رفتن به مطلب
×
×
  • اضافه کردن...

درباره کاشت موی طبیعی چه میدانید؟


tara

ارسال های توصیه شده

کاشت موی طبیعی یکی از راه های جبران طاسی می باشد که گرچه از سال ها قبل پایه و اساس آن ریخته شده ولی در سال های اخیر به مدد کوشش ها و تحقیقات متخصصین پوست دچار تحولات شگرفی شده به طوریکه در حال حاضر به سختی می توان کاشت موی طبیعی را در یک فرد تشخیص داد و نتایج این عمل جراحی سرپایی به طرز شگفت انگیزی طبیعی و زیبا جلوه می کند.

همه این زیبایی ها و طبیعی جلوه کردن ها فقط زمانی اتفاق می افتد که متقاضی کاشت مو از کاری که درصدد انجام آن است اطلاعات کافی داشته و پزشک معالج خود را به درستی و از روی سابقه کاری وی انتخاب کند نه اینکه تحت تأثیر تبلیغات وسوسه آمیز و فریبنده رسانه های مکتوب و غیر مکتوب به خصوص  کانال های ماهواره ای اقدام به این کار نماید.

 در مورد ریزش مو توضیح دهید. ریزش مو علل گوناگونی دارد مانند وراثت، مشکلات هورمونی، اختلالات تغذیه ای (مثل رژیم های لاغری و سوء تغذیه)، استرس  عصبی، بارداری و شیردادن، آسیب رسانیدن به مو از طریق رنگ ، مش، فِر و سشوار ولی شایع ترین علت آن ریزش موی آندروژنتیک (طاسی با طرح مردانه) است که به دلایل ارثی رخ می دهد. این نوع ریزش مو به کاشت موی طبیعی (درصورتیکه به درستی و با رعایت همه احتیاطات انجام شود) پاسخ درمانی بسیار خوبی می دهد. در حقیقت كاشت مو تنها راه حل دایمی برای طاسی با طرح مردانه است.

کاشت موی طبیعی به چه روش هایی انجام می شود؟)کاشت موی طبیعی( در پیوند موی طبیعی برداشت مو  از پشت و كناره های سر صورت گرفته و در بخش های طاس کاشته می شود. این کار به 2 روش نواری (FUT) و غیرنواری (FIT) انجام می شود. طریقه کاشت موهای برداشته شده در هر 2  روش یکسان و موها به صورت میکروگرافت کاشته می شوند و اختلاف این 2 روش فقط در طریقه برداشت موها است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.