رفتن به مطلب

روستای غرق شده پرتغال


saheleaftab1

ارسال های توصیه شده

روستای غرق شده پرتغال

یکی از عجایب کشور پرتغال وجود روستایی بسیار کهن و تاریخی که متعلق به دوران امپراطوری روم باستان می باشد که به دلیل بی توجهی و ساخت سد به زیر آب رفته است . این روستا در سال چند روزی سر از آب بیرون می آورد و گردشگران مشتاق زیادی را به سوی خود می کشاند . این روستا را با نام ویلارینهو دافورنا می شناسند و در شمال پرتغال واقع شده است .

این روستا مربوط به شهر روبورو در شمال پرتغال است و با سیاست های  غلط برای ساخت سد در سال 1972 در نزدیکی این روستا باعث شد تا از روی نقشه پرتغال حذف شود.این سد بر روی رودخانه هومن ساخته شد که با آب گیری ان باعث شد دریاچه شکل گرفته این روستا را ببلعد ولی در سال برخی از روز ها سر از آب بیرون می آورد . کافی است بارندگی کم شود و آب پشت سد کمتر از میزان مشخصی شود تا دیواره های این روستا خودنمایی کنند .

برای  مطالعه ادامه مطلب و همچنین رزرو تور و یا بررسی و اطلاع از سایر برنامه های گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب همین امروز با کارشناسان و متخصصین سیاحتگران ساحل آفتاب تماس بگیرید .

Travel.sahelaftab.com

02188656892

یوتیوب ساحل آفتاب

 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...