رفتن به مطلب
×
×
  • اضافه کردن...

امکانات مختلف موتور جستجوی ایرانی که می توان از آن بهره برد


mose

ارسال های توصیه شده

 

خرید و فروش
سایت موتورسرچ علاوه بر موتور جستجو بودن، قابلیت خرید و فروش کالا و خدمات را نیز دارد. البته این امکان برای کالا و خدماتی فعال می گردد که توسط مدیر سایت تعیین می گردد. جهت فروش کالا و خدمات خود در سایت لطفا بر روی لینک پشتیبانی پایین صفحه کلیک نمایید و درخواست خود را مطرح نمایید.
 
قابلیت پرداخت آنلاین برای کالا و خدماتی که در سایت برای فروش قرار داده شده اند فعال می گردد و کاربران سایت می توانند کالا و یا خدمت را خریداری نمایند. مبلغ پرداخت شده توسط خریدار از طریق پرداخت آنلاین به حساب بانکی سایت واریز می گردد و پس از تایید دریافت خدمات و یا کالا توسط خریدار و همچنین رسید ارائه خدمات و کالا توسط فروشنده به حساب فروشنده منظور می گردد.
 
نکته 1: خریدار تا یک هفته فرصت دارد تا تایید نماید کالا و یا خدمات را به صورت صحیح دریافت نموده است و یا مشکلی وجود داشته است. در صورت عدم تایید دریافت کالا و خدمات با صورت صحیح توسط خریدار وجه به صورت اتوماتیک با حساب فروشنده منظور می گردد.
 
نکته 2: در صورت اعلام عدم دریافت و یا مشکل در صحت کالا و خدمت توسط خریدار سفارش لغو شده و وجهی به حساب فروشنده منظور نمی گردد.
 
نکته 3: حتما لازم است فروشنده رسید ارائه کالا و خدمات را از خریدار دریافت نماید و در سایت بارگذاری نماید.

 

مزایده در motorsearch.ir
امکان برگزاری مزایده در این وب سایت وجود دارد. کافی است گزینه های مربوط به مزایده در فرم ثبت اطلاعات سایت تکمیل گردد.

 

جستجوی پیشرفته
این سایت قابلیت جستجو و فیلتر مطالب را به صورت پیشرفته دارد. قابلیت فیلتر مطالب بر اساس مکان تا سطح محله، قابلیت فیلتر مطالب بر اساس فیلدهای خاص هر دسته بندی از قابلیت های ویژه این وب سایت می باشد.

 

شبکه اجتماعی
در این وب سایت کاربران پس از ورود به حساب کاربری خود می توانند سایر کاربران را به لیست علاقه مندی های خود اضافه نمایند. در بخش جستجو امکانی جهت فیلتر کردن مطالب بر اساس علاقه مندی ها وجود دارد که کاربر می تواند با انتخاب این گزینه صرفا مطالب مربوط به کاربرانی را مشاهده نماید که قبلا به لیست علاقه مندی های خود اضافه نموده است.
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.