رفتن به مطلب

داستان انیمه شیطان کش یا دیو کش


alika

ارسال های توصیه شده

از دیرباز شایعاتی در مورد شیاطینی که شب ها در جنگل پرسه می‌زنند و به گوشت و خون انسان تشنه اند وجود داشت. گفته می‌شود هر کس که شب ها در این مکان پا بگذارد از خود طعمه ای لذیذ و آماده برای این شیاطین ساخته است. در این بین اما انسان ها بیکار نمانده و جنبشی به نام سپاه شیطان‌کش را به وجود آورده اند که از انسان ها در مقابل این مخلوقات بد طینت محافظت کند… با معرفی انیمه دیو کش یا شیطان کش همراه باشید.

 

داستان انیمه شیطان کش یا دیو کش

در کلبه چوبی کوچکی در کوهستان، تانجیرو کامادو، پسرکی ذغال فروش، به همراه خانواده اش زندگی می‌کنند. تانجیرو برای گذران زندگی هر روز به شهری در پایین کوهستان رفته و ذغال‌هایی را که در کوهستان مشغول به جمع‌آوری چوب‌های آن بوده می‌پردازد. داستان از یک روز معمولی شروع می‌شود، روزی که تانجیرو به قصد خرید خوراکی و فروش ذغال‌هایش به سمت شهر عزیمت میکند اما چون فروش ذغال‌ها تا شب طول می‌کشد و از آنجایی که در راه بازگشت به خانه جنگل بزرگی وجود دارد که شیاطین در آن لانه کرده‌اند به توصیه یکی از آشنایان تصمیم می‌گیرد که شب را در شهر بماند.

تانجیرو که از بدو تولد دارای قدرت بویایی بسیار قوی بوده و حتی می‌تواند متوجه احساسات افراد هم بشود، صبح روز بعد هنگامی که به خانه نزدیک می‌شود بوی خون به مشامش می‌رسد و این یعنی اتفاقی افتاده است. وقتی به خانه می‌رسد تمام خانواده اش را غرق در خون می‌بیند، یک نفر تمام افراد خانواده او را سلاخی کرده است. آیا یک شیطان این کار را کرده است؟

تانجیرو که عاجزانه به دنبال نشانه‌ای از حیات بود متوجه می‌شود. بدن خواهرش یعنی نزوکو هنوز گرم است پس تصمیم می‌گیرد قبل از این که دیر شود، خواهرش را به پزشک در شهر برساند. اما در راه شهر نزوکو به شیطان تبدیل می‌شود و قصد جان تانجیرو را می‌کند. در این حین یک شیطان‌کش از اعماق جنگل ظاهر شده و فرشته نجات تانجیرو می‌شود، اما چون کار او کشتن شیطان است، تصمیم دارد تا نزوکو را به قتل برساند.

تانجیرو که تنها عضو باقی مانده از خانواده‌اش را در خطر مرگ می‌بیند، به شیطان‌کش حمله می‌کند اما قبل از اینکه بتواند نبرد خود را آغاز کند، زخمی به زمین می‌افتد. در کمال ناباوری نزوکو که هنوز احساسات انسان‌ها در وجودش باقی مانده است، در مقابل شیطان‌کش از برادرش دفاع می‌کند و این همان اتفاقی‌ست که تا به حال در میان شیاطین نیفتاده، چیزی که باعث می‌شود شیطان‌کش را از هدفش منصرف کند.

شیطان‌کش تنها راه ممکن را پیش روی تانجیرو می‌گذارد. تانجیرو باید به دیدن مردی به نام اوروداکی برود، کسی که می‌تواند تانجیرو را برای شیطان کش شدن آماده کند.این تنها راهی‌ست که می‌تواند به تانجیرو کمک کند تا انتقام خانواده‌اش را بگیرد و راهی برای تبدیل دوباره‌ی خواهرش به یک انسان پیدا کند… داستان انیمه شیطان کش (کیمتسو نو یائیبا) حول این هدف ها دنبال می‌شود. 

داستان کلی انیمه دیو کش شاید کلیشه‌ای به نظر برسد اما چیزی که آن را از دیگر کلیشه هایی که دیده و شنیده ایم متمایز میکند این است که ژاپنی ها آن را برای ما بازگو می‌کنند، پس تقریبا از خوب بودن داستان خیالمان راحت است،  البته سوال‌های بی‌شماری در ذهن شکل می‌گیرد که ممکن است برای بعضی ها خوشایند و برای بعضی نیز تلخ باشد. سوال‌هایی که پس از تماشای هر قسمت بدون جواب باقی می ماند برای مثال نزوکو که از تانجیرو در مقابل شیطان‌کش محافظت کرد چرا اول به برادرش حمله کرد و قصد جان او را داشت؟

اگر بگوییم غریزه اش باعث این حمله شده این سوال پیش می آید که بار دوم چرا توانست جلو این غریزه را بگیرد. تقریبا در تمام قسمت های پخش شده این سری از این نوع سوالات در ذهن‌مان به وجود می آید که ما را تشویق می‌کند تا منتظر باشیم و در ادامه‌ی ماجرا جواب خود را بگیریم.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...