رفتن به مطلب
×
×
  • اضافه کردن...

مشخصات شیائومی می مکس ۳


mr.mousa

ارسال های توصیه شده

این یک گوشی بزرگ است، این می مکس ۳ است – تلفنی با سخت افزار مناسب و معقول ، قیمت پایین و صفحه نمایشی با مشخصات حماسی است.

شیائومی Mi Max 3 یک گوشی هوشمند بزرگ است.  سری شیائومی مکس ها  با موفقیت در بازار تلفن های صفحه نمایش ۶٫۴۴ اینچی همراه بوده اند . با این حال، در حالی که صفحه نمایش بزرگ در حال محبوب شدن است ، دیگر مشکل برای قرار دادن صفحه نمایش ۶٫۴ اینچ بجای ۵٫۵ اینچ استاندارد نیست . بنابراین، بسیاری از مردم تعجب کرده اند که چگونه نسل بعدی سری ‘MI Max’ مفهوم ‘صفحه نمایش بزرگ’ را دوباره تعریف می کند. با رونمایی رسمی از شیائومی می مکس ۳ ، ما همه چیز لازم برای درک یک تلفن بزرگ و تمام صفحه را دریافت کردیم . بنابراین می مکس ۳ را نباید به عنوان  ارتقاء  یافته می مکس ۲ محصوب کرد  . تغییرات بیشتری از آنچه تصور می کنید وجود دارد .

طراحی شیائومی می مکس ۳ :

همانطور که برای پارامترهای نوشته شده بر روی کاغذ ، شیائومی Mi Max 3  دارای صفحه نمایش ۶٫۹ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس است با نسبت ابعاد ۱۸: ۹ و نسبت صفحه نمایش ۸۵٫۱۹ درصد . به طرز شگفتآوری ، هرچند اندازه صفحه نمایش بزرگتر شده است ، ابعاد تقریبا همانند  ۱۷٫۶٫۱۵x 87.4 x 7.99mm است . به عنوان یک یادآوری،شیائومی می مکس ۲ با ابعاد  ۱۷۴٫۱x 88.7 x 7.6 میلی متری عرضه شد.

کاربران مجبور نیستند درباره ارگونومی این گوشی نگران باشند . اگر چه شیائومی Mi Max 3 با یک صفحه نمایش بزرگ بسته بندی شده است ، در بیشتر موارد می توانید آن را با یک دست نگه دارید و تک دست بیشتر کارهای خود را انجام دهید . بنابراین نه تنها با یک دست گرفتن آن راخت است بلکه تجربه مشاهده بهتر را نیز فراهم می کند.

به جای  طراحی صفحه نمایش با شکاف بالا که بسیار محبوب شده است ، آن را با روش منظم تمام صفحه با حاشیه بالا و پایین طراحی کرده است . بنابراین، تمام سنسورها در قسمت بالا قرار می گیرند. دوربین جلو از ۵MP تا ۸MP ارتقا یافته است. این گوشی از یک دوربین AI یکپارچه و تشخیص چهره AI پشتیبانی می کند . دوربین همچنین دارای یک نور نرم  جداگانه است که می تواند برای افزایش سرعت در باز شدن قفل گوشی در یک محیط کاملا تاریک استفاده شود.

در پشت بدنه ، شیائومی می مکس ۳ دارای طراحی بدنه نازک مختص گوشی های Xiaomi است. با توجه به انحنای بدن، نگه داشتن آن آسان تر است. طراحی U-shaped آنتن کمربندی موجب جذابیت بیشتری برای گوشی می شود. دوربین اصلی همانند سایر محصولات شیائومی ، آرایش عمودی محبوب را تصویب می کند. در پشت گوشی نیز شما یک خواننده اثر انگشت را خواهید دید .

در پایین، شیائومی می مکس ۳  از رابط USB Type-C استفاده می کند . اما جک صوتی ۳٫۵ میلی متری را که همراه با سنسور مادون قرمز در بالا قرار داده شده است و حذف نشده است . به هر حال، عملکرد کنترل از راه دور مادون قرمز که در شیائومی Mi 8 ناپدید شد، بازگشته است.

834x388https://barsel.ir/wp-content/uploads/2018/08/Mi-Max-3.jpg[/img]

کارایی شیائومی می مکس ۳ :

شیائومی MI Max 3  مجهز به تراشه Snapdragon 636 است که به عنوان نسخه پایین تر از Snapdragon 660 شناخته شده است که در شیائومی رد می نوت ۵ ظاهر شد و عملکرد کاملا رضایت بخش را نشان داد. به طور عمده به دلیل استفاده از همین چیپست ، این گوشی می تواند یکی از فروش ترین گوشی های خط Redmi باشد.

همانطور که برای معیارها، Snapdragon 636 امتیاز ۱۱۸٫۸۹۷ امتیاز در AnTuTu بدست آورده است ، در حالی که در GeekBench، امتیاز آن به ترتیب ۱۳۱۹ و ۴۷۱۴ در آزمون تک هسته و چند هسته ای است.

اما صفحه نمایش بزرگ گوشی عمدتا برای بازی های  استفاده می شود. بنابراین بسیار جالب است بدانید که وسواس شیائومی در رابطه با دستگاه های بازی گرا این گوشی را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. شیائومی می مکس ۳  از جعبه ابزار بازی در سطح سیستم پشتیبانی می کند. پس از نصب بازی، می تواند بازی را برای بهبود عملکرد سخت افزاری تسریع کند.

 

 

دوربین شیائومی می مکس ۳ :

بسیاری فکر می کنند که شیائومی Mi Max 3 با سنسورهای دوربین رزولوشن بالا تولید نشده است ، اما می تواند یک تجربه تصویربرداری خوب را ارائه کند . اما حقیقت این است که شیائومی بارها ثابت کرده است  تمام موارد را  نه تنها  اندازه حسگر و رزولوشن ، بلکه همچنین  نرم افزار آنرا به طور کلی بهینه سازی کرده است . در پشت آن ۱۲MP + 5MP دوربین دوگانه وجود دارد . سنسور اصلی دوربین دارای یک پیکسل واحد ۱٫۴ میکرون، یک دیافراگم f / 1.9، و پشتیبانی از فوکوس با سرعت دو هسته ای ، تشخیص صحنه AI، تشخیص هوشمند و سایر عملکرد ها است. از طرفی لنزهای دوربین دوگانه می کس ۳ به طور عمودی در راستای یکدیگر قرار گرفته‌اند.

باید بگوییم که دوربین بکار فته در  Mi Max 3 از نظر وضوح دوربین‌های دوگانه، مشابه Redmi Note 5 AI Dual Camera است و استفاده از قابلیت های هوش مصنوعی در این گوشی حیرت انگیز، از جمله نقاط قوت دوربین‌‌های این گوشی محسوب می‌شود.

باید صادقانه بگوییم که در زیر پیکسل های بزرگ ۱٫۴ میکرون، روشنایی عکسها بسیار عالی است و تکثیر رنگ بسیار دقیق است. در حالت پرتره ، لایه های عکس مجزا هستند.

834x358https://barsel.ir/wp-content/uploads/2018/08/شیائومی-می-مکس3.jpg[/img]

باطری شیائومی می مکس ۳ :

ظرفیت باتری شیائومی می مکس ۳ از ۵۳۰۰mAh به ۵۵۰۰ مگاهرتز ارتقا یافته است. اما اندازه صفحه نمایش نیز بزرگ شده است. به همین دلیل است که ما در مورد استقامت آن چند نگرانی داشته ایم. با توجه به اطلاعات رسمی، زمان پخش فیلم به طور مداوم  ۱۷ ساعت است که کمی کمتر از ۱۸ ساعت از Mi Max 2 است. طبق آخرین بررسی ها می‌توان ۷۱ درصد از ظرفیت باتری این گوشی را در مدت زمان یک ساعت بخوبی شارژ نمود و این نیز نکته مثبت برای این تلفن همراه به شمار میرود.

در عین حال، شیائومی می مکس ۳ از تکنولوژی شارژ سریع سریع ۱۸W Quick Charge 3.0 پشتیبانی می کند. با توجه به آزمایش واقعی، برای شارژ کامل باتری، ۱۳۵ دقیقه طول می کشد. با توجه به اندازه باتری، این نتیجه کاملا رضایت بخش است.

هنگام آزمایش مصرف انرژی، ما متوجه شدیم که یک ساعت از پخش ویدئوی ویدئوی Full HD  هفت درصد مصرف می شود. بنابراین ما می توانیم اعلام کنیم که شیائومی Mi max 3 می تواند پخش تصویری پیوسته را برای بیش از ۱۴ ساعت ارائه دهد. این کوتاهتر از بیانیه رسمی است. اما کاملا قابل قبول است.

چیزی که ما بیشتر دوست داشتیم گزینه شارژ معکوس است. این قدرت ۵V1.2A را پشتیبانی می کند. بنابراین شما می توانید از آن به عنوان یک پاور بانک استفاده کنید و سایر دستگاه های OTG را شارژ کنید.

834x358https://barsel.ir/wp-content/uploads/2018/08/شیائومی-می-مکس-3-قیمت.jpg[/img]

 

 

به طور پیش‌فرض با اندروید ۸٫۱ اوریو و رابط کاربری اختصاصی شیائومی یعنی MIUI 9.5 عرضه می‌شود و با احتمال زیاد در آینده به‌روزرسانی MIUI 10 و حتی MIUI 11 را دریافت خواهد کرد.

نتیجه گیری :

هیچ کس نمی تواند صفحه نمایش بزرگ و گوشی های درای باتری های پر حجم را نادیده بگیرد . به همین دلیل است که سامسونگ تمامی ایده های نوآورانه را در سری Note خود قرار می دهد . شیائومی توجه زیادی به سری Mi Max نمی دهد، اما آنرا کاملا نادیده نمی گیرد. پس از محبوبیت گوشی های تمام صفحه، سازنده تصمیم گرفته است با حرکتی هوشمندانه  این تکنولوژی را به خانواده می مکس منتقل کند . به زودی ، به لطف طراحی تمام صفحه می مکس ۳

می تواند به عنوان یک تبلت کوچک در نظر گرفته شود.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.