itzeroone 0 ارسال شده در 12 اردیبهشت، 2018 اشتراک گذاری ارسال شده در 12 اردیبهشت، 2018 اینستاگرام ، بزرگترین شبکه اجتماعی اشتراک گذاری عکس موبایلی است که این روز ها بسترخوبی برای برندسازی ، دیده شدن کسب وکار ها بعد از طراحی سایت است . در ادامه همراه با طراحی سایت باشید. در این مقاله قصد داریم تا به اینستاگرام مارکتینگ در طراحی سایت و بعد از طراحی سایت بپردازیم. پس همراه باشید. بعد از طراحی سایت ، اینستاگرام بهترین بستر دیجیتال مارکتینگ برای کاربران ایرانی با توجه به فعال بودن و امکان دسترسی به این شبکه اجتماعی قدرتمند و پر طرفدار در ایران شاهد حضور کاربران ایرانی بسیار زیاد و همچنین شرکتها و سازمانهای ایرانی در این شبکه اجتماعی هستیم، تا جایی که مشاهده میشود سازمانهای دولتی، بانکها و مراکز درمانی و عمومی دولتی و خصوصی و همچنین افراد مشهور ایرانی بسیاری در اینستاگرام حضور دارند. امکان اشتراک گذاری آسان عکس ها و تصاویر مزیت بسیار بزرگی برای کسب و کار ها است (شرکتها، اشخاص، محصولات، معرفی خدمات و … ) این امکان، ثبت رویدادها, کنفرانسهای صنعتی و گروههای کاربری ، محصولات تولیدی، خدمات قابل ارائه و غیره را فراهم کرده و میدان دید آنها را افزایش می دهد. مشتریان دائم و احتمالی، محتواهای نمایشی را دوست دارند بنابراین دقت کنید که در محتواهای بازاریابی خود دائما از عکس و تصویر استفاده کنید. باید به پروفایلهای تان در شبکه های اجتماعی مانند ویترینی برای کسب و کارتان نگاه کنید. چیزی که اینستاگرام را به عنوان یک ابزار بازاریابی از دیگر شبکه های اجتماعی بهتر کرده است، امکان ایجاد تزئینات و زیباییهای بیشتر است. می توانید با قراردادن تصاویر زیبا از محصولاتتان کاربران را جذب کنید و در این تصاویر، از نورپردازی، رنگها و افکت هایی استفاده کنید که هرچه بیشتر به زیبایی محصول یا پیام تصویریتان بیافزاید. هرچه عکس ها، با کیفیت تر و زیباتر باشند، بهتر است. دیجیتال مارکتینگ در طراحی سایت با اینستاگرام سرعت بخشیده میشود : همانطور که مستحضر هستید اساس کار اینستاگرام اشتراک تصاویر است، اما استفاده از عکس بعد طراحی سایت در اینستاگرام چه تأثیری دارد؟ – جلب احساسات: یک محتوای نمایشی به گونهای احساسات بازدیدکننده را تحت تاثیر قرار میدهد که یک محتوای متنی قادر به اینکار نیست. بهواسطه اپلیکشنهایی که اشتراکگذاری عکسها و تصاویر آسان کرده، استفاده از متن در رده دوم اهمیت قرار می گیرد. – ایجاد صمیمیت: عکسها جنبه خصوصی شرکت شما را نمایان میکنند. اکنون مشتریان دائم و احتمالی می توانند از طریق عکسها و بدون رد و بدل ایمیل با پیغامهای مربوطه با برند شما ارتباط برقرار کنند. – سرگرمی ها : در دنیای کسب و کار استفاده از اپلیکشنهای اشتراک گذاری تصویر و عکس یک فرصت عالی برای شماست تا مشتریان خود را از طریق مسابقات و سایر کمپین های تصویری به روشی لذت بخش سرگرم کنید. جالب است بدانید که اینستاگرام : بیش ار 700 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد! بیش ار 200 میلیون کاربر فعال روزانه دارد! حال شما به عنوان یک فروشنده و کسی که می خواهد در تجارت خود موفق باشد چگونه کار تبلیغات را انجام می دهید؟ ترجیح می دهید از بازاریابی سنتی استفاده نمایید یا بازاریابی اینترنتی و یا در این زمینه چه شبکه اجتماعی را مد نظر دارید و چه رسانهای را انتخاب می نمایید؟ قطعا به دنبال رسانههایی خواهید رفت که طرفداران بیش تری دارند و بیش تر مورد توجه کاربران قرار گرفته و پر رفت و آمد تر هستند. نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری ...
ارسال های توصیه شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .