رفتن به مطلب

با تعدادی از بهترین محصولات برند Rapoo آشنا شوید


aliqorbani

ارسال های توصیه شده

شرکت رپو (Rapoo) یک برند معروف چینی فعال در زمینه تولید لوازم دیجیتال است. عمده محصولات این شرکت، لوازم وایرلس هستند. این شرکت در سال 2002 کار خود را با تمرکز بر روی لوازم جانبی وایرلس آغاز کرد.

20.jpg

عمده محصولات این شرکت شامل موس، هدست و کیبورد هستند. اگرچه این شرکت در زمینه تولید محصولات دیگری همانند گجت‌های بیسیم مخصوص تبلت و موبایل هم فعالیت دارد. در این مقاله تعدادی از محصولات این شرکت را مورد بررسی قرار خواهیم داد تا در صورتیکه قصد خرید موس ، خرید هدست یا هدفون یا خرید کیبورد دارید، بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

موس گیمینگ رپو VT200S

موس VT200S که یک موس باسیم گیمینگ است، کیفیت ساخت بسیار بالایی داشته و یک موس عالی برای گیمینگ محسوب می‌شود. خرید این موس به هر گیمری توصیه می‌شود، زیرا بسیار خوش دست بوده و هرگز با آن احساس خستگی نخواهید کرد. وزن این موس حدود 100 گرم و تعداد کلیدهای آن 8 عدد می‌باشد. اتصال آن به کامپیوتر از طریق پورت USB با یک کابل به طول 1.8 متر است.

این موس از دقت بسیار بالایی برخوردار بوده و محدوده دقت آن بین 3200 تا 16000 DPI است. همچنین قابلیت سازگاری با تمام سیستم عامل‌ها را دارا است و می‌توانید از آن در هر محیطی استفاده نمایید. علاوه بر کیفیت ساخت بالا، موس رپو VT200S دارای ظاهر زیبایی بوده و دارای نورپردازی بک لایت RGB است. لازم به ذکر است که علت باسیم بودن اکثر موس‌های گیمینگ، خلاص شدن از مشکلاتی مانند تمام شدن باتری در حین بازی یا نیاز به شارژ مجدد است. همچنین موس‌های باسیم معمولاً دقت بالاتری دارند.

 

موس بیسیم گیمینگ رپو VT200

شرکت رپو سلایق مختلف را در نظر گرفته و نسخه بیسیم موس Rapoo VT200 را هم برای کسانی که علاقمند خرید موس بیسیم هستند تولید کرده است. این موس که از نظر ظاهری تقریباً شبیه به نسخه باسیم است، از طریق یک دانگل USB بیسیم به کامپیوتر شما متصل می‌گردد. موس رپو VT200 با استفاده از یک باتری 800 میلی آمپری، با هر بار شارژ که حدود 2 الی 3 ساعت طول می‌کشد قادر است تا 2 روز بطور متوالی شارژ نگه دارد.

این موس هم همانند نسخه باسیم خود، دارای 8 کلید قابل برنامه‌ریزی است که عمر هر کلید بیش از 8 میلیون کلیک است. ظاهر ارگونومیک این موس آن را به یک گزینه بسیار خوش دست و راحت مبدل کرده که نورهای RGB به آن جلوه بسیار زیبایی می‌بخشند.

کیبورد تمام مکانیکال گیمینگ رپو V500 RGB

استفاده از یک کیبورد تمام مکانیکال تجربه‌ای فوق العاده در گیمینگ است و کاربر کاملاً با آن احساس راحتی خواهد داشت و فشردن کلیدها حس لذتبخشی دارند. در کل، کیبوردهای مکانیکی معمولاً از کیبوردهای معمولی اندکی گران قیمت‌تر هم هستند.

کیبورد Rapoo V500 RGB از طریق کابل USB به کامپیوتر شما متصل می‌گردد و یک صفحه کلید باسیم محسوب می‌گردد. کیفیت ساخت این کیبورد بسیار بالا بوده و عمر هر کلید بیش از 60 میلیون است که می‌توانید تا آخر عمرتان آن را با خود داشته باشید. تعداد کلیدهای این کیبورد 107 کلید بوده و تمامی کلیدها دارای نور پس زمینه RGB هستند که علاوه بر زیبایی، اجازه استفاده از آن در نورهای کم و محیط‌های تاریک را هم می‌دهد.

هدست گیمینگ رپو VH200

این هدست گیمینگ، بسیار با کیفیت و خوش ساخت بوده و طراحی ارگونومیک و زیبایی دارد. هدست گیمینگ رپو VH200 یک هدست باسیم بوده و از طریق 2 جک 3.5 میلیمتری به کامپیوتر متصل می‌گردد. اگر قصد روشن کردن نورهای RGB این هدست را دارید، لازم است تا رابط USB آن را هم به کامپیوترتان متصل نمایید.

نکته مثبت این هدست، علاوه بر راحتی و مناسب بودن برای قرارگیری روی گوش که شما را اذیت نمی‌کند، ممانعت از ورود صداهای محیطی است که شما را کاملاً از دنیای اطرف ایزوله می‌کند. تفکیک صدای این هدست فوق العاده بوده و کیفیت صدای آن کاملاً مناسب است.

از نکات منفی این هدست هم می‌توان به داشتن تعداد پورت‌های زیاد (3 عدد) و نبود نرم‌افزار برای کنترل نورهای RGB اشاره کرد.

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...