رفتن به مطلب

بررسی بازی سایبرپانک ۲۰۷۷؛ تریلر، داستان و معرفی شخصیت ها


emilyfarahi

ارسال های توصیه شده

استودیو سی دی پراجکت رد سال‌هاست توسعه بازی Cyberpunk 2077 را آغاز کرده و بزودی باید شاهد انتشار آن روی پلتفرم‌های مقصد باشیم.

دانلود بازی سایبرپانک 2077

بازی Cyberpunk 2077 یکی از موردانتظارترین عناوین این نسل بوده که قرار است قبل از عرضه کنسول‌های نسل جدید، منتشر شود. این بازی یک دنیای علمی تخیلی دیستوپیایی را نشان می‌دهد که تکنولوژی انسان‌ها را تحت تاثیر شدید قرار داده است. بازی Cyberpunk 2077 برای PS4 و Xbox One در کنار گوگل استیدیا و PC عرضه خواهد شد. علاوه بر این، نسخه نسل بعدی آن نیز به صورت رایگان در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

معرفی و داستان بازی Cyberpunk 2077

بازی Cyberpunk 2077 یک عنوان علمی تخیلی اکشن نقش‌آفرینی است که در سال 2012 برای اولین بار معرفی شد. این اولین بازی AAA کمپانی سی‌دی پراجکت رد بعد از عرضه موفق The Witcher 3 در سال 2015 است. برای ساخت این بازی که دنیای کاملا متفاوتی نسبت به بازی‌های ویچر دارد، سی‌دی پراجکت از بازی رومیزی Cyberpunk که توسط مایک پانداسمیت (Mike Pondsmith) ساخته شده، الهام گرفته است. داستان سایبرپانک اصلی در آینده‌ای نزدیک در کالیفرنیای شمالی رخ می‌دهد که کمپانی‌ها، کاپیتالیسم و تکنولوژی به تمام جوانب زندگی مردم نفوذ کرده‌اند. با اینکه بازی Cyberpunk 2077 قرار نیست یک اقتباس مستقیم باشد، ولی بسیاری از مفاهیم، الگوهای اصلی و داستان‌های آن در بازی استفاده شده است.

بررسی بازی cyberpunk 2077

داستان بازی Cyberpunk 2077 درباره زندگی روزانه در شهر بزرگ و فاسد نایت سیتی (Night City) در ایالت آزاد کالیفرنیا است. با گذشت زمان، شخصیت شما که «وی» (V) نام دارد، می‌تواند کارهای مختلف و ماموریت‌های بزرگی انجام دهد تا اعتبار و پول به دست آورده و سلاح‌ها و ارتقاهای سایرنتیک جدیدی کسب کند. این ارتقاها به شخصیت شما دسترسی به قابلیت‌های جدیدی مانند شمشیرهایی که از بازوی‌تان خارج می‌شوند، می‌دهد. رفته رفته که V حضورش را در شهر با انجام این ماموریت‌ها نشان می‌دهد، توجه افراد دیگری که می‌خواهند از توانایی‌ها شما برای اهداف خود استفاده کنند را جلب می‌کند.

تاریخ انتشار سایبرپانک ۲۰۷۷

استودیو لهستانی سی‌دی پراجکت رد باز هم در زمان عرضه عنوان مورد انتظار خود تجدید نظر کرد. در ابتدا قرار بود بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ شازندهم آگوست عرضه شود و تاریخ دوم انتشار بازی هفدهم سپتامبر بود. علت این تاخیر جدید”پولیش بیشتر و رفع باگ‌های بازی” بیان شد. این موضوع را رئیس استودیو آقای آدام بادوفسکی در صفحه توئیتر شخصی خود اعلام کرد. متن این اعلامیه در مورد بازی Cyberpunk 2077 به این شرح است:

نقل قول

    آن دسته از مخاطبان که با راه و روش توسعه بازی در استودیو ما آشنا هستند، می‌دانند که عنوانی که تکمیل نشده باشد را عرضه نخواهیم کرد. بازی زمانی آماده عرضه است که تکمیل شده باشد. ما کاملا به این موضوع معتقدیم و صرفا آن را برای جلب توجه نمی‌گوییم. حتی اگر به خاطر این  تصمیم با عواقب مواجه شویم. می‌دانیم تصمیم به تاخیر مجدد می‌تواند به قیمت اعتماد به ما و فروش بازی تمام شود. اتخاذ این تصمیم واقعا برای ما دشوار بود.

    با تمام این احوال اما، احساس می‌کنیم این تصمیم درستی بود. بار دیگر بابت طولانی کردن انتظار شما، پوزش می‌طلبیم. ما می‌خواهیم بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ تبدیل به عنوانی شود که تا سالیان در خاطر شما باقی بماند. در پایان امیدواریم علت این تصمیم را درک کنید.

گیم پلی بازی سایبرپانک 2077

    تمام محتوا و گیم‌پلی بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ آماده است. تمام ماموریت‌ها، کات‌‌سین‌های سینمایی، آیتم‌ها، هر آن چیزی که Night City درون خود جای داده تماما در دسترس است اما، با وجود این همه محتوا و سیستم پیچیده که تک تک المان‌های آن با هم هم‌پوشانی دارد. ما باید بار دیگر تمام موارد را بررسی کنیم و باگ‌های آن را رفع کنیم. یک جهان بزرگ به معنای المان‌های فراوانی است که باید اصلاح شود.

بدین ترتیب بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ روز پنج‌شنبه ۲۹ آبان (۱۹ نوامبر) روانه بازار خواهد شد.

طبق آخرین اخبار بازی، بازی Cyberpunk 2077 قصد دارد که محتوای کامل و البته مسئله‌داری نسبت به ژانری که پایه و اساس بازی از آن آفریده شده است، ارائه دهد. درحالی که این بازی برخلاف سایر بازی‌های جهان باز، ارتباط کمتری با خشونت و تخریب‌های مربوط با آن خواهد داشت، اما هنوز هم صحنه‌های خون آلود زیادی خواهد داشت. حتی طی همین هفته هم اعلام شد که اگر بازیکنان مایل باشند، می‌توانند خشونت و افسارگسختگی آثاری همچون GTA V را در بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ نیز داشته باشند.

مطابق یک گزارش مطبوعاتی که در مورد نسخه‌ی استرالیایی بازی و اذعان به اینکه بازی بدون تغییر در این کشور عرضه خواهد شد، خبر می‌رسد که اما نسخه‌ی ژاپنی جدیدترین ساخته استودیوی سی دی پراجکت رد (CD Projekt RED) همراه با تغییرات گسترده خواهد بود. مواردی صحنه‌های خشونت آمیز و خون آلود و مواردی از این دست، در لیست موارد تغییر این نسخه قرار دارد.

اگر با کشور ژاپن آشنا هستید، احتمالا از چنین امری تعجب نخواهید کرد. این کشور تمایل زیادی به اعمال دستورالعمل‌های سخت‌گیرانه در قبال محتوای خشونت آمیز بازی‌ها دارد و به‌نظر می‌رسد که چنین موردی، بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ را تحت فشار خواهد گذاشت. اگر سابقه‌ی سکونت در این کشور را داشته‌اید، یا یکی از بستگان‌تان در این کشور حضور دارد، احتمالا چنین حقیقی برای‌تان تاکنون آشکار شده است. با این حال روش‌هایی برای دور زدن این سانسور مخصوصا برای دارندگان رایانه‌های شخصی وجود دارد. بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ در تاریخ ۲۹ آبان (۱۹ نوامبر) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس باکس وان و PC عرضه خواهد شد.

 

منبع: https://www.dbazi.com

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 3 هفته بعد...

مطلبتون عالی بود . ممنون از شما. سایت پلازا هم مثل دی بازی خیلی خوبه

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مطلبتون عالی بود . ممنون از شما. سایت پلازا هم مثل دی بازی خیلی خوبه

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...