رفتن به مطلب
×
×
  • اضافه کردن...

اینستاگرام مارکتینگ در طراحی سایت - قسمت اول


itzeroone

ارسال های توصیه شده

اینستاگرام ، بزرگترین شبکه اجتماعی اشتراک گذاری عکس موبایلی است که این روز ها بسترخوبی برای برندسازی ، دیده شدن کسب وکار ها بعد از طراحی سایت است . در ادامه همراه با طراحی سایت باشید.

در این مقاله قصد داریم تا به اینستاگرام مارکتینگ در طراحی سایت و بعد از طراحی سایت بپردازیم. پس همراه باشید.

بعد از طراحی سایت ، اینستاگرام بهترین بستر دیجیتال مارکتینگ برای کاربران ایرانی

با توجه به فعال بو‌دن و امکان دسترسی به این شبکه اجتماعی قدرتمند و پر طرفدار در ایران شاهد حضور کاربران ایرانی بسیار زیاد و همچنین شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی در این شبکه اجتماعی هستیم، تا جایی که مشاهده می‌شود سازمان‌های دولتی، بانک‌ها و مراکز درمانی و عمومی دولتی و خصوصی و همچنین افراد مشهور ایرانی بسیاری در اینستاگرام حضور دارند.

امکان اشتراک گذاری آسان عکس ها و تصاویر مزیت بسیار بزرگی برای کسب و کار ها است (شرکت‌ها، اشخاص، محصولات، معرفی خدمات و … ) این امکان، ثبت رویدادها, کنفرانس‌های صنعتی و گروه‌های کاربری ، محصولات تولیدی، خدمات قابل ارائه و غیره را فراهم کرده و میدان دید آن‌ها را افزایش می دهد. مشتریان دائم و احتمالی، محتواهای نمایشی را دوست دارند بنابراین دقت کنید که در محتواهای بازاریابی خود دائما از عکس و تصویر استفاده کنید.

باید به پروفایل‌های تان در شبکه های اجتماعی مانند ویترینی برای کسب و کارتان نگاه کنید. چیزی که اینستاگرام را به عنوان یک ابزار بازاریابی از دیگر شبکه های اجتماعی بهتر کرده است، امکان ایجاد تزئینات و زیبایی‌های بیشتر است. می توانید با قراردادن تصاویر زیبا از محصولاتتان کاربران را جذب کنید و در این تصاویر، از نورپردازی، رنگ‌ها و افکت هایی استفاده کنید که هرچه بیشتر به زیبایی محصول یا پیام تصویری‌تان بیافزاید. هرچه عکس ها، با کیفیت تر و زیباتر باشند، بهتر است.

دیجیتال مارکتینگ در طراحی سایت با اینستاگرام سرعت بخشیده میشود :

همانطور که مستحضر هستید اساس کار اینستاگرام اشتراک تصاویر است، اما استفاده از عکس بعد طراحی سایت در اینستاگرام چه تأثیری دارد؟

– جلب احساسات: یک محتوای نمایشی به گونه‌ای احساسات بازدیدکننده را تحت تاثیر قرار می‌دهد که یک محتوای متنی قادر به اینکار نیست. به‌واسطه اپلیکشن‌هایی که اشتراک‌گذاری عکس‌ها و تصاویر آسان کرده، استفاده از متن در رده دوم اهمیت قرار می گیرد.

– ایجاد صمیمیت: عکس‌ها جنبه خصوصی شرکت شما را نمایان می‌کنند. اکنون مشتریان دائم و احتمالی می توانند از طریق عکس‌ها و بدون رد و بدل ایمیل با پیغام‌های مربوطه با برند شما ارتباط برقرار کنند.

– سرگرمی ها : در دنیای کسب و کار استفاده از اپلیکشن‌های اشتراک گذاری تصویر و عکس یک فرصت عالی برای شماست تا مشتریان خود را از طریق مسابقات و سایر کمپین های تصویری به روشی لذت بخش سرگرم کنید.

جالب است بدانید که اینستاگرام :

بیش ار 700 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد!

بیش ار 200 میلیون کاربر فعال روزانه دارد!

حال شما به عنوان یک فروشنده و کسی که می خواهد در تجارت خود موفق باشد چگونه کار تبلیغات را انجام می دهید؟ ترجیح می دهید از بازاریابی سنتی استفاده نمایید یا بازاریابی اینترنتی و یا در این زمینه چه شبکه اجتماعی را مد نظر دارید و چه رسانه‌ای را انتخاب می نمایید؟ قطعا به دنبال رسانه‌هایی خواهید رفت که طرفداران بیش تری دارند و بیش تر مورد توجه کاربران قرار گرفته و پر رفت و آمد تر هستند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.