رفتن به مطلب

مدارک مهم برای ویزای یونان


poemses

ارسال های توصیه شده

مدارک مهم برای ویزای یونان

1. تمکن مالی:

تمکن مالی ویزای یونان، برای هر نفر مبلغی حدودا بین 70 تا 100 میلیون تومان می‌باشد. در صورتی که مبلغ تمکن مالی شما کمتر از این حد باشد، شانس کمتری برای اخذ ویزای یونان دارید.

2. گردش حساب 3 ماهه اخیر متقاضی:

منظور از گردش حساب در ویزا، مبالغ ورودی و خروجی به حساب نیست بلکه، تعداد تراکنشات در طول 3 ماه اخیر می‌باشد. هرچه تعداد تراکنشات 3 ماهه آخر حساب متقاضی بالا باشد، شانس بیشتری برای اخذ ویزای یونان خواهد داشت.

3. تاریخچه سفری:

تعداد ویزاها و مهر‌های ورود و خروج پاسپورت هر متقاضی هر چه بیشتر باشد، شانس بالاتری برای اخذ ویزای شینگن یونان خواهد داشت. ویزای کشور‌های شینگن، کشور انگلیس و کشور‌های آسیایی در بالا بردن شانس متقاضی ویزای یونان تاثیر گذار هستند.


4. رزرو بلیط هواپیما و واچر قطعی هتل:

با توجه به تجربیات مشاوران گروه مسافرتی ویزالند، در صورتی که در مدارک ویزای یونان خود رزرو قطعی بلیط هواپیما و واچر هتل ارائه کنید، شانس بیشتری برای اخذ ویزای یونان خواهید داشت.

5. ارائه دعوت‌نامه معتبر:

لزومی به ارائه دعوت نامه برای ویزای یونان نیست اما اگر دعوتنامه داشته باشید، شانس بیشتری برای اخذ ویزای این کشور خواهید داشت. دعوت نامه ویزای یونان می‌تواند از سوی اعضای خانواده، یک دوست و یا یک آشنا برای شما ارسال شود.


مدارک ویزای یونان
مدارک ویزای یونان، باید توسط دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی ترجمه شود. مدارک مورد نیاز ویزای یونان حتما باید توسط دادگستری و وزارت امور خارجه به تائیدیه برسد. چک لیست مدارک ویزای یونان به شرح زیر می‌باشد:


⭕فرم درخواست ویزای یونان

⭕ گذرنامه فعلی متقاضی به همراه کلیه گذرنامه های قبلی

⭕ رسید پرداخت هزینه درخواست ویزا (که بر اساس نوع ویزای انتخابی شما متفاوت است)

⭕ رزرو قطعی بلیط هواپیما و واچر هتل

⭕ ارائه دعوت نامه (در صورت وجود)

⭕ اصل و ترجمه شناسنامه و کارت ملی متقاضی

⭕ اصل و ترجمه گواهی اشتغال به کار

⭕ اصل و ترجمه سند ازدواج (حتی در صورتی که همسرتان شما را در این سفر همراهی نکند)

⭕ اصل و ترجمه کلیه اسناد ملکی

⭕ گردش حساب 3 ماهه آخر به همراه تمکن مالی

⚠️وقت سفارت یونان
تعیین وقت سفارت یونان در ایران، به عهده شرکت VFSGlobal می‌باشد. وقت سفارت یونان مصاحبه ندارد و شما فقط برای تحویل مدارک و انگشت نگاری به دفتر این کارگزاری مراجعه می‌کنید. پس از ارسال درخواست وقت سفارت یونان، برای 2 هفته کاری بعد زمان مراجعه شما تعیین می‌شود


رفع ریجکت ویزای یونان
رفع ریجکتی برای ویزای یونان وجود ندارد و شما باید پس از 9 ماه، با رفع کردن نواقص پرونده‌تان، درخواست خود را دوباره ارسال کنید. برای اعتراض به ریجکت ویزای یونان می‌توانید نامه ای به زبان انگلیسی بنویسید و با ارائه دلایل افسران ویزای این کشور را متقاعد کنید که در تصمیم گیری ویزای شما اشتباه کرده اند و این نامه را حضوری به سفارت یونان تحویل دهید.


⚠️مدت زمان جواب دهی ویزای یونان
21 روز کاری بعد از حضور در کارگزاری ویزای یونان و تحویل مدارک و انگشت نگاری جواب ویزا برای شما صادر می‌شود که باید با کارت شناسایی و رسید درخواست ویزا حضورا به این دفتر مراجعه کنید.


سفارت یونان در ایران
سفارت یونان در ایران در آدرس تهران، خیابان آفریقا، بلوار اسفندیار، پلاک 43 واقع شده است. اما شما باید برای تحویل مدارک و انگشت نگاری به دفتر وی اف اس گلوبال به آدرس تهران، میدان هروی، خیابان شهید موسوی، مجتمع تجاری هروی، طبقه چهارم مراجعه کنید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...