رفتن به مطلب
×
×
  • اضافه کردن...

لگال اپلای - مشاوره ی تحصیل خارج از کشور


legalapply

ارسال های توصیه شده

تحصیل رایگان در اتریش

همان طور که پیداست در دانشگاه های رایگان در اتریش زبان تحصیل زبان المانی است اما نکته ی خوبی که موجب شده دانشجویان بین المللی متقاضی تحصیل رایگان در اتریش به زبان المانی باشند فرصت طلایی یادگیری زبان المانی است. نکته ی مهم این است که دانشجویان پس از فارغت از تحصیل می توانند بدون نیاز به مدرک زبان المانی به راحتی ویزای تحصیلی کشور المان را اخذ نمایند.

 

تحصیل رایگان در اتریش در مقطع دکترا

تحصیل در مقطع دکترا در آلمان و اتریش رایگان می باشد در واقع تحصیل در مقطع کارشناسی در دانشگاه های آلمان و اتریش سابقه کار به حساب می اید و حتی دانشجویان از دانشگاه حقوق هم دریافت می کنند. 

به منظور پذیرش در مقطع دکتری در اتریش لازم است تائیدیه ی استاد راهنما از دانشگاه مقصد را داشته باشید. لازم به ذکر است که دکترا در این کشور به زبان انگلیسی نیز مقدور می باشد و تاکیدی بر گذراندن دوره ی زبان المانی نیست.

 

بورسیه ی تحصیلی در اتریش

اگر قصد اخذ بورسیه اتریش را دارید  و می خواهید اطلاعاتی در رابطه با بورسیه تحصیلی  اتریش به دست اورید این متن می تواند در این رابطه به شما یاری دهد. در واقع مدت زمان این بورسیه ها و همچنین کمک هزینه های مرتبط از یک ماه شروع و در نهایت یک سال می باشد و شخص متقاضی باید شرایط ویژه ای را دارا باشد. این کمک هزینه ها مبلغی در حدود 940 در ماه خواهد بود که این مبلغ می تواند هزینه های یک دانشجوی معمولی را پوشش دهد.

 

تحصیل رایگان در اتریش

لازم به ذکر است که تحصیل رایگان در اتریش به این معنا نیست که شما هیچگونه هزینه ای در ان کشور نخواهید داشت. دانشگاه های اتریش از متقاضیان خواهان تحصیل رایگان در اتریش به عنوان دانشجوی رایگان اتریش هزینه ای دریافت نمی کنند  اما در ابتدای شروع هر سال یا شروع هر ترم دانشگاه مبلغی به عنوان هزینه ثبت نام از متقاضیان دریافت میکند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.