رفتن به مطلب

آیا سم جدیدی برای از بین بردن پسیل پسته وجود دارد؟


mahsa-nita

ارسال های توصیه شده

مدیریت گوگرد معدنی زرکوه پس از جستجو، پیگیری و بررسی های لازم و مستمر از مصرف کنندگان گوگرد طلائی و سوپر طلائی معدن زرکوه به منظور دفع آفت خانمان برانداز و مبارزه با پسیل پسته به این نتیجه رسیده است که:

باغدارانی که قصد تر فروشی (تازه فروشی) پسته خود را به بازار فروش دارند به منظور شفاف ماندن و بازار پسند بودن پسته تازه خود از اول فروردین ماه، غیر از زمان گل و شکوفه تا پایان خرداد ماه درختان پسته باغ خود را با گوگرد طلائی و سوپر طلائی معدن زرکوه به روش محلول پاشی، آفت زدائی و قارچ زدائی نمایند و سپس از اول تیر ماه لغایت پایان مهر ماه به روش گرده پاشی برای دفع پسیل پسته و دیگر آفات و قارچ‌ها اقدام نمایند.

به خاطر جلوگیری از افزایش بیماری سرطان که سر منشا و عامل اصلی آن مصارف سموم شیمیائی سرطانزای خطرناک و کشنده میباشد و همچنین مصرف انواع کودهای شیمیائی بر هم زننده ارگانیسم خاک و درخت و گیاه، یک مرحله به روش محلول پاشی و افزودن به خاک، گوگرد طلائی معدن زرکوه قارچ و انگل کش ارگانیک را بیازمایید. حتی میتوانید برای پوساندن کود حیوانی از گوگرد زرکوه استفاده کنید.
آیا تا به حال از خود پرسیده اید که چرا اروپاییان، آمریکاییان، اکثر آسیائیان و … چرا میوه و محصولات باغی، زراعی و کشاورزی که سمپاشی شده و آلوده به سم گردیده اند را به هیچ وجه مصرف نمیکنند؟ و از آفت کش ارگانیک استفاده می‌کنند؟
با خرید گوگرد معدنی سوپر طلایی زرکوه به عنوان قارچ کش و انگل کش ارگانیک و طبیعی، محصولاتی با کیفیت و سالم و به دور از هرگونه سم و کود شیمیایی داشته باشید، گوگرد معدن زرکوه با کیفیت ترین آفت کش طبیعی است که هیچ گونه ضرری ندارد و تمام آفات، قارچ ها، انگل ها و … را از محصولات و درختان شما دور میکند.
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...