رفتن به مطلب

اخبار کوتاه


poemses

ارسال های توصیه شده

اخبار کوتاه مهاجرت این پست رو دنبال کنید

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

 

وزیر کار #آلمان: کمک مالی نقدی به پناهجویان باید افزایش یابد.

هوبرتوس هایل، وزیر کار آلمان با ارائه طرحی خواستار افزایش کمک‌های مالی نقدی به پناهجویان شده است. احزاب متحد مسیحی آلمان با این طرح مخالفت کرده‌اند. در صورت تصویب پارلمان آلمان این طرح از سال آینده به اجرا درمی‌آید.
هوبرتوس هایل، وزیر کار آلمان که عضو حزب سوسیال دموکرات این کشور است، با ارائه طرحی خواستار افزایش کمک‌های مالی به پناهجویان در این کشور شده است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

🔶 شماری از محافظه‌کاران آلمان خواستار کناره‌گیری مرکل شدند

🔺 محافظه‌کارترین جناح احزاب دموکرات و سوسیال مسیحی خواستار کناره‌گیری زودهنگام صدراعظم آلمان آنگلا مرکل شد. این گروه می‌گوید بهتر است مرکل پیش از پایان دوره صدراعظمی، جای خود را به رهبر جدید حزب بدهد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

🔴 افزایش بی‌سابقه پاسخ منفی به تقاضای پناهندگی ایرانی‌ها در آلمان

اداره فدرال امور مهاجرت و پناهجویی در آلمان (Bamf) آماری درباره میزان پذیرش تقاضای پناهندگی ایرانی‌ها در این کشور منتشر کرده است. آماری که آشکارا حکایت از کاهش شدید موارد موافقت با تقاضای پناهجویان ایرانی دارد.

خبرگزاری آلمان روز سه‌شنبه ۲۱ اسفند (۱۲ مارس) با انتشار گزارشی در این باره اعلام کرده است که در سال ۲۰۱۸ کمتر از یک چهارم ایرانی‌ها متقاضی پناهندگی موفق به دریافت پاسخ مثبت از سوی مسئولان رسیدگی به تقاضای پناهندگی در آلمان شده‌اند.

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

💢قوانین جدید برای ورود به خاک اتحادیه اروپا؛ مجوز «اتیاس» چیست؟

اتحادیه اروپا به تازگی سیستم جدیدی را با هدف افزایش امنیت در منطقۀ شنگن طراحی کرده است.

این سیستم اتباع کشورهایی را هدف قرار داده که برای ورود به خاک اتحادیه اروپا نیاز به دریافت ویزا ندارند و از معافیت‌هایی برخوردارند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

 سیستم جدید «سیستم اطلاعات مسافرتی و مجوز اروپایی» یا به اختصار «اتیاس» نام دارد (European Travel Information and Authorization System: ETIAS).

بر اساس این سیستم، خارجی‌های معاف از ویزا باید قبل از سفر به این اتحادیه، فرم درخواستی را بصورت آنلاین پر کنند و به طیف وسیعی از سوالات مرتبط با سفر و امنیت پاسخ دهند.

پر کردن این فرم آنلاین حدود ۱۰ دقیقه زمان می‌برد و به کمک آن اطلاعات مسافرات مطابق با داده‌های اروپایی و بین‌المللی ارزیابی می‌شود. به این ترتیب تعیین خواهد شد که آیا مسافر مربوطه بطور بالقوه یک تهدید امنیتی یا جنایی برای منطقۀ شنگن محسوب می‌شود یا خیر.

این فرم آنلاین بصورت الکترونیکی بررسی شده و پاسخ مقامات حدودا ۹۶ ساعت پس از پردازش آن با ایمیل برای متقاضی فرستاده می‌شود.

هزینۀ انجام این پروسه ۷ یورو است و مجوز سفری که به این ترتیب صادر می‌شود حداکثر سه سال اعتبار دارد. باید توجه داشت که اگرچه اعتبار چنین مجوزی تا سه سال است اما مقامات می‌توانند تحت شرایطی آن را زودتر از این زمان نیز لغو کنند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

🔶 دو هزار فقره جرم علیه پناهجویان در آلمان

در سالی که گذشت مقام‌های آلمانی حدود ۲هزار جرم علیه پناهجویان و اقامتگاههایشان ثبت کرده‌اند. این موضوع از پاسخی که وزارت کشور آلمان به پرسش حزب چپ این کشور در این مورد داده بر می‌آید که نسخه‌ای از آن نیز در اختیار خبرگزاری آلمان قرار گرفته است.

"سایت‌ آنلاین" با استناد به نسخه‌ در دست خبرگزاری آلمان می‌نویسد، بر اساس این پاسخ، این جرایم از توهین و صدمه به اموال تا ضرب و جرح شدید و قتل را شامل می‌شوند. اکثر حملات که شامل یک‌هزار و ۷۷۵ مورد می‌شود خارج از محل اقامت پناهجویان اتفاق افتاده است. ۱۷۳ فقره جرم نیز مربوط به حمله به اقامتگاه‌های آن‌ها می‌شود.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اولین دستگاه فروش خودکار ماریجونا در شهر تریر آلمان

💊 از ژانویه سال 2017 پارلمان آلمان مصرف گیاه کانابیس را به علت دارا بودن خواص درمانی و دارویی و صرفا برای مصارف این چنینی مجاز اعلام کرد و کشت آن در برخی نواحی نیز صورت میگیرد.

🌿 از ماه نوامبر 2018 نیز یک دستگاه فروش اتوماتیک برای محصولات شاهدانه به صورت قانونی در شهر #تریر نصب شده است

☕️ گل های خشک شده و عصاره این گیاه (کمتر از 0,2 درصد) برای دم کردن و پخت مناسب هستند و باید متذکر شد که محصولاتی مانند حشیش که جنبه مخدر دارند همچنان غیرقانونی است

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

جریمه سنگین برای رانندگانی که در باز کردن یک مسیر نجات (Rettungsgasse) برای ماشین های امدادی همکاری نمیکنند!
پس از حادثه روز پنجشنبه در نزدیکی #بروخسال و تاخیر در حضور پلیس و ماشین های امداد به محل حادثه به علت عدم همکاری برخی رانندگان؛ اکنون پلیس اعلام کرده که بیش از 100 راننده در مجموع ملزم به پرداخت جریمه 23 هزار یورویی خواهند بود!

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

عامل خرابکاری ریل‌های آلمان نقشه‌های بیشتری داشت
مقاماتی که پرونده عملیات تروریستی در راه آهن آلمان را بررسی می‌کنند، مظنون عراقی این پرونده را به طراحی چهار خرابکاری دیگر در خطوط قطار بایرن و برلین متهم کرده‌اند. 
سخنگوی پلیس جنایی ایالت بایرن در کنفرانسی مطبوعاتی با اعلام این خبر گفت: «پی برده‌ایم که قرار بوده چهار خرابکاری در فواصل زمانی متفاوت انجام گیرند. سه عملیات در بایرن و یک عملیات در برلین.»
در ماه‌های اکتبر و دسامبر، دستکاری ریل قطارهای سریع‌السیر نورنبرگ – مونیخ و برلین موجب تغییر مسیر آنها شد اما آسیبی را متوجه هیچ یک از مسافران نکرد. 
پلیس آلمان پیش‌تر گفته است که عامل خرابکاری در مسیر قطار نورنبرگ – برلین یک مفتول فولادی کلفت را به کمک چوب و فلز روی ریل کارگذاری کرده بود. 
اگر قطار با سرعت بالا از روی این مانع عبور می‌کرد، احتمال واژگونی و مرگ مسافران بسیار بالا بود. اما این خرابکاری به خاطر خطای محاسبه عامل حمله ناکام ماند.
کارشناسان فنی اداره جنایی آلمان در بررسی شیوه هر دو خرابکاری پی برده بودند که طراحی آنها را یک نفر انجام داده است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درآمد برای مشاغل 👇🏼👇🏼 (غریق نجات)

درآمد غریق نجات ها با توجه به كار فرد تعیین میگردد که سالیانه حدودا 70 - 80 هزار یورو (این میزان درآمد متغیر می‌باشد) خواهد بود ، بستگی دارد شما در استخر آموزش بدهید یا اینکه به سمت کار های صنعتی بروید و یا سایر موارد ،درآمد ماهیانه ی شما در حدود 6,000 £ خواهد بود.
اطلاعات در مورد مشاغل (غریق نجات) 
جدا از بحث درآمد ،مدرک غریق نجات که در ایران ارائه می شود در آلمان اعتبار چندانی ندارد و برای به دست آوردن شغل مناسب نیاز است که مدرک مورد نیاز خودتان را در آلمان تهیه کنید ( برای بدست آوردن اطلاعات در خصوص چگونگی گرفتن مدرک غریق نجاتی میتوانید به مجموعه های ورزشی مختلف در سطح شهر های آلمان مراجعه کنید تا اطلاعات کامل تری بدست آورید )

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

وزیر کشور #اتریش گفت ساعتی یک و نیم یورو برای پناهجویان کافیست!!!

تا کنون پناهجویان برای کار در شهرداری و خدماتی دیگر
مثل کار در آشپزخانه و تعمیر و نگهداری ساعتی 5 یورو دریافت میکردند.
اما هربرت کیکل وزیر کشور، مخالف این مقدار از حقوق میباشد.
و دلیل او این است که خدمتگزاران غیر نظامی یا نظامی مبلغ بسیار کمتری دریافت می کنند. 
این خدمتگزاران بایستی 225 ساعت کار میکنند و 339 یورو دریافت میکنند
و اما پناهجویان میتوانند در ماه فقط 110 یورو کار کنند
که اگر با ساعتی 5 یورو باشد فقط 22 ساعت کار میکنند
و با یک و نیم یورو بایستی ساعات بیشتری کار کنند. 
صدر اعظم اتریش سباستین کورتس از وزیر کشور آقای کیکل حمایت کرد و موافقت خود را با پرداخت مزد کمتر به پناهجویان اعلام کرد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 هفته بعد...

ايالت #نوردراين وستفالن #آلمان

قصد دارد با پروژه جديدي به پناهجويان جوان كمك كند تا وارد بازار كار و آوسبيلدونگ شوند .
دولت اين ايالت براي به راه انداختن اين پروژه پنجاه ميليون يورو در نظر رفته است .
اين بودجه براي كلاس هاي تقويتي و زبان است و شامل كساني مي شود كه دولدونگ دارند ويا هنوز جوابي دريافت نكرده اند و مخارج كلاس زبان از جاب سنتر را دريافت نمي كنند .
 اين پروزه از تابستان به راه مي افتد . به گفته دولت حدود سيزده هزار پناهنده می توانند از اين پروژه بهرمند شوند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...