رفتن به مطلب
×
×
  • اضافه کردن...

مصالح مورد نیاز برای غرفه سازی


youka

ارسال های توصیه شده

ساختمان غرفه در اصل همان بدنه غرفه نمایشگاهی است که شاید در نگاه نخست همه غرفه‌ها از یک جنس باشند اما در واقع چند نوع خاص برای مصالح غرفه سازی وجود دارد.

غرفه‌های پیش ساخته

در این روش از قطعات پیش‌ساخته آلومینیومی یا فولادی و پانل‌های متفاوت، با طرح‌های ویژه برای ساخت غرفه استفاده می‌شود. امروزه باتوجه به رشد صنعت غرفه‌سازی و متنوع شدن قطعات تولیدی و امکان اجرای طرح‌های مختلف، در بیشتر نمایشگاه‌ها  از مصالح غرفه سازی از این دست استفاده می‌شود.

غرفه‌های استاندارد

در برگزاری اغلب نمایشگاه‌ها با غرفه‌هایی از این دست سروکار داریم که به‌صورت مشابه با توجه به درخواست شرکت‌کنندگان به آنان واگذار می‌شود تا شرکت‌کنندگان در آن فضا کالاهای خود را به نمایش بگذارند. هزینه‌های طراحی و ساخت این غرفه‌ها به مراتب کمتر از غرفه‌هایی است که برای اهداف خاص طراحی شده‌اند.

غرفه‌های خاص و ترکیبی

بهترین نوع غرفه برای جلب مخاطبان، سهولت طراحی و همچنین سهولت پیاده‌سازی همین دسته از غرفه‌ها هستند. غرفه‌های ترکیبی از مصالح سنتی و پیش‌ساخته در کنار هم بهره می‌برند، به همین دلیل پیاده‌سازی آنها در چند ساعت انجام می‌شود و طراح نیز به راحتی می‌تواند هر شکلی که بخواهد به غرفه بدهد. در غرفه‌های خاص و ترکیبی به طور معمول از بخش‌های شیشه‌ای برای جذابیت بیشتر استفاده می‌شود.منبع : اصول چیدمان طراحی غرفه

غرفه‌های سنتی

بسیاری از افرادی که در غرفه‌ها قدم می‌زنند احساس می‌کنند غرفه‌ها به روش سنتی ساخته شده‌اند چراکه در این روش از مصالح و مواد سنتی مانند نئوپان، چوب و… برای ساخت غرفه استفاده می‌شود؛ این در حالی است که غرفه‌های نمایشگاهی در گذشته بیشتر به این صورت بودند و در حال حاضر به صورت خاص و ترکیبی ساخته می‌شوند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.