رفتن به مطلب
×
×
  • اضافه کردن...

باربری گاندی برترین شرکت های حمل بار در تهران


roozfreight

ارسال های توصیه شده

 

 

باربری گاندی برترین شرکت های حمل بار در تهران 

 

 

باربری گاندی یکی از برترین شرکت های حمل بار در تهران می باشد که خدمات اثاث کشی منزل را انجام می دهد این شرکت با بهره گیری از آخرین تکنیک اسباب کشی آماده است به صورت شبانه روزی و هفت روز هفته در خدمت شما ساکنین محترم استان تهران باشد تا یک اسباب کشی بدونه دردسر را با این شرکت تجربه کنید 

این باربری با تجربه ای چند ساله در امر اثاث کشی منزل به صورت شبانه روزی آماده است در تمامی مراحل اسباب کشی در کنار شما ساکنین این محدوده باشد و جابجایی بارهای شما را به صورت کاملا حرفه ای انجام دهد ، در مرحله اولیه شرکت باربری تهران مشاوره را به شما ارائه می دهد و شما را با روال کلی کار اسباب کشی آگاه خواهد ساخت و بعد از انجام این امور خدمات بسته بندی وسایل منزلرا نیز برای شما انجام خواهد داد بسته بندی اثاثیه منزل طبق اصول انجام خواهد شد و تهیه کلیه موارد بسته بندی که شامل کارتن اسباب کشی و ... می شود این شرکت باربری برای شما تهیه خواهد کرد و به شما ارائه خواهد داد

basteh-bandi.jpg

اتوبار و باربری تهران مفتخر است که در کنار شما باشد تا یک اسباب کشی بدونه دردسر را برایتان به عمل آورد نگران هیچ چیزی نباشید و فقط کافیست با ما در تماس باشید ما کلیه کار جابجایی بار را برایتان انجام خواهیم داد 

باربری تهران خدمات خود را به صورت شبانه روزی انجام می دهد و دارای شعبات زیادی در استان تهران می باشد که می توان به باربری غرب تهراناشاره کرد که در محدوده غرب تهران اثاثیه منزل را برایتان بسته بندی کرده و جابجا خواهد کرد و می توان بهباربری شمال تهراناشاره کرد که این شرکت خدمات بسته بندی و حمل اثاثیه را به صورت حرفه ای انجام می دهد که و در محدوده شمال تهران اثاث کشی را برایتان انجام می دهد 

از محدوده های تحت پوشش باربری روز می توان به باربری فردوس اشاره نمود که در فردوس غرب و فردوس شرق اثاث کشی را به نحو احسنت انجام می دهد و میتوان به باربری شهرک غرب اشاره ای کرد که توسط کارشناسانی مجرب اداره می شود 

باربری صادقیه نیز جز این شرکت حمل و نقل می باشد که در محدوده صادقیه و آریا شهر اثاث کشی را انجام خواهد داد 

باربری جردن از بهترین باربری هایی است که در محدوده جردن خدمات حمل اثاثیه منزل را انجام می دهد 

در همین راستان می توان شرکت طنین بار را برترین شرکت اثاث کشی دانست که اثاث کشی را انجام می دهد و خدمات خود را در تمامی نقاط تهران انجام می دهد 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 1 سال بعد...

فریت بار چیست ؟

فریت بار چیست؟ این اصطلاحی برگرفته از کلمه لاتین Freight به مترادف Cargo به معنی بار می باشد که در صنعت حمل و نقل بیشتر به منظور حمل و ارسال بار چه به صورت هوایی ، دریایی و زمینی اطلاق می گردد.

شرکت های فریت بار

عبارت فریت بار دائما در حال تکرار میباشد ، در حالیکه بسیاری از مردم میپرسند ” فریت بار چیست ” ؟ در دنیای امروزی حمل و نقل ، کلمه فریت بار به حمل و نقل کلا به صورت های مختلف گفته می شود ، حمل و نقل های درون شهری ، بیرون شهری و یا بین المللی اما در ایران و به صورت عامیانه فریت بار به حمل خرده بار مسافری و یا تجاری به وسیله هواپیما گفته می شود که از مبدا گمرکات مستقر در فرودگاه ها به سایر نقاط دنیا انجام میگیرد.

فریت بار از ترکیه به ایران

مسافرین می توانند اضافه بار همراه خود را قبل از انجام سفر هوایی به فرودگاه انتقال داده و با هزینه اندک بار خود را به صورت هوایی به مقصد مورد نظر خود ارسال نمایند.

راهنمای فریت بار مسافری

انواع دیگر حمل خرده بار، در مقایسه با فریت بار چیست؟

جهت حمل خرده بار فریت بار به صورت هوایی به صرفه ترین راه حمل و نقل بین المللی کالا می باشد راه های دیگر حمل خرده بار به صورت بین المللی در ایران به شرح زیر می باشد:

فریت بار به صورت زمینی (حمل زمینی خرده بار)

در این روش هیچ شرکتی خرده بار شما را جهت حمل بین المللی به شهر های اروپا ، آمریکا و استرالیا قبول نخواهد کرد به دلایل مختلف حمل و کرایه یک ماشین جهت خرده بار به صرف هیچ کس نمی باشد.

فریت بار به صورت ریلی (حمل ریلی خرده بار)

هزینه فریت بار به سوئد

حمل خرده بار به صورت ریلی به مقاصد اروپایی ، آمریکایی و استرالیا و یا سایر مقاصد در حال حاضر از ایران ممکن نبوده و یا در صورت امکان فقط برای مقاصد داخلی می باشد.

فریت بار دریایی ( حمل دریایی خرده بار)

در صورتی که مایل به ارسال ۲۰۰ یا ۳۰۰ کیلو بار باشید حمل بار به صورت دریایی و یا اجاره کانتینر و حمل زمینی آن به بندر به هیچ وجه به صرفه نخواهد بود.

لذا با توجه به مطالب فوق و در نظر گرفتن انواع فریت بار و حمل کالا، فریت بار به صورت هوایی برای خرده بارهایی که از حدود ۴۵ کیلو شروع می شود تا اوزان تناژ به مقاصد مختلف دنیا بهترین روش حمل بار می باشد.

http://rahsankala.co/wp-content/uploads/2018/04/4.jpg

برای  دریافت اطلاعات بیشتر به سایت راه سان کالا ما مراجعه کنید

فرق پُست و کُوریر ، در مقایسه با فریت بار چیست ؟

در صورتی که شما مایل به ارسال پاکت و یا نمونه های بسیار کم وزن به مقاصد مختلف دنیا می باشید با در نظر گرفتن گرفتاری های مختلف در امر امور گمرکی در مبدا ، مبلغ بارنامه جهت حمل هوایی و ترخیص این اوراق و یا نمونه ها فریت بار به صرفه نبوده و جایگزین این سرویس جهت ارسال اوراق و نمونه های کوچک با در نظر گرفتن راحتی و سهولت حمل این گونه کالا پست و کوریر می باشد.

اما در صورتی که بار شما سنگین تر از اوزان اوراق و نمونه های کوچک باشد دیگر استفاده از پست و شرکت های کوریر برای این اوزان به صرفه نخواهد بود و جایگزین ارزان و قابل دسترس برای همگان برای خرده بار از وزن های ۴۵ کیلوگرم به بالا به مقاصد مختلف در سرتاسر دنیا فریت بار به صورت هوایی می باشد.

هواپیمایی امارات

فرق پرداخت جریمه اضافه بار در پای کانتر پرواز ، با فریت بار چیست ؟

همانطور که میدانید مسافرین پرواز های هوایی در هنگام مسافرت با محدودیت هایی از طرف شرکت های هواپیمایی جهت حمل بار همراه خود دارند و عموما شرکت های هواپیمایی جهت اضافه بار همراه مسافرین مبالغ هنگفتی را با عنوان جریمه حمل اضافه بار همراه مسافر در نظر می گیرند ، فریت بار با عنوان جایگزین جریمه اضافه بار مسافری جهت حمل خرده بار و اضافه بار مسافری می باشد و مسافر می تواند قبل از انجام پرواز با مراجعه به ترمینال بار فرودگاه بار خود را با مبلغی کمتر از یک سوم جریمه های اضافه بار به مقصد دلخواه خود فریت نمایند.

فریت بار از ترمینال بار فرودگاه امام خمینی

در صورتی که شما قصد مسافرت از فرودگاه امام خمینی را دارید و بار شما از مقدار مجاز اعلام شده از شرکت هواپیمایی بیشتر می باشد ، شما می توانید از سرویس فریت بار از طریق مراجعه به ترمینال بار فرودگاه امام خمینی استفاده نمایید. پس از بسته بندی اضافه بار خود بارتان را به ترمینال بار فرودگاه امام خمینی حمل نموده و پس از انجام تشریفات گمرکی در ترمینال بار فرودگاه امام خمینی ( دایره فریت ) با در دست داشتن پته مسافری ( جواز گمرکی) با مراجعه به یکی از شرکت های هواپیمایی نسبت به صدور بارنامه اقدام کرده و رزرو حمل هوایی بار خود را دریافت نمایید ، فریت بار شما معمولا ظرف مدت ۴ تا ۵ روز انجام خواهد شد و گیرنده کالا می تواند با مراجعه به فرودگاه مقصد و با مراجعه به انبار بارهای ورودی با دریافت مدارک بار نسبت به ترخیص و تحویل بار خود اقدام نماید.

برای  دریافت اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه کنید:

http://rahsankala.co/

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 1 ماه بعد...

فریت بار به استرالیا

کشور توسعه یافته استرالیا واقع در کوچکترین قاره جهان امکانات گسترده و تسهیلات قابل ملاحظه ای را برای مهاجران ایرانی خصوصا قشر تحصیلکرده فراهم آورده است.

 این امکانات شامل موقعیت های شغلی فراوان در مراکز صنعتی و پزشکی ، فرصت‌های تحصیلی‌ در دانشگاه‌های انگلیسی‌ زبان با رتبه‌های جهانی‌ ، امکان تجارت خارجی و صادرات به استرالیا و بسیاری موقعیت های رفاهی دیگر میباشد. با توجه به همین امکانات و تسهیلات که برای مهاجرین فراهم آمده استرالیا مقصد و انتخاب نهایی برای بسیاری از ایرانیان به خصوص افراد تحصیلکرده می‌باشد.

ارسال بار هوایی‌ به استرالیا که در اصطلاح فریت بارهوایی نامید میشود از رایج‌ترین اقدامات مسافرین برای ارسال محموله‌های خود به استرالیا می‌باشد. ازآنجا که عموما وزن بار ارسالی به استرالیا از وزن بار مجاز مسافری بیشتر میباشد مسافران اقدام به فرستادن وسایل خود قبل ازپرواز به صورت فریت هوایی میکنند. از جمله موارد رایجی که ارسال بار به استرالیا صورت می‌پذیرد میتوان به لیست زیر اشاره نمود.

مسیرهای هوایی به استرالیا

ارسال و صادرات وسائل منزل به استرالیا ، ارسال و صادرات مبلمان به استرالیا ، ارسال و صادرات تابلو فرش به استرالیا ، ارسال و صادرات فرش به استرالیا ، ارسال و صادرات صنایع دستی‌ به استرالیا ، ارسال و صادرات میوه به استرالیا ، ارسال و صادرات سبزیجات به استرالیا ، ارسال و صادرات قارچ به استرالیا ، ارسال و صادرات خشکبار به استرالیا ، ارسال و صادرات زعفران به استرالیا ، ارسال و صادرات بار تجاری به استرالیا ، ارسال و صادرات وسائل رستوران به استرالیا ، ارسال و صادرات تنور به استرالیا ، ارسال و صادرات چینی آلات به استرالیا و تمامی مواردی که شامل ارسال بار تجاری به استرالیا میشود.

 

ویرایش شده توسط marjan.raad
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.