رفتن به مطلب
×
×
  • اضافه کردن...

توییتر و دیجیتال مارکتینگ در طراحی سایت - قسمت دوم


maryammo

ارسال های توصیه شده

درقسمت اول نقش توییتر و دیجیتال مارکتینگ بعد از طراحی سایت به نکاتی اشاره کردیم ، در قسمت دوم به ادامه نکات می پردازیم . در ادامه همراه با طراحی سایت باشید .

 

بعد از طراحی سایت جذب مخاطب در توییتر یک امر نسبی است و مسلما فرمول قطعی و مشخصی ندارد. ممکن است هر لحظه ایده‌ای خلاقانه به ذهن شما برسد که باعث جذب چندین فالوئر برای اکانت توییترتان شود. در ادامه سعی کرده‌ایم برخی از مواردی که حاصل تجربه می‌باشند و می‌توانند بر جذب مخاطب شما در توییتر فارسی موثر باشند، را ذکر کنیم.

 

– پیوسته توییت ارسال کنید :

 

یکی از عواملی که باعث شناخته شدن برند شما در توییتر می‌شود توییت پیوسته و دائمی است. البته این امر نباید به شکلی باشد که باعث آزردگی خاطر فالوئرهای شما باشد. ارسال تعداد زیاد و خارج از عرف توییت احتمالا آنفالو شدن را در توییتر افزایش می‌دهد. این که اعلام کنیم چه تعداد توییت در روز یا هفته برای بیزنس شما کافی است به طور قطع مشخص نیست و بستگی به نوع بیزنس شما دارد. توصیه ما این است که حتی‌المقدور روزانه یک توییت را داشته باشید.

 

– تکنیک فالو/آنفالو به کار نمی آید:

 

بسیاری از برندها در شروع کار در توییتر شروع به فالو کردن کاربران بسیار زیادی می‌کنند. این کار علاوه بر این که از نظر کاربران توییتر جالب نیست، باعث می‌شود توییتر شما را به عنوان اسپمر شناخته و برای فالوئینگ‌های جدیدتان نوتیفیکیشنی مبنی بر این که شما آن‌ها را فالو کرده‌اید ارسال نکند. همچنین برخی نیز به طور مکرر به منظور دریافت فالوئر از فالوئینگ‌های خود و یا اصلطاحا فالوبک به صورت مکرر افرادی را فالو/آنفالو می‌کنند. این کار در توییتر صورت خوشایندی ندارد و حتی ممکن است توسط کاربران توییتر اکانت شما بلاک و ریپورت شود.

 

– اسم برندتان را جستجو کنید :

 

با جستجوی اسم برندتان در توییتر علاوه بر این که می‌توانید نظرات کاربران را در مورد خودتان بدانید، می‌توانید با لایک کردن توییت‌هایی که اسم برند شما در آن‌هاست توجه کاربران را به خودتان جلب کنید و همچنین در صورتی که توییتی نیاز به توضیحاتی از جانب شما دارد توضیحات لازم را اعلام کنید.

 

– در ژانر توییت کنید:

 

تعداد کاربران توییتر فارسی کم نیست، اما زیاد پیش می‌آید که کاربران بسیار زیادی در خصوص موضوع مشخصی (یا به اصلاح توییتر فارسی در ژانر مشخصی) توییت می‌کنند. سعی کنید ژانرهای فعال توییتر را بشناسید و در بستر این ژانرها توییت کنید تا جذب مخاطب زیادی داشته باشید.

 

– طنز جوابگوی کار شماست:

 

بعد از طراحی سایت یکی از جذابیت‌های توییتر فارسی ذوق شوخ‌طبعی بسیار زیاد کاربران آن است. اگر بتوانید مقصود مورد نظر خود را به صورت طنز توییت کنید بازخورد بسیار بیشتری خواهد داشت. یکی از اکانت‌های توییتر فارسی که در زمینه ارسال توییت‌های طنز در ژانرهای فعال توییتر فارسی بسیار معروف است اکانت کبریت توکلی است که توانسته است با این شیوه مخاطب مناسبی پیدا کند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.