رفتن به مطلب

۵ کاری که می توانید رایگان در سفر به سنگاپور انجام دهید


youka

ارسال های توصیه شده

سفر به سنگاپور به دلیل نرخ بالای کرایه ها و هزینه های کلی زندگی یکی از گران ترین کشورهای دنیا برای زندگی است اما خوشبختانه شهر شیر، تفریحات سرگرم کننده و رایگان زیادی دارد که شما را از خانه بیرون و به زیر آفتاب درخشان می برد. می خواهیم ۵ تفریح رایگان در سنگاپور را به شما معرفی کنیم،

۱٫ درخت های بزرگ پارک گاردنز بای دی بی را ببینید

یکی از جاذبه های چشمگیر سنگاپور چشم انداز عجیب پارک گاردنز بای دی بی از درخت های غول پیکر این پارک است. این درخت های بزرگ به صورت برج های عمودی ساخته شده اند و زیستگاه جانوران و گیاهان زیادی هستند. این پارک هر روز از ساعت ۵ صبح تا ۳ نصف شب باز است و بهترین زمان برای رفتن به آنجا شب ها است چون درخت ها نورانی و چراغانی می شوند و از روز زیباتر به نظر می آیند.

۲٫ به باغ گیاه شناسی بروید

باغ گیاه شناسی سنگاپور بیش از ۱۵۰ سال پیش باز شد و به همین دلیل یکی از قدیمی ترین جاذبه های این شهر است. امروز، باغ گیاه شناسی ۸۲ هکتار از جزیره را پوشش می دهد و به راحتی قابل دسترسی است به طوری که اگر از کمربند مراکز خرید خیابان اورچارد سوار بر متروی خط چهار شوید ۱۰ دقیقه ای به اینجا می رسید. این پارک زیستگاه هزاران گونه و حتی بزرگ ترین گونه های مارمولک است. پارک گیاه شناسی سنگاپور هر روز از ساعت ۵ صبح تا ۱۲ نصف شب باز است اما بهترین زمان برای رفتن به آنجا هنگام روز است چون بهتر می توانید مناظر زیبای اطراف را ببینید.

۳٫ روی مسیر چوبی پیاده روی سنتوسا قدم بزنید

کسانی که در سنگاپور زندگی می کنند معمولا به جزیره سنتوسا نمی روند چون این جزیره کمی مصنوعی به نظر می آید اما در اینجا می توانید بدون اینکه پولی خرج کنید عصری سرگرم کننده و هیجان انگیز داشته باشید. از مرکز خرید ویو سیتی به جای اینکه به جمعیتی که منتظر رسیدن قطار سنتوسا هستند ملحق شوید به سمت پشت مرکز خرید بروید و از قدم زدن روی مسیر پیاده روی سنتوسا که جدیدا نوسازی شده لذت ببرید اینجا سرپوشیده است و اگر باران هم ببارد خیس نمی شوید. به سمت جزیره بروید، از کنار مرلیون بزرگ عبور کنید و بعدازظهر خود را زیر درختان ساحل جزیره بگذرانید. در انتها به ساحل پالاوان بروید و جنوبی ترین نقطه قاره آسیا را ببینید.

۴٫ به پارک فورت کنینگ بروید

در پارک فورت کنینگ که در نزدیکی اسکله کلارک قرار دارد گردش کنید. گشت و گذار در این پارک هم برای طبیعت دوستان و هم برای تاریخ دوستان هیجان انگیز است. بر اساس آثار باستانی های تاریخی ای که در هتل فورت کنینگ دیده می شود تاریخ این پارک به دهه ۱۳۰۰ برمی گردد. در این محل تپه کوچکی قرار دارد که برای اولین بار توسط استامفورد رافلز کشف شد و او اولین خانه خود را در آنجا ساخت. در طول جنگ جهانی دوم این تپه مقر اصلی ارتش بریتانیا بود و سپس ارتش ژاپن در طول سه سالی که سنگاپور را اشغال کرده بود از آن تسهیلات استفاده کرد. منبع : تور سنگاپور

۵٫ روی پل معلق مک ریچی پیاده روی کنید

یک بطری آب بردارید و به سمت سد مک ریچی بروید در آنجا می توانید روی پل معلق مک ریچی پیاده روی کنید. این پل ۲۵۰ متر طول دارد و ۲۵ متر بالاتر از سطح جنگل است.  برای پیاده روی بر روی این پل همراه خود آب کافی داشته باشید و کفش مناسب به پا کنید. پس از آن بر روی مسیرهای چوبی دور سد گردش کنید، احتمالا دراین هنگام میمون های بزرگی را که در آنجا زندگی می کنند را می بینید. این پل از سه شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۵ بعدازظهر باز است و در روزهای دوشنبه تعطیل می باشد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...