رفتن به مطلب

تعمیرات ماشین ظرفشویی آاگ


sameni

ارسال های توصیه شده

تعمیرات ماشین ظرفشویی آاگ

آژانس تبلیغاتی دارت

اهمیت تعمیرات ماشین ظرفشویی آاگ به این دلیل می باشد که ماشین ظرفشویی کم کم به خانه هر بانوی ایرانی جای باز کرده و توانسته بخش مهمی از بار زیاد کار منزل را کاهش دهد به طوریکه اگر از کار بیفتد، دغدغه های زیادی را برای افراد تحمیل می کند. اگر ماشین ظرفشویی شروع به کار نکرد یا در میانه راه متوقف نشد، دلایل مختلف می‌تواند داشته باشد که منجرب تعمیرات ماشین ظرفشویی آاگ می شود.

مهمترین دلایل نیاز تعمیرات ماشین ظرفشویی آاگ عبارتند از:

  • عدم پر شدن دستگاه با آب: نمایشگر ماشین ظرفشویی پیام «open the tap» را نشان می دهد که احتمالا شیر آب بسته می باشد که باید آن را باز کنید. اما اگر شیر آب مسدود شده یا با رسوب آهک پوشیده شده باشد، میبایست شیر آب را تمیز کنید. اگر همچنان مشکل حل نشد حتما باید از مشورت تکنسین تعمیرات ماشین ظرفشویی آاگ استفاده کنید.
  • یکی از دلایل عدم عملکرد صحیح ماشین ظرفشویی آاگ انسداد فیلتر لوله ورودی آب است که در این صورت با تمیز کردن فیلتر مشکل برطرف می شود. حتما اتصالات لوله ورودی آب را تست کنید. اگر لوله آسیب دیده باشد باید با تکنسین با تجربه تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ تماس بگیرید.

مشکل مهم دیگری که نیاز به تعمیرات ماشین ظرفشویی آاگ aeg دارد این است که دستگاه آب را به درستی تخلیه نمیکند. نمایشگر دستگاه پیغام «drain blocked» را نشان می دهد. احتمال دارد یک مانع بر سر جریان آب قرار گرفته باشید که باید راه اب را باز نمود. علاوه بر این باید وضعیت صحبت لوله تخلیه آب را چک کرد. اگر این لوله آسیب دیده باشد، باید با متخصص تعمیرات ماشین ظرفشویی آاگ تماس حاصل نمایید تا نسب به رفع مشکل اقدامات لازم را انجام دهد.

مشکل دیگر این است که ماشین ظرفشویی anti-flood عمل نمیکند. در این وضعیت نمایشگر پیغام «service code 30» را نمایش میدهد. شیر آب را ببندید و با تکنسین فنی تعمیرات ماشین ظرفشویی آاگ برای عیب یابی و رفع مشکل تماس بگیرید.

 

ممکن است زمانیکه با دستگاه کار می کنید، برتامه شروع نشود. قبل از هر چیز چک کنید آیا درب را به طور کامل بسته اید یا دو شاخه اصلی در محل آن قرار دارد یا خیر. اگر همچنان مشکل پابرجاست فیوز را چک کنید و در نهایت میتوانید بررسی کنید که آیا شروع برنامه را بر روی «تاخیر شروع» تنظیم کرده اید یا خیر. بعد از انجام بررسی ها دستگاه را روشن نمایید.

اگر نقص فنی مجدد بروز پیدا کرد حتما با تعمیرگاز مجاز مرکزی برای عیب یابی، رفع مشکل و انجام تست عملکرد در زمینه تعمیرات ماشین ظرفشویی آاگ تماس بگیرید. پیش از انجام تعمیرات ماشین ظرفشویی آاگ می بایست یکسری نکات مهم را مد نظر داشته باشید.

نکات مهم تعمیرات ماشین ظرفشویی آاگ

  • ماشین ظرفشویی آاگ مخصوص مصارف خانگی بوده و از آن برای کاربردهای تجاری یا صنعتی استفاده نکنید زیر درصد خرابی و مشکلات فنی آن و در نتیجه میزان مراجعه شما به تکنسین فنی تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ افزایش می‌یابد.
  • از قرار دادن اجسام یا محصولات اشتعال پذیر یا آغشته به محصولات قابل اشتعال در نزدیک، درون یا بر روی دستگاه ممانعت ورزید. در ارتباط با نکات ایمنی دستگاه حتما با کارشناس تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ صحبت کنید.
  • قرار دادن اجسام نوک تیز مانند چاقو در بخش کارد و چنگال باید به صورتی باشد که نوک شان رو به پایین است زیرا در صورت جایگذاری مناسب میتوانید به بدنه داخلی دستگاه آسیب برسانید.
  • ظروف را قبل از  پایان برنامه شست و شو از دستگاه خارج نسازید.
  • همچنین هنگامی که دستگاه در حال کار هست درب آن را باز نکنید زیرا بخار گرم میتوانند خطر سوختگی برای پوست شما به همراه داشته باشد حتما در خصوص نکات کار کردن با دستگاه یا مسائل ایمنی راهنمایی لازم را از تکنسین تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ دریافت کنید.

تعمیرات ماشین ظرفشویی آاگ به صورت تخصصی و فوق تخصصی توسط تکنسین های دوره دیده و با تجربه ی تعمیرگاه مجاز مرکزی در هر ساعت از شبانه روز و با بالاترین سطح خدمات و کیفیت کار برای مشتریان تهران و البرز انجام میشود.

شما میتوانید از طریق مشاوره تلفنی و سفارش آنلاین تمام مشکلات فنی مرتبط با تعمیرات ماشین ظرفشویی آاگ را با کارشناسان ما مطرح نمایید. تعمیرات ماشین ظرفشویی آاگ با استفاده از قطعات اورجینال و فابریک با ضمانت یکساله صورت می گیرد. تجربه و اعتبار  ۲۰ ساله ما سندی بر این ادعاست.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...