رفتن به مطلب

5 مدل از بهترین ماشین لباسشویی ایرانی و خارجی 2020


alika

ارسال های توصیه شده

ماشین لباسشویی این روزها به یکی از لوزام ضروری و پرکاربرد خانه ها تبدیل شده است. پیشرفت تکنولوژی باعث شده ماشین های لباسشویی نیز این روزها آپشن های متعددی را در اختیار ما قرار دهند. کاهش مصرف انرژی، تبدیل موتورهای تسمه ای به بدون تسمه و درنتیجه کارکرد بدون صدای آن، خشک کن 100 درصد، شستشوی بدون چروک و… تنها گوشه ای از این تغییرات است. معمولا عمر مفید ماشین های لباسشویی 10 سال است و البته اغلب برندهای این کالا از قیمت بالایی نیز برخوردارند به همین دلیل بهتر است، ماشین لباسشویی منزل خود را از برندهایی انتخاب کنید که، در مدت زمان کمتر از متوسط عمر مفید آن مجبور به تعویض آن نباشید. ما در این مقاله قصد داریم بهترین ماشین های لباسشویی 2020 را به شما معرفی کنیم.

 

معرفی بهترین ماشین های لباسشویی 2020

ماشین لباسشویی ال جی مدل LG TWINWash 2020

 

  • ظرفیت دیگ: 10.5 کیلوگرم
  • رتبه مصرف انرژی:A+++
  • سرعت چرخش موتور: 1400 دور در دقیقه

یک ویژگی جذاب ماشین لباسشویی الجی مدل  LG TWINWash  این است که این محصول، دارای دو محفظه برای شستشوی لباس هاست. از این رو شما می توانید همزمان با شستن لباس های معمولی خود، لباس های ظریف خود را تا ظرفیت 2.5 کیلوگرم در محفظه Mini Wash آن شستشو و آبکشی کنید. از این طریق دو سری لباس را در مدت زمان حدود 30 دقیقه بشویید.

طراحی این ماشین لباسشویی به شکلی است برای قرار دادن و یا خارج کردن لباس به داخل دیگ نیاز به خم شدن زیادی نیست. همچنین وجود قابلیت  ™TrueSteam  باعث کاهش %99.9 درصدی مواد آلرژی ‌زا نیز خواهد شد. باخرید ماشین لباسشویی ™LG TWINWash خواهد توانست کیفیت زندگی خود را با حفظ یک محیط سالم و بدون مواد آلرژی‌زا بهبود بخشید.

با انتخاب یک برنامه شستشو، تکنولوژی شستشوی 6 حرکته لباس‌های شما را در چندین جهت حرکت داده و علاوه بر شستشوی بسیار تمیز لباس ‌ها از الیاف پارچه و لباس به خوبی مراقبت می‌کند.

دو موتور اینورتر دایرکت درایو باعث افزایش عملکرد شستشو می‌شود. اینورتر دایرکت درایو از قطعات محرک کمتر استفاده می‌کند که این امر سبب لرزش و صدای کمتر و دوام بیشتر دستگاه می‌شود. علاوه بر این، این موتورها انرژی کمتری مصرف کرده که باعث کاهش هزینه‌های برق مصرفی می‌شود.

در صورت فراموش کردن شستن یک لباس می‌توانید همچنان آن را پس از شروع چرخه شستشو در داخل ماشین لباسشویی قرار دهید.  به طوری که ™LG TWINWash مجهز به دکمه «افزودن لباس» است که به شما اجازه می‌دهد درب را در طول مدت شستشو باز کرده و لباس مورد نظر را داخل دستگاه اضافه نمایید.

همچنین فناوری ™SmartThinQ به شما اجازه می‌دهد تا در هر زمان و مکانی بتوانید شستشوی لباس را انجام داده و کنترل کنید. شما می‌توانید میزان مصرف برق را چک کرده و یا با دانلود کردن سیکل های شستشوی کاملاً جدید در طول عمر ماشین لباسشویی استفاده کنید.

ماشین لباسشویی ال جی مدل F4V5

 

  • ظرفیت دیگ: 9 کیلوگرم
  • رتبه مصرف انرژی:A+++
  • سرعت چرخش موتور: 1400 دور در دقیقه

یکی دیگر از بهترین ماشین های لباسشویی 2020، ال جی مدل F4V5 این مدل جدید از ماشین های لباسشویی های الجی مجهز به موتور Direct Drive است و از فناوری هوش مصنوعی و اضافه کردن لباس حین شستشو نیز بهره می برد.

طراحی کرومی لبه درب و شیشه های حرارت دیده و تیره در ال جی مدل F4V5 2020 ترکیب بسیار جذابی را ایجاد کرده است. جهت استفاده از فناوری اضافه کردن لباس ها حین شستشو، تنها کافی است دکمه مربوط به این ویژگی یعنی “Add Item”  را که بر روی نمایشگر ماشین لباسشویی قرار دارد لمس نموده تا تنها ظرف 3 ثانیه، موتور ماشین لباسشویی، شستن لباس ها را متوقف کند و شما لباس های فراموش شده را به آن اضافه کنید.  در هر یک از حالت‌های کتان، ترکیبی، شستشوی آسان، Speed14 که انتخاب نمایید درب لباسشویی را می‌توانید هنگام فرآیند شستشو سریعاً در کمتر از ۳ ثانیه باز کرد.

استفاده از فناوری هوش مصنوعی و پردازش داده های بر حسب نرمی و زمختی پارچه لباس و وزن آن ها، جنس لباس ها را تشخیص داد و به طور اتوماتیک مناسب ترین حرکت برای گردش لباس ها در حین شستشو برای کمترین آسیب به الیاف را تنظیم می نماید.

یکی دیگر از ویژگی های ماشین لباسشویی ال جی مدل F4V5 2020 وجود یک سیستم عیب یابی در آن است که در صورت هرگونه نقص در عملکرد، به طورت اتوماتیک آن را عیب یابی کرده و به روی صفحه نمایشگر ارور مربوطه را نشان خواهد داد.

مجهز بودن به سیستم صوتی الکسا و Google Assistant برای اجرای فرامین صوتی شما، یکی دیگر از ابتکاران الجی در سال 2020 برای ماشین لباسشویی مدل F4V5 است. همچنین الجی با توجه به اطمینان از کیفیت محصولات خود، ماشین لباسشویی ال جی مدل F4V5 2020، را با ضمانت 10 ساله عرضه خواهد کرد.

 

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل J1477

 

  • ظرفیت دیگ: 7 کیلوگرم
  • رتبه مصرف انرژی:A+++
  • سرعت چرخش موتور: 1400 دور در دقیقه

یکی دیگر از بهترین لباسشویی‌های 2020، که می‌توانید خریداری کنید، ماشین لباسشویی سامسونگ مدل J1477 است. این محصول یکی از دستگاه‌های زیبا و کارآمد این برند در سال 2020 به ‌شمار می‌رود.

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل، با ظرفیت ۷ کیلوگرم و رتبه‌ی مصرف انرژی پایین، یکی از دستگاه‌های پرطرفدار در میان مشتریان است. یکی از گزینه‌های خوب این محصول قابلیت اد واش است. به کمک این ویژگی می‌توانید حین شستشوی لباس‌ها، باز هم به ماشین لباس اضافه کنید. حتی قفل بودن درب اصلی دستگاه مانعی برای شما نخواهد بود و می‌توانید لباس را از درب کوچک آن اضافه کنید.

با خرید ماشین لباسشویی سامسونگ مدل J1477 به عنوان یکی از بهترین ماشین های لباسشویی 2020، با کمترین میزان مصرف انرژی نیز لباس ها شسته خواهند شد. این محصول دارای رتبه‌ی مصرف انرژی A+++ است و با خرید آن دیگر نیازی نیست نگران مصرف بالای انرژی برق باشید. یکی از دلایا آن نیز طراحی موتور پیشرفته در در این محصول است. موتور دیجیتال اینورتر لباسشویی سامسونگ مدل J1477 2020، باعث شده که مصرف انرژی در این دستگاه بشدت پایین باشد.

نوسانات برق برای محصولاتی برقی می‌تواند مشکل‌ساز باشد اما این دستگاه دارای سیستم حفاظتی است. این سیستم از ماشین لباسشویی در برابر وسانات برقی محافظت می‌کند.

 

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-Octa S

 

  • ظرفیت دیگ: ۸ کیلوگرم
  • رتبه مصرف انرژی:A+++
  • سرعت چرخش موتور: 1400 دور در دقیقه

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-Octa S یکی از محصولات پرقدرت و یکی از بهترین ماشین های لباسشویی 2020 از یک برند ایرانی است.  ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-Octa S ظرفیتی برابر با 7 کیلوگرم دارد. همانند برندهای پیشرفته دنیا، اسنوا نیز برای ساخت این ماشین لباسشویی از موتور دایرکت درایو استفاده است. این موتور با گذشت زمان دچار استهلاک کمتری می‌شود، سر و صدای کمتری حین شستشو دارد و مصرف انرژی آن نیز بسیار پایینن است. که این خود باعث می شود عملکرد دستگاه بهبود پیدا کند.

همچنین این محصول جدید برنامه های متنوعی برای برای شستشوی لباس شما در نظر گرفته است. در کل این ماشین لباسشویی 14 برنامه مختلف شستشو برای لباس های شما درنظر گفته است. صفحه نمایش کوچکی که بر روی بدنه محصول نصب شده به شما کمک می کند بتوانید برنامه مختلفی چون شستشوی با تاخیر، سیستم شستشوی ضد چروک و… را برنامه ریزی کنید.

 

ماشین لباسشویی بوش مدل WAW324DE 2020

 

  • ظرفیت دیگ: ۸ کیلوگرم
  • رتبه مصرف انرژی:A+++
  • سرعت چرخش موتور: ۱۶۰۰ دور در دقیقه

ماشین لباسشویی بوش مدل WAW324DE یکی از محصولات با کیفیت و از بهترین ماشین های لباسشویی 2020 این برند آلمانی است. اگر خانواده‌ی پرجمعیتی دارید این ماشین لباسشویی با ظرفیت ۸ کیلوگرم برای شما محصولی  مناسب است. این محصول یکی از اقتصادی‌ترین و کم‌مصرف‌ترین محصولات این برند محسوب می‌شود.

بوش در طراحی این ماشین لباسشویی از موتور BLDC استفاده کرده است. این موتورها بسیار ساکت و بادوام هستند. یکی دیگر از ویژگی‌های این دستگاه سیستم Vario Perfct است که زمان و مصرف انرژی را کاهش می‌دهد. رتبه‌ی مصرف انرژی A+++ این محصول را در گروه دستگاه‌های کم‌مصرف و اقتصادی قرار می‌دهد.

این ماشین لباسشویی دارای قابلیت شست‌وشوی سریع ۱۵ دقیقه‌ای و سیستم تشخیص وزن  لباس است. پس از چند بار استفاده بهتری است فیلتر آب خروجی را تمیز کنید.

 

جمع بندی

امروزه استفاده از لباسشویی بیشتر شده است و خانواده ها معمولا حداقل دو بار در هفته از ماشین لباسشویی استفاده می کنند که البته تعداد دفعات استفاده بستگی به تعداد افراد خانواده دارد و از آنجایی که ماشین لباسشویی های باکیفیت هرچقدر هم خوب تولید شده باشند، یک وسیله مصرفی به شمار می آیند.

با گذشت زمان بهترین ماشین های لباسشویی 2020 نیز نیازمند تعمیر ماشین لباسشویی خواهند بود که باید توسط سرویس کار ماشین لباسشویی مناسب انجام شود. ماشین لباسشویی معرفی شده در این مقاله از پر طرفدار ترین برند های موجود در بازار هستند. در صورتی که شما عزیزان از این دستگاه ها استفاده می کنید و نیازمند تعمیر شوید، یکی از بهترین مجموعه ها در زمینه تعمیر لباسشویی در تهران، مجموعه تعمیر ماشین لباسشویی ابرکاوان است.

 
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...