رفتن به مطلب
×
×
  • اضافه کردن...

پیوست خانواده #سوئد


poemses

ارسال های توصیه شده

پیوست خانواده #سوئد

اگر شما دارای اقامت دائم و یا پناهنده هستید(قبولی) میتوانید تقاضای پیوست خانواده را ارائه کنید. اگروضعیت پناهندگی شما حفاظت فرعی باشد امکان الحاق خانواده  بسیار ناچیز است.
زمانی میتوانید برای الحاق اقدام کنید که:
✅اجاره اقامت دائم دریافت کرده اید
✅وضعیت حمایتی بعنوان پناهنده دریافت کرده اید
✅وضعیت حمایتی بعنوان نیازمند حمایت فرعی دریافت کرده و تقاضای پناهندگی خود را قبل از ۲۴ نوامبر ۲۰۱۵ تسلیم کرده اید.
اگر وضعیت حمایتی شما بعنوان نیازمند حمایت فرعی تعیین شده است و تقاضای پناهندگی خود را پس از تاریخ ۲۴ نوامبر ۲۰۱۵ تسلیم کرده اید تنها در موارد استثنائی حق پیوست خانواده را دارید.
منظور از خانواده زن، شوهر، شریک زندگی و فرزندان زیر ۱۸ سال شما هستند.اگر زیر ۱۸ سال هستید والدینتان خانواده نزدیک محسوب می شوند.
 اگر  اقامت موقت دریافت کرده اید می بایست شما و شریک زندگیتان حدقل ۲۱ ساله باشید تا وی بتواند اجازه اقامت دریافت کند. 
همچنین قبل از نقل مکان شما به سوئد می بایست با همدیگر زندگی کرده باشید. استثناء در موردشرط سنی در صورتیکه دارای فرزند مشترک باشید می تواند اعمال شود.
شما باید بتوانید مخارج زندگی خود و خانواده تان را تامین کنید. همچنین باید دارای مسکن با اندازه و استاندارد مناسب باشید که بتوانید پس از نقل مکان خانواده خود به سوئد با هم در آن زندگی کنید.
شما باید نشان دهید که درآمدی دارید که از کار کردن حاصل می شود و می توانید با آن مخارج خودتان و اعضای خانواده تان که تقاضای اقامت می کنند را پرداخت کنید. درآمدهای زیر برای مثال درآمد حاصل از کار تلقی می شوند:
حقوق از کار،حقوق بیکاری،حقوق بیماری وبازنشستگی
شما  در صورتی که دارای ثروت کافی باشید هم میتوانید برای الحاق اقدام کنید.
درآمد شما بستگی به تعداد اعضای خانواده و اندازه مسکنتان دارد. شما باید دارای درآمدی باشید که پس از کسر مخارج مسکن معادل آنچه که اصطلاحا مبلغ معمول نامیده می شود باشد. به این معنی که هر ماه پس از آنکه مخارج مسکنتان پرداخت شد مبلغی باقی بماند که کفاف مخارجی از قبیل غذا، لباس، بهداشت، تلفن، برق خانه، بیمه و دیگر مخارج کوچکتر و موقتی را بدهد.
مبلغ معمول برای سال 2019:
4923 کرون برای یک بزرگسال مجرد
8133 کرون برای همسر و یا شریک زندگی
2612 کرون برای کودکان تا ۶ سال
3007 کرون برای کودکان ۷ ساله یا بزرگتر
شما می بایست دارای مسکنی با اندازه و استاندارد مناسب برای خود و خانواده تان باشید. برای دو فردبزرگسال بدون کودک دارای آشپزخانه  و حداقل یک اتاق  باشد. اگر قرار است کودک در مسکن زندگی کند باید اتاق های بیشتری وجود داشته باشد. دو کودک می توانند اتاق مشترک داشته باشند.
شما باید بتوانید از روزی که اعضای خانواده تان به سوئد می آیند به مسکن دارای شرایط دسترسی داشته باشید.
اگرکودک زیر ۱۸ سال هستیدویاپناهنده  نیازمند حمایتهای جانبی بوده و اعضای خانواده ای دارید که در مدت سه ماه پس از آنکه شما اجازه اقامت دریافت کرده اید تقاضای اجازه اقامت تسلیم می کنند نیازمند شرط تامین معاش نیستید. این تنها در صورتی است که اعضای خانواده شما زن، شوهر، یا شریک زندگی ثبت شده یا کودک زیر ۱۸ سال بوده، و این امکان را که در کشوری خارج از اتحادیه اروپا به یکدیگر بپیوندید را نداشته باشید.
پیوست خانواده  زمانی معنا میدهد که کیس و دفاعیات پناهندگی شخص قبول شده باشد.بسیاری از افراد به اشتباه تصور میکنند به محض ورود و فارغ از قبولی و یا ردی میتوانند برای الحاق اقدام کنند.
پس اولین قدم، تلاش برای قبولی در مصاحبه است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.