رفتن به مطلب
×
×
  • اضافه کردن...

آسان سازی پروسه طراحی سایت وردپرس


sitecode

ارسال های توصیه شده

آسان سازی پروسه طراحی سایت وردپرس

 

 

آسان سازی پروسه طراحی سایت وردپرس 

طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران آیا شما نیز جزء افرادی هستید که ساخت طراحی سایت به نظرتان کار سختی بوده است باید بگوییم که این فکر تنها فقط برای شما کافی نیست بلکه اکثر افراد همین فکر را می کنند اما با ورد پرس و طراحی سایت سازهایی که وجود دارند که ساختن یک طراحی سایت ساده شده است .شما نیاز به کد نویسی نخواهید داشت و تنها با داشتن یک دانش پایه از کامپیوتر شما نیز می توانید به راحتی یک طراحی سایت بسازید در ابتدا برای ساختن یک طراحی سایت باید پلتفرم مورد نظر خود را انتخاب کنید

که ما به شما ورد پرس را پیشنهاد می کنیم چون هم رایگان است وهم نیازی به هزینه ندارد ثانیا به دلیل اینکه نمایندگی طراحی سایت ورد پرس درایران وجود دارد، برای ایرانیان بهترین گزینه است .البته کار با آن آسان است وبا کمترین میزان دانش از کامپیوتر شما می توانید به وسیله آن طراحی سایت انجام دهید که دارای سیستم مدیریت محتوا نیز شده است در نتیجه بهترین گزینه برای تازه کاران در طراحی سایت است وحتی برای بزرگترین طراحی سایت مورد استفاده قرار می گیرد.

 

ریسپانسیو بودن وردپرس در طراحی سایت

از دیگر فواید وردپرس ریسپانسیو بودن آن است که باعث می شود در موبایل وتبلت وهر سیستم عامل با هر اندازه قابل تطبیق باشد. در مرحله بعد باید به دنبال خرید دامنه و هاست برای طراحی سایت تان باشید منظور از دامنه آدرس طراحی سایت شما در صفحات وب است که برای انتخاب نام آن می توانید از نام شرکت یا از نام خدمات ارائه دهنده تان استفاده کنید که باید بگویم دومین انتخاب است زیرا سئوطراحی سایت شما و رتبه طراحی سایت شما رادر گوگل بالا خواهد برد. اهمیت هارد برای ذخیره اطلاعات است و سبب می شود اطلاعات محلی برای ذخیره در صفحات وب را داشته باشد در این قسمت ممکن است متحمل هزینه کمی شوید برای خرید هاست ودامنه در طراحی سایت به سایت های معتبر مراجعه کنید و ازهر جایی هاست و دامنه تهیه نکنید .

انتخاب قالب طراحی سایت در ورد پرس

بعد از نصب ورد پرس حالا نوبت انتخاب قالب برای طراحی سایت است انتخاب قالب برای طراحی سایت به این صورت است که به داشبورد طراحی سایت ورد پرس وارد شده و در سمت راست بروی نمایش پوسته ها کلیک کنید وقالب را نیز بروی ورد پرس نصب کنید اما در صورتی که در بین پوسته های ورد پرس در طراحی سایت هیچ کدام نظرتان را جلب نکرد فایل زیپی دیگر بروی ورد پرس آپلود کنید. سفارشی سازی ابزارهای طراحی سایت را نیز مطالعه نمایید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.