رفتن به مطلب
×
×
  • اضافه کردن...

طراحی سایت و نقش رتبه ی الکسا


sitecode

ارسال های توصیه شده

طراحی سایت و نقش رتبه ی الکسا

 

 

طراحی سایت و نقش رتبه ی الکسا 

یکی از اصلی ترین مسائل پس از طراحی سایت، بررسی عملکرد و رتبه ی ان است الکسا سایتی ست که به گرداوری اطلاعات ترافیکی طراحی سایت می پردازد و آنها را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد به وسیله ی همین الکسا می توان تعداد بازدید های یک سایت را بررسی کرد در شرایطی که کاربران از طریق الکسا وارد طراحی سایت شده باشند می توان تعداد انها در مدت 6 ماه اخیر محاسبه کرد الکسا همچنین به خاطر نرم افزار های رایگانی که ارایه می کند نقش بهینه سازی نیز دارد زیرا این نرم افزار ها باعث می شود رتبه ی طراحی سایت وطراحی اپلیکیشن بهبود یابد.

 

تاریخچه الکسا در طراحی سایت

همانطور که می دانید الکسا طراحی سایت ست که اطلاعات مفیدی را در اختیار کاربران قرار می هد انتخاب نام الکسا از روی کتابخانه ای در کشور مصر است که کتاب های معتبر جهانی در ان نگه داری می شود الکسا با تول بار نصب شده بر روی مرور گرها میزان ورودی طراحی سایت های مختلف را بررسی می کند در حقیقت این تول بار اطلاعات بازدید از هر طراحی سایت را به سرور مرکزی منتقل می کند و در نهایت رتبه ی سایت اعلام می شود الکسا در بهینه سازی سایت ها تاثیر دارد ولی نمی تواند براورد های خود را بر نتیجه نهایی رتبه بندی گوگل اعمال کند تنها با ثبت نام در الکسا وبا کسب مجوز های لازم می توان اطلاعات مربوط به بهینه سازی سایت را مشاهده کرد.

برخی از این اطلاعات به شرح زیر است :

        رتبه ی الکسای طراحی سایت در بین بقیه سایت های موجود

        رتبه ی طراحی سایت در کشوری که بیشترین بازدید کننده در انجا بوده است

        میانگین زمان حضور هر کاربر

        موقعیت مکانی بازدید کنندگان

        تعداد صفحات بازدید شده

        لیست پنج سایتی که به شما لینک زده اند

طراحی سایت و بررسی رنکیگ در الکسا

بررسی رنکینگ طراحی سایت در گوگل یکی از بهتررین راه ها برای بررسی وضعیت سایت محسوب می شود رتبه بندی در گوگل از عدد یک آغاز می شود و تا 100 و بالاتر هم ادامه می یابد و هرچه این عدد به یک نزدیک تر باشد رتبه ی طراحی وب سایت بهتر است برای مثال سایتی که رتبه 9 دارد از سایتی که رتبه 80 را دارد، وضعیت بهتری دارد. کدام زبان برنامه نویسی برای طراحی سایت مناسب است از جمله کاربردی ترین مقالات وب سایت سایت کد می باشد که مطالعه آن را به کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم.

چگونه پس از طراحی سایت رتبه ی خود را در الکسا افزایش دهیم

        مطالب جدیدی بنویسید که به درد اکثر کاربران اینترنتی می خورد

        الکسا تول بار را روی مرورگر خود نصب کنید تا باعث بهبود رتبه ی خود شوید

        اسکریپ ویجت را بر روی طراحی سایت تهران خود نصب کنید برای این منظور باید کدی را از سایت الکسا دریافت کنید و بر روی س طراحی سایت خود قرار دهید تا الکسا میزان پیشرفت سایت شما را مورد ارزیابی قرار دهد.

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.