رفتن به مطلب
×
×
  • اضافه کردن...

کاشت ابرو


sameni

ارسال های توصیه شده

کاشت ابرو

امروزه کاشت ابرو با استفاده از موهای زنده و طبیعی به عنوان یک راه کار ایده آل و جایگزین مناسب تاتو ابروها بسیار مورد تقاضاست زیرا کاشت ابرو با موی طبیعی قابلیت اصلاح، تغییر فرم و حتی رنگ شدن را دارد. نکته قابل ذکر این است که کاشت ابروی طبیعی بر روی تاتوهای قدیمی، بی روح و یک فرم با استفاده از فناوریها و تکنیکهای جدید و مدرن با اتکاء به دانش و تجربه متخصصین و پزشکان کارآزموده کاشت ابرو به سهولت صورت میگیرد.کاشت مژه طبیعی و ابرو اگر توسط متخصص با تجربه انجام شود ظاهری بسیاری زیبا و طبیعی به چهره شما می بخشد. کلینیک سیب سرخ با بهره گیری از فناوریهای تخصصی و فوق تخصصی کاشت ابرو علاوه بر کاهش ریزش موهای ابرو به پرپشت شدن ابرو کمک می*کند. در این کلینیک، متخصصین با تجربه با استفاده از مو طبیعی خود بیمار برای ایجاد زیبایی طبیعی در چهره و مبتنی بر نظر، سلیقه و فرم صورت وی، کاشت ابرو را انجام می دهند. این پروسه بدون کوچکترین ناراحتی و عارضه و از طریق بی حسی موضعی صورت می*گیرد.در کاشت ابرو با استفاده از مو طبیعی به وسیله مداد مدل ابرو ترسیم می شود و توسط کادر درمانی و متخصصین سلامت با دقت بررسی می*شود و با مشورت با خود بیمار تغییرات در مدل و فرم ابرو تا رسیدن به بهترین مدل ابرو جهت کاشت موهای طبیعی انجام می*گردد. کاشت ابرو در کلینیک تخصصی پوست و مو سیب سرخ از طریق بی حسی موضعی، بدون درد و به صورت سرپایی در یک جلسه یک ساعته انجام می*شود. در این روش، مقداری از موهای سر از ناحیه پشت گوش برای انتقال به ابروها برداشته می*شود و از بین آنها موهای دارای ضخامت مناسب (موهای با ضخامت نازک و هم قطر با موهای ابرو) برای ابروها با توجه به تجربه و تبحر پزشک متخصص انتخاب میشوند.در نهایت نیز بعد هر فولیکول مو را بطور ماهرانه و با خواب صحیح مخصوص به آن ابرو درون منفذ بسیار ریزی که در پوست ابرو ایجاد کرده*ایم قرار دهیم. ریشه این موهای انتقال یافته (پیوند شده) زنده میباشد و در ناحیه جدید (ابروها) شروع به رشد می*کند. بیمار می*تواند بعد از گذشت 3 الی 6 ماه بنا به صلاحدید پزشک متخصص برای رنگ کردن ابروهای تازه کاشت شده خود اقدام کند.

رویکرد کاشت ابرو برای افراد زیر توصیه می*شود:

افراد دارای ابروهای کم پشت

افراد دارای ابروهای غیر زیبا از نظر فرم و شکل (متقاضی تغییر فرم صورت با کاشت ابرو )

افراد دارای جای بخیه یا سوختگی درون ابروها (متقاضیان ترمیم ابرو با کاشت ابروی طبیعی )

افراد دارای تاتوی ابرو قدیمی (متقاضیان انجام کاشت ابرو بر روی تاتوی خود)

افرادی که ابروی خود را به دلیل بیماریهای خاص از دست داده اند.

افراد دارای وسواس یا عادت کندن ابروها (تریکوتیلومانیا)

افراد دارای کم پشتی مادر زادی ابروها

افراد دارای ابروهای آسیب دیده بر اثر برق گرفتگی، تصادف، سوختگی، مواد شیمیایی (مانند اسید) و …

افراد دارای دوره درمانی شیمی درمانی – رادیو تراپی

طبق بررسیهای صورت گرفته مشخص شده است که رویکرد کاشت ابرو جایگزین مناسبی برای تاتو ابرو و هاشور کردن ابروها (میکروپیگمنتیشن) می باشد. از اینرو انجام هاشور ابرو و تاتو در مراکز غیر بهداشتی مانند آرایشگاه ها ریسک انتقال بیماریهایی از جمله هپاتیت، ایدز و … را به همراه دارد. در کلینیک سیب سرخ تمام مراحل کاشت ابروی طبیعی با وسایل استریل در یک محیط کاملا تمیز و بهداشتی و با نظارت کادر درمانی و پزشکان متخصص و با مجوز رسمی از وزارت بهداشت صورت میگیرد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 1 سال بعد...

برای زیبایی ابرو هاتون پیشنهاد من میکروبلیدینگ ابرو هست. با این روش ابروهای زیبایی خواهید داشت که ماندگاری زیادی هم داره
پیشنهاد من برای انواع خدمات ابرو اعم از فیبروز ابرو،میکروبلیدینگ ابرو،میکروپیگمنتیشن صورت و هاشور ابرو مرکز تهران تاتو هست. کارشون عالیه.
شماره تماسشون: 09903787990

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.