رفتن به مطلب
×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعاتی در مورد انواع جراحی های زیبایی


tara

ارسال های توصیه شده

جراحی زیبایی صورت (Face lift) :قصد جراحی زیبایی صورت اینست که شما حداکثر آنچه که برای شما ممکنست زیبا شوید. بیشتر  ازآن امکان پذیر نیست. اگر انتظار شما از جراحی تغییر شگفت انگیز باشد مقدور نخواهد شد. جراحی پلاستیک ترکیبی از علم و هنر است. جراحی کلا علم مطلق نیست و بدلیل وجود بعضی عوامل دخیل در نتیجه نهایی (مثل پروسه ترمیم بافت) تماما در کنترل جراح یا بیمار نیست. غیر ممکن است که نتیجه را تضمین نمود. در هر حال نتیجه جراحی در جراحی زیبایی صورت در بعضی بیماران نسبت به دیگران بیشتر قابل پیشبینی است. ک این بستگی به عوامل متعددی دارد مثل وضعیت فیزیکی صورت-ضخامت و وضعیت پوست-وجود یا فقدان میزان چربی در صورت-سن نسبی پوست-تعداد و انواع چروکهای موجود-اسکلت استخوان-تاثیرات وراثتی و هورمونی و غیره. جراحی زیبایی صورت انواع مختلفی دارد.

جراحی برای اصلاح شلی و افتادگی و یا چروکهای پوست در نظر گرفته شده اسکارهایی (جای برش جراحی)به جا می گذارد. علیرغم آنچه که ممکن است شنیده باشید تمام اسکارهای جراحی را نمی توان از بین برد. هنر جراح پلاستیک اینست که اسارها را در خطوط طبیعی صورت قرار دهد جائیکه کمتر دیده شده یا براحتی بوسیله آرایش یا استیل موها پوشانده شوند. با وجودیکه اسکارها دائمی هستند بندرت مشخص هستند و مشکلی ایجاد نمی کنند. جراحی زیبایی صورت                     

نقش ليزر واندوسكوپ در جراحی زيبايی بينی چيست؟نقش لیزر در جراحی زیبایی بینی: هدف اصلی استفاده از اين دوروش پيشگيري از به مخاطره افتادن عملكرد بيني است. يعني اگر عملكرد بيني بهتر نشود، دست كم بايد وظايف خود را به خوبي پيش از عمل انجام دهد. هرچند در بسياري از جراحي هاي ظريف بيني استفاده از ليزر اين مزيت را دارد كه با خونريزي كمتري همراه است، در جراحي زيبايي بيني  ليزر نقش عمده اي در نتيجه نهايي ندارد وآنچه تعيين كننده نتيجه عمل است در دستان هنرمند جراح نهفته است. اندوسكوپي بيني با فراهم كردن ديد عالي، دسترسي به قسمت هاي عمقی تر جهت رفع مشكلات داخلي بيني را تسهيل مي كند.

جراحی زیبایی کوچک کردن سینه چه خطراتی دارد؟

نتیجه‌‌ بیشتر جراحی‌های کوچک‌سازی سینه برای بیمار و جراح رضایت‌بخش است. با این حال، خطراتی در راستای بروز عوارض وجود دارد. جراحی زیبایی کوچک کردن سینه چه خطراتی دارد؟در مبان عمل های جراحی زیبایی نتیجه‌‌ بیشتر جراحی‌های کوچک‌سازی سینه برای بیمار و جراح رضایت‌بخش است. با این حال، خطراتی در راستای بروز عوارض وجود دارد. پیش از این به مدت زمان لازم برای التیام زخم‌ها اشاره کردم. اگر سیگاری باشید، به احتمال بسیار زیاد با این معضلات مواجه خواهید شد.

این عمل تحت بیهوشی کامل انجام می‌شود. بیمارانی که در زمان جراحی اضافه ‌وزن دارند (شاخص توده‌ی بدنی بالا) با خطر ترومبوز عروقی مواجه خواهند بود. ترومبوز به معنای تشکیل لخته‌ی خون در رگ‌های پا است. این لخته‌ی خون می‌تواند از پا به ریه‌ها منتقل شده و باعث آمبولی ریوی شود. این یکی از عوارض خطرناکی است که به ندرت بروز می‌یابد. به همین دلیل، برخی از جراحان تا زمانی که بیمار اضافه‌وزن خود را کاهش ندهد، از انجام جراحی امتناع می‌ورزند.

درصد کمی از بیماران طی چند روز نخست پس از جراحی سینه، دچار هماتوم (تجمع خون و لخته در زخم) می‌شوند. در این شرایط، یک جراحی ثانویه برای برداشتن لخته انجام می‌شود. این امر در پنج تا ده درصد از عمل‌های جراحی سینه رخ می‌دهد.

بخش کوچکی از بافت چربی موجود در سینه ممکن است دچار نکروز (بافت‌مُردگی) شود. این امر باعث ایجاد لخته در سینه می‌شود که باید تخلیه شود. نکروز چربی می‌تواند ظرف چند ماه توده‌هایی را در سینه ایجاد کند. این توده‌ها بی‌ضرر هستند اما باعث اضطراب بیمار می‌شوند. تفاوت این توده‌ها با توده‌های سرطان سینه از طریق ماموگرافی مشخص می‌شود.

زمانی که زخم‌ها التیام می‌یابند، قرمز رنگ و برآمده به نظر می‌رسند. این اتفاق در بیست درصد از بیماران رخ می‌دهد. این معضل با قرار دادن ژل سیلیکونی یا نوار جراحی بر روی زخم بهبود می‌یابد. این برآمدگی‌ها پس از 6 تا 8 ماه فرو می‌نشینند. پس از آن، زخم‌ها پهن و منبسط به نظر می‌رسند. گاهی از جراحی مجدد برای برداشتن پوست اضافه‌ی زخم استفاده می‌شود.

نوک سینه ممکن است تحت تاثیر این عمل جراحی زیبایی قرار بگیرد. به طور معمول، عمل جراحی موجب کاهش حساسیت نوک سینه می‌شود. با این حال، هفتاد درصد از بیماران از یک حساسیت معقول برخوردار خواهند بود. گاهی عمل جراحی موجب اختلال جریان خون به نوک سینه می‌شود. نوک سینه نیز می‌تواند به صورت جزئی و یا کامل دچار نکروز شود. این معضل چندان رایج نبوده و در کمتر از یک درصد بیماران رخ می‌دهد. نوک سینه قابل بازسازی است، اما این امر مستلزم جراحی‌های بیشتر است. زنانی که دوست دارند در آینده بچه‌دار شوند، باید بدانند که جراحی سینه شانس شیردهی آنها را کاهش می‌دهد. مطالعات نشان داده است که در حدود هفتاد درصد از زنانی که جراحی سینه را تجربه کرده‌اند، قادر به شیردهی خواهند بود. به هر حال، باید بدانیم که تمام زنان قادر به شیردهی به کودکان نیستند.

بسیاری از زنان از نتیجه‌ی عمل جراحی کوچک کردن سینه راضی هستند. بیان انتظارات به جراح از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ چون این خطر وجود دارد که بافت کافی برداشته نشود یا آن‌که برداشت بافت بیش از اندازه باشد. بسیاری از زنان پستان‌های نامتقارن دارند. این مسئله ممکن است پس از عمل نیز باقی بماند. عدم تقارن نوک سینه‌ها نیز به واسطه‌ی عمل جراحی تشدید شود.زنانی که این جراحی پستان را انجام می‌دهند، کمتر از درد کمر و شانه رنج برده و از ظاهر بهتر و اعتماد به نفس بیشتری برخوردار می‌شوند

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.