رفتن به مطلب

۵ مورد از بهترین کافه های استانبول


youka

ارسال های توصیه شده

بدون شک استانبول یکی ار دیدنی ترین شهرهای دنیا است. اما چیزی که تجربه استانبول گردی را کامل می کند، تجربه کافه نشینی به سبک این شهر است. خوردن یک فنجای قهوه ترک یا چای دبش در کنار دریای زیبای مدیترانه، یکی از لذت بخش ترین تجربیاتی است که می توانید در این شهر استثنایی داشته باشید.

دریپ کافیست (Drip Coffeeist)

این کافه که در ابتدا در بخش آسیایی استانبول افتتاح شد، به شهرت زیادی رسید و بعد از آن شعبه ای هم در بخش اروپایی این شهر افتتاح کرد. قهوه دمی سرد به همراه یخ، از نوشیدنی های معروف این کافه است. علاوه بر آن، تراس روباز این کافه از مکان های محبوب استانبول، برای نوشیدن چای و قهوه و گپ زدن های عصرانه است. در سفرتان به استانبول می توانید از وقت گذرانی در شعبه آسیایی یا اروپایی دریپ کافیست لذت ببرید.

پترا روستینگ (Petra Roasting)

یکی از ویژگی های خوب این کافه، استفاده از دانه های قهوه ی تازه و کیفیت بالا است. کافه پترا در منطقه اقتصادی شهر استانبول قرار گرفته است اما تنها چیزی که در آن نمی بینید یک محیط اقتصادی و رسمی است. در این کافه نمایشگاه های هنری مختلفی برگزار می شود و می توانید اجناس قدیمی و آنتیک را هم در آن خریداری کنید.

آکالی (Akali)

در منطقه بشیکتاش استانبول می توانید از خوردن خوشمزه ترین قهوه ها در یکی از آرام ترین کافه های این شهر لذت ببرید. اگر گذرتان به این کافه خورد حتما ساندویچ های مخصوصشان را امتحان کنید. علاوه بر قهوه های خوشمزه و با کیفیت، کیک ها و کروسان های آکالی هم بسیار خوشمزه و معروف هستند. می توانید از نوشیدن یک قهوه با کیفیت در این کافه ی دنج و برخورد دوستانه ی صاحبان آن لذت ببرید.

فور لتر ورد (Four Letter Word)

این کافه در جزیره بورگاز آدا یکی از ۹ جزیره معروف به جزایر پرنسس، در استانبول قرار گرفته است. این کافه بیشتر به قهوه های بیرون بر معروف است، اما محیط داخلی آن فضای دنجی را فراهم کرده تا در کنار نمای ساحلی زیبا از نوشیدن قهوه ای با کیفیت لذت ببرید. شعار این کافه «بهترین و باکیفیت ترین دانه های قهوه» است. می توانید مطمئن باشید که بهترین نوع قهوه را در این کافه پیدا می کنید. اگر قصد ندارید تا جزیره بورگاز آدا بروید اما همچنان می خواهید قهوه های مخصوص این کافه را امتحان کنید، می توانید به شعبه های دیگر آن در سطح شهر استانبول سر بزنید.منبع : آفر تور استانبول

موک استانبول (MOC Istanbul)

منطقه تشویقیه، به داشتن جدید ترین و بهترین مغازه ها و خدمات معروف است. کافه موک استانبول هم یکی از همین خدمات جدید است که با وجود سابقه ی کمش، از شهرت خوبی برخوردار است. در تابستان ها، فراپه های سرد و شیرین این کافه طرفداران زیادی دارد. در کافه موک می توانید بهترین طعم انواع قهوه را تجربه کنید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...