رفتن به مطلب

اخذ اقامت اسپانیا:96.8.17


estatesahelaftab

ارسال های توصیه شده

اخذ اقامت اسپانیا:

ماربیا شهری ترکیب‌یافته از فرهنگ‌ها و ملیت‌های گوناگونی است که در منطقه کوستادل سول واقع شده است. با آنکه پیشتر این شهر تنها پاتوق پولداران و افراد مشهور از سراسر دنیا بود، در حال حاضر فرصت‌های بیشماری برای زندگی و سرمایه گذاری در اختیار همه افراد در سطوح مختلف زندگی قرار می‌دهد.

با توجه به تابستان دلپذیر و زمستان ملایم، این منطقه از جذابیت‌های زیادی برای تمامی سال بر خوردار است و زمینهای گلف این شهر به جذابیت آن افزوده است.

ماربیا زمانی یک دهکده ماهیگیری کوچک بوده و امروزه به مقصد توریستی تبدیل شده است،کشورهای حوزه مدیترانه ،توریستها و بازدیدکنندگانی را از سراسر دنیا جذب می نماید و در عین حال تاریخچه خود را حفظ نموده است.

منطقه رویاییPuerto Banus   واقع در ماربیا مکانی که می توانید بینظیر ترین کشتی های تفریحی دنیا با مجلل ترین رستوران ها و مراکز مد و هنرپیشه های معروف هالیوود و لوکس ترین اتومبیلها  را در آن جست و جو نمایید .

که به صورت زنجیره ای می باشد که تمام نیازمندیهای شما را اعم از وسایل منزل – پوشاک ،El Corte inglesمرکز خرید

لوازم ورزشی از معروفترین برندهای دنیا  و همچنین مواد غذایی تامین می نماید و به راحتی خواسته های شما را برآورده می کند.

منطقه  Puerto Banusمتشکل از برندهای Gucci ,Hermes,Louis Vuitton,Channel,Dior  ,  Cartierو غیره که شما  می توانید در آن تفریحاتی از جمله خرید  را تجربه کنید.

Old Town Marbella  یکی از زیباترین و بی نظیرترین تفریحات آبی ، رستورانها، برندهای معروف دنیا ، چهره های هالیوودی ، آب و هوای بی نظیر و طبیعت زیبا همه همه دست به دست داده تا این شهر کوچک را به یکی از جذاب ترین نقاط توریستی اسپانیا و همچنین مکانی فوق العاده برای زندگی افراد مرفه ، ثروتمند و بازنشستگان فراهم نموده است.

برای مطالعه ادامه مطلب به صفحه اقامت اسپانیا در سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .

[align=justify]estate.sahelaftab.com

02188656892[/align]

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...