رفتن به مطلب
×
×
  • اضافه کردن...

ایمپلنت دندان چیست؟


tourbinblog

ارسال های توصیه شده

300x200https://drmostafanejad.com/wp-content/uploads/2018/01/iStock_000023648513Large.jpg[/img]

ایمپلنت دندان عبارت است از یک میله یا روکش که با عمل جراحی درون استخوان فک و در زیر لثه‌ها پیچ می‌شود. زمانی که ایمپلنت در دهان قرار داده شد، دندان‌پزشک شما می‌تواند دندان مصنوعی را بر روی آن قرار دهد.

مزایای کاشت دندان

علاوه بر مزیت اصلی این روش که پر کردن جای خالی دندان است، بهترین نوع ایمپلنت می‌تواند برای حفظ حالت طبیعی چهره، جلوگیری از ناهنجاری‌های استخوانی و شل شدن عضلات که به هنگام نبودن یک دندان اتفاق می‌افتند مورد استفاده قرار گیرد. ایمپلنت دندان یک پایه برای کارگذاری دندان مصنوعی را فراهم می‌کند که کارایی، شکل و احساسی دقیقاً مشابه دندان‌های طبیعی شما خواهد داشت.

کاشت دندان یک روش ایده‌آل برای جایگزینی یک، چند و یا حتی همه‌ی دندان‌هاست. مقاومت و پایداری ایمپلنت به شما این اجازه را می‌دهند تا از غذاهای مورد علاقه‌ی خود لذت برده و ظاهر دندان‌های خود را به زیبایی قبلی بازگردانید.

عوارض کاشت دندان قابل توجه نیست و اگر جراحی عوارض خاصی نداشته باشد، فردای روز عمل می‌توانید در محل کار حاضر شوید. دندانپزشک تمام توصیه‌های مراقبت پس از درمان را به شما اعلام می‌کند. مراکز ایمپلنت تهران معمولا اطلاعات لازم در این رابطه را در اختیار بیمار قرار می دهند. 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.