رفتن به مطلب

معرفی ۵ بازی ترسناک آیفون


alika

ارسال های توصیه شده

۵ بازی ترسناک آیفون

  1. Into the Dead 2
  2. The School: White Day
  3. Lost Within
  4. Five Nights at Freddy’s
  5. Walking Dead: The Game

Into the Dead 2

  • بازی ترسناک آیفون Into the Dead 2

بازی Into the Dead 2 شما را به یک آخرالزمان زامبی‌محور خواهد برد و قرار است که با مجموعه‌ای از سلاح‌های قدرتمند خود، هر کاری که می‌توانید برای زنده ماندن در این برترین بازی ترسناک آیفون انجام دهید. کشتار مردگان متحرک، اصلی‌ترین وظیفه‌ی شما در بازی است و همان‌طور که از نام این سری نیز به‌خاطر داریم، بازهم یک محیط سرتاسر ترس همراه با جوی دلهره‌آور خواهیم داشت. کابوس واقعی را در این اثر تجربه می‌کنید و از نظر داستانی نیز قرار است که پیش درآمدی برای بازی ترسناک Night of the Living Dead داشته باشیم. بازی، جهان Ghostbusters را گسترش داده است و رفته رفته تکامل آن را شاهد خواهیم بود.

شما در این بازی هفت فصل مختلف را تجربه می‌کنید که از شصت مرحله‌ی بزرگ و چالش برانگیز تشکیل شده است. پایان‌های متعددی در این بازی وجود دارد و بسته به مهارت و انتخاب‌های خود، یکی از آن‌ها را تجربه خواهید کرد. مزایا و اچیومنت‌های بازی، دلایل لازم را برای ساعت‌ها تجربه‌ی لذت بخش به شما خواهد داد. گیم‌پلی بازی شما را به کشتن انبوهی از زامبی‌های مختلف هنگام رانندگی و همچنین استفاده از چاقو در برخی از شرایط سوق خواهد داد.

 

بازی های ترسناک آیفون

  • بازی ترسناک آیفون The School: White Day

شاید مهم‌ترین خصوصیت بازی The School : White Da‪y‬ را بتوانیم گرافیک پیشرفته و سه‌بعدی آن بدانیم. اما خط داستانی استوار و عمیقی که این اثر دارد، یقینا شما را در یک تجربه‌ی ترسناک و دلهره‌آور قابل قبول قرار خواهد داد. این بازی را می‌توانیم یک بازسازی خوب از نسخه‌ی کامپیوتر آن بدانیم که در سال ۲۰۰۱ منتشر شده بود. بازی محبوبیت بسیار زیادی در کره جنوبی پیدا کرده و هنوز هم طرفداران به نیکی از یاد می‌کنند. بازی بعد از این محبوبیت، در کشورهای دیگر نیز منتشر شده و توانست طرفداران بیشتری پیدا بکند.

از بهترین ویژگی‌های بازی می‌توانیم به سطح کاملا جدیدی از القای ترس در یک محیط آشنا برای همگان اشاره کنیم. مدرسه، اصلی‌ترین لوکشین بازی است و گویا از سرایدارهایی تشکیل شده است که در شکل ارواح ظاهر شده و گذشته‌ی مخوف مدرسه را به تصویر می‌کشند. بازی خطرات و صحنه‌های جامپ اسکیر بسیار جالبی دارد و انتظارات عاشقان ترس را برآورده می‌کند. هیچ سلاح خاصی به شما داده نمی‌شود و شما به‌عنوان یک دانش آموز عادی، تنها باید از خطراتی که برای‌تان پهن شد‌ه‌اند فرار کرده و از مدرسه فرار کنید.

 

بازی های ترسناک آیفون

  • بازی ترسناک آیفون Lost Within

بازی Lost Within توانسته بهترین جایگاه اپ‌استور را در سال ۲۰۱۵ از آن خود کند. تصاویر باشکوه همراه با جو بسیار متشنج را در بازی شاهد هستیم که گل سرسبد آن، در قالب ترس سرشار به شما القا خواهد شد. این حس تا پایان بازی ادامه دارد و قرار است که همچنان شما را درگیر بازی نگه دارد. روایت داستانی بازی به روش نوینی ادامه پیدا خواهد کرد و شاید به‌راحتی نتوانید آن را هضم کنید. در میان جامپ اسکیرها و رمز و رازهایی که این بازی برای شما دارد، تنها باید به بقا فکر کرده و بتوانید از دل وحشت فرار کنید. بازی از آثاری مانند سایلنت هیل الهام گرفته و حتی یک کودک نیز می‌تواند نهایت وحشت را به بازیکن در این اثر منتقل می‌کند.

بازی توسط توسعه دهنده‌ی Prey ساخته شده است و با یک قاتل افسانه‌ای روبرو خواهید شد که دقت بسیار زیادی دارد و کار شما را سخت می‌کند. شما باید در خفا حرکت کرده و بتوانید از تاکتیک‌های مبارزه‌ای استفاده کنید. جایی برای پنهان شدن پیدا کرده و سعی کنید رمز و رازهای پناهگاه‌های بازی را کشف کنید. درد و رنج بسیار زیادی در بازی وجود دارد و تنها یک راه برای فرار روبروی شما قرار دارد.

 

بازی های ترسناک آیفون

  • بازی Five Nights at Freddy’s

بازی محبوب Five Nights at Freddy’‪s‬ به‌عنوان ریسمتری از نسخه‌ی PC روی این پلتفرم منتشر شده است. بچه‌ها و والدین در یک کار تابستانی دور هم جمع شده‌اند و قرار است که فصل تعطیلات خودشان را با تفریح و غذا کنار هم سپری کنند. بازی تنها یک چیز از شما می‌خواهد و آن هم این است که پنج شب در مرکز Fredy زنده بمانید. علیرغم اینکه این فرضیه بسیار ساده است و کنترل‌ گیم‌پلی بسیار خوبی هم در بازی ایجاد شده است، ترس واقعی را در آن تجربه خواهید کرد. این بازی را می‌توانیم یک نمونه خارق‌العاده از چگونگی استفاده از طراحی و ظرافت در صنعت بازی‌های ویدیویی بدانیم. هر کسی که بازی‌های ترسناک را دوست دارد، حتما باید این تجربه را داشته باشد.

بازی ترس مخفی بازیکنان را نشانه گرفته است و قرار است که این‌بار با اسباب بازی و عروسک‌ها شما را بترساند. نحوه‌ی کشت دلهره در قالب این عروسک‌ها بسیار جالب بوده است و هرگز فکر نکنید که با یک بازی بد روبرو هستید. تصاویر بازی ثابت بوده و طراحی جالبی هم دارند. بازی خیلی زود به شما نشان خواهد داد که پنج شب عجیب و دلهره‌آور را در پیش دارید.

Walking Dead: The Game

  • بازی Walking Dead: The Game

The Walking Dead یک مجموعه بازی اپیزودیک پنج قسمتی است و در همان جهان داستانی کامیک بوکی رابرت کرکمن جریان دارد. ریک گرایمز، معاون کلانتر معروف در بطن اصلی داستان بازی حضور دارد و قرار است که ما را به دنیای عجیب و غریب زامبی‌های دنیای رابرت کرکمن ببرد. مکان‌های روانشناختی بسیاری در بازی وجود دارد و شما در نقش لی اورت، باید در این دنیای ویران شده توسط ارواح حرکت کنید. شما به دنبال شانس مجددی برای زندگی هستید، اما این دنیا هیچ نشانه‌ای از بهبود ندارد. بازماندگان دنیا، برای حفظ امنیت خود، رو به وحشی‌گری آورده‌اند و کم کم، انسان به دشمن اصلی خودش تبدیل خواهد شد.

بازی احساس ترس را بعد از هر اقدام و تصمیمات شما خواهد داشت و تغییرات داستان نیز همیشه به این معنی نخواهد بود که شما در مسیر درست قرار گرفته‌اید. عواقب بازی عمیقا روی شما تاثیر خواهد گذاشت و هر قسمت برگرفته از انتخاب‌هایی است که روی کل مجموعه تاثیر خواهد گذاشت. شما باید سریع باشید و بتوانید در کسری از ثانیه، برای گروه تصمیم بگیرید. سیستم ترس بازی روی ماجراجویی استوار شده است و بقا در جهانی که مردگان بر آن حکومت می‌کنند، کار چندان ساده‌ای نخواهد بود.

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...