رفتن به مطلب

پارک آبی دلفیناریوم استانبول


esahar73

ارسال های توصیه شده

دلفیناریوم استانبول، که بزرگترین دلفیناریم در اروپا است، در اواخر سال 2008 درهای خود را به عموم مردم باز کرد. پارک دلفیناریوم استانبول یک پروژه مشترک بین جمهوری ترکیه و فدراسیون روسیه است و نقش مهمی در بهبود روابط فرهنگی و اجتماعی بین دو کشور داشت .

مجتمع دلفیناریوم مجتمعی به مساحت 8،695 مترمربع ساخته شده که از آن 5.800 متر مربع فضای داخلی است. سیستم استخر پر از آب دریا و شامل 7 استخر به هم پیوسته است که مجموع آن 3،100 مترمکعب است.

در کافه تریا دلفیناریم، شما می توانید لحظات لذت بخش را با خانواده و دوستان خود با صرف یک فنجان قهوه و یا لذت بردن از تنقلات خوشمزه برای خود فرآهم آورید .منوهای گروهی در کافه تریا برای موارد خاصی مانند جشن تولد، جلسات تجاری یا کوکتل وجود دارد.

bc04f87b1442e82a9d7828879f80552b_XL.jpg

شما می توانید نمایش های دلفین را تماشا کنید، با دلفین ها شنا کنید، با دلفین ها شیرجه کنید یا در دلفینارومیم استانبول دلفین را درمان کنید.

همه ی مسافرانی که تمایل دارید از این پارک آبی دلفیناریوم دیدن کنید، همین الان تور استانبول ما را درخواست دهید و از این پارک بسیار زیبا لذت ببرید.

 

آژانس گردشگری دلارام سیر آسمان کارگذار تور ترکیه و تور استانبول

 

یکی از آژانس های فعال در زمینه ارائه خدمات تور های گردشگری به مقصد ترکیه،تور استانبول،آنتالیا و... می باشد که همواره سعی کرده است تا بهترین خدمات را به مشتریان عزیز ارائه دهد.شما مسافران عزیز در هر زمان از سال می توانید به اژانس ما مراجعه نمایید و عازم ترکیه شوید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...