که بازاریابان هم خودشان به محصول ایمان دارند و هم تنها با یک بار توصیه آن به مشتری و با صرف کم ترین زمان او را جذب خواهند کرد. اما اصلی ترین راه برای موفقیت یک برند و اعتبار بالای آن در درجه اول ثبت برند می باشد. این مهم باید توسط متخصصین این حوزه انجام شود و بی تردید بهترین و معتبرترین موسسه حقوقی ثبت برند، موسسه حقوقی نوبل با سال ها سابقه و میزان رضایت مشتریان فوق العاده بالا است. برای مطالعه ادامه مطلب به سایت نوبل مراجعه فرمایید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید . آدرس : میدان ونک – خیابان گاندی جنوبی – کوچه 23 – پلاک 19 – واحد 102 تلفن : 02188203204 برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت ثبت شرکت نوبل مراجعه فرمایید. HTTP://SSABT.COM
  8. برای ثبت برند چه مدارکی باید تهیه شود؟ برند یا علامت تجاری متعلق به گروه خاصی نیست و بر خلاف تصور برخی حتما نباید صاحب شرکت باشید تا بتوانید برند به ثبت برسانید. در نتیجه برند هم حقیقی می شود و هم حقوقی . اما ثبت برند با مراجعه به سازمان مالکیت معنوی به ثبت می رسد و برای ثبت این برند باید مراحلی انجام شود که یکی از اصلی ترین این مراحل تهیه مدارک مورد نیاز برای ثبت برند با توجه به موقعیت متقاضی یعنی حقیقی بودن و یا حقوقی بودن فرد می باشد. اشخاص حقوقی باید آگهی تاسیس شرکت را به همراه روزنامه آخرین تغییرات ، یکسری کپی از تمامی مجوز های شرکت مانند پروانه بهره برداری و جواز تاسیس و ... و همچنین کپی برابر اصل کارت بازرگانی به نام مدیر عامل منتخب شرکت ، کپی شناسنامه و کارت مالی مدیر عامل و مهر شرکت را ارائه نمایند. به همراه این مدارک باید نمونه ای از علامت تجاری هم در قالب یک نسخه 10*10 ارائه شود. حال اینکه متقاضیان حقیقی ارائه کپی کارت ملی و شناسنامه، جواز کسب و در صورت موجود بودن کارت بازرگانی و نمونه 10*10 کفایت می کند. هر یک از این افراد چه حقیقی و چه حقوقی برای برند مورد نظر خود باید یک اظهارنامه هم تهیه کنند. این اظهارنامه مشخصات برند را برای ثبت ارائه می کند و فردی که خواهان ثبت برند به نام او می باشید. از این رو باید به خوبی و با دقت این اظهارنامه تهیه شود و به نام متقاضی ارائه شود. بهتر است موضوعات ثبت برند خود را حتما با مشاوران خبره موسسه حقوقی نوبل دنبال کنید. تخصص و تجربه برای ثبت یک برند بسیاری از هزینه های شما را کاهش خواهد داد و باعث می شود برندی به ثبت برسانید که تا همیشه کارایی و اثر بخشی داشته باشد. برای مطالعه ادامه مطلب به سایت نوبل مراجعه فرمایید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید . آدرس : میدان ونک – خیابان گاندی جنوبی – کوچه 23 – پلاک 19 – واحد 102 تلفن : 02188203204 برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت ثبت شرکت نوبل مراجعه فرمایید. http://ssabt.com
  9. آیا امکان ثبت برند در سایر کشور ها می باشد؟ بسیاری از صاحبین کسب و کار و تجارت که بخصوص به موضوعات فراملی و بین المللی مشغول هستند و یا می خواهند وارد شوند همیشه نگران موضوع ثبت برند خود در سایر کشور ها هستند. همانگونه که در ایران می توانید برند خود را به ثبت برسانید در سایر کشور های دیگر هم شما می توانید به منظور محافظت و ارزش گذاری برند ها و علامت های تجاری خود آنها را به ثبت برسانید. ثبت برند یا علامت تجاری در کشور های دیگر باید متناسب با قوانین و مقررات آن کشور انجام شود. هر کشوری سازمان و یا نهادی را برای ثبت برند و علائم تجاری در نظر گرفته که در ازاء پرداخت هزینه ای برند متقاضیان را به ثبت می رساند. این کشور ها قوانین خاص خود را دارند و به همین دلیل هیچ تضمینی نیست که برندی که در ایران به ثبت رسیده با شرایط و قوانین کشور ثالث هم قابل ثبت باشد و به همین دلیل بسیاری از افراد به مشکلات عدیده ای ثبت برند در کشور های دیگر مواجه می شوند. بخصوص اگر مجبور به ثبت برند در چندین کشور باشند. اما راه حل این کار بسیار ساده است. شما می توانید به جای ثبت برند و یا علامت تجاری خود در کشور های مختلف و صرف زمان و هزینه های زیاد برای این هدف و احتمالا مواجه شدن با مشکلات بسیار فراوان برند خود را بصورت بین المللی به ثبت برسانید. در اصل وجود این مشکلات و سو استفاده های فراوان بین المللی از برند های شرکت های بزرگ و بین المللی باعث شد که کشور های عضو کنوانسیون پاریس با تهیه یک توافقنامه و قرارداد و امضا دستورالعمل ها و قوانینی سازمانی را تشکیل دهند تا برند ها و علائم تجاری متقاضیان را بصورت بین المللی به ثبت برسانند. این قرارداد به قرارداد مادرید و یا پروتکل مادرید شهرت دارد و سازمانی که این پروتکل را اجرا و علائم تجاری را بصورت بین المللی به ثبت می رساند سازمان جهانی ثبت برند wipo نام دارد. برای این که برند خود را در این سازمان به ثبت برسانید اما باید مراحل و قوانینی را رعایت بکنید ولی در عوض یک بار برند خود را به ثبت رسانده اید و برند شما در همه جهان مورد حمایت و غیر قابل سو استفاده بوده و اعتبار زیادی پیدا می کند. موسسه حقوقی نوبل از برترین موسسات حقوقی ایران برای ثبت بین المللی برند های شما با هزینه های مختصر آماده همکاری می باشد. برای مطالعه ادامه مطلب به سایت نوبل مراجعه فرمایید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید . آدرس : میدان ونک – خیابان گاندی جنوبی – کوچه 23 – پلاک 19 – واحد 102 تلفن : 02188203204 برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت ثبت شرکت نوبل مراجعه فرمایید. http://ssabt.com
  10. sabtenobel

    انواع ثبت برند

    انواع ثبت برند در هنگام تهیه اظهارنامه ثبت برند شما می توانید به دو صورت برند خود را به ثبت برسانید. مطابق با ماده 30 قانون تجارت جمهوری اسلامی ایران برند هم بصورت انفرادی می تواند به ثبت برسد و هم بصورت جمعی. برند های انفرادی این نوع برند ها را همان برند خاص افراد حقیقی و حقوقی می نامند که قابلیت تمایز محصولات و خدمات شرکت ها و افراد مختلف را دارد و به عنوان نشان تجاری وقتی بر روی یک محصول و یا خدمت درج می شود در واقع به دنبال تعریف آن محصولات و خدمات می باشد و مالکیت و انحصار محصول و خدمت را به فرد و یا شرکتی اثبات می کند. به همین دلیل به برند انحصاری هم شهرت دارد . برند جمعی برند های جمعی تعریف متفاوتی دارند. این برند ها هنگام ثبت اظهارنامه به عنوان مبدا و تائید کننده یک محصول و یا خدمت به ثبت می رسند. در اصل افراد و شرکت هایی که از این برند ها استفاده می کنند در واقع افرادی هستند که توسط صاحب برند تائید، توصیه و یا مشخص شده اند. در اصل دارنده این نوع برند که اغلب فرد حقیقی معتبر و یا شرکت حقوقی شناخته شده ای است به دلیل اینکه مشتریان مختلف را متقاعد و مطمئن به خرید نمایند با اجازه استفاده این برند به دیگران محصولات انها را تایید می کند. در این صورت هر گاه فردی خواهان استفاده از این نوع برند های جمعی می باشد باید استاندارد ها و شرایط خاص صاحب برند را رعایت کند و حتی گاها توسط این شرکت و یا فرد ممیزی هم می شود. در اصل استفاده از برند های جمعی به دلیل توانایی این نوع برند ها برای بالا تر بردن میزان فروش و رقابت شرکت ها و افراد مختلف می باشد. بنابر این برای ثبت برند می توانید با توجه به شرایط و اعتبار خود برند هایی را به عنوان برند جمعی هم به ثبت برسانید. متخصصین ما در موسسه حقوقی نوبل در کنار شما خواهند بود تا برند های شما را به بهترین نحو و در کوتاه ترین زمان با هر گونه اظهارنامه مورد نظر شما به ثبت برسانند. برای مطالعه ادامه مطلب به سایت نوبل مراجعه فرمایید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید . آدرس : میدان ونک – خیابان گاندی جنوبی – کوچه 23 – پلاک 19 – واحد 102 تلفن : 02188203204 برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت ثبت شرکت نوبل مراجعه فرمایید. HTTP://SSABT.COM
  11. چه تفاوتی بین برند، علامت تجاری ، لوگو و آرم وجود دارد؟ برند یک لغت لاتین است که ترجمه فارسی آن علامت تجاری می شود. برند یا علامت تجاری موضوع معرفی و تمایز محصولات و خدمات شرکت ها را عهده دار هستند. آرم و لوگو نیز هر دو همین مفهوم را به دنبال دارند در نتیجه می توان گفت همه این نام ها در اصل دارای یک مفهوم و وظیفه هستند و به همین دلیل تفاوتی در بین آنها نیست. سازمان مالکیت معنوی همه این عناوین را با نام علامت تجاری می شناسد و به ثبت می رساند. تنها موضوعی که تفاوت در برند ایجاد می کند شکل و ظاهر و طرح آنها می باشد و نه این مفاهیم کاربردی . البته نباید برند یا نشان تجاری را با نام تجاری به اشتباه گرفت. بازی با کلمات را فراموش کنید و برای ثبت یک برند فوق العاده با کارشناسان زبده ما در موسسه حقوقی نوبل تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید. برای مطالعه ادامه مطلب به سایت نوبل مراجعه فرمایید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید . آدرس : میدان ونک – خیابان گاندی جنوبی – کوچه 23 – پلاک 19 – واحد 102 تلفن : 02188203204 برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت ثبت شرکت نوبل مراجعه فرمایید. HTTP://SSABT.COM
  12. برند بصورت جهانی چگونه به ثبت می رسد؟ برند یا علامت تجاری به منظور بهره مندی از حمایت های نهاد های خارجی و جلوگیری از سو استفاده از ان توسط نهاد های خارجی و داخلی باید بصورت بین المللی به ثبت برسد. ثبت برند بصورت بین المللی در سازمان جهانی ثبت برند به نام WIPO انجام می شود. برای این منظور باید برند شرایط لازم را متناسب با قوانین تعریف شده در پروتکل مادرید را داشته باشد. همچنین باید برند ابتدا در ایران و در اداره مالکیت معنوی به ثبت برسد و بعدا در این سازمان با ارسال درخواستی به یکی از زبان های انگلیسی ، فرانسوی و یا اسپانیایی به ثبت برسد. ثبت برند بصورت بین المللی کاری فوق العاده تخصصی است. موسسه حقوقی نوبل با بهره گیری از برترین مشاوران بین المللی ثبت برند اماده ثبت هرگونه برند شما در این اداره بین المللی می باشد. برای مطالعه ادامه مطلب به سایت نوبل مراجعه فرمایید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید . آدرس : میدان ونک – خیابان گاندی جنوبی – کوچه 23 – پلاک 19 – واحد 102 تلفن : 02188203204 برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت ثبت شرکت نوبل مراجعه فرمایید. http://ssabt.com
  13. sabtenobel

    سازمان مالکیت معنوی

    سازمان مالکیت معنوی سازمان مالکیت معنوی یکی از ادارات سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و زیر نظر قوه قضائیه می باشد. همانگونه که تمامی دارایی ها و داشته های دارای ارزش و اعتبار مانند ملک و خودرو باید به ثبت برسند مالکیت هایی هم مانند برند و علامت تجاری و یا اختراع و نوآوری ها هم باید در جایی به ثبت برسند تا ارزش خود را از دست ندهند. اداره مالکیت معنوی متولی ثبت علامت های تجاری و برند های مورد تایید و دارای شرایط ویژه می باشد. این اداره هر برندی را که متناسب با قوانین و مقررات این اداره تعریف شده باشد به ثبت می رساند و برای اینکه متقاضیان بتوانند برند خود را به ثبت برسانند توصیه می کند که از مشاوران حقوقی استفاده شود. موسسه حقوقی نوبل برترین شرکت ارائه دهنده خدمات ثبت برند در ایران با ارتباط نزدیک به این سازمان اماده همکاری با شما می باشد. برای مطالعه ادامه مطلب به سایت نوبل مراجعه فرمایید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید . آدرس : میدان ونک – خیابان گاندی جنوبی – کوچه 23 – پلاک 19 – واحد 102 تلفن : 02188203204 برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت ثبت شرکت نوبل مراجعه فرمایید. http://ssabt.com
  14. نحوه ثبت نام علامت تجاری در سایت مالکیت معنوی هر گاه فردی خواهان ثبت برندی جدید باشد باید قبل از اینکه به اداره مالکیت معنوی به عنوان سازمان ثبت برند ها و علامت های تجاری مراجعه نماید این برند را در سایت مالکیت معنوی ابتدا ثبت نام کند. ثبت نام برند به این دلیل است که قابلیت ثبت برند سنجیده شود و در صورت واجد شرایط بودن طرح برند متقاضی برای ثبت برند و یا علامت تجاری خود به این اداره مراجعه نماید و به این شکل بسیاری از مراجعات به این اداره کمتر شده است. برای این منظور باید خود فرد و یا نماینده قانونی او با مراجعه به نشان الکترونیکی sherkat.ssaa.ir وارد سایت سازمان مالکیت معنوی شود. در این مرحله باید ابتد موضوع و اظهارنامه برند را بصورت الکترونیکی تکمیل و نهایی کند. این مرحله بسیار حساس است و دقت و دانش خاص خود را می طلبد. قبلا توصیه می کنیم این مهم را به متخصصین ما در موسسه حقوقی ویونا واگذار کنید. پس از وارد کردن اطلاعات اظهارنامه باید اطلاعات فرد متقاضی ثبت شود. توجه داشته باشید که برند به نام فردی که اطلاعات او به عنوان مالک برند وارد سایت شود به ثبت می رسد و نه نماینده قانونی او. در هنگام تکمیل اطلاعات دو مشخصه از شما دریافت می شود. اول نام صاحب برند و دوم اطلاعات نماینده قانونی برای اطلاع از مراحل مختلف کار و تماس با او. در مراحل بعدی باید مدارک مورد نیاز بارگذاری شود. مدارکی مانند مدارک شناسایی مالک برند، کارت بازرگانی و ... و نهایتا باید پس از بررسی از اطلاعات موضوع با دریافت شماره رهگیری درخواست را نهایی کرد. توجه داشته باشید که این تنها به عنوان ثبت نام علامت تجاری است نه به عنوان ثبت علامت تجاری . پس از بازرسی و کارشناسی ، کارشناسان اداره مالکیت معنوی در صورتیکه برند شرایط ثبت داشته باشد باید با مراجعه به اداره مالکیت معنوی پرونده تشکیل شود و برند بصورت حضوری و با پرداخت هزینه های مربوطه به ثبت برسد. تخصص ما در موسسه حقوقی نوبل ثبت انواع برند و علامت تجاری بصورت داخلی ، خراجی و بین المللی است و بواسطه تسلط و شناخت کافی قوانین ثبتی برند توصیه می کنیم این مهم را به ما واگذارید تا در کمترین زمان برند خود را به ثبت برسانید. برای مطالعه ادامه مطلب به سایت نوبل مراجعه فرمایید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید . آدرس : میدان ونک – خیابان گاندی جنوبی – کوچه 23 – پلاک 19 – واحد 102 تلفن : 02188203204 برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت ثبت شرکت نوبل مراجعه فرمایید. HTTP://SSABT.COM
  15. sabtenobel

    نحوه استعلام برند

    نحوه استعلام برند برند یک دارایی ارزشمند و مهم برای شرکت های حقوقی و افراد حقیقی دارای کسب و کار های مختلف است. بخصوص از این حیث که برای محصولات و شناسایی آنها و تمایز بین محصولات وجود یک علامت تجاری خاص بسیار مهم است و در صورت موفق بودن برند می تواند به بالاتر رفتن فروش کمک بسزایی بکند. برخی ترجیه می دهند برند را طراحی و به ثبت برسانند و برخی خواهان خرید و یا اجاره برند هستند. در هر صورت قبل از نهایی شدن طرح برند به نام شما و صرف هزینه های زیاد برای این کار باید از امکان ثبت برند به نام خودتان اطمینان یابید. چگونه؟ سه راه برای استعلام برند وجود دارد. اولین راه استعلام انلاین برند می باشد که باید با مراجعه به سایت های ذی صلاح مانند سایت روزنامه رسمی و یا سایت اداره مالکیت معنوی و با ارائه مشخصات برند انجام شود که البته به دلایلی همچون مشکلات به روز رسانی سایت ها و یا برند های در صف انتظار ثبت ممکن است خیلی مطمئن نباشد. بخصوص که برخی از سایت ها اصلا معتبر نیستند. راه دوم حضور در اداره مالکت معنوی و استعلام حضوری می باشد که به دلایلی همچون شلوغ بودن و یا جواب گو نبودن، زمان و هزینه زیاد و در نهایت جوابی نا مطمئن در انتظار شما خواهد بود. اما سومین راه و مطمئن ترین راه استفاده از خدمات استعلام برند توسط وکلای خبره موسسه حقوقی نوبل است. وکلای ما با دریافت اطلاعات برند شما از چندین راه مختلف برند را استعلام می کنند که در این راه ضمن تخصص بالا ارتباطات و شناخت موضوعات مختلف باعث معتبر بودن استعلام می شود. البته در صورتیکه برندی را خرید و فروش کنید نیز دفتر خانه اسناد رسمی هم اینکار را برای شما انجام می دهد ولی برای طراحی و ثبت یک برند منحصر به فرد بهترین راه خدمات موسسه حقوقی ویونا می باشد. حتی شما می توانید با مراجعه به سایت موسسه حقوقی نوبل و در قسمت استعلام انلاین برند به راحتی موضوع برند خود را با اطمینان زیاد استعلام نمایید و در صورت بروز هرگونه مشکلی این موضوع را با کارشناسان ما همان موقع بصورت انلاین و یا تلفنی مطرح و جواب خود را دریافت نمایید. برای مطالعه ادامه مطلب به سایت نوبل مراجعه فرمایید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید . آدرس : میدان ونک – خیابان گاندی جنوبی – کوچه 23 – پلاک 19 – واحد 102 تلفن : 02188203204 برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت ثبت شرکت نوبل مراجعه فرمایید. HTTP://SSABT.COM