رفتن به مطلب
×
×
  • اضافه کردن...

لگال اپلای - مشاوره ی تحصیل خارج از کشور


legalapply

ارسال های توصیه شده

فوق لیسانس و دکتری در فنلاند

 

فوق لیسانس و دکتری در فنلاند

کشور فنلاند به دلیل سرآمد بودن در شیوه های نوین علمی،سطح بالای دانشگاه ها ، هزینه های کم تحصیل و کار گزینه مناسبی به خاطر ادامه تحصیل بعنوان یک کشور خارجی میباشد.

هزینه ی دوره های تحصیلی در فنلاند

هزینه ی تحصیل در فنلاند تمام دوره های تحصیلی و نیز تحصیلات دانشگاهی در این کشور برای دانش آموزان بومی رایگان است. اما اگر به عنوان دانشجو قصد مهاجرت به این کشور را دارید باید بدانید که طبق قانون تصویب شده این کشور ، از اوایل سال 2017 دانشجویان خارجی که خارج از محدوده اتحادیه اروپا باشند باید برای تحصیلات خود شهریه ای را پرداخت کنند که مقدار آن بسته به نوع دانشگاه و شهر محل تحصیل متغیر میباشد.

 

افرادی که دارای فوق لیسانس هستند به دلیل اینکه مانند مقطع لیسانس مجبور به قبولی در کنکور برای پذیرش این دانشگاه ها ی فنلاند نیستند، با شرایط راحت تری میتوانند در مقطع بالاترکشور پذیرفته شوند. البته مشروط بر اینکه معدل بالای 13 داشته باشند . 

برای اخذ پذیرش در دوره ارشد همچنین داشتن نمره 6.5 آیلتس نیز ضروری ست .دانشجویان در این مقطع تحصیل در فنلاند مشمول دریافت بورسیه های تحصیلی فنلاند از دولت این کشور نمیشوند. اما برای کمک به پرداخت هزینه های دانشجویی خود اجازه کار به مدت 20 ساعت در هفته را دارند.

افراد متقاقضی تحصیل در دوره دکتری در کشور فنلاند به خاطر کار بر روی پروژه های تحقیقاتی حقوقی را دریافت میکنند که میتوانند مقدار این حقوق را با تدریس در برخی کلاس های مختص دوره های پایین تر ،افزایش دهند. البته در کنار این درامد میتوانند از بورسیه های تحصیلی که فقط مختص مقطع دکتری است هم استفاده کنند. مدت زمان مجاز کار دانشجویی در این دوره نهایتا 30 ساعت است. به علاوه به دلیل تدریس دروس به زبان انگلیسی در این مقطع فرد باید نمره 7 آیلتس را کسب کند. .شرط معدل ورود به این پایه ی تحصیلی نیز کسب نمره 15 میباشد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.