رفتن به مطلب
×
×
  • اضافه کردن...

آموزش سرویس و نگهداری عمومی اجاق گاز لوفرا


emilyfarahi

ارسال های توصیه شده

اجاق گاز وسیله ای پر کاربرد و پر استفاده است که امروزه استفاده از نوع رومیزی آن نیز بسیار متداول شده و حتی به علت هایی مثل کم بودن فضا در آشپزخانه ها و راحتی استفاده از آنها، از نوع معمولی آن پر کاربردتر می باشد. اجاق گازهای رومیزی در بحث نصب، عیب یابی و تعمیرات تفاوتهایی را با اجاق گازهای معمولی دارند و در صورت بروز مشکل در هر نوع اجاق گاز باید از کارشناسانی که تجربه و تخصص کافی در خصوص همان محصول را دارند کمک گرفت.

https://www.uplooder.net/img/image/93/a10239167c9ad010dbe795e86154b95e/Professional-Oven-Repair-Service-min2.jpg

اجاق گاز مورد استفاده شما ممکن است فلزی، استیل و یا شیشه ای باشد که هر یک از آنها مراقبت های خاص خود را می طلبد. به طور مثال در اجاق گازهای شیشه ای برای جلوگیری از شکستن شیشه گاز برای مراقبت هایی انجام داد، مثلا: استفاده از ظرف های خیلی بزرگ روی شعله می تواند احتمال شکستن آن را بالا ببرد در این حالت بهتر است به کمک وسیله ای فاصله ظرف را تا شعله بیشتر کنیم تا این اتفاق نیفتد.

سرویس و نگهداری اجاق گاز

    اجاق گاز را در محیطی باز که امکان ورود و خروج جریان های هوا در آن وجود دارد نصب کنید تا گازهایی که در هنگام استفاده از این وسیله بوجود می آیند امکان خارج شدن از محیط را داشته باشند. به این نکته دقت کنید که وزش باد به صورت مستقیم نباید در این محیط وجود داشته باشد.
    استفاده از بست مناسب در دو سر شیلنگ گاز ضروری است، و حداکثر طول شیلنگ باید ۱٫۵ متر باشد. بعد از نصب حتما شیلنگ را از لحاظ نشتی گاز با استفاده از کف صابون چک نمایید.
    سرویس های دوره ای اجاق گاز شامل بررسی ترموستات، عملکرد صحیح فندک، تنظیمات ساعت یا تایمر و … را توسط یک سرویسکار متخصص و مجرب انجام دهید. قبل از اینکه برای سرویس یا تعمیر اجاق گاز اقدام کنید، حتما نسبت به تمیز کردن آن اقدام نمایید چرا که کثیف بودن و وجود گرد و غبار می تواند دلیل بروز برخی از مشکلات و نارسایی ها در اجاق گاز باشد.

تعمیر اجاق گاز لوفرا

برند اجاق گاز لوفرا Lofra شرکتی پیشتاز در صنعت لوازم خانگی ایتالیایی است که در سال 1956 توسط برادران لوزانو تاسیس شد. براداران لوزانو در سال 1956 با استفاده از آهن آلات باقی مانده از جنگ جهانی، برای اولین بار اجاق گاز تولید کردند. این شرکت انواع محصولات و لوازم خانگی مانند اجاق گاز صفحه‌ای، اجاق گاز فردار، هود و ماکروفر را از سال  1980 تا به امروز، مطابق با استاندارد جهانی تولید می کند و همچنان در این صنعت ایده های بدیع ارائه می دهد.

سرویس اجاق گاز لوفرا

سرویس اجاق گاز از جمله مواردی است که همواره باید مورد توجه قرار گیرد. جهت بهبود عملکرد اجاق گاز و طولانی شدن عمر آن لازم است حداقل سالی یک بار اجاق گاز شما توسط افراد متخصص سرویس شود. در صورتی که برای سرویس اجاق گاز لوفرا و یا تعمیر اجاق گاز لوفرا خود به دنبال فردی متخصص بودید پیشنهاد ما کارشناسان مجرب ابرکاوان است.

اجاق گاز نیز مانند سایر لوازم خانه با گذشت زمان نیازمند تعمیر و سرویس می باشد، اگر اجاق گاز شما دچار مشکل شده است  برای تعمیر اجاق گاز لوفرا با مرکز تعمیر اجاق گاز ابرکاوان یکی از بهترین مراکز تعمیر اجاق گاز لوفرا در شهر تهران می باشند شما عزیزان می توانید از طریق شماره تلفن های زیر تماس بگیرید تا ابرکاوان تکنسین های خود را به محل شما اعزام کند تا  اجاق گاز لوفرا شما را عیب یابی کرده و آن را تعمیر کنند.

تماس با شماره 4 رقمی 1743

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.