رفتن به مطلب

سوغاتی های معروف سنگاپور


youka

ارسال های توصیه شده

گشتن در مراکز خرید و بازارهای محلی یک شهر جدید برای پیدا کردن سوغاتی می تواند خیلی لذت بخش باشد. سنگاپور با داشتن بازارها و فروشگاه های بسیار از بهترین محل ها بری خرید است. این کشورهم مانند همه شهرهای دیگر اجناسی منحصربفرد دارد که فقط مخصوص همین کشور است و می توانید در هنگام بازدید از این شهر آن ها را به عنوان سوغاتی خریداری کنید.

آب‌ نبات مرلاین

معمولا در هر کشوری برای تهیه سوغاتی از شکل ظاهری نمادهای آن کشور استفاده می شود. یکی از نمادهای سنگاپور مرلاین است که سر شیر و بدن ماهی دارد. در این کشور آبنات ها، شکلات ها و کلوچه هایی هستند که به شمل مرلاین درست می شوند و در بسته بندی های زیبا و جذاب به فروش می رسند. بر روی بسته بندی آن ها اغلب تصاویری از جاذبه های این کشور وجود دارد. خریدن این شکلات ها می تواند یکی از بهترین سوغاتی هایی باشد از این کشور به خانه می برید چون هم قیمت مناسبی دارند و هم خیلی شکیل هستند.

محصولاتی با طرح مرلاین

مرلاین آنقدر نماد معروفی از سنگاپور است که نه فقط برای شکل ظاهری شکلات ها و خوراکی ها از آن استفاده می شود بلکه از طرح آن بر روی لباس ها، اسباب بازی ها، فنجان ها و … هم استفاده می شود. این محصولات که طرح نماد این کشور را دارند را می توانید سال ها بعد نگاه و یاد سفر خود با این کشور متفاوت بیفتید.

خشکبار

فراوانی میوه ها در کشورهای استوایی باعث شده که خشکبار به یکی از خوراکی های خوشمزه آن ها تبدیل شود. برای خریدن این خشکبارها می توانید به بازارهای محلی و یا سوپرمارکت ها بروید. در این کشور انواع مختلف میوه های خشک شده وجود دارد که یکی از پر طرفدار ترین آن ها انبه خشک شده است.

چای

سنگاپور به داشتن چای های خوش رنگ و خوش طعم معروف است. این چای ها در طعم های مختلف و با بسته بندی های شیک و زیبا در فروشگاه های این کشور به فروش می رسند. گاهی می توانید در مغازه های این کشور حتی صدها نوع چای مختلف را پیدا کنید که این تنوع چای باعث می شود بتوانید چیزی متفاوت را برای دوستان خود ببرید. بعضی از برندهای چای در این کشور خیلی گران هستند ولی برندهای ارزان تر هم وجود دارند که می توانید سوغاتی خود را از بین آن ها انتخاب کنید. منبع : تور سنگاپور با قیمت مناسب

مربای کایا

مربای کایا در سنگاپور خیلی معروف است و خوردن آن در هنگام صبحانه به همراه نان از صبحانه های پرطرفدار است. برای تهیه این مربا از  تخم مرغ، نارگیل و شکر استفاده می شود.

صنایع دستی پراناکان

صنایع دستی در سنگاپور محصولاتی است که توسط قوم پراناکان تولید می شوند، این قوم دارای ترکیبی از فرهنگ مالایی و چینی هستند. بعضی از صنایع دستی آن ها با رنگ های متنوع و گیرا برای دکوراسیون منزل به کار می روند. برای پیدا کردن این محصولات باید به مغازهایی بروید که در آن ها صنایع دستی به فروش می رسند. قیمت این محصولات کمی گران است اما آنقدر جذاب هستند که ارزش هزینه کردن را دارند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...