رفتن به مطلب

اخذ اقامت اسپانیا:20.8.96


estatesahelaftab

ارسال های توصیه شده

اخذ اقامت اسپانیا:

مادرید به عنوان پایتخت اسپانیا دارای یکی از مرتبط ترین شبکه های مترو در کل قاره اروپا می باشد. شما در مادرید با استفاده از شبکه حمل و نقل عمومی می توانید جای جای این شهر را به آسانی بازدید نمایید. یکی از اصول فرهنگی ساکنین مادرید شب زنده داریست و تا پاسی از شب در خیابانهای این شهر به گشت و گذار می پردازند. خیابان های مادرید بسیار خاطره انگیز هستند و سرتاسر این شهر را ساختمانهای با عظمت و تاریخی با معماری خاص فرا گرفته است.این شهر مرکز فرهنگی ، هنری و سیاسی اسپانیاست و دارای کلیساها و موزه های معروفی که از شهرت جهانی برخوردارند  می باشد. ارتفاع مادرید از سطح دریا 581 متر می باشد و به این جهت می توان گفت که مرتفع ترین پایتخت اروپا می باشد. در سطح شهر علاوه بر رستوران های بی نظیر با ارائه غذاهای سنتی اسپانیایی مانند Tapas و  بین المللی ، رستوران های ترک ، عرب و ایرانی که غذاهای حلال دارند یافت می شود.آب لوله کشی در این شهر قابل نوشیدن است و عموم مردم از همین آب استفاده می کنند . طبق اعلام رسمی هر ساله کمیته اطلاعات و امنیت اتحادیه اروپا مادرید همواره بین رتبه اول تا سوم امن ترین پایتختهای قاره سبز محسوب می شود (www.gomadrid.com ) . این شهر با برخورداری از مراکز درمانی متعدد و قابل دسترس برای عموم و همچنین مراکز علمی – آموزشی و تحصیلات عالیه آکادمیک مانند IE BUSINESS SCOOL و… تضمینی برای آینده خود و فرزندانتان می باشد.

از دیدنیهای شهر مادرید می توان به میدان سول ، Plaza Mayor، خیابان Gran Via  ،پارک El Retiro ، موزه El Prado و ورزشگاه سانتیاگو برنابئو اشاره کرد.

ساحل آفتاب با داشتن دفاتر در شهرهای  بارسلون ،مادرید و جنوب اسپانیا مالاگا(ماربیا) آماده ارائه کلیه خدمات از ابتدا تا انتهای خرید ملک و اخذ اقامت همگام و همراه شما خواهد بود.

برای مطالعه ادامه مطلب به صفحه اقامت اسپانیا در سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .

[align=justify]estate.sahelaftab.com

02188656892[/align]

 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...