رفتن به مطلب

ویزای بلغارستان


poemses

ارسال های توصیه شده

❇️ویزای بلغارستان
ویزای کشور بلغارستان فقط در قالب تورهای گروهی صادر می‌شود و شما به صورت انفرادی موفق به اخذ ویزا نخواهید شد. 
منظور از اقدام به صورت گروهی، ارائه درخواست به همراه اعضای خانواده و دوستان نمی‌باشد. منظور از اقدام به صورت گروهی این است که شما تور گروهی بلغارستان را خریداری کنید تا موفق به اخذ ویزای این کشور شوید! در تورهای گروهی بلغارستان ویزا به صورت گروهی و توسط آژانس و یا کارگزار برگزار کننده تور اقدام می‌شود.

شرایط و کلیه اطلاعات مربوط به ویزای بلغارستان دقیقا همانند ویزای کشورهای شینگن می‌باشد. هزینه درخواست ویزای بلغارستان ۶۰ یورو می‌باشد که این هزینه را باید در سفارت‌خانه این کشور پرداخت کنید. ویزای بلغارستان مصاحبه ندارد و شما فقط برای عکس برداری، انگشت نگاری و تحویل مدارک باید به سفارت بلغارستان مراجعه کنید.
وقت سفارت بلغارستان
❇️وقت سفارت بلغارستان توسط سایت سفارت این کشور تعیین می‌شود. شما باید در سایت سفارت بلغارستان یک اکانت ایجاد و فرم درخواست ویزای این کشور را به صورت آنلاین تکمیل کنید. حدودا ۷ روز کاری بعد از ارائه درخواست وقت سفارت، می‌توانید در سفارت بلغارستان حضور داشته باشید. توجه داشته باشید که علاوه بر تعیین وقت سفارت اینترنتی می‌توانید به صورت تلفنی نیز وقت سفارت خود را تعیین کنید.
 تمکن مالی:

❇️تمکن مالی مورد نیاز ویزای بلغارستان باید به یورو صادر شود. ایده آل ترین تمکن مالی ویزای بلغارستان برای هر نفر، ۱۰۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان می‌باشد. توجه داشته باشید که برگه تمکن مالی باید توسط مدیر شعبه صادر کننده به مهر و امضاء برسد.

❇️مدت زمان جوابدهی به درخواست ویزای بلغارستان
حدودا بین ۱۴ تا ۲۱ روز کاری پس از تحویل مدارک و انگشت نگاری، جواب ویزای بلغارستان برای شما صادر می‌شود. توجه داشته باشید که برای دریافت جواب ویزای بلغارستان خود شخص متقاضی باید به همراه رسید دریافتی و کارت شناسنایی معتبر به سفارت بلغارستان در تهران مراجعه کند.
❇️رفع ریجکت ویزای بلغارستان و نحوه اعتراض به ریجکت ویزای بلغارستان
حقیقت این است که ویزای بلغارستان شما ریجکت نمی‌شود و شما فقط رفیوز می‌شوید. در رفیوزی داستان کمی متفاوت می‌شود. در صورتی که درخواست ویزای شما رفیوز شود، در هر زمانی که نواقص پرونده شما تکمیل شود، می‌توانید درخواست خود را مجددا ارائه کنید. برای اعتراض به ریجکت ویزای بلغارستان بهتر است که به یک وکیل مهاجرت بلغارستان مراجعه کنید.
❇️آدرس و تلفن سفارت بلغارستان
برای مراجعه به سفارت بلغارستان باید به آدرس تهران، خیابان ولی‌عصر، توانیر، خیابان ناظمی گنجوی، پلاک ۴۰ مراجعه کنید. توجه داشته باشید برای حضور در سفارت بلغارستان باید در روزهای یکشنبه تا جمعه از ساعات ۹ تا ۱۲:۳۰ به این سفارت مراجعه کنید. جهت مکالمه تلفنی نیز با شماره ۰۲۱۸۸۷۷۵۶۶۲ تماس بگیرید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 3 هفته بعد...

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...