رفتن به مطلب
×
×
  • اضافه کردن...

فروش بلبرینگ رولبرینگ و یاتاقان


alomak1297854

ارسال های توصیه شده

فروش بلبرینگ رولبرینگ و یاتاقان یکی از مشاغل پر رونق در سراسر جهان می باشد چون کاربرد انواع بلبرینگ ها ، رولبرینگ ها و یاتاقان ها  گسترده است.

از کاربردهای اساسی بلرینگ رولبرینگ و یاتاقان ها  می توان از موارد زیر نام برد

1.      ساخت دستگاه ها

2.      ماشین آلات

3.      احداث صنایع

با استفاده از بلبرینگ ها می توان انواع دستگاه و ماشین آلات صنعتی تولید نمود که قابلیت و توانایی دستگاه ها را ارتقاء ببخشد. برای اطلاع از قیمت خرید و فروش بلبرینگ به سایت مراجعه کنید.

همچنین از دیگر قطعات پر مصرف در صنایع مختلف می توان از موارد زیر نام برد

1.      نوار نقاله یا تسمه نقاله : هر زمان که نیاز به انتقال اجسام از مکانی به  مکان دیگر داشته باشیم ، نوار نقاله ها به کمک انسان می ایند ، با توجه به شرایط انتقال و مواد ، تسمه نقاله ها در کاربرد های متفاوتی طراحی می گردد جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه نمایید.

2.      زنجیر صنعتی : زنجیر صنعتی در استاندارد ها و ابعاد متفاوتی وجود دارد از جمله زنجیر صنعتی تک ردیفه ، زنجیر صنعتی دو ردیفه و ... جهت مشاهده کاتالوگ زنجیر صنعتی و اشنایی با انواع زنجیر صنعتی به سایت مراجعه نمایید. 

3.      کاسه نمد : کاسه نمد ها قطعاتی هستن که مانع از نشت در قطعات مختلف می گردد و کاربرد های متفاوتی در صنعیع مختلف دارد.

4.      تسمه پروانه : تسمه پروانه یکی از قدیمی ترین و در عین حال یکی از کاربردی ترین شیوه ها بـرای انتقال نیــرو / انرژی بین اجــزا مختــلف می باشد.

جهت استعلام قیمت و خرید وفروش انواع قطعات صنعتی ، بلبرینگ ، رولبرینگ ، یاتاقان ، نوار نقاله ، تسمه نقاله ، زنجیر صنعتی ، کاسه نمد ، تسمه پروانه به سایت ما سر بزنید و یا تماس بگیرید.

بلبرینگ, نوار نقاله , زنجیر صنعتی

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.