رفتن به مطلب
×
×
  • اضافه کردن...

قیمت تابلو استیل


panel123

ارسال های توصیه شده

برای این که یک تابلوی تبلیغاتی زیبا و چشمگیر داشته باشید بی شک باید از یک شرکت معتبر ساخت تابلوهای استیل خریداری کنید که اگر هم قیمت تابلو استیل بالا بود خیالتان از بابت کیفیت محصول راحت است و بدون تردید تابلوی مورد نظر را خریداری می کنید. قیمت تابلو استیل به وسایل به کار رفته در ساخت برد و ظاهر آن بستگی دارد، این که شرکت تولیدکننده از محصولات بی کیفیت چینی یا از متریال (مواد سازنده) درجه یک استفاده کرده است.

 

به طور کلی حجیم کردن حروف، اعداد و قاب تابلو علاوه بر افزایش زیبایی موجب بالا رفتن قیمت تابلو استیل می شود. در واقع این حجیم سازی و بعد دادن به حروف تابلو استیل است که بیش از پیش در بین صاحبین مشاغلی که می خواهند محصولی را در در مدت زمان کوتاه ولی گسترده به مردم معرفی کنند طرفدار پیدا کرده است. قیمت تابلو استیل با توجه به تاثیر خوبی که در رونق کسب و کار هر فرد دارد بسیار مناسب است، به همین خاطر در مدت زمان کوتاهی در بین مردم شناخته و استفاده شد.

 

قیمت تابلو استیل به عوامل زیر بستگی دارد:

 

قطر حروف به کار رفته بر روی تابلو

 

نورپردازی داخل و خارج حروف و قاب تابلو

 

قاب تابلو استیل و جنس آن

 

اندازه و فونت حروف به کار رفته بر روی تابلو استیل

 

جنس وسایل و متریال سازنده ی تابلو استیل

 

تعداد رنگ به کار رفته در تابلو استیل

 

طول و عرض تابلو

 

اندازه قطر لبه ها

 

برای ساخت تابلوهای استیل از ورق های نقره ای و یا طلایی استفاده می شود که با توجه به اندازه ی مورد نظر در کارگاه ها با دستگاه های لیزری بزش داده می شوند و بخش عمده ی ساخت تابلو استیل توسط افراد مجرب و حرفه ای و بدون دستگاه می باشد از این رو قیمت تابلو استیل با توجه به زحمت زیاد در ساخت آن، میزان جلوه ی زیاد و شیک بودنش به نسبت دیگر تابلوهای تبلیغاتی کمی بیشتر است که البته به ظرافت و زیبایی که دارد می ارزد. پس اگر برای خرید تابلوهای تبلیغاتی فقط کیفیت بالای محصول مهم است با کمی هزینه ی بیشتر می توانید بهترین تابلو استیل را خریداری کنید.

 

منبع : گروه تولیدی ایمن نورتاب

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.