رفتن به مطلب
×
×
  • اضافه کردن...

marjan1990

ارسال های توصیه شده

یکی از مزیت‌های مهمی که در مورد تحصیل در چین وجود دارد این است که هزینه‌های  دانشجویان نسبتاً کم است. به این معنی که شما آموزش با کیفیت را با قیمت مناسب دریافت خواهید کرد. این بسیار مهم است و  یکی از مواردی است که باعث می شود چین یک فرصت جذاب برای دانشجویان باشد.

با آموزش عالی با کیفیت بالا و هزینه‌های تحصیلی پایین، روشن است که چرا بسیاری از مردم تصمیم به تحصیل در چین می‌گیرند. هزینه‌های تحصیلی بسته به نوع دانشگاه، موضوع تحصیل و سطح تحصیل، متفاوت است.

به طور کلی، دانشجویان بین‌المللی می‌توانند انتظار داشته باشند که بین ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ دلار در سال برای هزینه‌های تحصیل پرداخت کنند؛ که به طور قابل توجهی پایین‌تر از هزینه‌های تحصیل در دانشگاه‌های اروپایی و آمریکای شمالی است.

study_china03_min.jpg

برای اطلاعات بیشتر به این مقاله مراجعه کنید.

هزینه های ورود به چین:

برخی از هزینه‌های جزئی شما باید در هنگام ورود انجام شود؛این موارد شامل بیمه (حدود ۱۰۰ دلار) و هزینه معاینه پزشکی (اگر در کشور اصلی گرفته نشود) است. این موارد می‌تواند بسته به موقعیت مکانی متفاوت باشد.

مثلا برای پکن حدود ۱۰۰ دلار است. رشد اقتصادی و سایر عوامل به این معنی است که قیمت‌ها در چین در حال افزایش است. با این حال، هنوز هزینه‌های نسبتا پایین در زندگی وجود دارد.

شما نیاز به هزینه ۳،۰۰۰ دلار برای محل اقامت و ۲،۰۰۰ دلار برای سایر هزینه‌های زندگی (مانند غذا، حمل و نقل و غیره) خواهید داشت. این هزینه‌های زندگی در مقایسه با بسیاری از کشورهای دیگر، نسبتا پایین است.

با توجه به رشد اقتصادی و سایر عوامل، قیمت‌ها در چین افزایش خواهد یافت. با این حال، هزینه زندگی هنوز بسیار پایین تر از چندین کشور صنعتی جهان است.

دانش آموزان و دانش جویان بخوانند:

دانش‌آموزان بین‌المللی که مایل به تحصیل در چین هستند، می‌توانند بسیار راحت و حتی بدون داشتن پول زیاد در این کشور بزرگ زندگی کنند. در حقیقت، در هنگام تحصیل در خارج از چین، یک شیوه زندگی بهتر وجود دارد. شما قادر خواهید بود که چیزهای زیادی را که نمی‌توانید در خانه خود داشته باشید تجربه کنید؛ مانند لباس‌های سفارشی، یک خدمتکار، تعداد زیادی سفر، غذاهای رستوران، ماساژ و …
بورس تحصیلیِ متعددی برای دانشجویان بین‌المللی وجود دارد. وزارت آموزش و پرورش چین در سال تحصیلی ۲۰۱۲-۲۰۱۳ تنها ۲۳۸ میلیون دلار برای برنامه‌ی بورس تحصیلی دولت چین متعهد شد. این برنامه به منظور ارائه بورس تحصیلی کامل و جزئی برای دانش‌آموزان بین‌المللی طراحی شده است.

study_china02.jpg

برای عکس های بیشتر کلیک کنید.

بیش از ۲۵،۰۰۰ دانش‌آموز از این طرح در سال ۲۰۱۱ بهره‌مند شدند و دولت چین در حال افزایش تعداد این افراد است. یکی از ویژگی‌های هیجان‌انگیز در مورد برنامه‌ی بورس تحصیلی، ارزش نسبتا بالا بورس تحصیلی است که در حال حاضر حدود ۹،۴۰۰ دلار است.

این خبر خوبی برای دانش‌آموزان علاقمند است و زندگی و تحصیل در چین را بسیار شیرین‌تر می‌کند. چین به عنوان یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها در بورس تحصیلیِ بین‌المللی است. یکی دیگر از کارهایی که می‌توانید انجام دهید این است که بخواهید کار نیمه‌وقت داشته باشید؛ یعنی در صورتی که بودجه شما کم است، می‌توانید با شغل‌های نیمه‌وقت مثل تدریس، هزینه‌های زندگی‌تان را تامین نمائید.

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 5 ماه بعد...

برای خدمات گمرکی و ترخیص کالا از گمرک هم پیشنهاد من شرکت بارون امپرور جنرال تریدینگ هست.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.