رفتن به مطلب
×
×
  • اضافه کردن...

مشخصات شیائومی می بند ۳


mr.mousa

ارسال های توصیه شده

در سال ۲۰۱۴، Xiaomi اولین دست بند سلامتی خود را رونمایی کرد. این دستبند توانایی ارائه برخی از ویژگی های معمولی از جمله گام شمار، زنگ هشدار، و غیره داشت. با قیمتی در حدود ۷۹ یوان  که قیمت گذاری نامناسب برای یک گجت پوشیدنی بود. در سال ۲۰۱۶، تولید کننده  از می بند ۲ رونمایی کرد که با صفحه نمایش ۰٫۴۲ اینچی ساخته شده بود و بسیاری از ویژگی های پیشرفته را دارا بود. این برای ۱۴۹ یوان فروخت. بنابراین، شیائومی که هر دو سال یکبار خط تلفن هوشمند خود را به روز می کند.رو نمایی از نسل سوم می بند ۳  ( Xiaomi Mi Band 3 ) در ۳۱ ماه مه کاملا مورد انتظار بود.

780x369https://barsel.ir/wp-content/uploads/2018/06/Xiaomi-Mi-Band-3-11-780x369.jpg[/img]

ظاهر شیائومی می بند ۳:

بدن اصلی شیائومی می بند ۳ بصورت صیقلی در آمده است ، و شبیه یک قطره آب  طراحی  شده است. نسبت به قبل  گردتر شده است و  به شکل بیضوی در آمده است . با توجه به این طراحی، ما احساس می کنیم که اطلاعات از طریق یک قطره آب نمایش داده می شود.

شیائومی می بند ۳ یک صفحه نمایش بزرگتر دارد که  ۰٫۷۸ اینچ میباشد  با رزولوشن ۱۲۸*۸۰ دارد. این صفحه نمایش لمسی خازنی است.  در وسط آن ،  یک دکمه لمسی است که با آن به منو های می بند دسترسی پیدا میکنیم .

وزن آن حدود ۸٫۵ گرم است. بنابراین” شما می توانید می بند ۳ را تمام روز در دست داشته باشید”.

اتصال شارژر مثل قبل در پایین قرار دارد و همچنین سنسور ضربان قلب به طور معمول بر روی پشت است.طراحی دست بند مشابه Xiaomi Mi Band 2 است. همچنین از موادی  مناسب با پوست  استفاده شده است، اما شکل سطح دکمه Snap کمی متفاوت و بزرگتر است .

دست بند شیائومی می بند ۳ از یک نوع  بافت دو تایی سنتتیک استفاده کرده است که پس از پوشیدن سفت در دست قرار میگیرد. علاوه بر این، گواهینامه زیست محیطی ISO-10993-5 / 10 و گواهینامه زیست محیطی اروپا CE را به تصویب رسانده است و احساس لمس راحتی را  برای شما به ارمغان می آورد. به منظور جلوگیری از افتادن بدن اصلی، پوشش داخلی داخلی مچ بند و حلقه بیرونی فن آوری دو لایه اکلوزالی را در بر می گیرند. دست بند دارای مجموع ۱۲ سوراخ تنظیم طول است که می تواند انواع مچ دست کاربران را پوشش دهد.

800x533https://barsel.ir/wp-content/uploads/2018/07/Xiaomi-Mi-Band-3-6.jpg[/img]

ویژگیهای شیائومی می بند ۳:

اولین ویژگی چشمگیر در مقایسه با مدل نسل دوم توانایی یافتن تلفن، قفل کردن صفحه نمایش ، تنظیم و نمایش آب و هوا و غیره است . یک ویژگی جدید دیگر یادآور خاطره است. هنگامی که شما  یادآوری را برای یک رویداد تنظیم می کنید، شیائومی می بند ۳ به شما در مورد آن حتی اگر تلفن شما دور از آن باشد، به شما یادآوری می کند.

البته این محصول قادر به نمایش کلیه اطلاعات مشترک مانند زمان، شمارش تعداد قدمها، مسافت طی شده، مصرف کالری و قدرت باقیمانده است. به این معنا، شما در مقایسه با مدل های قبلی هیچ تفاوتی نخواهید یافت.

یکی از مهمترین ارتقاء ها برای شیائومی می بند ۳ اضافه کردن عملکردهای بیشتر ورزشی است که امکان استفاده از  دستبند را برای انجام تمرینات به صورت مستقل فراهم می کند، که بسیار راحت است.

هنگامی که شیائومی می بند ۳ به گوشی متصل میشود ، حالت ورزشی روشن میشود . پس از آن به طور خودکار زمان و اطلاعات تلفن همراه را روی صفحه نمایش خود نشان می دهد . با فشار دادن دکمه برای مدت زمان طولانی، زمان ورزش را می توان غیر فعال کرد .

شیائومی می بند ۳ دارای شتاب سنج ۳ محوره است. و از Android 5.0 و iOS 9 و بالاتر پشتیبانی میکند.

اگر شما فکر می کنم صفحه نمایش برای مشاهده و راه اندازی بیش از حد کوچک است،  می توانید از نرم افزار مربوط به آن برای مشاهده اطلاعات بیشتر  روی گوشی استفاده کنید . شیائومی می بند ۳  از لحاظ نظارت بر ضربان قلب بهبود یافته است . در طول ورزش، اگر ضربان قلب بیش از حد سریع باشد و بیش از تعداد ضربان مشخص شده باشد ، دستبند برای اطلاع رسانی به کاربر ارتعاش می دهد.

ویژگی شگفت انگیز بعدی دستبد سلامتی جدید شیائومی می بند ۳  اضافه شدن صفحه  نمایش فوری است . شما می توانید نرم افزار Prompt را در APP مانند دریافت پیام های جدید تنظیم کنید و بر روی صفحه نمایش  محتوای آن  نمایش داده میشود.

شما  می توانید از این پس برای پیدا کردن گوشی خود از شیائومی می بند ۳ استفاده کنید .

800x533https://barsel.ir/wp-content/uploads/2018/07/Xiaomi-Mi-Band-3-14.jpg[/img]

باطری می بند ۳:

باتری شیائومی می بند ۳ ، ۱۱۰ میلی آمپری ساخته شده است که پیشرفت واقعی در مقایسه با باتری شیائومی می بند ۲ است که ظرفیتی معادل ۷۰ میلی آمپر داشت. بنابراین با وجود اینکه صفحه نمایش بزرگتر شده است،  ظرفیت باتری نیز بهبود یافته است بنابراین استقامت آن نیز تحت تاثیر قرار نمی گیرد.

وقتی ما شیائومی می بند ۳ را آزمایش کردیم، شارژ باقی مانده ۵۱٪ بود . پس از سه روز، به ۳۶٪ کاهش یافت. بنابراین مصرف روزانه آن ۵ درصد بود . به این معنا، اطلاعات رسمی که شارژ دهی آنرا ۲۰ روز اعلام کرده است واقعی میباشد .

ما همچنین روند شارژ را آزمایش کردیم . این دستبند در مدت ۱۲ دقیقه ۱۶٪ شارژ شد . بنابراین ، شیائومی می بند ۳(  Xiaomi Mi Band 3 ) می تواند به طور کامل در ۷۵ دقیقه شارژ شود.

800x533https://barsel.ir/wp-content/uploads/2018/07/Xiaomi-Mi-Band-3-12.jpg[/img]

شیائومی می بند ۳ ممکن است از تعریف اسم smartband خارج باشد، زیرا در تعریف سنتی یک دستبند هوشمند سلامتی مجهز به یک صفحه نمایش نیست، فقط ساعت های هوشمند برای نمایش محتوای پیامها به  صفحه نمایش مجهز هستند.و این یک روند برای ساخت دستگاه های پوشیدنی کاربر پسند تر است . بنابراین ما می توانیم بگوییم که صفحه نمایش یکی از مهمترین ارتقاء های شیائومی می بند ۳ است. به این معنی، صفحه بزرگتر عملکردهای بیشتری را فراهم می کند.

خوب، ما درباره تمام ویژگی های آن در بالا صحبت کرده ایم . بنابراین  می توان گفت در دو سال گذشته  سازنده توانسته است یک صفحه نمایش بزرگتر، صفحه نمایش ضد آب، عملکرد بیشتر، و  در نگاه دیگر ،  قیمت آنرا کاملا مقرون به صرفه نگه داشته است .

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.