youka 0 ارسال شده در 23 آبان، 2017 اشتراک گذاری ارسال شده در 23 آبان، 2017 در برخی از فروشگاههای بزرگ، چیدمان و سازهها بهقدری پیچیده هستند که چند دقیقه طول میکشد تا یخِ مشتری آب شود و بتواند با فضای فروشگاه خو بگیرد. آنجا در ابتدای ورودیِ سوپرمارکت یا هایپرمارکت، که به منطقهی کُندرو معروف است، مشتریان سرعت خود را کم میکنند تا نگاهی به پارتیشن بندی و اطراف بیندازند و دو دوتا چهارتا کنند، حتی وقتی که همه چیز شبیه به فروشگاههای قبلی باشد. در اصطلاح فروشندگان هایپرمارکت، اینجا در ابتدای ورود به فروشگاه، فروشِ چند کالا ”سوخت“ میشود. بنابراین بهتر است در این نواحی از هایپرمارکت، کالاهای تبلیغاتی قرار گیرند. برخی از فروشگاههای بزرگ خردهفروشی، افرادی را برای خوشامدگویی در ابتدای درب ورودی قرار میدهند، تا مشتری حس کند که به فروشگاهی قدم گذاشته است که آدمهای خوبی آن را اداره میکنند! البته احتمالِ ”بلند کردنِ جنس“ از فروشگاهی که این پرسنل خوب و مؤدب آن را میگردانند بسیار پایین میآید. نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری ...
ارسال های توصیه شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .