رفتن به مطلب

عامل های موفقیت برای داشتن یک سایت خوب!


کوکی

ارسال های توصیه شده

امروزه پایگاه های اینترنتی روز به روز در حال افزایش است. مهم است که با فناوری های جدید سایتی با ویژگی های مطلوب برای موتور های جستجو و کاربران ایجاد کرد.این ویژگی ها عبارت اند از:

 

 

1-   اولین چیزی که بایستی در طراحی سایت رعایت شود داشتن یک سری برگه هاست،‌ این برگه ها شما صفحه‌ي درباره ما، که شامل توضیحات کاملی از کسب و کار شما و مدیر سایت است که باعث آشنا شدن بازدیدکنندگان و جلب اعتماد آن ها به شما خواهد شد. در صفحه‌ی درباره ما به چند سوال کاربر پاسخگو باشید: اینکه شما که هستید؟ چه خدماتی ارائه میدهید؟ خدمات شما چه ویژگی هایی دارد؟ سابقه خود را بگویید؟ مشتریان شما چه کسانی بوده اند؟ وجه تمایز و نقطه قوت شما با سایر رقبا در چیست؟ این ها سوالاتی هستند که باید در صفحه درباره ما به آن ها پاسخ داده شود. صفحه ي دیگر صفحه تماس با ما است که در آن آدرس شما، شماره تماس، شماره پیامک، و ایمیل شما در آن قرارگرفته است. یک فرم تماس هم برای راحتی در امر تماس در آن تعبیه شده است. صفحه‌ی دیگر صفحه‌ی تبلیغات است و در سایت های لازم گنجانده میشود و در آن تعرفه تبلیغات در موقعیت های خاص سایت برای کاربران نوشته میشود.

 

2-   کاربری راحت و ساده: یکی از معیارهای تشخیص یک سایت خوب سادگی در استفاده از آن است. کاربر هدف ما باید بدون گیج شدن به هر قسمت از سایت دسترسی پیدا کند و در هر مرحله این امکان را داشته باشد به مرحله قبل بازگردد. شاید یکی از عوامل تاثیرگذار در سادگی استفاده از طرح های مینیمال است. طراحی مینیمال به طرح های خلوتی میگویند که میتوان چشم مخاطب را به هر کجای مورد نظر هدایت کرد.

 

3-   ۱۰- لطفا از ویژگی های زیر در طراحی وب سایت حرفه ای استفاده نکنید. – استفاده از موسیقی – استفاده از Flash – هر چیزی که به صورت خودکار شروع به پخش یا اجرا نماید. – اطلاعات اضافه نظیر نوشته، تصویر و فیلم – استفاده از اینها باعث کندی و زیاد شدن مدت زمان بارگذاری صفحه می شود. ۱۰ ویژگی وب سایت حرفه ای را با یکدیگر بررسی نمودیم. با سفارش طراحی سایت به ایران تبلیغ سایتی خوب با ویژگی های بالا داشته باشید

 

4-   برای وب سایت حرفه ای خوب یک میزبان حرفه ای پیدا کنید. حتما به دنبال یک سرویس دهنده میزبانی(هاستینگ) باکیفیت و حرفه ای باشید. در انتخاب چنین میزبانی به کیفیت سرویس دهی، مدت زمان پاسخگویی به مشکلات و در دسترس بودن توجه زیادی نمایید.

 

5-   در طرا حی سایت اطلاعات تماس با ما را در دسترس و جلوی چشم کاربر قرار دهید. هیج چیز بدتر از آن نیست که کاربر در وب سایت شما به دنبال اطلاعات تماس بگردد. در اطلاعات تماس راه های تماسی را در وب سایت قرار دهید که همیشه به آنها پاسخگو باشید. اگر تلفن خود را هرزگاهی از دسترس خارج می کنید بهتر است آن را در اطلاعات تماس وب سایت قرار ندهید و فقط از ایمیل استفاده نمایید. حتما از ایمیلی استفاده نمایید که برای آن دامنه می باشد و از ایمیل gmail یا سایر ایمیل های شخصی به هیچ وجه استفاده نکنید.

 

منبع: https://azarinweb.com

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...