رفتن به مطلب

پناهندگی در خاک کانادا ممکن یا غیر ممکن


poemses

ارسال های توصیه شده

#پناهندگی در خاک #کانادا ممکن یا غیر ممکن؟!

شاید در این روزها که درصد بالایی از افراد جامعه به دلایل متعدد بسیاری به فکر مهاجرت هستند شما هم به مهاجرت و زندگی در کشوری دیگر فکر کرده باشید! 
به جز روش های معرفی شده از طرف اداره مهاجرت کشورها ،مثل اسکیل ورکر یا نیروی متخصص،مهاجرت از طریق ویزای کاری یا مهاجرت تحصیلی و یا مهاجرت از طریق ازدواج و روش های مختلف سرمایه گذار ی و کارآفرینی ها، که روش های معمول و متداول مهاجرت به کشورهای مهاجر پذیر هستند.
می خواهیم ببینیم مهاجرت از طریق پناهندگی ممکن است یا غیر ممکن؟
آیا  کسب اقامت از این طریق ممکن است یا خیر؟
عده ای پناهندگی را روشی غیر ممکن دانسته و حتی برخی به تمسخر این
روش پرداخته اند! اما واقعیت مطلب چیز دیگر است. 
بهتر است براساس قوانین مهاجرتی موجود اظهار نظر نماییم نه
صرفا یک اظهار نظر شخصی بدون هرگونه  استدلال حقوقی، ممکن است روش پناهندگی از دید فردی نا مطلوب باشد اما این امر دلیل بر آن نیست که نظر فردی خود را به سایرین نسبت داده و بدون دانش و تجربه کافی یک روش مهاجرتی را نقض کنیم.
دوستانی که به هر دلیل به  طریق پناهندگی فکر میکنند و یا این روش را تنها روش ممکن برای مهاجرت با توجه به شرایط خطرناک خود می دانند بهتر است نگاهی به قوانین کانادا داشته باشند.
اگر پناهندگی در کانادا غیر ممکن
بود و یا طبق گفته غیرتخصصی برخی کانادا پناهنده نمی پذیرفت!!! مطئنا اداره مهاجرت کانادا در وبسایت رسمی خود در این خصوص مطلبی نمی نوشت و یا حتی در قوانین مهاجرتی کانادا قوانینی در این خصوص وضع نمیشد.
خلاصه مطلب اینکه کشور مهاجرپذیر کانادا مانند سایر کشورهای مهاجر پذیر از طریق پناهندگی به جذب مهاجر می پردازد.
بنابراین کسانی که این روش را تنها روش موجود برای حفظ زندگی و حیات ، با توجه به شرایط خود می دانند بهتر است بدون توجه به مطالب غیر علمی افراد غیر متخصص  قبل از اقدام از مشاوره با شخص آگاه به قوانین ایران و قوانین بین المللی استفاده نمایند تا با آگاهی کامل اقدام کنند.
مطمنا افرادی که هیچگونه تجربه کاری و یا دانشی در این زمینه ندارند به راحتی این روش را نقض میکنند و یا افرادی که تنها به دستیابی به سودهای کلان  از جیب مشتریان از طریق برنامه های مهاجرتی دیگر فکر میکنند این راه را کلا نفی میکنند!!!
چرا که از طریق موسسات آنها و یا با توجه به دانش و تجربه آنها در این زمینه هرگز کیس و یا مورد نداشته اند که از این طریق به نتیجه رسیده باشد بنابراین  این روش را سرابی بیش نمیدانند.
حال آنکه اینچنین نیست...
پناهندگی راهی نیست که هرکس به آسانی آن را انتخاب کند و در کانادا بسیار پیچیده و تخصصی و حقوقی است و بسیاری با داشتن دفاعیات ضعیف رد میشوند و آخرین راه حل برای نجات جان شخص است 
ولی به هر جهت یکی از راههای شناخته شده در قوانین کانادا میباشد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...