رفتن به مطلب

نارضایتی روز افزون جامعه #آلمان به بالا بودن حقوق و مزایای مهاجران و پناهندگان نسبت به شهروندان در این کشور


poemses

ارسال های توصیه شده

نارضایتی روز افزون جامعه #آلمان به بالا بودن حقوق و مزایای مهاجران و پناهندگان نسبت به شهروندان در این کشور

کلاوس بوییون وزیر امور داخلی ایالت زارلاند آلمان در مصاحبه با Die Welt گفت عموم مردم آلمان ناراحتی روز افزون خود را از این که آلمانی ها که در کل زندگی خود کار می کنند اما نسبت به مهاجران و پناهندگان این کشور از حقوق و مزایای کمتری برخوردار هستند، ابراز می کنند.
بوییون گفت نارضایتی زیادی در بین جامعه وجود دارد زیرا هرکسی که بلافاصله به آلمان می آید از کسی که حتی در تمام زندگی خود در اینجا کار کرده است حق و حقوق بیشتری در کنار مزایا و تسهیلات پزشکی دارد.
بوییون در رابطه با پذیرش پناهندگان و مهاجران بیشتر ، معتقد است که آلمانی ها تحمل کمتر و کمتری را برای ورودی های جدید دارند.
آلمان در سال 2019 رکورددار تعداد خارجی ها بوده است و برخی از پارلمان های ایالتی آلمان به نشانه افزایش نارضایتی عمومی نسبت به تغییرات گسترده جمعیتی که در این کشور رخ می دهد رای داده اند که مانع پذیرش مهاجران بیشتر شوند.
بوییون تصریح کرد مزایای اساسی مهاجران و پناهندگان توسط قانون تعیین می شود. حتی اگر شخصی گذرنامه خود را دور بیندازد و با مقامات همکاری نکند، مزایای آنها را می توان تنها کمی کاهش داد.
به نظر می رسد که نظرسنجی نیز از دیدگاه بوییون پشتیبانی می کند. به عنوان مثال ، سال گذشته ، نظرسنجی در 27 کشور عضو اتحادیه اروپا از جمله در آلمان نشان داد 48 درصد آلمانی ها اظهار داشتند که مخالف سیاست این کشور برای جذب تعداد بیشتری از مهاجران غیر اتحادیه اروپا هستند، در حالی که 44 درصد از این نوع مهاجرت حمایت می کنند.
وزیر داخلی ایالتی آلمان گفت ما پناهجویانی داریم که بعد از اخراج به کشور های اتحادیه اروپا،جایی که آنها برای اولین بار ثبت شده اند (قانون دوبلین)، چهار، پنج یا شش بار به این کشور بازگشتند.شما به سادگی می توانید با FlixBus (شرکت بین المللی اتوبوسرانی در اروپا) از بلژیک به آلمان برگردید.سپس کل فرآیند اخذ پناهندگی دوباره شروع می شود. دست کم 100,000 نفر در آلمان سرانجام رد می شوند، اما ما به راحتی نمی توانیم آنها را به کشورهای خود برگردانیم.
بوییون معتقد است که در قانون پناهندگی می توان به سرعت برخی از نقاط ضعف آن را رفع کرد.در حال حاضر ، اعضای خانواده پناهجویان می توانند پس از رد شدن ، یکی پس از دیگری درخواست پناهندگی دهند. به عنوان مثال ، یک مادر می تواند ابتدا درخواست پناهندگی کند و در صورت عدم پذیرش ، پدر می تواند بعد از آن درخواست کند و بعد فرزند و غیره. تحت این روند ، پرونده هر یک از اعضای خانواده می تواند ماه ها طول بکشد تا پرونده بعدی دوباره آغاز شود.
با این شیوه تمام اعضای خانواده پناهجو می توانند در آلمان بمانند.وزیر ایالتی آلمان معتقد است که باید یکباره درخواستی برای کل خانواده ارائه شود تا روند کار را تسریع کند.
وی می گوید بسیاری از سیاستمداران برجسته‌ حزب سبز از آلمان حمایت کرده اند تا مهاجران و پناهجویان بیشتری را بپذیرند از جمله در طول بحران مهاجرت اخیر در سال جاری، زمانی که ترکیه مرز خود را به اروپا باز کرد، که منجر به هجوم هزاران مهاجر به مرز ترکیه برای ورود به یونان

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...