رفتن به مطلب

در سال ۲۰۱۸ فقط شش پناهجو از #آلمان به #یونان پس فرستاده شده اند


poemses

ارسال های توصیه شده

🔴در سال ۲۰۱۸ فقط شش پناهجو از #آلمان به #یونان پس فرستاده شده اند
یونان در سال گذشته تقریباً همه درخواست آلمان مبنی بر بازگرداندن پناهجویان بر اساس پیمان دوبلین را رد کرده است. از جمع هفت هزار مورد، تنها شش تن آنان به این کشور فرستاده شده اند.
✅وزارت امور داخله فدرال آلمان در پاسخ به درخواست حزب چپ‌های این کشور نوشته است که در سال ۲۰۱۸، یونان تنها شش پناهجوی بازگشت داده شده را بر اساس پیمان دوبلین پذیرفته است. آلمان در بررسی پرونده ۷ هزارو ۷۹ پناهجو، یونان را در این سال مسئول دانسته بود. آتن از مجموع این افراد به پذیرش ۱۸۳ تن آنان توافق کرده که در سال گذشته تنها شش تن آنان به یونان فرستاده شده اند.

✅وزارت داخله فدرال همچنان اذعان کرده است که یونان "در میان دلایل عدم پذیرش از کمبود امکانات مسکن، نبود مدارکی که سفر این پناهجویان را با ویزای یونان به این کشور ثابت کند" و موارد دیگری را پیش کشیده است.

✅در بخشی ازاطلاعات وزارت داخله فدرال آمده است: «دلایلی عملی نشدن روند اخراج پناهجویان به یونان مختلف بوده است.» بسیاری از پناهجویانی در برابر این امر در آلمان، شکایت کرده اند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...